- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Mini-ITX
- Amazon Fire TV stick/box
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Fujifilm X
- Dell notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #20979 üzenetére
Direkt nem magunkra gondoltam, hanem felnőtt ismerőseimre, akiket jobban ismerek.
Haveroméknak pl. a TV az előszobában háromszor annyit ér, mint a kocsijuk, pedig az apja németben elég jól keres, de amíg A-ból elmegy B-be megbízhatóan, addig nem érdekli az autó, Ő is gyakran tankol 3000 alatt, mert nem kell több.Szerelő is, a kis Puntóba szintén szokott ennyiért tankolni, pedig ott vannak a sok milliós offroad gépek összevissza törve az udvarán "majd megyek most a másikkal" mottóval, de ha ennyit kell tankolnia, ennyit tankol.
Tudom, tudom, kivétel. Túl objektív vagyok.
(#20980) joamilestoné: Akkor válasz neked is.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #20982 üzenetére
de van akinek 10 liter elég egy laza hétre. Látod, mint mondtam, sokan annyit tankolnak, amennyit kell és mégsem járnak félnaponta vissza. Ezért mondtam, hogy lehet én vagyok túl objektív, hogy mással is egyet tudok érteni. Ettől függetlenül tényleg sok olyan van, akit ti is fölvázoltatok, de attól még ez a 3-é' ciki tankolni egy nagy általánosítás, ami szerintem nem okos dolog.
-
válasz EQMontoya #21028 üzenetére
Vegul is ja. Nem sokkal eszik kevesebbet, ha lassan megyek, mert a lambdam nem jo es nem jottunk meg ra mitol szar mindegyik, BP-rol vissza az m3-on meg le is ment 12.2-rol 11.7-re a BC szerint, pedig visszafele gyorsabban jottem. A kuplungom viszont cseres lesz, le is esik a fordulat 4-500 koze mikor kinyomom, majd vissza alapjaratra.
Tarcsa eleg ilyenkor vagy kell valami mas is?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #21356 üzenetére
Hat biztosan autoja valogatja ezt is nekem komolyabb benzines manualhoz, ahol barmilyen trükk kellett volna a valtashoz nem volt szerencsem. A legkomolyabb benzines manualis valtos auto a 2 literes 163 ovas mazda 6 volt, de ott olyan vajpuhan ment minden, hogy eszembe nem jutott gepeszkedni
valami brutal benzinessel biztos igazad van, nem tudom sajna
(#21358) focvis asszem tarod eddig a rekordot 2=>6 valaki?
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #21365 üzenetére
Hat ha leugrik az ember a kuplungrol mondjuk lejtmenetben, akkor biztosan, de ha szepen felengeded, akkor nincs ez nem?
(#21363) tomcsi23 Ha nincs benne kettöstömegü, akkor szerintem mind1. en ugy tudom, amiatt nem szabad alacsony fordulaton autozni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #21401 üzenetére
Persze, főleg, hogy nem zsebből tankoltam, szervizeltem.
A 18-as gumikat 30 ezrenként fogyasztotta, 8 liter motorolaj ment bele, tizensokezer volt bele a gázolajszűrő.Ettől függetlenül mostanában sokat gondolkoztam azon, hogy legközelebb egy A6, esetleg E Class V6 dízelt lövök. (parkolás? napi 2x3 km ingázás? szerviz-meglepetések?)
@aero: igen, a hírhedt darab, az első 120 k km-t gond nélkül bírta, pedig kapta az ívet, akkor az objektív felelősségről azt se tudtuk, hogy eszik vagy isszák.
-
veterán
válasz EQMontoya #21406 üzenetére
Írtam, hogy Vectra (elsőkerekes), sportos gumik, amik eleve gyorsabban kopnak, kombinálva közel 400 Nm-rel, aminek java már alacsony fordulaton jelen van. Kb. 30 ezret bírnak, cserélgetve a tengelyek közt, tehát 30 ezer után 4 db 225/45R18 cserés. (szerk: talán 35 k km, de nem több)
Mazda 323-ban az 1.7 D van, ez a 3.0 D, állítólag problémás, nekem nem volt gondom vele az első 120 ezer km-en. Sokáig nem gyártották.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #21421 üzenetére
Tnap voltam olajcserén, pont előttem volt egy H6-os mk4 Lega (konkrétan ez). Azt mondta a tulaj, hogy 10,6-ból eljár vele ami sztem kb parádé, tekintve, hogy az enyém is bekér 9,3-9,4-et. Országúton elvan 9,5-ből ott az enyém 8,5-öt kér, tehát +1 litert kér fixen. Az nem sok/rossz szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
-
tomcsi23
veterán
válasz EQMontoya #21534 üzenetére
Figyelni kell ezekre, mert olyan bambán kanyarodnak egyesek, hogy kb azt se tudja merre megy, de még neki áll feljebb. Tegnap pl az előttem haladó satuzott, mert a belsőből elé kanyarodott a majom. Jó hogy nem nankang nyári volt fent.
Qru, van pár ilyen rész a környéken "szerencsére".
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #21820 üzenetére
Nem is szoktam a belvárosba bemenni autóval, utálom. A 22. kerület véletlenül sem nevezhető belvárosnak.
Én aztán nem szoktam a dugóban ülni, és fizessek dugó adót? Na ez remek lesz
Az autó meg közben itt fog állni a ház előtt... gigászi ötlet! Még sok ilyet![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz EQMontoya #21926 üzenetére
Sok ezekre a panasz. Hideget nem szeretik, rosszul kezelik a mappákat (ha sok mappa van, akár egymás alatt, akkor megbolondul). Illetve lassúcska.
(#21930) KisBundi: nekem van AUX -IN a fejen, így szépen ki van vezetve a telefontartóhoz. Telefon mindig nálam, a zenéim rajta, tehát adott a dolog.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #21961 üzenetére
"de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést"
Ezt azert megnezem, ahogy bebizonyitod
Vegyünk egy olyan peldat, hogy frontalis ütközes, X soför a hibas. Vetlen soför nincs bekötve, kirepül az atobol, meghal. Innentöl kezdve, X soför egy halalos közlekedesi baleset okozoja, mig ha be lett volna kötve, lehet nem lesz semmi baja a vetlennek.
Nem vagyok jogasz, de nehezen tudom elkepzelni, hogy jol jöhetne ki a vetkes soför a dologbol, mondvan, ö csak az anyagi kart fizeti, hogy meghalt a masik, arrol nem tehet....söt meg neki fizessenek, mert a halalos baleset okozasa miatt pszichologushoz kell jarnia fel evig
Szerintem nem nagy durranas, hogy beköti az ember az övet, ugyan azzal a mozdulattal, ahogy beinditja az autot....szoval nem tudom sajnalni azt, akit ilyen miatt megbüntetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #21963 üzenetére
Hat mondom, nem vagyok jogasz, lehet, hogy igazad van viszont nekem ez a "siman meg tudott volna allni", meg "nem lett volna baja" valahogy igen gyenge labakon allnak. A lenyeg, hogy mi lett....az hogy most, "ha jobb gumija van es nem 6 eves", "ha ivott volna egy kavet fel oraja", "ha eppen nem kelendozik el a figyelme egy pillanatra".... ezek olyan megfoghatatlanok.
Most nyilvan a Te peldad ilyen szempontbol egyszerübb eset. Ha van a motoros mögött 500m fekcsik es amugy 2 km t repült meg az ember, akkor az eleg valoszinü, hogy nem logatjak fel a "süket papat"
dashcam-et minden autoba...az sok ilyen kenyes szitut segitene tisztazni en nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerzek egyet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #22000 üzenetére
Nem biztos. A jel kiesést nem szokta logolni, csak a zárlatot vagy szál szakadást a szenzorhoz. Attól még nem kell mindig jól mérnie, hogy nem szálszakadt és nem is zárlatos. Pl. rengeteg ember jár döglött légtömegmérővel, mert a diag nem látja hibának, közben meg keveset mér, de nem szálszakadt. Ezért a hibakód egy dolog, ha meg nincs, az is egy információ, sokszor a mért értékekből lehet következtetni a hibára.
Ha sok gázolajat eresztenek át a befecskendezők a visszavezető ágba, csak akkor kerül be a hibatárolóba, ha annyira leesik a rail nyomás, hogy határérték alá kerül és leáll a motor. Akkor is a hibakód csak az alacsony rail nyomás lesz, az okát meg neked kell kisakkozni.
Nem értek a DCI-hez, mert nem túrkálok benne, lehet, hogy az okosabb, mint egy ötödikes, de a vag CR így működik, nem hiszem, hogy nagy különbség lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #22027 üzenetére
Subaru Legacy 3.0R Spec B.
Ha nem lenne egy romhalmaz megvettem volna már régen. De kb egy millát rá kéne locsolni, hogy patent legyen. Gyári Blisten futómű már kuka, gyári Brembo fékek szintén. A gyári 18-as felni az összes kuka annyira le van padkázva mindenhol mind a négy (persze a gumik is kukásak rajta). Kb egy éppen maradt karosszéria elem sincs rajta (a hátulja megnyomva, a lámpa búra sérült, a motorháztető kavics vert, a szélvédő cserés volt de nem szakszerűen lett berakva, az egyik ajtó színben teljesen elüt a többitől, a lökhárító szintén sérült), a vezetőülést és a kormányt újra kéne bőrözni stb, Plusz a szokásos: azonnali vezérléscsere, folyadékok, szűrők...
És akkor még nem tudjuk maga a blokk milyen állapotban van (annyira nem néztük meg mert már a felsorolt dolgok is annyira elrettentettek, hogy hanyat-homlok menekültünk haverral) de valószínűleg nem kímélő üzemben ment. Nem csak a sok sérülés miatt, hanem mert akinek egy limuzinba nem elég 245 ló és felcsippelteti 260-ra az biza szokott sietni. És ok, tudom melegen nem árt neki ha küldöd, meg erősen túltervezett gép (6 gangos STi váltó van benne) de egy kókányszoftos autót nem szívesen vállalnék be 10+ évesen 300k km-errel...
De tegyük fel, hogy nem ér ez így 2M-át de akkor is bevették 1,7-ért és most 1,4-ért se kell senkinek.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz EQMontoya #22075 üzenetére
Multkor olvastam rola, hogy mar x eve direkt erre a visszahivasra rak felre penzt a takata, ezt ugymond "beterveztek". Szerintem nem fognak belebukni, nyilvan sok penzt veszitenek vele, de meg mindig kevesebbet mintha szetperelnek oket nehany halaleset miatt... Nem veletlenul vallaltak be szerintem. Nehany ev mulva meg mar a kutya sem fog emlekezni az egesz esetre.
Ha masodik tulaj vagyok akkor is megtalal a honda legzsak ugyben, ha kene?
-
Skillet
addikt
-
-
ballington
addikt
válasz EQMontoya #22108 üzenetére
Na próbálgattam: lényegtelen, mekkora fokozatban, milyen ford számmal vagyok, hiába. A jelenség ugyanaz. Van, hogy kanyarban jobban hallani.
Egy idő után sík úton sebesség tartásnál is hallani. Csak akkor szűnik meg a hiba, ha leveszem a gázt a lábamról, vagy ha egy huppanó után az autó a "levegőben" van. De ekkor úgy, mint ha ollóval vágnák el a hibát, tehát azonnal.
Egyébként 1,9 jtdm, a 150LE-s változat, ha ez számít.Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #22375 üzenetére
Nem küldtek felszólítást, vagy ha küldtek is, mi biztos nem kaptuk meg, anyum ezekkel nem szokott szórakozni, mivel ugyebár kötelező.
Csodálkoztunk is, hogy mi a helyzet és hadd ne mondjam milyen idegesek lettünk, amikor azt olvastuk, hogy több, mint 2 hete biztosítás nélkül tekergünk...
Illetve ugye szép sápot húztak le most rólunk emiatt, jóformán az éves díj 60%-át kellett egyben kifizetnünk.Éppen ezért szeretnénk átmenni másik biztosítóhoz, és ott negyedéves, csekkes fizetést kérni, még ha az picit drágább is, de legalább ilyen meglepetés nem érhet...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #22383 üzenetére
A rendszer ilyenkor automatikusan évesre köti meg az Aegonnál, szóval ezt kipipálhatom, illetve váltani meg nem tudok, mivel nemfizetés miatti újrakötött régi szerződés esetén a 01.01-es évforduló él, vagyis 12.01-ig kellett volna beadni az igényünket.
Szóval egyik szemünk sír a másik haj...Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #22475 üzenetére
Hát azért egy 325i, 330i, 330d se rossz
Ne értsd félre, fasza autó az IS, de ez egy típus, abból egy évjárat, egyetlen motorral és váltóval ...
Nem igazán alternatívája a bmw-nek, ha akkora szerencséd van, hogy épp jó neked az a méret, az a 150 ló kézi váltóval, akkor igen.[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #22576 üzenetére
Ezért is kezdtem annó azzal, hogy ízlések és pofonok...
Mert, szerintem meg minden, épp csak nem agresszív és a többi autó? Mazda miata, mx5? gondolom azok is mérhetetlenül agresszív vasak
De most már PAKS a téma. Most az a macsós vagy csajos[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #22576 üzenetére
Mondjuk palya aramszedokkel citromsargan fekete muanyag tetovel,ultetve meg egy rendes kidorgovel harciasabban nez ki mint ez a gyari kekseg.
Kolleganomnek van egy ezust es az sem kifejezetten csajos.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
lsc
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Politika
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Okos Otthon / Smart Home
- Xbox Series X|S
- Mini-ITX
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest