- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Steam Deck
- Asztrofotózás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- OLED TV topic
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz Kleroo #29268 üzenetére
Utánajártál nagyon a témának?Nem hinném akkor nem mondanál hülyeséget.
"A golf 4jobb? atyám. menny el szerelőkhöz, rengeteg probléma van vele
én mondom."- Mint például micsoda?Csak egy olyan dolgot mondj ami rendszeresen amolyan típushiba jelleggel tönkremegy a négyes golfokon.Nem kell többet csak egyet!
"A golf4 kurva drága, és kurvaszar."
- Az újra igaz volt, hogy drágább volt mint a konkurensek, de 4-6éves használt autónál ezek a különbségek kisimultak.
"Mondj egy jó motort.! a váltó köztudottan akadhat 2esben, az úttartása meg nem valami acélos ahoz képest amilyen alacsony.A beltere sivár, bár azért minőségibb."
A kurvaszarra csak annyit hogy ülj bele egy 300000 kilométert futott Golfba, Astrába és Focusba.Aztán mond, hogy kurvaszar a Golf.Jó motor kell?A 116lóerős pdtdi kivételével az összes dízel motor jó.Megbízható és tartós.Emellett úgy megy (vagy jobban) mint egy 2literes benzines csak fele annyit eszik.A benzines motorok sem rosszak csak többet esznek mint egy Astra vagy egy Focus.Erre egyszerű a magyarázat a legkönnyebb "full fapad" (mert ugye ilyen nincs) Golf4 is 1250+ kilogrammnál kezdődik.Hogy valamennyire tartani tudja a lépést dinamikában a vetélytársakkal, rövidebbre vették az összes fokozatot.Ezért többet is fogyaszt.A futóműve nem rossz hozza a kategóriája átlagát.Nem olyan feszes mint a Focus de a mindennapokban nem is kell, hogy az legyen.A Golf4 -nek pont a beltere a gyenge pontja.Ülj bele taperold végig.Mindenhol kopogós merev műanyag vesz körül.Az egész belseje (főleg a műszerfal) unalmas semmi szépség nincs benne.A beltér kicsi.Hátul a láb és a fejtér is kisebb mint ami elvárható lenne.Az első (sport)ülés kényelmetlen, kivéve comfortline kivitelé nagyon jó!Ennek ellenére egy korrekt, a mindennapokban jól használható autó.Az alkatrész majd a Suzuki árszintjén van.A legolcsóbbak közt van.Én nem jelenteném ki kategorikusan egy autóra, hogy "kurvaszar".Még egy Citroenre vagy vagy Alfára sem.Pedig azok tényleg nem túl jók.
29274: "de a golf4hez nincs normális motor,a váltója tudomásom szerint rossz, útfekvése nem parádés, beltere sivár, de legalább minőségi, és kézre áll. emellett meg sem közelíti tartósságban a Focust, Astrát."
Kérem kapcsolja ki...
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- F-Secure termékek
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- DIGI kábel TV
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Call of Duty: Warzone
- Filmvilág
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...