- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
EQMontoya #28241 üzenetére
Arra gondoltál már hogy a német "mindhibásfoschszar" szemlélet csak a nagy számokból adódik? Hog sokkal több van belőle a piacon és emiatt több is amibe belefutnak az emberek?
Az meg hogy egy szívó vagy egy kuttya közönséges injektoros pörgősségét hasonlítjuk bármihez ami technológiailag nagyságrendekkel bonyolultabb megint érdekes kérdés.
Szerintem hit kérdése csak. Nem egy német autóst lehet hozni a legrettentőbb taligával gond nélküli futással. Pont ahogy japót is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz
EQMontoya #28245 üzenetére
Kihagytad, hogy már anno csináltak a japánok olyan konstrukciókat, amik 200le felett voltak mindenféle csigás megoldás nélkül. Vagy pl az erősen túlméretezett blokkok.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz
EQMontoya #28245 üzenetére
tudom hogy nem vagyok elég tájékozott, de nem nagyon emlékszem más gyártóktól VVT motorokra. Az meg hogy sokat pörög...nekem pl iszonyatosan nem számít. menjen csak alapjárat közelében 300-zal
Mármint nyúlmókussal
A megbízhatóság mellett nekem a kicsi fogyasztás és a "nem megy" irreleváns dolgok. Persze jobb lenne ha mindent eccerre tunna meg mg olyan könnyű is lenne mint pl egy kuvik, de ha nem akkor se nem van baj, csak ne rohaggyon le. És azért elég sok autó eleget tesz ennek mindkét oldalon.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #28245 üzenetére
Biztos vagy te abban a sokkal bonyolultabb és érzékenyebb TDI-ben? Én annyira nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Skillet
addikt
válasz
EQMontoya #28284 üzenetére
is? és még ki? "belefutott" (tudta, hogy egy szétrohadt, váltóhibás, kerékcsapágyhibás, midnenhibás) egy szutyokba. egy lerúgott fost vett. ha a kerékcsapágyakat cserélni kellett, az már jóval 200e km feletti futású autó lehetett. inkább 300 fölé lőném. most mondjam, hogy amiket írt, azokból én semmit sem tapasztalok az autómon és idén 20 éves? a több, mint 4 év alatt a futóműben 2db alsó lengőkar lett felújítva. ennyi. én is csodálkoztam, de ez van.
a váltó is rendben van. széthullani ezek nem fognak, de nyilván, sok 100 ezer km után lehetnek bajok. ha akkor tisztességesen meg vannak csinálva, jöhet újabb sok 100 ezer km. de, hogy a galantok váltóhibásak lennének... azt nem hinném. ami nekem eddig jutott belőlük, meg a szerelőmtől (aki jóformán csak micukat szerel) hallottak alapján ezzel nem értek egyet. ez sem hibátlan autó, hidrotőkék csattognak, mint állat. szelepszár szimeringek elfáradnak és eszi az olajat, cserélni kell. rozsda falja őket... de ez is olyan, hogy ha időben foglalkozva van vele, akkor nem vészes. mondhatom, 20 évesen enyém még istenes.
önindító bajom már volt. szétszedték, kipucolták és összerakták. semmit sem kellett benne cserélni, kizárólag a ráaggatott, utángyártott behúzót.(#28287) Speeedfire
oké, csak sokan beszívják ezt. te ne fuss bele. magasság is számít, de az alapterület is.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gooool
őstag
válasz
EQMontoya #28429 üzenetére
Jah, de Batman-nek menőbb verdája volt.
Benzines a gép, nem dízel.
Isten igazából azért fura mindez számomra, mert elvileg 30.000-el ezelőtt volt benne kuplung cserélve, ha esetleg az kotlott meg akkor nem értem, ennél talán többet kellene bírnia, hacsak nem hibás a szerkezet.
Féltengely oldalról maximum a kátyúra tudok gondolni, amit megfogtam a hét elején, hogy az intett be neki.Benne volt, hogy költeni kell rá, nem vártam mást, mert öreg autó és használt, nincsenek csodák.
De péntek este nem az volt a vágyam, hogy riadóztassak egy embert aki bevontat és hogy le kelljen tolnom csúcsforgalom idején a belső sávból a gépet.
Van megtakarításom, de szívesebben adtam volna ki részletekben, mint hogy így most egyben ráborítom.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
EQMontoya #28431 üzenetére
Elindultam a lámpánál, majd amikor kettesbe betoltam már csak gurultam, a motor pörög gázadásra, a kilométeróra is méri a sebességet, de nem halad az autó. Ha a kuplungot felengedem sebességben, akkor olyan a hangja mintha valami súrlódna néha, de meg se moccan, a pedálnak van ellenállása.
TaaT:
Nem neppertől vettem, hanem egy PH-s kollégától.
Megnéztem én az autót, mentem is vele, de ezek szerint felületes voltam...Első autóm és nyilván elkapott a gépszíj, hülye voltam, túlságosan akartam.
De nem kell basztatni, így is elég szar érzés most, mert magamat hibáztatom...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
EQMontoya #28436 üzenetére
Igen, alapvető esetben ez lenne, de ahogy Mr X is mondja, meg a sokat látott szerviz munkafelvevő kolléga miután beült és megleste, nem lehet kizárni, hogy a kuplung, és én is kezdek egyre inkább afelé hajlani. De amíg nem néztek rá a szerelők nem tudok semmi konkrétat, remélem nem a váltó, mert akkor inkább felkötöm magam.
TaaT:
Most számoltam anyagköltséget és egy Sachs kuplungszett és Ferodo Premier tárcsa+betét szett előre-hátulra meglenne 85-ből nagyságrendileg.
Van rá félretéve, nem is vág földhöz, de na, zsugori fasz vagyok és sajnálom a pénzt, amit nagy nehezen megtakarítok.Persze ha kell ráköltöm és nem garasoskodok, csak kicsit fáj, hogy lerohadtam az út közepén.
w333:
Ne is említs ilyet, hogy szétesik a váltó...Meg állítólag az nem egy hangtalan folyamat, illetve érezhető korábban is, hogy be fog következni.
Na mindegy, alkatrész árakból betáraztam, aztán reméljük a legjobbakat.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
EQMontoya #28446 üzenetére
Következőleg majd AUTÓT veszek.
Így is lábon ment, mert 3-an toltuk.w333:
Örülök is neki.Még jobb hír. Egyik alkatrész beszállítónknál van csak külön ez a fogashenger és csapágy és mivel a féltengelyem amúgy jó, csak ezeket kell cserélni. 5000 Ft a kettő...Pofám leszakad.
Üdv, Balázs
-
-
válasz
EQMontoya #28635 üzenetére
Múltkor engem is majdnem lezúzott egy szmókendcsármos A4, úgy döntött, hogy körforgóból kifele jövet meg akar előzni a szembejövő sávban a kétlukú híd alatt, csak azzal nem számolt, hogy én is viszonylag dinamikusan közlekedem. Nem bírt megelőzni elég gyorsan, nekem kellett satuzni, mert jöttek szemből és már húzta rám a kormányt
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
-
-
Skillet
addikt
válasz
EQMontoya #28976 üzenetére
én is erre, Budafok, Savoyai Jenő térhez közel. a felüljárón átérve max a Nyéki Imre uszodáig szoktam menni, ott balos és irány a Tétényi...
a fogsor egy dolog, de ez az út (Fehérvári) szerintem egyetlen autónak sem kedvezMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya #29265 üzenetére
Talán jövő héten megérkezik az utolsó alkatrész a váltóhoz, és akkor össze tudják rakni. Utána már csak a klímakompresszort kell majd kicseréltetnem potom 450 euróért, ill. holnap megrendelem az új szett Bluresponse-t rá, és akkor az idei évet még kihúzza nálam. Viszont olyan érzésem van, hogy a futóművére is kellene költeni, elég sok dolog gyári még benne, és a Fiesta sokkal stabilabbnak érződik, a Nissan bizonytalan hozzá képest (pl. a nullás hosszanti marásai hintáztatják). 4 lengéscsillapító és pár szilent szerintem kell majd bele.
Jövőre meg jöhet valami más helyette.
[ Szerkesztve ]
-
-
zack
nagyúr
válasz
EQMontoya #29408 üzenetére
Ha egy E46-nak meg akarod adni azt, ami kell neki, ahhoz azért sok lé kell.
Én is E46-ot akartam, de fenntartási költségek miatt, maradtam a 2.5 V6-nál.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
zack
nagyúr
válasz
EQMontoya #29538 üzenetére
Ez azért nagyon kevés. Bosch, Excide, illetve az autódba levő gyári aksinak is tudnia kellene a 4-5 évet.
Pár ezret itt nem érdemes spórolni, mert az lehet 1-2 évben lesz mérhető ami a tartósságát illeti.
A töltést kimérted? Gyanítom, hogy a generátor vágja haza az aksikat idő előtt.
Aksi csere az esetemben 20-30e tétel, nálad nem tudom mennyi. De minél gatyább lesz a töltés, annál hamarabb fogja kinyírni az aksikat, tehát egy idő után célszerűbb inkább a töltés oldalra költeni.
2 év gari szinte minden jobb aksira van, tehát eddig védve vagy, viszont ha mindig 2 év után fogják összefosni magukat az nettó ráfizetés lesz.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3