- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SSD kibeszélő
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz hülyegyerek #5198 üzenetére
Egyáltalán nem problémás konstrukció, mind a 2motor és váltó párosítás tartós tud lenni.
(Én pont hirdetek egy 2literes kézi váltós kombit, revolution felszereltséggel)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #5198 üzenetére
Szia! A korai évjáratoknál mintha valami olajpumpa dologról hallottam volna. Váltóról én még rosszat eddig nem hallottam. Most egy 2017-es 2.0 145 lovast hajtok éppen cégesként, ez egy szoftveresen butított 165 lovas, 76.000 km van benne, hibátlan az autó. A kormányon meg a váltógombon van a beltérben egy minimális kopás. Összes probléma vele az 5 év alatt egy garis visszapillantó tükör motor csere volt. Arra készülj, hogy szerintem a futómű nagyon hajós, 10g civicben nem ültem, de tippre is ahhoz képest kevésbé lesz közvetlen.
-
Moleman
addikt
válasz hülyegyerek #5208 üzenetére
Én jól tudom magam érezni munkábajárás közben is, mikor fékezés nélkül esek be a belátható kanyarokba/körforgalmakba. Nem mellesleg a fogyasztásnak is jót tesz, kisebb a lendületvesztés, a fék sem kopik. De a keskeny eco-gumis Swifttel is móka a bevásárlás, bármennyire is buta a futóműve, a tonna alatti súly garancia a jó viselkedésre.
Igaz, én többnyire Ausztriában vezetek, ott mindenhol jó a burkolat, rossz minőségű magyar utakon még ballonos kerekű SUV-val se nagyon lehet szórakozni. -
Moleman
addikt
válasz hülyegyerek #5210 üzenetére
Ja igen, az úgy kicsit unalmas. Én Sopronból Bécsbe, az sem sokkal izgalmasabb, de az A2/A3 csomópontot szeretem, ha épp nincsenek előttem.
Egyenesen gyorsan menni általában nem éri meg, inkább elindulok pár perccel korábban és megúszom 6.5 literes fogyasztással, minthogy 150-nél benyeljen 9-et.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz hülyegyerek #5208 üzenetére
Ma voltam kipróbálni egy 2 literes fl előttit. Nem tűnt vészesnek a futóműve, a kormányzása egész sportos, a váltója viszont baromi jó volt. Szerintem jó lesz ez nekem.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
#21346560
törölt tag
válasz hülyegyerek #5242 üzenetére
Sokan sokfélét mondanak, az a legjobb, amikor azt hallom, hogy "abbannemkellcserélni".
Mostanában már szerencsére inkább ezt olvasni mindenhol:
"Általában 60 és 120 ezer km között, vagy öt év a jellemző gyári csereperiódus."
Én 90k-nál cseréltettem.
-
Moleman
addikt
válasz hülyegyerek #5245 üzenetére
Márkaszerviz- és országfüggő. Átnéztem nagyon sok service plant, a magyarokban pl soha nincs benne a fékolajcsere, minden szervizkor "csak ránézünk, jóvanazúgy", míg Kanadában 1-2 évente cserélik... A váltóolaj hasonlóan van kezelve, ha magyar az autó, szinte biztos, hogy nem kapott semmit motorolajon (és olajszűrőn) kívül. Meg talán 2 évente légszűrő.
Ha nincs szerencséd, még azt se kapott, egy ismerősöm vett egy 11 éves Nissan Micrát, belenéztem, a 11 éves gyári légszűrő volt benne... A motor hangjából ítélve a motorolaj is valószínű, hogy gyári.
-
Moleman
addikt
válasz hülyegyerek #5248 üzenetére
Na a fékfolyadék ritkaság. A 120k légszűrő kicsit ijesztő, én azt is évente cseréltem, amíg nem cseréltem K&N-re.
Ha 120-nál jóval több van már a váltóolajban, akkor az viszont necces. Az előző kocsimban 160-nál már a manuális váltó is széthullott a "gyári feltöltésű" olaj miatt, a mostaniban 155-nél cseréltem le a gyárit, ennek még nincs baja. -
nagyúr
válasz hülyegyerek #5250 üzenetére
Mert a gyártók szerint egy autónak az élettartama nagyjából 100-150k km, és ezért kívül van az élettartamon a váltóolaj csere...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
tag
válasz hülyegyerek #5250 üzenetére
Sajnos a Mazda szerint nem kell cserélni, azért vásárlás után 161 ezer km körül nekiestem (Ravenol ATF FZ olaj, szűrő, teknő), azóta kb. 50 ezret mentünk vele gond nélkül.
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #5368 üzenetére
Grat! Civic eladasra kerult?
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #5377 üzenetére
A motorcsere a civicben akkor sikeresen lezajlott?
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #5380 üzenetére
Jól belenyúltál akkor.
-
#21346560
törölt tag
válasz hülyegyerek #5377 üzenetére
Gondolom párban lesz cserélve azért...
-
wwhy
veterán
válasz hülyegyerek #5416 üzenetére
Köszönöm
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest