- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Integra #15795 üzenetére
"asszem amúgy lehet elöl is, de csak abban az esetben, ha a légzsák manuálisan kikapcsolható."
Igen, ez lett volna az a szoveg, amit at kellett volna venni. Ehelyett ez lett:
"48. § (7) A gépkocsiban utazó 150 cm-nél alacsonyabb gyermeket - a testsúlyához igazodó kialakítású - gyermekbiztonsági rendszerben kell rögzíteni. A 3 évnél fiatalabb gyermek csak gyermekbiztonsági rendszerben rögzítve szállítható. A gépkocsi elsõ üléséhez a gyermekbiztonsági rendszer csak akkor szerelhetõ be - a jármû szokásos haladási irányával ellentétes irányban - ha az üléshez légzsákot nem szereltek fel vagy a légzsák mûködésbe lépését elõzetesen megakadályozták."
Vagyis elso ulesen csak hatrafele nezo gyerekulest lehet beszerelni (ami talan masfel eves korig jo - a fene se emlekszik mar, hogy mikor notte ki a gyerek ) - ami netto baromsag, az lett volna a lenyeg, hogy hatrafele nezo gyerekulest csak kikapcsolt/nem letezo utasoldali legzsak eseten szabadjon berakni (elorefele nezot meg barhogy).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Szplöttyy
senior tag
válasz deicide #15796 üzenetére
Legyél ilyen szerencsés a továbbiakban is!
Nemtom, én nem is ülök be olyan mellé, aki nem köti be magát, hiába hív haver, hogy "Gyere mennyünk kocsikázni" mondom neki, bekötöd magad?"Áhh haggyadmár az nem menő" mondtam neki, hogy megdögleni se az, én maradok Biztos túl lehet élni balesetet nélküle is, dehát csak jó valamire hamár kitalálták, nem? Még ha csak 1-2% al több esély lenne a túlélésre, akkor is megérné!
Smoke & Torque
-
Snoop-y
veterán
válasz deicide #15796 üzenetére
Attól függ milyen típusú baleset.
pl mi csináltunk egy triplaszaltót és ha nem vagyunk bekötve mindannyian akkor valószínű, hogy nem írogatnék ide. Az utastérben levő hűtőtáska ami be volt szorítva a hátsó és első ülés közé úgy elrepült az autóból mint egy kilőtt rakéta ( saccperkábé is volt vagy 25 kiló cucc benne )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
dragonfx
veterán
hagyjuk már ezt az övet meg hol biztonságos ülni..helyzet..adja...honnan szállnak beléd..ebből derül hasznos vagy jó helyen ültél e.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Snoop-y
veterán
válasz aphra2 #15810 üzenetére
Igen van ilyen is mint ahogy az is megtörtént, hogy egy ejtőernyős csajszinak nem nyílt ki az ernyője és kb. 2km magasból zuhant le és mégis életben maradt. De ebből nem vonnám le statisztikailag azt a következtetést, hogy akkor ernyő nélkül is ki lehet ugrani egy gépből mert nem történhet baj.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mr X
veterán
válasz aphra2 #15810 üzenetére
Ha az arányokat nézzük, azért még mindig a bekötés vezet toronymagasan a biztonság terén. Gondolj bele, milyen szar lehet meghalni egy 30km/h-s koccban, csak mert nem kötötted be az övedet, és összetört a búrád a műszerfalon.
Nam játék dolog az öv, mindenkinek tessék használni!
-
aphra2
aktív tag
Snoop-y,Mr X, Integra, lajafix, igazatok van, a "sokszor" szót, az túlzás volt használni, csak arra utaltam hogy van ilyen eset is.
Emlitettem, hogy nem védem , és én is használom az övet, már csak azért is, mert karosszéria javitással foglalkozom, és látom, hogy kivülállok által erősnek és masszívnak gondolt autók is úgy roppanak össze, mint a sörösdoboz a kézben.Más: ma mondták a rádióban, hogy jó ez a hó esés, mert a mazsolák otthon maradtak, a vérprofik pedig már az árokban vannak
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Khelben
nagyúr
válasz aphra2 #15815 üzenetére
jó ez a hó esés, mert a mazsolák otthon maradtak, a vérprofik pedig már az árokban vannak
Reggel találkoztam egy vérprofival, egy buszvezető személyében. Fél9 körül szoktam indulni, olyankor 4 busz jön, 3 a környező kis falvakból egy meg távolsági, 200 km-ről. Érdekes módon a 10-20 km-ről jövő buszok késtek, a távolsági időben jött. Aztán megtudtam, miért: a csávó úgy vezetett, mintha napsütéses száraz idő lenne, előzgette az autókat végig az úton. Végülis hamar beértem, de lehet hogy nem sokon múlt az árok...
-
dragonfx
veterán
nem baj saját tulajdonu kocsimban hagy döntsem el én be e kötöm magam..oda kell figyelni és kész nem kell meghalni ennyi....én sötétbe ha nem látható sosem kötöm be magam mostanság...még ebbe a havas fosba se...nyáron pláne nem...de nem baj jön majd a sötéltítés és nappal sem lesz gond
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Mr X
veterán
válasz dragonfx #15817 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy te a saját tulajdonú autódben nem bekötve esetleg baleset részese is lehetsz. Amibe mondjuk belehalsz. Te azt mondod, ez a te dolgod. Én azt mondom, hogy ez nem így van, mert a te saját baromságodból következő halálod miatt a másik felet úgy meghurcolják, hogy többet egy nyugodt perce nem lesz. És a baj az, hogy akkor is, ha vétlen volt.
Egyszóval nem a magánügyed.
-
Dumb
senior tag
Pécsi közlekedési bepillantás téli körülmények között. Érdemes végig, a vége [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Szplöttyy
senior tag
Hát ez már röhejes, tükörjégen szebben lehetne menni Más, ezekbe nincs ABS? Volt pár újabb kocsi is, pl a Pug 307 és mind a 4(vagyis csak kettő látszik) áll-t és úgy csúszott, nesze neked ABS.Fura dolog ez, itt nálunk is képesek 10km/h-val keresztbeállni, mikor mi 30al is simán tudunk menni, és még csak meg se csúszunk...
Smoke & Torque
-
aphra2
aktív tag
válasz Khelben #15827 üzenetére
Konkrét adatot tudsz a sebbesség értékről, vagy ez tipus függő?
Csak azért, mert nálam már kis tempónál is van ABS, tehát tükörégen ,hogy ha csak lépésben gurul az autó, akkor is.Dumb: marha jó a videó,.. de olya tükörjégen tényleg nem egyszerű menni, látszik hogy sok autó a saját súlyától is csúszik, lehet, hogy a nyári gumi is befigyelt néhánynál.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Arpee78
senior tag
Jeges és lejtős út. A felfelé jövő elsőkerék-hajtású autóknak könnyebben megcsúszik a kereke. Lefelé menet ha fékezünk szintén könnyebben megcsúszik az autó.
A "nem balekok" úgy látszik kicsit gyorsabban mennek, mármint a felfele jövők. A nagyobb lendület bizonyára segít a megcsúszás elkerülésében. (Csak ez esetben)
[ Szerkesztve ]
-
-
Arpee78
senior tag
Az elsőkerekes autónak előbb kipörög a kereke mivel kevesebb lesz rajt a súly (felfelé menet). Ha farmotoros még rosszabb, ilyenkor súlyt kell pakolni a csomagtartóba (a hajtott kerekek fölé).
Az elsőkerekes autó ha megcsúszik a hajtott kerék stabilizáló tényező, a hátsó kerekesnél nem, bizonyára ezt mondod.
Amúgy nem vagyok autós szaki.
-
Arpee78
senior tag
válasz Winner_hun #15837 üzenetére
Ha nincs vagy nem működik az ABS akkor azt utánozva kell fékezni. (váltakozva fékezek, nem fékezek)
Állítólag a profi autóversenyzők jobban ABS-elnek mint az igazi ABS ezzel a módszerrel.
A motorfék miért jobb ilyenkor? Tudom hogy így van, nem vitatom, csak a miértjét nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
válasz Arpee78 #15838 üzenetére
elsőnek is itt kimaradt egy "a":
mivel kevesebb lesz rajta a súly
másodszor:
ha elöl van a motor és fwd, akkor nagyobb súlyerő hat a hajtott kerekekre, mint orrmotor és hátsó hajtás esetében.
Ha farmotoros még rosszabb, ilyenkor súlyt kell pakolni a csomagtartóba (a hajtott kerekek fölé).
a farmotoros autó elsősorban hátsókerék hajtású és ez könnyebben felmegy az emelkedőn, mint az orrmotor + fwd vagy orrmotor + rwd. természetesen az orrmotor + rwd a legrosszabb ebben az esetben és ezeknél szokták a cementes zsákokat bedobálni a csomagtartóba. jó kis bömösök és mercik.
(#15839) Arpee78: a motorfék (1-esben) azért jó, mert ekkor nem állnak meg a kerekek, hanem minimális sebességgel forognak. ez a legbiztonságosabb módszer a csúszós lejtőn való lejutáshoz. az autó motorjának a forgó mozgása miatt sokkal egyenletesebb a fékhatás. tudod van benne lendkerék is.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
abs killer video
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
deicide
veterán
válasz dabadab #15845 üzenetére
Ezt tanúsíthatom, tavaly 5km/h-al gurultam és szerettem volna egy 90fokos kanyart bevenni, az út lejtett kicsit és jeges volt teljesen, tökmindegy volt mit csináltam, merre tekertem a kormányt, egyenesen gurult neki a padkának.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
aphra2
aktív tag
válasz dabadab #15845 üzenetére
Nagy szakértő én se vagyok, főleg nem szakmai szöveg megfogalmazásban.
De a blokkoló kerékkel való fékezésnél nincs esély irányitásra, mert az autó arra megy, amerre a tömegközépponja(?) vagy mi, épp mutat, mig ABS-el van esélyed korrigálni.deicide:, ez igaz, én is tapasztaltam, de az inkább a téligumi oldalirányú tapadásának a hiánya, mint hogy van ABS, vagy nincs...sztem.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Arpee78
senior tag
Egy településen lakunk. És..."balek" vagyok. Tehát vigyázz ha engem látsz!
Ezek szerint a videón minden adott a csúszkáláshoz. Jeges út, lejtő, kanyar. Akinek átlagos vezetési gyakorlata van jó eséllyel megcsúszik, ha nyári gumival megy szinte biztos.
Felfelé tényleg érdemes valamivel gyorsabban menni?
-
Integra
titán
válasz aphra2 #15847 üzenetére
kár ezeken rágódni
az abs ma már minden autó széria tartozéka és absz így helyes.
persze vannak fittipaldik akik szerint nem kell abs, de persze az ő autójuk is rég az, és a nyakam rá, hogy már párszor életet mentett nekik is az abs...
tény, hogy havon az abs megnöveli a fékutat, de cserébe irányítható marad.
az abs nélküli pedig mivel blokkol a kerék hamarabb megáll, feltolja maga előtt havat. cserébe irányíthatatlan. vagyis ha menet közben irányítanod kell, akkor fék felenged, korrigál, újra blokkol ami szélsőséges esetben még hosszabb fékutat eredményezhet, mintha kapásból abs-es autót taposnál. helyzete válogatja.
ugyanez igaz száraz aszfalton is. viszont a mai komoly abs rendszerek már 33-35 méteren megállnak 100ról. egyébként pedig nem az abs indokolható egy hosszabb fékútért, hanem a gyár szar és kis tárcsát és betéteket szerel az autójára......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen