- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Aktív témák
-
tibi666
senior tag
-
Kleroo
veterán
Kedves bizonytalankodók!
Én sokáig vacilláltam anno a típusok között.
Japán párti vagyok, de imádom a német komfortot, így ilyen irányban nézegettem. civic,corolla,almera,e36,e30.
Aztán 7hónap után jött a megoldás, amire sosem gondoltam.
FORD FOCUS 1!
Nagyszerű autó.Ismétlem, japán párti vagyok, és corolla/civicet akartam, de ez a kocsi űberli őket, magasan.(focus 1.8,ghia sedan)
remek konstrukció, ESZMÉLETLEN vezetési élmény, nagyon komfortos, nagyon megbízható(tüv2002) Példásan praktikus.akinek picit is tetszik, próbálja ki. át fogja értékelni a dolgokat...
Ha vki "kötekedik" ebben a nézetemben, akkor barátságosan vitázzunk, hátha segíthetünk ezzel másoknak.
FORD FOCUS BEST BUYHodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz Szplöttyy #29228 üzenetére
Inkább need for speedezz
Ráérsz te még ezen gondolkodni.
Én a "gagyi kocsit elsőnek dolgot nem ajánlom"
Ha béna vagy, akkor évek múlva is béna leszel,
ha pedig ügyes vagy, akkor 2-3 hét alatt beleszoksz a dologba.
Ezért butaság rossz kocsit venni. cserbenhagyhat, ha jót akarsz akkor kell vagy1-2 hónap mire találsz egyáltalán. tuti lesz javítandó hibája. majd 1 hónap múlva el is adod, jöhetnek az érdeklődők, hónapokig árulhatod.Kinek hiányzik ez...Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Gyok2
senior tag
Azért lehet, hogy egy erős E30, E36 nagyobb vezetési élményt nyújtott volna.
Tiszta Windows rendes ház
-
Kleroo
veterán
de az szimpla első kerék vs hátsó kerék dolog.
nem racingolni meg driftelgetni akarok, hanem szimplán élvezni a vezetést. egy hátsókerekest pedig az élvezi, aki tudja is "használni"
ha azt nézem, hogy a focus "ellenfele a g astra, golf, ect, akkor ennél(focus) jobb futómű+váltó+kormány nincs jobb.
A mai legmodernebb kocsik hozzák lassacskán a színvonalát.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29247 üzenetére
Képzeld, tudom hogy C140... De mivel, ahogy írtad is, nagyon kevesen tudják, nem írtam úgy, mert így mindenki érti mire gondolok. És azt is tudom, hogy a V12-es nem túl khm, megbízható, de nem érdekel... Ha egyszer ott tartanék, hogy vehessek magamnak egyet, ekkor V12es lenne, ha szar ha nem. Nyilván nem mindennapi munkába járós kocsi lenne.
Voltak már, aki visszakérdeztek, hogy 1,4es C-klasse?!
Smoke & Torque
-
Voyage
aktív tag
válasz Kleroo #29256 üzenetére
Na, ilyen emberre mint te, senki nem szabad hallgasson autóvásárlásnál.
Vettél valamit, és hogy nyugtasd, dícsérd magad, hogy jól döntöttél, mindenhol agyon magasztalod a kocsit.
Lehet, hogy kényelmes, nem vitatom, futóműve nem rossz, ez is tény.
Na de Focus se 1, se 2 nem nyújt SEMMIFÉLE VEZETÉSI ÉLMÉNYT, az egyszer biztos, a kormánya meg olyan egy pl audihoz képest, mint a kása.
Nem új audi, hanem pl egy vele egykorú a3/a4.
Vezetési élmény az valahol 150-180-200 ló körül kezdődik, minél kisebb súllyal, minél alacsonyabb súlyponttal, jó súlyelosztással, mély, kagylósított ülésekkel.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Voyage #29258 üzenetére
Vezetési élmény az valahol 150-180-200 ló körül kezdődik, minél kisebb súllyal, minél alacsonyabb súlyponttal, jó súlyelosztással, mély, kagylósított ülésekkel.
Ezért szerintem sokkal gyengébb gagyibb ócskább autóval is lehet úgy vezetni hogy élmény legyen, ladával a határba, stb. Bár a Focus szvsz se élményautó, de jónak jó.
Smoke & Torque
-
Kleroo
veterán
válasz Voyage #29258 üzenetére
Atyaég.....
Min nevelkedtél te? Integrán? vagy mifene.
Nem nyugtatom magam, hanem szeretnék segítséget nyújtani másoknak. de mindig akad hozzád hasonló ember....
Vezettél már Focust?
Nézzük csak. én vezettem opel astra f,g,corsa; skoda octavia;seat cordoba(2003as);honda accord,civic 6gen;suzuki swift.
Mindegyikben hibádzott valami, vezetésük amolyan semmilyen volt(kivéve civic, de az semmi másra nem jó.túl lapos,kemény,és leül nagy súlytól)).A focusban nagyon nagy élmény közlekedni.Végülis mindenütt méltatják a vezetési élményt, de te biztos jobban tudod.. A vezetési élmény ott kezdődik hogy élvezed a vezetést, és mosolyogsz. nem ott,hogy az integrával megpróbálod 2vel gyorsabban bevenni a kanyart.
nem állok le ilyenekkel vitatkozni.Sőt gondolom már erre is rávágnád, hogy igen! hőőő! neked van igazad,megfutamodtam
Bár aki dobókocka feldobással dönt kocsivételről....
És kásához hasonlít egy kormányt...De ettől még jöhetnek normális ellenvetések, azokat szeretem.
De az ilyet mint ez,.. a falnak megyek.Szerk: az mondjuk lehet költői túlzás volt hogy eszméletlen a vezetési élmény, de nem tudok jobb kocsit mondani nála ebben, ami vételárat tekintve hasonló lenne,és nem direkt sport(os)kocsi.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kleroo #29260 üzenetére
Üdv!
gondolom nem astra F GSI/corsa GSI/Octavia RS/cordoba cupra/civic VTI/swift sport vagy GTI-t vezetél?
no most hogy kifogtál egy jó állapotú fokuszt az nem jelenti azt hogy a többi autóból nincs jó.
és az hogy az általam ismert infok alapján túl sportos autót még nem vezetél, valószínűleg nem ad pontos képet arról milyen egy igazi élmény autó."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Voyage
aktív tag
válasz Kleroo #29260 üzenetére
Hát igen, nem tudsz mondani, mert csak ezekben ültél.
Nekem sajátként volt 5gen civic, most meg g astra van...
Egyikre se mondom, hogy a világ legjobb kocsija, én alfa romeo-ba vagyok szerelmes, de nem fogok azt venni, hanem újat akarok majd valamikor...
Igen, vezettem, elég sokat, 1-es és 2-es focust is.
Vezetési élmény, az nem az, amit te leírtál.
Azt kérlek közérzetnek hívják.
Van, akinek ez megvan egy trabantban is, van, akinek csak egy Ferrariban jön elő.
Nyílván, az ember örül az első, második, x-edik autójának, 1 napig, 1 hétig, 1 hónapig.
Aztán másképp kezdi nézni.
Ez nem jó, az nem jó, az se jó, ez se az igazi, az is lehetne más, stb, ekkor szoktak általában cserélni autót, ha már túl sok az, ami nem az igazi.
De akinek első, vagy második autó, illetve eddigi legjobb autója, 1 hónap előtt úgyse nagyon ezt figyeli.
Ha ilyen tanácsokat adsz, inkább ne gyere ide.
Én se mondom, hogy a világ legjobb autója árkategóriában az alfa 146, 147, mert nem biztos, hogy igaz.
Számomra etalonok, de lehet, hogy nem azt vennék, mert nem minden a külső.
Számomra pl a 147 tetszik, de belülről már középkonzol nem, hátra se látok ki annyira, ezért nem venném meg.
146-ot annál inkább.
Focust is lehet, hogy vennék, de nem állítanám, hogy ennél jobb nincs.Nem tudom mennyiért vetted, de biztos vagyok benne, hogy annyiért van olyan autó, ami sokkal jobban megy, megbízhatóbb, vezetési élménye is van.
Japán, német, vagy akár olasz oldalról is.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Integra
titán
válasz Kleroo #29256 üzenetére
az összes dw futoműves 4-5-6gen civic futóműve jobb, ha sportosságról beszélünk, a váltóról és a motorról nem is beszélve, de nem ez a lényeg.
az a lényeg, hogy az 1gen foki egy jól összerakott, szépen mozgó autó, mert a futóműve valóban passzol hozzá és nagyon eltalálták az egyensúlyt a kényelem és a dinamika között. a váltó már viccesebb, messze áll a japán váltóktól, meg hosszú is, de arra, ahogy neked kell, teljesen megfelelő. abban teljesen egyetértek, hogy jóval komfortosabb mint az akkori japánok. pont emiatt én is sokat ajánlom az 1gen fokit astrát golfot tuti nem ajánlanék akkori évjáratokból, csak fokit ha németről van szó....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
válasz fekeandras #29264 üzenetére
De ő meg ezt állítja.
Mert neki ez van, mert most épp ezt szereti.
Ismerek egy srácot, aki szerint szar pl a GTX280, vagy i7 920, mert neki 9600GT-je van, és Celeronja.
A többi minden szar, csak az a jó, ami neki van, az tökéletes, sikerült a gyártónak a létező legjobbat összehoznia...
Na, kleroo is kb ilyen lehet, most épp focusa van, és szerinte annál jobb nincs.ha azt nézem, hogy a focus "ellenfele a g astra, golf, ect, akkor ennél(focus) jobb futómű+váltó+kormány nincs jobb.
A mai legmodernebb kocsik hozzák lassacskán a színvonalát.Golf 4 sokak szerint minden idők egyik legjobb golfja sok szempontból.
Mai autóknak, a nem is olyan moderneknek közük nincs a focus1hez, annál sokkalta jobbak.
Például focus 2.
Vagy az egyik nagy álmom, a golf 6, vagy akár I astra, stb....
Egyébként G astra szvsz focus 1-el eléggé, hmmm, vetekszik...
Focus kényelmesebb, puhább, jobb a futóműve, minden másban valamennyivel jobb az astra.
De mindkettőnél a futóműn kívül jobb a golf 4.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Kleroo
veterán
válasz Voyage #29262 üzenetére
NA. Jólvan. Kulturálódunk
A focust én azért szeretem, mert nagyon sokoldalú.Csak nem akarok róla ömlengeni.
rengeteg apró praktika van benne.Nagyon megszereti az ember, és nincs igazán rossz tulajdonsága.Az alfákról "köztudott" hogy nem túl megbízhatóak, és elég drágák(vételár).
Na mindegy. Aki Jó kocsit szeretne, próbáljon ki egy focust(minimum 1.6osat).
én nem tudok negatívumot róla mondani. max annyit hogy 1-2karosszéria részlete, ami nem látszik kicsit gagyi. De nem is egy szuperdrága kocsi.
Én először nem csíptem, mert nem tetszett annyira, de ahogy jön a meleg, az eső, az egyéb mindennapos problémák, megszerettem, mert minden "problémára" van "tökéletes "megoldása".
Tágas,sportosúttartás-> emelett magasépítésű,tehát szar úton nincs probléma,kényelmes,megbízható,NAGYON praktikus,az 1.8 motor kiváló,klíma szuper.nagyszerű váltó,szuper kormány,.......és sztem jó átmenet az agyon elektronikázott kocsik, és a régebbi kocsik között.Tényleg nem tudok róla rosszat mondani.
UI. én 1.4ért vettem.2003as, Fullos GHIA kivitel, 1.8 benzin, sedan. 63e km-rel, vezetett szervízkönyvvel, aznap csináltatott műszakival.
Ha van kedved keress jobbatHodor. Hodor? Hodooor!
-
fekeandras
őstag
-
Kleroo
veterán
válasz Voyage #29265 üzenetére
A golf 4jobb? atyám. menny el szerelőkhöz, rengeteg probléma van vele
én mondom. utánajártam nagyon a témának.(1-1,5 millió között kocsik)
A golf4 kurva drága, és kurvaszar.
Mondj egy jó motort.! a váltó köztudottan akadhat 2esben, az úttartása meg nem valami acélos ahoz képest amilyen alacsony.A beltere sivár, bár azért minőségibb.
Ja és ugyebár jóval drágáb típus.Én nem állítom hogy a focus a világ legjobb kocsija. de hiába 10éves, még most is vannak dolgok amiben naprakész,.
nem jobb mint egy Bmw,merci,ect. de nem is olyan drága.
A vele egy ársávban lévő prémiumautók, pedig nagyon öregek, s a szervízelésük öhm....DRÁGÁBB[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz Integra #29263 üzenetére
NA igen! egy a véleményünk kb
A váltót megvédeném, mert hondán kívül nem hiszem hogy van jobb nála(hasonló kor/ársávban)Az 1.4 motor borzalom bele, de az én tapasztalatom pozitív az 1.8al. nyomatékos,erős,nem eszik sokat(átlag 6,5-7)
A Hondákkal csak az a baj, hogy nagyon nehéz normálisat találni belőlük.énis azzal kacérkodtam, de annyira nem jött be, hogy tovább üldözzem. de nagyon örülök a fókának, mert sokkal jobban illik hozzám.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
fekeandras
őstag
Ez itt most ment át vicc topikba.Éljen az új autóskártya topik. R.I.P
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
-
Voyage
aktív tag
válasz Kleroo #29268 üzenetére
Nem prémium autóra akartam célozni, semmiképpen, golfhoz, astrához, focushoz semmi köze a prémium autóknak.
Mint írtám, sokak szerint a legjobb golf.
Golf2-ben szinte semmin nincs a vason kívül, szóval nem sok minden romolhat el, golf 3 tudom, hogy nem a legjobb, 4 sokak szerint a legjobb, 5 megint nem áll a helyzet magaslatán.
Golf 4 szerintem irtózatosan kényelmes, számomra minden abban esik kézre leginkább, vele egy korú kategória társak közül.
Golf 6 számomra nonplus ultra, mégsem ömlengek róla, senki nem kíváncsi rá.Ennyiért valsz. hasonló évjáratú, vagy max 1 évvel idősebb mondeo-t vennék, nagyobb, futóműve jobb, váltó jobb, biztonságosabb, abban még több "praktika" van, még többet tud.
Motorok meg ugyanazok.Az alfákról "köztudott" hogy nem túl megbízhatóak, és elég drágák(vételár).
Igen, régi, 13 év fölöttiek, 146-os előtti korszak, megbízhatatlanok voltak.
Vételárban nem hiszem, hogy drágák, sőt....
Újonnan valóban drágábbak, mint pl egy vele azonos kategóriájú más márka típusai, de jobbak is azoknál sokmindenben(sportosság, útfekvés, hang, gyorsulás, etc...).
Azért kíváncsi leszek, 1 év múlva mi lesz a véleményed a focusról, szerintem közel se az, mint ami most.
Mikor megvettem a civicet, örültem, jajjde jó autó, mikor a busz beleszállt, azelőtt már sokminden bajom volt vele.
Astra ugyanez, de jóval kevesebb bajom van vele, mint civic-el.
Igaz, nem olyan sportos, és nem olyan jó a váltója, de másban azért már sokkal jobb.
Pl kényelem, ergonómia, kinézet, belső kinézet.Szvsz, most mennyünk át: [link]
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kleroo #29268 üzenetére
G4-hez..
picit nyisd már ki a szemed pl
de jó motor a G4-ben V6 24V/R32/20VT/1,6 SR/1,9 TDI
jah hogy ez nem a Te tárcádhoz van igazítva (bár a 20VT), hát van ilyen, de attól még nem kell lehúzni egy egész szériát.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kleroo
veterán
válasz Voyage #29272 üzenetére
de a golf4hez nincs normális motor,a váltója tudomásom szerint rossz, útfekvése nem parádés, beltere sivár, de legalább minőségi, és kézre áll. emellett meg sem közelíti tartósságban a focust,astrát.
Tuti vennék golf4et....
Mondeó nem kicsit drágább. ennyiért öregebb,2x annyit futott, rosszabbul felszereltet ha kapsz.
Na én akkor lassan kiszállok. csak gondoltam segítek azoknak akiknek nincs erős elképzelésük(a legtöbbször előforduló 1-1,5milliós kategóriában).A focust azért szerettem meg mert használom.....ergo nem fogom megutálni.
Nagyon jó választás mindenre. ha bevásárolni mész mindnet elnyel, ha szerpentinre, akkor mosolyra görbül a szád,benzinkúthoz nem kell sokat járni, szerlőhöz pedig a kocsi hibájából igen ritkán fogsz elmenni. belülről pihepuha ott ahol kell,kényelmes, jók a visszajelzések.
Én max az astrát mondanám ellenfélnek,de úgy se hinnétek el nekem hogy rosszabb kocsi a legtöbb dologban.
jó fórumozást.VR6.túl sok mindent nem mondanak ezek a számok. nálam a jó motor azt jelenti, hogy optimálisan erős a kasztnihoz,és emellett jól fogyaszt,valamint strapabíró a legtöbben 1.4 1.6al vették(használtpiac alapján). mind a 2 egy kalap xar(főleg ha egy hondával hasonlítjuk)
Az 1.9 TDI tényleg jó kis motor, csak abból sincs sajna túl sok[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Voyage
aktív tag
válasz Kleroo #29274 üzenetére
Több baromságot beszélsz össze, mint dragonfx...
Nesze, sokkal drágább mondeo: [link],[link],[link].
Golf 4-hez vannak egyik legjobb motorjai a VW-nek, de nem gond.
Váltója jó, sokkal jobb, mint focusé, útfekvése ok, lehet, hogy nem olyan jó, beltere lehet, hogy sivár, de legalább normálisan van megcsinálva.
Jah, mióta is van meg a focus?
1-2 hónapot adok, és már fogsz nézelődni használtautón, hogy 0 ráfizetéssel van-e valami lehetőség még.
Mosolyra görbül a szád, mert úgy kicsúszik szembe sávba, mint annak a rendje.
Szerpentines élmény autózásra only rearwd.
Benzinkúthoz épp annyit kell járni, mint egy 150 lóerős 3-as bmw-vel, az is annyit fogyaszt, mint a focus, szervíz, hmmm, azért én utána néznék.
Nem hinnénk, mert nem hiszem, hogy mind a kettő volt elég ideig a saját tulajdonodban, napi használatban(legalább 1-2 hónap, 1-2.000km), hogy véleményt alkoss.
1.6-os motor G4-hez bőven elég, nem versenyzésre van.
De van abba jobb motor is.
Amúgy amit felsorolt VR6-Fan, talán legjobb VW motorok voltak, VR6 biztosan.Ismét:
Szvsz, most mennyünk át: [link][ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kleroo #29274 üzenetére
na látod pont ez a hiba hogy úgy huzól le dolgokat, hogy csak a történet egyik felét ismered .
1,6-ból nem illik össze keverni a 16V-t meg az SR-t az egyik egy fos a másik meg kimegy a világból.
aki 1,4-el veszi az megérdemli.
volt még 2l szívó is az is a kimegy a világból tipus.
V6 (gondolom ez evidens hogy mi..) 24V:2,8 6 henger 24 szelep 208le.
R32: 3,2l 6 henger 24 szelep 245le (4X4)
1,8l 20 szelep turbo 150le & 180le (alá gti..)
140le-s GT TDI (PD TDI) se volt egy rossz gépVoyage:G2 ill G3-hoz voltak a legjobb motorok, ha az összeséget nézzük.
ill a G3 jobb konstrukció.. a G4 csak egy ránc felvarrás és egy olcsosítás volt.
kanyar vadászatra meg only AWD még ha haldex is és orr nehéz a kocsi.
és 1,6 tényleg nem mindegy melyik a 16V az egy fos.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #29277 üzenetére
Ok, akkor csak közelíti...
VR6-Fan: Az meg rohad.
Bár egy szép állapotú Golf 3 VR6 Syncro-t el tudnék viselni astra helyett bármikor.
De egyenlőre Golf 6 van becélozva...[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
tibi666
senior tag
én beállnék Klero mellé.
a focus egy élhető, kellemes autó.
ellenben a g4 sivár belsejében egy hetet nem autóznék szívesen, nemhogy éveket. arról nem is beszélve, hogy összes volkswagen túl van árazva.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Voyage #29278 üzenetére
akkor vegyen G2 GTi-t ha élmény autót akar, az nem rohad és 300kg-vel könnyebb, viszont a G2-se olyan egyszerű mint a faék, volt ott 1-2 érdekes megoldás.
áhh túl nehéz! kell rá egy csiga vagy legalább egy kompresszor úgy már élhető súly le/aránt kapszhát nem rég volt szerencsém egy ilyen 1,4 TSI rémhez (kompresszor mentes)
hát őő nem rossz, de nem kéne, maga a forma terv nem tetszik a beltere viszont jobban tetszik mint a G5é.
tibi666:senki se vitatja hogy a foki nem élhető autót vagy élhetőbb a kategoria társaknál, részemről a probléma nem itt volt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz Kleroo #29268 üzenetére
Utánajártál nagyon a témának?Nem hinném akkor nem mondanál hülyeséget.
"A golf 4jobb? atyám. menny el szerelőkhöz, rengeteg probléma van vele
én mondom."- Mint például micsoda?Csak egy olyan dolgot mondj ami rendszeresen amolyan típushiba jelleggel tönkremegy a négyes golfokon.Nem kell többet csak egyet!
"A golf4 kurva drága, és kurvaszar."
- Az újra igaz volt, hogy drágább volt mint a konkurensek, de 4-6éves használt autónál ezek a különbségek kisimultak.
"Mondj egy jó motort.! a váltó köztudottan akadhat 2esben, az úttartása meg nem valami acélos ahoz képest amilyen alacsony.A beltere sivár, bár azért minőségibb."
A kurvaszarra csak annyit hogy ülj bele egy 300000 kilométert futott Golfba, Astrába és Focusba.Aztán mond, hogy kurvaszar a Golf.Jó motor kell?A 116lóerős pdtdi kivételével az összes dízel motor jó.Megbízható és tartós.Emellett úgy megy (vagy jobban) mint egy 2literes benzines csak fele annyit eszik.A benzines motorok sem rosszak csak többet esznek mint egy Astra vagy egy Focus.Erre egyszerű a magyarázat a legkönnyebb "full fapad" (mert ugye ilyen nincs) Golf4 is 1250+ kilogrammnál kezdődik.Hogy valamennyire tartani tudja a lépést dinamikában a vetélytársakkal, rövidebbre vették az összes fokozatot.Ezért többet is fogyaszt.A futóműve nem rossz hozza a kategóriája átlagát.Nem olyan feszes mint a Focus de a mindennapokban nem is kell, hogy az legyen.A Golf4 -nek pont a beltere a gyenge pontja.Ülj bele taperold végig.Mindenhol kopogós merev műanyag vesz körül.Az egész belseje (főleg a műszerfal) unalmas semmi szépség nincs benne.A beltér kicsi.Hátul a láb és a fejtér is kisebb mint ami elvárható lenne.Az első (sport)ülés kényelmetlen, kivéve comfortline kivitelé nagyon jó!Ennek ellenére egy korrekt, a mindennapokban jól használható autó.Az alkatrész majd a Suzuki árszintjén van.A legolcsóbbak közt van.Én nem jelenteném ki kategorikusan egy autóra, hogy "kurvaszar".Még egy Citroenre vagy vagy Alfára sem.Pedig azok tényleg nem túl jók.
29274: "de a golf4hez nincs normális motor,a váltója tudomásom szerint rossz, útfekvése nem parádés, beltere sivár, de legalább minőségi, és kézre áll. emellett meg sem közelíti tartósságban a Focust, Astrát."
Kérem kapcsolja ki...
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz Voyage #29275 üzenetére
LOL hegyek. hagyjuk. ne flameljünk tovább.
Csak nem pampognék itt ha tegnap vettem volna.
Szervízben 1x jártam vele fék miatt(az még gyári volt)
Eredeti alkatrészekkel, 2új tárcsa+2új fékpofa+beszerelés, Ford szaolnban 32k volt.Szerintem nem rossz.
A 150lovas bmw nem hiszem hogy 6 körül fogyaszt autóúton, és 8krül városban.
Hidd el hogy mondeó sokkal drágáb, ami hasonló állapotú.De amiket linkeltél azok egyike sincs közel a 63e km futáshoz.(de még lehet hogy kamuk is. sajna magyarorszégon vagyunk. )
A golfba vannak szuper motorok, de ismétlem, én az "átlag" motorokról beszélek, ami az eladások nagyrészét képviseli. az 1.6os lehet hogy jól mozgatja a kasztnit, de VW hungáriás szerelőtől tudom(12évig dolgozott ott) hogy bizony sok-sok(drága) hibája van, s ráadásul sokat eszik.És ha minden második népítéletben benne van hogy állandóan akad a váltó, valamint minden általam megkérdezett szerlő ezt állítja(1,2esben akadozgat néha a váltó, és amúgy sem jó konstrukció) akkor biztosan jobb mint a focusé, ahol a legtöbb fórumon ráflashelnek milyen jó.
A te hszeid csak abból állnak hogy kötekedsz.
A kollégáid normálisan írnak. VR6nak igaza van, pontatlanul fogalmaztam. Integra véleményével pedig egyet értek.
Akkor gondolom egy 1.5vtec 6gen civicnek sincs köze a vezetési élményhez, mert elsőkerekes, gyenge, nincs hiperszuper kagylóűlése.
Na mindegy. Többször nem próbálok "jófej" lenni. azt hittem normális beszélgetés alakul ki,és többekkel sikerült is, na de veled...hagyjuk.
Ha vki autót keres, a focust mindenképp próbálja ki, ne feledje ki a listából.
SziasztokHodor. Hodor? Hodooor!
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #29281 üzenetére
ha nem motor specifikusan nézzük( caa az összes sok szelepesnek 30e-100e közt haldoklik a trafoja ált mint a 4.) akkor így most hirtelen az ablak emelő motort tudom széria bajnak felhozni.
Kleroo:na az is lol hogy pont egy márkaszervízestől informálodni.
ez a váltó akadás nekem új dolog.. (am a hiba oka a műanyag gömbcsuklók kikopnak a váltó rudazatnál, olyan 5e ft-s tétel.)
a 110le-s 1,9 tdi miért hiper szuper technologia?
vagy az ős 1,6 8V-nek a ránc felvarrt változata? (nem nagy cucc 102le, de egy klímával meg 2 személlyel ellehet vele autózgatni és ez teljesen megfelel a magyar pénztárcának és a fogyi is jó (van egy a családba, igaz toledo) és igénytelen.)
de ott a 2l-s verzió (ez tényleg ritka alá írom!) az kb minden re elég..
de ott a 150les turbos az se valami hiper technika..
a 2,8-as V6 meg egy vér frissített VR6-os...
a PD meg az R32 komolyabb újdonság egyedül
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
diegho
nagyúr
válasz Kleroo #29253 üzenetére
Év vicce a Focus. A középkonzol elhelyezése borzalmas, törpéknek elmegy, de férfiaknak szétveri a térdét vezetés közben, végül is tényleg élmény, csak nem pozitív. Belseje sem tágas, 5ös golfban nagyobb hely van hátul, de kinek mi jön be. Amúgy is a 3F szabályból kiindulva nem ajánlott (amit sose veszünk: Fiat, Ford, Francia ) azért ne bántsatok nagyon
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #29284 üzenetére
Van egy 16szelepes benzines ismerősnél.2002 év végi, kb~ 140.000 km van benne.Ezek a hibák nem jöttek még elő.
VW Hungária - Porsche Buda - Porsche Pest.Na ez az a három hely ahová csak az vigye a kocsiját akinek nagyon sok felesleges pénze van.A Porsche Pest-nél álltak a Lupo 3L automata váltója felett és vakaróztak mint egy bolhás kutya.Fingjuk sincs az egészről.Azt se tudták hova nyúljanak.Aztán mondtak rá egy olyan összeget, hogy mikor először hallottam azt hittem csak egy poén volt.Ennyit ezekről a szervizekről és a szerelőikről.Nevetségesek.
-
Voyage
aktív tag
válasz Kleroo #29282 üzenetére
32k-ért astrában cseréltem hűtőradiátort, ventit, 2 tárcsát előre, fékfolyadék csere, kormányt lebőröztettem egy profival, hűtőfolyadék csere, ablakmosó, és volt még valami....
150lovas E46 6.3 fogyasztása 110-el, tempomattal, városban 7.8-8.4, ha nagyon nyomod, lámpától lámpáig, akkor ok, 11 is lehet...
Márkaszervízbe csak olyan autót visznek, aminek problémája van, illetve a kötelező szervíz ideje jött elő.
Népítéletben új Lexus ls-t is húztak le, szóval én azt nem hiszem el, amit ott írnak.
Nem azt mondtam, hogy focust ne, hanem, hogy közel sem a legjobb a kategóriában.
Nekem 1.5-ös civic volt, szóval mellélőttél.
Jó autó volt nagyon, csak jött egy busz, beleszállt.
Jó érzés volt vele menni, de a vezetési élményhez, ahogy írod, semmi köze nem volt.
A HR-en vezetett pályára épített kb 250+lovas civicnek annál inkább, de ott is az épített E46 M3 jött be inkább.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Khelben
nagyúr
válasz diegho #29285 üzenetére
A középkonzol elhelyezése borzalmas, törpéknek elmegy, de férfiaknak szétveri a térdét vezetés közben
Akkor én nem vagyok férfi, mert a 185 centimmel meg a 110 kilómmal tök jól elfértem a focusban Pedig kimondottan allergiás vagyok rá, ha hozzáér valamihez a lábam, mint pl a 166-os alfában.
-
viharhozo
addikt
válasz fekeandras #29264 üzenetére
A mult heten talalkoztam egy regi komammal, o harom ev alatt harommillio jo magyar forintot koltott a 146-os szervizelesere. De ezt leszamitva kurva jo auto!
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
-
fekeandras
őstag
válasz viharhozo #29294 üzenetére
Mi az istent bírt rá annyit költeni?Egy ilyen szarra .Szerintem ha olaszországból megrendel egy 0km-es zsír új motort és hozzá egy 0km-s zsír új váltót még szállítással + munkadíjjal + papírozással stb... együtt sem lenne 3 milla.Az más kérdés, hogy 3millióból milyen kocsit kapni.Tökömnek sem kéne Alfa, megveszed 1,5 milláért és 5éven belül garantáltan ráköltesz mégegyszer annyit.Jó bolt, igazi best buy.
-
Tothgera30
Ármester
válasz fekeandras #29297 üzenetére
Hát ez igaz. Bár én se költöttem volna 3 millát egy Alfára, bár vannak extrém olasz fanatikusok!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest