- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz MPowerPH #15607 üzenetére
Persze kevesebb volt a kocsi így kevesebb volt a nyugati autó is. De hogy nagyon gyengébbek lettek volna? Nem hiszem Egy STI most hiába 300Le ha 1,5 tonna.
Régen is voltak erős autók ( Golf GTI, Kadett GSI, BMW-ből millió fajta,R5 GT turbo,Toyota Supra,Lancia Delta, a szerény Civic VT-ről nem is beszélve csak ahogy előttem említették volt valamiféle rajongás és kellő tisztelet az autók és főleg a többi sofőr iránt.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz Snoop-y #15652 üzenetére
És te a 80-as évek elején hány Golf GTI-t, BMW-t, Lancia Deltát, Toyota Suprat, vagy Civic VT-t láttál itt felénk? A legmenőbb autó gyerekkoromban a szomszéd utcában az órás Opel Asconája volt, talán az egyetlen nyugati autó az egész városban. 86 után kezdtek megjelenni az első példányok ezekből (akkor hozták a nagyon sikeres emberek maguknak az Ausztriában levetett Ford Sierrákat és Opel Kadetteket - és még mindig nem sportváltozatokról bezsélünk). Addig a legnagyobb vaddisznó az utakon az ezerötös Lada volt, de azt is kevesen engedhették meg maguknak. Elvétve lehetett látni magyar rendszámmal egyes Golfot, vagy egy-egy Jettát, talán még pár nagyon régi Renault-ra emlékszem abból az időből.
Én még emlékszem, hogy a 'kopogós' hetesen a '77-es (nálam egy évvel idősebb) ezerkettes Ladánk 110-nél egyszerűen nem bírt többet menni, pedig de mekkora szó lett volna 'kilóhússzal' tépni. Igaz addigra már bőven tizenéves jószág volt az is, és mint minden ezerkettes, túl pár hengerfejfelújításon.
A 90-es évek már más tészta, akkor kezdődött a mostani folyamat, mostanra meg talán már lecseng szép lassan, és a nagy szabadság után dragonfx fejébe is bele lehet majd verni némi felelősségtudatot.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #15653 üzenetére
már előtte is jóval..volt VW carmangia...ami kilóötvenet kivitt....nem tom milyne mocis volt.
Az meg egy szégyen hogy 80 tájékán semmi értelem autó nem volt nálunk...320 bmw már akkor is volt...nem hinném a kiloötvenet ne vitte volna...6hengeres 125-130 pacis motor.
itt kezdődik a mi lemardásunk....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mezis
nagyúr
válasz parandroid #15604 üzenetére
Akkor levonhatjuk az általános szabályt: Az evolúció során az autó és a vezetője intelligenciájának összege állandó maradt ?
Azóta vagy 30x annyi autó van az utakon, amiknek a teljesítménye minimum megkétszereződött, de akár megháromszorozódott (hány lóerős volt egy skoda 120L?) a sofőrök pedig hülyébbek és felelőtlenebbek, mint valaha - épp azért, mert elvesztette a varázsát, a különlegességét az autóvezetés, ami a 60-as, 70-es, de még a 80-as években is valami elképesztően csodálatos dolognak számított, épp ezért mindenki kellő tisztelettel, és odafigyeléssel művelte. Manapság mindenki csak gondolkodás nélkül nyomja a gázt, tol le mindenki mást az útról, és anyázik a másikra odafigyelés helyett.
mezis
-
mayerlaci
senior tag
Egerszegen most lehet keménykedni...
-
P4czy
csendes tag
De ez nem azt jelenti, hogy nem kell megtenni azért mindent, hogy fejlődjön. 20-30 éve nem volt téligumi mindenki simával járt. Ma már van és nagyobb biztonságot nyújt mint a sima és ennek inkább örülnünk kéne, nem pedig azt mondani, hogy nekem az elötte lévő szint is bőven elég volt.
Amúgy a kamionra meg annyit,hogy az amúgy is teljesen már mint egy személyautó , + azzal mégis 40 tonnával nehezedsz a hóra ha esetleg van, de ez nem azt jelenti, hogy télivel nem lenne jobb a tapadás. -
Ebit
addikt
Ezt azért ennyire egyértelmúen, nem lehet kijelenteni, mert a régi gumik összetétele, más volt, rugalmasabb, a modern gumik esetében, viszont más a szerkezeti kialakitás, főleg a profilok változtak előnyükre.
Az összehasonlitás alapja a kamion , autó vitában a fajlagos talajnyomás szolgál,a haszongépjármúvek esetében az előnyt elsősorban a felkészültebb vezető jelenti, valamint az, hogy a nagyobb méretek ,és ár, futásteljesitmény miatt hamarabb beépitenek
passziv, és aktiv vezetésbiztonságot,kényelmet elősegitő berendezést. -
bobsys
addikt
[link]
ideznek belole:"Pedig az objektív felelősséggel kapcsolatos közigazgatási eljárások 89,2 %-a sebességtúllépésekkel volt kapcsolatos. Mit jelent ez? Ha van pénzed, száguldhatsz és megúszod.
Az objektív felelősség esetében a bírság egy közigazgatási eljárás keretében kerül kiszabásra, jogosítványt viszont csak szabálysértési eljárás keretében lehetne bevonni, amit egyetlen esetben sem folytattak le tavaly május óta...
Ahogyan Komáromi mondta: 30-as táblánál már 31 km/órás sebességre is jönne a büntetés."Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Zozzant
addikt
Ők hallottak az evolúcióról? Kamionra jó a kopott nyári is, van tapasztalat meg súly...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
P4czy
csendes tag
Akkor sem. Eleve egy mérés nem lehet 100% pontos, magyarul hiába mutat az órád 30-t az lehet 31. Aki biztosra akar menni az menjen 25-el? Ennél szerintem sokkal jobb volt az eddigi, változó tűréshatár, ami eddig sem engedett meg túl nagy sebességeket, de pont lehetett kényelmesen közlekedni és nem kellett mindig az órát bámulni. A másik oldalon ez meg megint azt vonja majd maga után, hogy az emberek tesznek majd az egészre, ha szivatni akarnak akkor annál több embert nem fog érdekelni a tábla. (De legalább mindenki rászokik majd, hogy mérőautó esetén villant a szembejövőnek) Szerintem az emberek jelentős része már most levegőnek nézi az ok nélkül kitett táblákat. Sajnos a vezetésnek rá kéne jönni, hogy az első lépést nekik kell megtenni és mindent szigorral nem lehet megoldani. Közlekedéskúltúrán nem így kéne javítani, hanem normális közlekedési feltételek megteremtésével. Na meg a jogsiszerzés folyamatának modernizálásával. Ami ott vészfékezés az valós életben egy 20 éves ladának havas úton is csak intenzív lassítás.
-
Mr X
veterán
Ha az óra 30-at mutat, az sosem lehet 31. Gyárilag úgy van bekalibrálva az összes személyautóban a sebességmérő, hogy felfelé csal. Ezzel pont az általad említett esetet védik ki. Azt hiszem, erre valami szabály is kötelezi a gyártókat.
Ha 30-at mutató óránál 31-el meszelik le a tulajt, jogosan perelhetné be a gyártót.
-
dokar
addikt
extra - SEXRay
-
NoLF
addikt
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zsid
senior tag
Egyszer már írtam, az Autó Motorban vagy A2ben volt egy cikk, amiben padon kimérték a tényleges sebességet és összehasonlították az óra szerintivel. A Mondeonál volt, hogy az óra szerinti 100km/h az valójában 107, az Accordnál 98.
De ha rádobsz egy nagyobb felnit akkor máris csalni fog..
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
Mr X
veterán
Emberi méretű felnivel nem tudod megoldani, hogy a felfelé csalásból lefelé csalás legyen. Most gondolj bele. Az autók tervezésekor valószínűleg úgy kalibrálták a sebesség-jelzőt, hogy mindig felfelé csaljon. Ellenkező esetben te mész óra szerint 100-al, megállít a rendőr, és megbüntet, mert valójában 107-el mentél. Ezek után jogosan perelnéd be az autó gyártóját.
Azért ők sem hülyék, pont azért csalnak az órák, hogy levédjék magukat az ilyesmivel szemben.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
-
Eagl3
veterán
válasz fekeandras #15685 üzenetére
Sajnálatos.
Az is felelőtlen volt, aki beült mellé. -
Mr X
veterán
válasz fekeandras #15685 üzenetére
Legalább mást nem öltek meg.
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #15685 üzenetére
"túl gyorsan hajtott, egy kanyarban elvesztette uralmát a jármű felett,"-ez mindent elmond.
olyan sablon duma kitalálhatnának már mástMr X>>ne dramatizált túl...felteszek 14es felnit a bömire..és máris 7alatt lesz 100on
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Skót
aktív tag
válasz zsolt1129 #15692 üzenetére
Itt sajnos főleg az elrettentőn van a hangsúly.
Ami nem mindig jó, mert annyira fog stresszelni az illető aki látta, hogy amiatt kerül veszélyes helyzetbe.Sok pszichológus ezért mondja, hogy a dohányárukon se jó az, hogy minden doboz azt sugallja, hogy aki szívja meghal/beteg lesz, mert csak az esélyét növeli ezeknek a megbetegedéseknek amik anélkül is bekövetkeznének bizonyos százalékban (a psziché nagy úr ugyanis).
És a másik dolog az, hogy senki nem szokott még le ezek miatt a feliratok miatt sztem...Az ilyen videó szvsz teljesen haszontalan öncélú ijesztgetés, különösen ilyen töményen, (bár sztem ez több "reklám" együtt)
Az én gyomrom igen erős (tanulmányaim miatt kell is) de ez kicsit görcsberántotta.
Az tény, hogy a vezetési stílusom nem fog változni, mert eddig se zúztam állat módon, csak innentől mégjobban fogom figyelni a környezetem, számítva az ilyen állatokra mint amik itt voltak, ami plusz stresszt is jelenthet bizonyos szitukban..."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
fekeandras
őstag
-
Integra
titán
hazavittem nagyanyóm, szépen komótosan jövök haza az üllőin, 50 kmh-s, 1*1 sávos itt már, tükörből látom, hogy valami veszettül jö, mire észbekaptam, addigra már jobbra lehúztam ösztönösen magam a padkáig, fekete (talán tuning) s merga, minimum v8, vagy 150nel és még gyorsított rá, de kőkeményen... közben szemből is jöttek..
pfffffffffff, bazmeg az ilyen nem normális...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen