- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
EQMontoya #14573 üzenetére
A motortér és a szélvédő közti műanyag rácsból szív, ami elvileg a géptető fölött áramló levegőből táplálkozik, ha az örvénylést jól csinálták meg, bár torlónyomásra már rég nem játszanak, pláne a rejtett/süllyesztett rács/ablaktörők esetében, inkább a hátsó csatornáknál csinálnak vákuumot, és az szívja kifelé az utastérből, és helyére jön be a rácson át a cúg.
De a géptető fölötti levegő jellemzően nem melegszik fel azért annyira, hogy mire a rácshoz ér már meleg legyen, maximum a peremeinél lévő gumiszigetelés hiányosságai miatt jöhet kifelé a motortérből némi meleg, ami már hozzákeveredhet a rács előtt. Viszont a motortérből itt inkább csak megállás után jön a meleg, menet közben a légellenállás miatt itt a peremnél inkább befelé nyomná a levegőt.
De ki persze nem zárnám teljesen azért.
Német autóknál jellemzőbb a rejtett rács de pl. a Hondánál egy síkban van a motorháztetővel és a szélvédővel. Szóval amazoknál még érthető is lenne, mert a magasabb motortér szint alá tett rács nem a direkt huzatban van. De amiket én láttam autók, mindegyiknél el van választva a motortér, és a beszívó terület.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya #14390 üzenetére
Én egy paraszt szlovák rendszámos Alfa 156 GTA-val akadtam össze, össze-vissza cikázott 3 sávon, villogott és tolt le mindenkit, bevágott elém, gondoltam megkergetem. Ötösben leszabályozás közeléig tartottam vele a lépést, hatosban otthagyott mint Szent Pál az oláhokat. Egész büszke is voltam az autóra, aztán most nézem itthon, hogy egy 3.2-es, 250 lovas V6 van a GTA-ban, szóval gyanús, hogy vissza sem kapcsolt és úgy tudtam mögötte menni szélárnyékban ötödikben kinyomva a sajátom szemét is.
Természetesen rendkívül rövid ötödik fokozat van az autómban, 110-nél kezdődik a redline, gyorshajtás nem történt.
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya #14773 üzenetére
Nekem az 1.9-esben is 84-es van, fő a nyugalom. Bár lehet ezen a télen már nem fogja bírni, de megbocsátom neki, hat éves lesz.
grabber: Anyám 2005-ös Fiestájában is a gyári akku van még, pedig az olyan ridegtartásban részesül a napi 2*3km-es ingázása során, hogy hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
EQMontoya #15060 üzenetére
Attól függ. Ahogy Declare is irja lehetne nyugodtan egy roncs is akár. Lásd az 5 éves Audit. A pénz nem jár ésszel....
MunezXBK Nem mondod? Annyira sza* volt?
Declare: Őszinte legyek.... az ilyennek nem autóval, hanem tolószékkel kéne járnia.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #15063 üzenetére
Pl pont az opel-nel volt elcseszve a kettöstömegü resz. Az 1.7 cdti H astra 6 sebesseges valtoval kb 140-150k km ig birja es csere/valtofelujitas. Ezt nagyon sok helyen irjak. Ha raadasul valami vad ember kezeli+varos, akkor szvsz annyit sem bir ki.
30k olajcsere, sz.r minösegü üzemanyag, atlagos "lesz.rom az auto vigyen el A-B be tulaj" 140k km alatt azert sokmindent le tud amortizalni szvsz
plane ha TDI/TSI a motor, marpedig az elmult par evbe ezek jönnek.
(#15065) AMD Power de az a durva, hogy ez nem egyedi eset. Ha valaki ezeknek nem olvasgat utanna/csetel utanna a neten, nem fogja tudni. Kreszen nem oktatjak, autovasarlasnal nem mondjak el.
Nyilvan van sok lesz.rom tipusu ember is, de van egy csomo, akinek fogalma sincs ezekröl, hogy dizelt nem tapossuk hidegen, autopalyan padlogazzal tolom, utanna nem lövöm le a pihenöbe kiallva egy pisire satufekkel, olajat nem 30k km utan cserelem, a kettöstömegü miatt 800 as fordulaton nem taposom padlogazzal "hisz ez dizel, megy ez" felkialtassal.........es hosszu meg a lista. En se tudnam, ha nem neztem volna utanna.
Hasznalt auto 1-2 evesen 40-60k km ig ami egesz jo vetel lehet. Utanna föleg turbos (benzin/dizel) az bazi nagy riziko, komoly atvizsgalas, utannajaras, de meg ugy sem eletbiztositas.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
EQMontoya #15063 üzenetére
Hát meg 10 év alatt elöregszik sok minden ... ok, hogy kilométerben nem olyan sok, ennek ellenére mondjuk egy vízpumpa, kartergázcső etc. simán lehet. Magyar utak miatt ahogy mondod kerékcsapágy, szilent, stabrúd stb. problémák ... főtengely, szelepfedél etc. tömítések, tipikusan ezek a tömítés dolgok azért elöregszenek egy idő után ... kipuf meg egyéb dolgok szét tudnak rohadni, azért ha 10 évig utcán áll valami ..
-
AMD Power
titán
válasz
EQMontoya #15075 üzenetére
Nekem is 14 éves és nem rég értem el vele a 140e km. Semmi baja. Ok én az első tulajtól vettem. A motorhoz sem kellett még sohasem hozzányúlni stb.... Kompresszió, minden tökéletes rajta. De az is tény ,hogy az első tulaja , imádta. 35-40 srác volt akitől vettem. Mikor elhoztam tőle az autót tavaly kb 3x elmondta ,hogy vigyázzak rá nagyon stb.....
Rivaul Sajnos a 10+ autók 70% szerintem egy roncs itthon nálunk. A sok primkó miatt.
MunezXBK: Nem gondoltam volna ,hogy ennyire gázos szegény.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
Burt1793
veterán
válasz
EQMontoya #15513 üzenetére
Persze, nem kell reklámozni, de egy üres m6-oson azért nem életveszély 210-zel menni egy modern autóval, ennél sokkal veszélyesebb a szerpentin.
(#15514) Skillet: Oké, gondoltam, hogy nem tetszik mindenkinek, sőt a nők nagy része utálja a motorozást elöl és hátul is... A gyorsulás, a nagy kanyarsebesség sokkal olcsóbb motorral és ez adja az élményt. Egy 2-5 milliós motorral olyat tud menni egy gyakorlottabb ember, mint egy 20+ milliós autóval. Emellett ott van a szabadság, ellenben ott van a nagyobb veszély. Ja és egyszer azért próbálj ki valami komolyabb motort is.
[ Szerkesztve ]
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
EQMontoya #15536 üzenetére
Így van, már Én is szemeztem pár robogóval. De panelban nem tárolhatom. Béreljek garázst? Ugyanott vagyok, mintha kocsival járnék.
Roberto: az a 2.500 egy vicc, 2 perces melóért. Legutóbb nekem pl. szervizben nem tudták beállítani, azt mondták, hogy ezt nem lehet. Érdekes, Én be tudtam.
-
mycso
veterán
válasz
EQMontoya #15536 üzenetére
Na ja az autó helyett ez a robogó dolog hányszor eszembe jutott már. Bár a 26-os főút, amin melóba járok nem a leg biztonságosabb (milliónyi kamion), főleg éjszaka - hajnalba (a munkaidőm miatt ezen időpontokban is mennem kell). De, ég ezt is leküzdöttem magamban, a melóhely előtt van "őrzött" parkoló motorok/robogók számára.
Viszont itthon nem tudom tárolni...panel 10. emelet.
Így maradt az autó (persze tudom vegyek, meg béreljek garázst, meg bla bla...)
Tehát ehhez azért kellenek az optimális körülmények is.mod.: no miközben megírtam, látom másnál is előjött már ez a dilemma: MunezXBK
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz
EQMontoya #15536 üzenetére
Ennyi. Ezt már sokszor kiveséztük.
(#15537) roberto211: szerinted mennyire érdekli az embert a lámpa ha pl 2500-t tankol a kúton?
Lehet itt osztani a kokit h menjen BNVvel, akkor sem fog. Ezért gondolom h a cikk alapja jogos, de értelmetlen, mert csak nyugaton fokozódik a helyzet.
(#15538) Lacess : csak legyen így! Én sem szeretem a hiányosságokat, éppen tegnap szúrtam le barátomat h az egyik tolatólámpája nem világít
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
-
-
Rivaul
addikt
válasz
EQMontoya #15766 üzenetére
4.3-at
Én még nem próbáltam meddig lehet taposni. Nem szeretném megfőzni, főleg hogy ezeknek a gyengeségük. Amúgy k szériás motorok vannak a lotusban elise-ben is. Persze nem az 1.6...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz
EQMontoya #15769 üzenetére
Sajnos a hengerfejesedés hajlama miatt, nem pedig a teljesítményük hibályából
tomcsi23Áhh én nem kockáztatom hogy lenyúzzam a blokkot. Amúgy sincs gyorsulni pénzem, sokat enne.
És a váltóm sem bírja, most matekoztuk ki hogy valami nem stimmel vele, nem szereti ha erőltetve van és beleváltok, a többieké nem ilyen
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#03969024
törölt tag
válasz
EQMontoya #15753 üzenetére
"2.0 szarul megy"
Nem osztom a véleményedet. a 136 paci elég jól mozgatja az autót, lehet vele öregurasan, meg dinamikusan is autózni. Ne felejtsd el, durván 20 éves az a motor.
"Beltér kicsit nyomi"
Az tény, a Mitsubishi sohasem a fiatalos belteréről volt híres, de egy idő után már nem nézegetni, hanem használni fogod. A kivitele pedig egész jó, láttam már sokkal rosszabbat is.
A váltónak megfelelő használat során nem lehet baja, csak sokan elfelejtik az olajcserét, meg rajta pihentetik a kezüket a váltókaron. Igaz, az én Lanceremnek is szétesett a váltója egyszer, de az előző tulaj sajnálta a pénzt a belevaló 75W-s olajra. A 80W-st meg nem bírta, de erről nem a váltó tehet.Skillet Miért baj, hogy SOHC?
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz
EQMontoya #15814 üzenetére
Az megy, igen, simán rá lehet rúgni kicsit a gázra.
Munez: na igen, kímélgetem, meg hát az utca nem versenypálya, ritkán üresek az utak, hogy próbálgassam, mit lehet.
noklika: erőteljes gyorsítás volt, mert olyan 40-ről kezdtem a kanyart kettesben és 90 felett kicsivel éreztem, hogy megy a szalagkorlát felé a segge és csikorog a hátsó.
tomcsi23: ez jó ötlet, lenézek 2.6-ra a 2.8-ról, csak meg kell találnom a menüben is a beállítást, különben sárga lámpát kapok, hogy lapos a kerék.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rbalint88
addikt
válasz
EQMontoya #15842 üzenetére
na jó, a fele picsogás volt a kijelentésnek, mert 2,5 óra ment a beltérre, csak fél órát vett el a külső mosás. de utána milyen jó volt a szárítókör!
szóval a külső mosás amiatt kellett, mert műanyagápolóztam és összetaknyoltam vele az üveget és néhol a fényezést, meg már eleve leszarta a csomagtérfedelet a nyest (amíg ki nem nyuvasztom) és poros is volt. csak szerettem volna lefotózni az autót holnap tisztán, hogy ne valami ferde, homályos, koszos autót ábrázoló képekkel vegyenek fel alfaamore-ra -
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #15866 üzenetére
Van
de egy lepessel közelebb kerültem
Szoval nekem a motormelegitö az erdekes, nem az allo fütes. Ezt a webasto-t neztem, de ez az üzemanyagot egetö cucc, azert nem annyira jo, mert en nagyon rövid tavon hasznalom gyakran a kocsit. A webasto aramot is fogyaszt meg üzemanyagot is, igy a motor az meleg, de cserebe az akku lemerülne gyorsan es üzemanyag fogyasztasban sem lennek elörebb.
Az lenne cel, hogy amikor szegeny dizelnek meg kell tennie azt azt a brutto 5km t reggel a -10 ben, akkor picit javitsak a helyzeten
erre szvsz egy ilyen finn mintahoz hasonlo konnektoros cucc, idözitövel jo lenne. Ha egy 10-15 perc alatt felnyomna konnektorrol reggel a hütöviz hömersekletet, szerintm az azert sokat jelentene.
(#15867) Jorus: valoban. Azert annyira komolyan nem gondolkodom. Nem egy porsche panamerarol beszelgetünk, amivel nyelgazon szeretnek reggel kilöni
szvsz a hütöviz ha meleg, az is sokat jelentene.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Milyen monitort vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos autók - motorok
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...