- Notebook hibák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony RX10 gépek topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Gyufaaa #4608 üzenetére
Én az 1.3-asra szavaznék, ha jól emlékszem, a 75 lovasnak hosszabb a váltója, valószínű kevesebbet eszik, mint a többiek. Vezetni nem vezettem, nem tudom melyik mennyire megy jól.
Nem mindben volt ESP, és a hirdetésekben szeretnek hazudni, annak érdemes utánajárni (lámpamagasságállító mellett DSC off gomb).Az 1.4 dízel PSA motor, nem Mazda, de magához képest az sem volt nagyon problémás emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Gyufaaa #4610 üzenetére
Ezekben 1.4 és 1.6 PSA dízel van, ami még Fordokba is került. Euro 4-et csak DPF-fel tudja.
Ekkora távra DPF-es dízelt venni öngyilkosság. Egy tonnás mini autóba dízelt venni fölösleges, ezt erősíti az is, hogy a használtautón 250 Mazda2-ből csak 24 dízel. Keress benzinest vagy mást. Én ilyen célra Priust vennék, de lehet, hogy más árkategória.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Moleman
addikt
válasz Gyufaaa #4610 üzenetére
Ilyen célra szerintem is csak benzinest. Pici, könnyű autó hosszú váltóval, lehet nem is eszik többet, mint egy Prius.
Én is Mazda 2-t néztem az asszonynak, végül újabb 1.2-es Swift lett, 4.8 liter vele eddig a valós mért átlag, pedig még csak most kezdett vezetni, ha meg én használom, szeretek az indokoltnál dinamikusabban haladni. -
dangerzone
addikt
válasz Gyufaaa #5662 üzenetére
Adaptív tempomat manuálisnál úgy működik, hogy sebességváltás közben nem ad gázt, csak miután konkrét sebességfokozatban van a kocsi. Annyira persze nem hülyebiztos, mint automata váltónál, mert bár 30 km/h-ig képes lassítani a kocsi aktív funkcióval, ott 6. fokozatban már kvázi lefullad, szóval váltogatni kell visszafele.
-
Moleman
addikt
válasz Gyufaaa #5764 üzenetére
Én sem értem, miért nem világít, a mai ledes világban 2×1 wattból meg lehet oldani a hátsó helyzetjelzőt...
Én fixre kötöttem az egyik pár hátsó lámpám, gyújtásra világít. Így tényleg csak sötétben kell kapcsolgatni a lámpát, mikor már nem látok és/vagy vakít az első menetfény. -
Moleman
addikt
válasz Gyufaaa #5791 üzenetére
Persze, hogy elfogadott, napközben a menetfény sokkal jobban látszik messziről, mint a tompított, mert csak szórt fénye van, nem az útfelületet világítja feleslegesen, pontosan ezért találták ki. Ha megfigyeled, sötétben majdnem úgy vakít a menetfény, mintha reflektorral jönnének szembe. Észak-Amerikában már 30+ éve használják, vagy a távolsági fényszórót kisebb fényerővel, vagy külön 13-21 wattos izzókat, mint menetfény.
Itt csak a hátsó helyzetjelző hiányával van probléma, de azzal is csak korlátozott látási viszonyoknál. Meg azokkal, akik felkapcsolják a helyzetjelzőt, hogy "legyen világítás", amitől kialszik a menetfény, és elöl-hátul helyzetjelzővel mennek mindenhol, amit viszont kifejezetten tilt a KRESZ. Volt olyan ismerősöm, aki elkezdett vezetni, és 1.5 év után derült ki, hogy folyamatosan így közlekedett. És még erősködtek a munkatársai is, hogy persze, ők is így mennek, mert ez így jó, ha nem kapcsolod fel, szabálytalan. A legtöbb embernek fogalma sincs, hogy mikor mi világít.
-
Moleman
addikt
válasz Gyufaaa #5796 üzenetére
Sok ledesnél a menetfény fényforrása világít töredék fényerővel, ha helyzetjelzőre kapcsolod, tompított mellett is ugyanúgy csak halványan világít, a legtöbb ledes Mazdánál is így van. Nincs olyan autó, ahol a menetfény teljes fényerővel világítana a tompított mellett, szabálytalan is lenne, és vakítana is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs