- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HP ProLiant MicroServer N36L / N40L / N54L
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Látom még mindig megy az "ovi" Néha felnézek és jót
-
aesir
veterán
Tudod, hihetetlenül szórakoztató vagy. Ugyan 10 centire sem látsz ki a sekélyes kis világodból, de ez egyáltalán nem gátol meg abban, hogy mindenféle hülyeséget fantáziálj rólam.
Ezért fogom a 40 éves elbaszott életemet miközben mozgássérült helyen parkolok, mert vagy politikus vagyok vagy orvos vagy cégigazgató és kőgazdag, és nagyívben teszek a szánalmas irigységedre. Hidd el, együtt lehet élni azzal is, ha valakinek kicsi.
Részemről téma lezárva.Van saját életem...
-
E-Max
tag
válasz fekeandras #27347 üzenetére
De fix 200 lóerő messzi van a 300-400-tól, vagy 500-600-tól, amit az a golf tudott amelyik m5 ellen ment.
Ezt a leont ismerem, videó alapján láttam melyik az, láttam már jópárszor, igaz, személyes tapasztalatom nincs vele, meg úgy sok dízel tuningolt verdával se, elhiszem, hogy többet láttál, meg dízelekhez jobban értesz, mert ahhoz én nem konyítok sokat, de egy 4 hengeres blokk úgy megcsinálva, hogy egy könnyű kasznis m5-öt ott hagyjon, és olyan fekete csíkot húzzon maga mögött, hogy nem is látni az autót, azt 100%-ba lemerem fogadni, hogy minden gond, csere, stb nélkül nem megy el még 5-10.000km-t se, az biztos.aesir: Bocs, ha megbántottalak, de máig nem kaptam választ a kérdésemre.
SpeedR: 5.2 az M3 újkorában volt, sok-sok év alatt biztos vagyok benne, hogy sokat gyengült, most olyan 6 körül lehet egy átlagos példány, persze tuningolva más a helyzet... Még az E60 M5-öt is megszorongatja: [link]
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
aesir
veterán
Nem bántottál meg, nem vagyunk olyan viszonyban.
Ha a kérdésed az, hogy nekem miből és hogyan, akkor nem is fogsz rá konkrét választ kapni. Legyen elég csak annyi, hogy mindkét cégem tiszta és legális, nincs APEH-tartozásom, jövedelmemnek megfelelő színvonalon élek, az autóim magyar rendszámosak, és nem használok rokkantkártyát. Valamint mindig bekötöm a biztonsági-övet, felkapcsolom a világítást és mióta megtanultam versenyautót vezetni versenytempóban, azóta közúton MINDIG betartom a sebességkorlátozásokat. Az értelmetleneket IS, autópályán Porscheval IS. Nem szimulátorozok az időm nagy részében, nem töltöm az egész napomat fórumozással (sokszor hónapokig sem szólok hozzá semmihez), viszont az igaz hogy a munkámból kifolyólag most is 4 monitor mögött ülök mert még mindig élvezem a szakmai munkát ha találok egy-egy projektben kihívást és nem csak a cégvezetéssel foglalkozom.Van saját életem...
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #27341 üzenetére
milyen jó buli volt este
Euro ring nagyon nem kedvez a Leonoknak vagy a nagyobb kocsiknak a szűk kanyarok miatt (hisz ez eredetileg egy gokart pálya..)
ott tavaly egyik barátom egy gagyi kis 78-as egyes golffal elverte a 270le-s MTM-es cuprat meg a ~200 le körüli füstösöket.
egy 300+ cupra verte meg 4 slick-el és egy 300+ FR verte meg elől slickelekkel.
akkor még:[link]
1,8 16V:
-1,9-re fúrva
-könnyítve, grammolva
-2x 40-es Weber (légszűrő ohne)
-4:1-es rendeszer 1 zara dobbal
-4.-ben 11 000-nél tíltott (vagy is inkább nem lett neki tovább nyomva mivel tíltás nem volt benne... )
-Weitec állítható magasságú és keménységű "sport" futomű
-13-as verseny felni
-yokohoma A539-es gumikjah és kb 160le volt.
szóval az erő nem minden, én úgy gondolom.
de persze attól még a 316i a király
E-Max:a 3. "gumi csík" az el nem égetett gázolaj miatt van, mivel azzal hűtik a motort (gondolom!, legalább is a benzineseknél így szokás) és ezek a dizelek már nem lég felesleggel hanem gázolaj felesleggel dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
az a baj, hogy magadból indulsz ki. azért, mert neked nem (úgy) sikerült, másnak még sikerülhet úgy, ahogy azt te is szeretted volna.
te félsz a talpraesett, magabiztos nőktől, akik többre vitték/viszik fiatalabban, mint te? zavar, hogy versenypályázik, mert elakarta élni? jó autója van? mert nem kell pasi elé pénzért állnia? ezzel a gondolkodással semmire sem fogsz jutni. a legjobb barátnőm 26 évesen már többre vitte valszeg mint ahol te most tartasz, akkor ő is automatikusan lop és csal mert neked nem fér egyszerűen bele a saját mikrovilágodba, mert ebben érzed magad biztonságban, hogy bizony ilyen nők is vannak? én inkább büszke vagyok az ilyen nőkre és bárcsak lenne még több belőlük.azt azért elkellene fogadnod hogy felgyorsult a világ, ez nem tiszteletlenség veled szemben vagy bárki mással, aki idősebb mint mi, egyszerűen így van. vagyunk páran, akik sikeresek, mert hisznek abban amit csinálnak, megküzdenek a lehetőségért áldozatot hozva és el is érik amit akarnak, olyan emberekkel veszik körül magukat akik szintén pozitívan gondolkodnak és tanulhatnak egymástól, hogy minél több tudást szerezzenek és minél sikeresebbek legyenek. mindegy, hogy vállalkozóként, családi vállalkozásban vagy nagy cégnél alkalmazottként, vezetőként. de a jövő a mienk. és minél több savanyú ember lesz, annál inkább mi leszünk a legjobbak. és sokkal többet fogunk elérni mire mi 50 évesek leszünk, mint a mostani 50 évesek. és nem kell hozzá lopni és csalni. ez csak egyszerű törvényszerűség, mert ez a világ ilyen.
a te gyerekeid is több lehetőséget kapnak majd, mert te elértél valamit amivel többet és jobbat tudsz nekik majd adni. hát persze, hogy meg is fogod adni nekik, te is tudod, hogy ez így normális....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #27362 üzenetére
Persze.Biztos azért mert 300-400 vagy 500-600lóerős volt...
Azt nem képesek belátni egyesek hogy 2009ben a dízel autó nem egyenlő a 25éves zöldséges mercikkel.De mindegy is, nem fogok senkit győzködni.Én voltam a hülye hogy felvettem a kesztyűt.Konklúzió: + ember a mérleg dragonfx-es oldalán.
#17359: Mennyi rá a keret és miért ragaszkodsz minden áron a dízelhez?
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Tothgera30 #27359 üzenetére
E34 525tds, 524td -ket is nézegesd meg, ha mindenáron régi dieselt akarsz.
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #27363 üzenetére
jah csak az ilyen nő kb mindne pasit nullának néz, téged is!!...hol vagy te egy használt integrával (ahogy a többiek fogalmaznak szakadt xar ólcsójános)a gt3hoz képest??..na ne viccelj.
És már megitn előjött az über leon és über golf...na jó nincs több kérdésem.
Egy e36 m3at elég kevés dízel ver oda.
A leon videot csak addig néztem míg elindult és láttama fekete gombolyagot mögötte.tudod ez inkább szégyen ilyne autóval menni mint hősködés rá.
Akkor már lehetne mondani jahh az e30 m5öket....milyne verdákat odavernek?nyrika díjakat.jól gyorsul könnyű.és 3ba sincs.Amugy elejétől az e36 m3 ill. e46 m3ról volt szó.
A 328 csak linken volt és vélemény lett róla, utána jött hogy egy suzi meg egy swift jobb megnézősebb autó.
tessék...de persze tudom egy uj swift/polo/fiesta/corsa..ennél is jobb..gyorsulásban kanyarban...meg megnézésben is pláne......hát hogyne, próbáljuk ki.
még1"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #27367 üzenetére
[link] tessék autós kártyázni mindenki tud
avatatlan szemnek gyári kinézet a felnitől eltekintve, de pötyögd be a gugliba hogy der renner2 és nézd meg a 2008-as videoját csak 0,9-es turbonyomással megy
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #27367 üzenetére
Én akkor már inkább ilyet mutatnék: [link] Ezt valószínüleg megnézik, márcsak a színe miatt is.
De ez se rossz...:[link]Vagy akkormár: [link],[link],[link],[link],[link]
Ez újabb, de ezt is megnézik: [link],[link],
Esetleg: [link],600 ló
Ha már autók, akkor ezek azok...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #27359 üzenetére
Eszembe jutott még egy lehetőség.Esetleg ha nem vagy parázós és szóba jöhet sérült autó is akkor valami hasonlót vadásznék a helyedben (igaz nem valami erős és szépnek sem igazán mondható de valamit valamiért) : Ezt 250k -ból talpra lehet állítani.Ha mindenképpen idősebb dízelt szeretnél és hosszú távra tervezel szerintem ésszerű döntés lenne motorhibásat venni és azt felújíttatni mert így a motor "0 kilométeres" lesz és nem kell fosni, hogy egyszer csak otthagy az út szélén.Mert mi van akkor ha egy járóképes kocsit veszel 2-2,5x ennyiért.Honnan tudod pár éven belül nem-e kell azon motort bontani mert a behazudott 200.000 helyett 450.000 kilométert vagy akár még többet futott és szétpotyog?Az nagy cumi mert vettél egy kocsit 600k-ért és és ráköltesz a motorra még 250k-t (850k).Így veszel 290k-ért és ráköltesz 250k-t (540k).Ráadásul nyugodtan alszol mert biztosan tudod, hogy a motor hosszú évekig rendben teszi majd a dolgát.Sokan paráznak a sérült kocsiktól.Én sem vennék töröttet de egy motorhibás autót simán be lehet vállalni.Márkától függetlenül sok pénzt meg lehet rajta spórolni.
[ Szerkesztve ]
-
Versus82
aktív tag
válasz dragonfx #27367 üzenetére
kurvára nem m3-ról meg m5-ről volt szó, egy 14 éves 1 milliós 2.8 bmw-re kérdezted hogy kell e ennél jobb, azt miután mondtuk hogy ennék csak jobb van utána kezdtél el m3 m5 özni. mari néni se nézi meg ezt, tudja hogy az új swiftjéért 2-t kapna, mi a szart nézegessen rajta? wanna be kopasz kis hülyegyerek feszít benne aki azt hiszi m3bmwpower?
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Tothgera30
Ármester
válasz fekeandras #27371 üzenetére
Törött autót nem vennék , de a motorhibásatól nem zárkózom el . Csak az itt a gond hogy egy motorhibás autó árából , és még egy kis pénzből vehetek olyat ami nem motorhibás , és lehet hogy szebb állapotban van mint a motorhibások . Persze könyebben átverhetnek vele , mert lehet hogy a hibás autónak más bibije is van , és ez nem fog kiderülni , csak mikor már belekerül az új blokk . Szóval én most ilyeneket néztem :
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fekeandras
őstag
válasz SpeedR #27373 üzenetére
Ismerős brigádszállító transporterébe is ilyen motor dolgozik (2.5 sor5 tdi 102hp)
Postától vette 300.000km volt benne.Ezeket kellett javíttatni rajta:
- hengerfej öntvény repedt volt (gépműhely)
- adagoló felújítás
- új turbó*
- csapágyak cseréje
- új tömítések
- vezérlés után állítás + ilyenkor szokásos dolgok cserélje
- olaj + szűrő cserevégösszeg munkadíjjal együtt 300k alatt volt.A turbó az egyetlen alkatrész ami "kamionról leesett"... az összes többi rendelt, gyári alkatrész.A motor gyakorlatilag új.Dugattyún vezérműtengelyen kopásnak fáradásnak semmi nyoma.Porlasztócsúcsok valószínűleg előzőleg cserélve lehettek mert úgy néztek ki mint az újak.Legalább erre nem kellett költeni.Szóval elég sok minden cserélve lett rajta.Kicsi rá az esély, hogy valaki olyan szar állapotú kocsit fogjon ki amin ennyi minden cserélendő.Nem kell ettől annyira beszarni.Ezek után én öreg dízelt csak motorhibásat vennék.
#27374: 75lovas 1.9TD Seat Cordoba felejtős.Klasszisokkal jobb motor a 90lovas TDI ráadásul jobban megy közben kevesebbet fogyaszt.Ár különbség alig van köztük.Sok rosszat hallottam róla de a legnagyobb hátránya hogy kamrás dízel nem közvetlen befecskendezéses.És arra is panaszkodtak, hogy könnyen hengerfejes lesz ha kicsit meghajtja az ember.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Tothgera30 #27374 üzenetére
Miért akarsz mindenképpen dízelt?
Ezekben a tizenéves darabokban jó eséllyel sok százezer kilométer van, mindenük elaggott, ha (vagy sokkal inkább: amikor) meg valami baja lesz a motornak, akkor húzós javítási költségeid lesznek, amit messze nem fog ellensúlyozni se az, hogy viszont üzemanyagon megtakarítasz évente pár tízezer forintot.
Ráadásul ezek tényleg füstölni fognak, hidegben imádkozhatsz, hogy elinduljon, menni nem mennek, szóval ezek igazi élményautókDRM is theft
-
Tothgera30
Ármester
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #27377 üzenetére
a villamost próbáltad már?
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
E-Max
tag
válasz Tothgera30 #27377 üzenetére
Ezt úgy hívják, hogy sor6 BMW.
E30-E34 körül nézegess szét, legtartósabb motorok, nem papírkaszni, nem halsz meg benne olyan könnyen, nem eszik sokat, nem kell padlózni ahhoz hogy menjen.
Ezeket az öreg vén szívódízeleket padlózni kell, de akkorse mennek, de hasonlítsd össze a pár éves turbódízelekkel. Azokat padlózni kell, akkor más sokat esznek, kormolnak, és még akkoris gyengék. Hacsak nem tuningolod szét, de akkor élettartam máris nem örökélet+1nap, és a fogyasztás se annyi.
Szóval csak benzines, ha ennyi pénzed van csak rá.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dabadab
titán
válasz Tothgera30 #27377 üzenetére
Aha, és mindezt félmillió alatt.
Ilyen nincs.
Ezek a régi dízelek nem nagyon mennek, sőt, inkább lomhák.
Messze nem örökéletűek, amiket linkeltél, azok így ránézésre már erősen életük vége felé járhatnak.
A passzív biztonságuknak nem tesz jót az, hogy több mint egy évtizede rombolja őket az idő (meg az esetleges múltbéli balesetek) és persze azt sem szabad elfelejteni, hogy jó régen tervezték őket, nem a mai biztonságtechnikai tudással és figyelemmel, de ez mondjuk motortól független.
DRM is theft
-
joshua7
veterán
Srácok, 1.5 alatti benzines turbókban érdemes gondolkodni?
Nem röhögni, de pl. Twingo GT 1.2 TCE, Grande Punto 1.4 T-Jet stb. kategóriában.
Vagy ott a VW féle 1.4 TFSI, bár az már drágább autókban van csak.
Vagy ez, bár belülről elég ocsmány szegény.Semper Fi
-
E-Max
tag
válasz joshua7 #27381 üzenetére
Az olaszok T-Jet-je nagyon jól sikerült, a puntoban is bravoban is ugyanaz van, és mindenki meg van vele elégedve. VW 1.4TSI-ről sok tapasztalatom nincs, egyszer mentem vele VI-os golfban, nem volt rossz, de bővebbet nem tudok mondani.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #27377 üzenetére
Zil 131, Ural, Kraz.Mindhárom örök életű van belőle dízel verzió is.Kátyúkat meg sem érzi.Nem kell parázni, hogy meghúzzák a tesco parkolóban, nem megy rá a kerékbilincs, nem tudja elvinni a lopóautó ...
soroljam még?Viccet félretéve.Ilyen autó nincs.
-
Tothgera30
Ármester
válasz fekeandras #27385 üzenetére
Kihagytad az Uaz-t, és a Nivát, pedig azok tetszenek is!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz fekeandras #27385 üzenetére
Kihagytad az Uaz-t, és a Nivát, pedig azok tetszenek is!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dabadab
titán
-
Dare2Live
félisten
válasz Tothgera30 #27377 üzenetére
Olyan autót keresel, amely örök életű, jól megy, biztonságos, keveset fogyaszt azt is leginkább dízelböl és félmillió alatt van.
Ez így tényleg nemjön össze. Amúgy a niva nem örökéletü, enm megy jól, nem biztonságos és fogyaszt is.....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Tothgera30
Ármester
válasz dabadab #27389 üzenetére
Nem halottál még a Niva projectról? Amúgy én gyerekorom óta a terepjárók fanatuikus szerelmese vagyok, tehát ha nem jön ösze a takarékos diesel/benzines, akkor jön egy terepjáró, ami városba szaladgálni őrült dolog, de hát mi illetne egy rockerhez, ha nem ez?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SpeedR
őstag
válasz Tothgera30 #27392 üzenetére
A niva gyakorlatilag ellentmond az összes elvárásodnak. Alufelnit rakni rá meg kb annyi értelme van, mintha kamaz-ra raknád. Nézzél inkább egy E30 318i-t.
-
Dare2Live
félisten
válasz Tothgera30 #27397 üzenetére
vmit kihagytam. kellett helyesbítenem.
dabadab: hogy álsz a Civilizációkkal?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
fekeandras
őstag
válasz anjani182 #27395 üzenetére
Ez legalább már nem 1.6-os tyunningbéjjemvéj... A legnagyobb lol dolog M3 feliratot tenni egy kis bmw-re.Kb mint ha egy 1.6 Golfra rakna valaki spoilert, felnit meg egy R32 emblémát.Kurva gáz az ilyen. Azért még nem lesz belőle M3 mert fel van csicsázva.Hangosan szoktam kiröhögni az ilyet piros lámpánál mikor meglátom mekkora féktárcsái vannak a kamu m3-nak.SZÉGYEN!
-
E-Max
tag
válasz anjani182 #27395 üzenetére
Marha...
E30-ról volt szó...Tothgera30: Kb 7-8 liter körül eszik, városban 9-et esetleg.
Niva kb 15 litert eszik, sehogynem megy, még padlógázzal se, kasznija rosszabb mint a swifté, nem környezetkímélő, nem kényelmes, nem örök életű, és simán meghalsz benne.
Alufelni meg legalább olyan, mintha forma1-es autóra tennél szöges terepgumit a pályán...fekeandras: Éééss igen, 1.6-os golfra rengeteg marha tesz hátsó nagy vasalódeszkát, körbe spoilert, hogy jól leérjen, 19-es felnit tesco gumikkal, fekete ablakot, és belülre valami iszonyat hangos, de legalább szar minőségű hifit.
Jah és hátsó lexus lámpa alap...
Szinte az összes ilyen verda az 1.6-osok közül kerül ki.
Cigányok vw-t, bmw-t, mercit, audit ugyanúgy megveszik, és paraszttuningolják.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Yettel topik
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Macska topik
- Projektor topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Tőzsde és gazdaság
- Elektromos autók - motorok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest