- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Atlantis #29795 üzenetére
a "Bora" lámpás polo nem egy rossz kis kocsi, abba még az 1,4 16V motor is elviselhető, mint az utána következő kereklámpásba, az a kocsi hányadék, és az nem csak a gyujtó trafokat eszi.
de köztes megoldás, Seat?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Atlantis
veterán
válasz VR6-Fan #29802 üzenetére
Bora lámpás? Az melyik? Seatból melyik jó? A mostani Ibiza?
DeadMeat: Igen, tudom, hogy van, de drágán.
Amúgy ez milyen lehet?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz VR6-Fan #29807 üzenetére
Köszönöm. Ezek túl régiek. Seat amúgysem tetszik, ezúttal nekem, tudom, sok a bajunk.
Khelben: Hát, nem vagyunk egyformák. Nálunk megbeszélés és kölcsönös egyetértés az alapja minden nagyobb döntésnek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
dragonfx
veterán
ennek egész jó ahng ja 6000től...
Amugy érdekes eza topik...itt 50-70 lóerőkkel dobáloztok huhh az az tán viszia kasznit meg ajánlott meg jó lesz meg minden...de mikor szóba kerül az 1.6os bömi a 102 loval egyből jöna fika.
1050 kiló vs 75 vagy 1200 vs 102...hát nem tudom szerintme ugyanaz...sőt....."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #29813 üzenetére
hát nem az hogy hirdetni próbálják az igét már hogy a BMW 1,6-os alsó kategoriás autója mennyivel über brutálabb mint a többi azonos paraméterekkel rendelkező modell, anno majdnem hogy fele annyiért ?
jah nem tényleg nem, szimplán az a gond hogy dragoné
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #29816 üzenetére
ezt tegnap megkaptam kicsiny családkámtól is, most ez szíven ütött
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz Atlantis #29791 üzenetére
A Fábia három hengere elég érdekesen szól - de belül egyben van, az ülése kényelmes, a váltója szépen, pontosan kapcsolható, VW-sen kattanósan ( ráadásul egy kölcsönzőst volt szerencsém kipróbálni, amit azért gyepálnak rendesen - 800km-t tettem bele két nap alatt ). 6 liter környékén eszegetett vegyesben
Amit eltoltak, az a középkonzol - a lelógó sarka iszonyatosan tudja nyomni az ember térdét egy idő után, nagyon sarkosra sikerült.
Közlekedni lehet vele, de szvsz nem az az autó, amit imádhat az ember
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Atlantis
veterán
válasz DeadMeat #29818 üzenetére
Olasz és francia autó kizárva. Külsejük tetszik, de nem tudnék megbízni bennük
2-2,2 milla a határ, megbízható, elfogadható kül- és belterű autótkeresünk lehetőleg minél jobb motorral. Kisautó méret elég, de kompakt a maximum. Szívem szerint még mindig dízelt vennék, de többen is lebeszélnek a használt dízelekről. Fiesta, Polo és Jazz a 3 legesélyesebb típus
Khelben: nem kijelentette, hanem megbeszéltük, neki miért nem tetszik, smivel én sevoltam belelkesedve tőle, ezért kizártuk az esélyesek közül. Kompromisszum, tudod.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
fekeandras
őstag
-
Atlantis
veterán
válasz fekeandras #29822 üzenetére
Esélyes darab, több ilyen is van a virtuális parkolónkban. Ami aggaszt, az a motorerő és hogy eléggé megoszló vélemények vannak róla a TC-on. Formailag kívül-belül mindkettőnknek bejön.
Ez a "hölgy tulajdonos" és "második tulajdonos" nem gyanús? 4 év alatt két tulaj?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dumb
senior tag
Mégsem tiltják ki a sárga plakettes autókat... [link] Egy ott lakó ismerősöm emiatt cserélte le az autóját, nem kis pénzt bukva rajta...
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Voyage
aktív tag
válasz CriticalHit #29825 üzenetére
Új autóként, meg tesztelőként persze, hogy jó, csak ne legyen saját.
Hopp, beszarik ez, beszarik az, rögtön pár száz ezer erre, arra, amarra. És ez francia autónál fokozottan előfordul.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
tibi666
senior tag
válasz CriticalHit #29825 üzenetére
nem rossz az, a franciák mostanában nagyon figyelnek a minőségre.
mondom, én bevállalnám az 1.6-os thp-vel. -
Matthew
őstag
válasz fekeandras #29770 üzenetére
De parázok kicsit.
Saxo nem tetszik nagyon, az már túl kicsi. Amit meg linkeltél az nekem túl feltűnő. -
fekeandras
őstag
válasz CriticalHit #29825 üzenetére
Én általánosságban nem szeretem a Peugeot és a Citroen márkát.
Peugeot 407: általánosan rossz összeszerelési minőség, hanyag pontatlan illesztések a beltérben és a karosszérián egyaránt, nyikorgó műszerfal, gyorsan kopó és drága futómű alkatrészek, elektromos hibák, akadozó váltó, a benzinesek gazdaságtalanok (a PSA dízelek azért elég jók). A Citroenre kis túlzással rá lehet húzni ugyanezt de az még szerkezetileg is szar úgy ahogy van. Lásd például Citroen C5. Egyik volt tanáromnak az van. Oda járnak szervizeltetni ahol haverom öccse most autóvillamossági tanuló. 2-3 havi rendszerességgel kell visszahordani mert mindig van valami elektromos baja. De 4éves létére már a váltót is ki kellett cserélni benne 1x (ez mondjuk ingyen volt, anyaghiba). Hiába olyan tágas meg kényelmes nekem egy ilyen autó akkor sem kéne. Nem mernék vele elindulni egy 600km-es útra mert folyton az járna a fejemben mikor hagy ott az út szélén. Francia kocsi? Isten ments, semmilyet. -
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #29831 üzenetére
egy ismerősömnek meg c5 hdi-je van, 200 ezer km-t ment vele, imádja, nem volt vele soha gondja.
-
CriticalHit
őstag
Erről vélemény?
[link]
Itt viszont egy szerviz simán fél milla lehet."We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Matthew #29829 üzenetére
Hondaek ennyibol kihozak 240-t is, az S2000-ben, vagy ott a videon is lathato 7gen Civic Type-R, ami 2 literbol 200lo, de mostani mk2 Clio RS-ben mar 200lo van ennyibol, 206RC 177lo, mk2 phase2 Clio RS 182lo...
Mindenkeppen a 169LE-s phase1 verziot vedd, mert az csak 124kW, a phase2 facelift-s mar 130kW, igy az jovore duplan adozik.
80-100lo per liter annyira azert nem "kihegyezes", pl a Nissan Almera (Pulsar) VZ-R N1, ott 1.6-bol csinaltak 200loerot gyarilag, az 125lo/liter, de meg ennel is letezik magasabb ertek utcai, rendszamos gyari(!) autoban...
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
fekeandras
őstag
válasz CriticalHit #29833 üzenetére
Jó ronda a segge.
-
dragonfx
veterán
válasz CriticalHit #29833 üzenetére
miért is lenne annyi?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
diegho
nagyúr
válasz CriticalHit #29833 üzenetére
Ha minőségi autó kell, akkor én vagy japánt, vagy bmw-t néznék, de inkább japánt.
-
Atlantis
veterán
válasz DeadMeat #29837 üzenetére
Különösebben egyikkel sincs bajunk, Corsa és Focus talán, ami legtávolabb áll ezek közül a szívünktől. Egy jó motorral viszont akár azokat is elfogadnánk.
Egyébként ez a linkelt Astra nem is rossz.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
dragonfx
veterán
egy 2T.s krokodilemelőnek szerintetek mennyia reális ára??
elég szórt az ár.
4etől 12ig láttam"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Atlantis #29849 üzenetére
Hát mert az opel belső tere (lásd ez az astra is) valami félelmetesen szar.Szar anyagok,és egyáltalán nem néz ki jól.Meriva,zafira,H astrában ültem,próbáltam.Ezeknél még a puritán fábiámban is jobb a belső anyaghasználat.És azért az ciki.... A műszerfal felső része nekem gumírozott műanyag,"puha",nem kopogós vacak.ezeknek meg mindenhol ugyan az az olcsó műanyag.Szerintem.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest