- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
Fékdobok mennyit szoktak bírni általánosságban? Mindenképp csapággyal együtt cserélendő?
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #110203 üzenetére
Mostanra már ki lettem okítva, úgyhogy magabiztosan tudok válaszolni.
Gondolom, hátsókról van szó. Meg kell nézni, apum WagonR-én még 14 év és 137k km után is a gyári dobok és pofák vannak, alig van rajtuk kopás, csak pucolni kellett. És szerintem autófüggő is, a WagonR elég orrnehéz, szerintem ezért is kopik csak nagyon kis mértékben (első tárcsákból és betétekből meg már a 3. garnitúra került fel).
A második kérdésre is hasonló a válasz: meg kell nézni. Van ilyen megoldás, meg olyan megoldás is. Ha a dobban van a csapágy, akkor nyilván célszerű azt is cserélni, de nem kötelező. Ha meg külön van, és nincs semmi rendellenes, akkor nem bántanám.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #110204 üzenetére
Lassan 100k lesz105k van a C corsában, első fékszett volt cserélve 80-nál, hátsókra most lesz ránézve, a kézifékből ítélve szerintem elég kopottak lehetnek. Láttam fékmesteren csapággyal és anélkül szerelt fékdobot, utóbbi több mint 2x annyitba kerül, ezért is a kérdés. Remélhetőleg elég lesz egy fékpofa csere is ...[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Ilyenkor ha ellopják az autódat, és felborul miközben a rendőrök kergetik, gondolom "így jártál" ugye?
Gondolom az okozón kívül senki nem térítene kárt
-
Magnum_
nagyúr
válasz barnam_ #110213 üzenetére
Attol fugg, milyen a biztositasi szerzodes. De ezt nem ismerve en is remenykednek, hogy van legalabb minimalis vagyona.
Bar ha onkent megteriti a kart, akkor az enyhito korulmeny lesz (lenne) marpedig itt sok kerdes nincs a tetteneres miatt.I humbly and respectfully decline™
-
Snoop-y
veterán
válasz barnam_ #110213 üzenetére
Mivel megvan az elkoveto beperelheted. Ha szerencsed van sokaig eletben lesz es torleszti 20 HUF/ho zacskoragasztasbol (mar ha vallal munkat a bortonben mondjuk ahhoz elobb el is kell hogy iteljek)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
Ma vezettem egy új Fókát! Egyáltalán nem rossz autó, sőt! De nem cserélném le rá a mostanit:
- Bár csak az 1.0-es 125 lovas motor volt, egész jól vitte, pályán is simán élhető, de persze tartalék nincs Cserébe csendes, csak kiforgatásnál szól belőle a wartburg És tesztautó létére kézivel 7.8l volt az összátlag.
- Ballonos gumin kényelmesen rugózott, érezhetően merevebb a kasztni, nem nyiszog benne semmi.
- Hátul pár centivel több a hely
- Az anyagok néhol gagyibbak, az ülés tömése puhább, egyszerűbb a kinézete sokmindennek
- Az új műszeregység egyszerre érdekes és gagyi, olyanok mint a falra tett órák és egy fallal síkba tett lapos kijelző, nem prémium az összhatás.
- Elbaszták, mert a Fiesta előbb jött ki ezzel a belsővel, ergo benne ülsz és azt hiszed ez egy Fiesta, de nem... Szóval itt nagy kapufa az egységes külső-belső designe.
- A tablet kijező bláhh, de a felbontása jobb lett és kicsit megint javítottak a sync-en, remélem mi is kapunk belőle.
- A kormányról végre minden vezérelhető, ez hiányzik az enyémben...
- Kívülről a Titanium sem nagy extra, az ST-line lesz szép, és az ST-RS, erre vár az értékesítő srác is, amint az ST-line bejön szól és mehetek tesztelni az erősebb 1.5-ös háromhengerest
- Visszaülve az enyémbe ami feltűnt, hogy jobb az enyémben az üléshelyzet, és a 4 henger szebben szól, jobbat lép!
- Azt mondta a 6 sebességes bolygóműves váltót tették a 2.0 ecoboost mellé is, szóval nyomatékban bír többet ==> Mehet a csipsz
- Állítása szerint lett volna itthon is rendelhető dízel ST automatában (ennél a kijelentésnél kicsit sírtam ) de nem is említette, mert azt hitte hondáról jövet szóba se kerül nálam a dízel, és a benzineshez nem volt automata... (mondjuk nem is lett volna 9 millióm rá...)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #110219 üzenetére
Arra akartam kilyukadni ,hogy a fizikat nem lehet atbaszni. Adott sebesseghez meg tomeg mozgatashoz hiaba vannak ezek a kis kobcentis turbos motorok. Ha taposod akkor biza fogyasztani fog. Nemely esetben akar tobbet is mint egy nem nyuzott 1.4 vagy 1.6.
Oke 50-el kruzolva marhara fogja hozni az emisszios ertekeket is aztan afelett padlozva meg lehet kamillazni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz Snoop-y #110221 üzenetére
Pedig egy jo downsizeolt motor takarekos es eros. Pl az 1.4TSI rohadt jo cucc, vagy a BMW 1.5 3 hengeres turboja is nagyon takarekos tud lenni.
Aztan vannak szarok is, pl a Tce-k eleg sokat esznek sztem.
Amugy sztem minden uj ecoboost hengerlekapcsolos.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
A hirdető valamit mintha össze kevert volna Ez nem 350h?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Snoop-y #110230 üzenetére
Jelen tapasztalataim szerint a legjobban fogyasztó 1.4T a VAG-é, az összes többi tud enni rendesen városi használatban, taposva meg aztán bármi bármennyit.
Ez a kis 1.0-es pont városi és elővárosi közlekedésre való annak, aki nyugis, magyarán nem nekem Ezzel lemegy a balatonra is 3 emberrel és csomaggal, és nem hal meg az autó ha előzni kell egy-két kamiont. Ugyanezt egy 1.4-es szívóval lehet meg sem kísérli.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #110241 üzenetére
Az Up!-ba való
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #110241 üzenetére
Alap dízel a golfba, passatba nem is értem, hogy miért került be... hacsak nem valami turpisság. Kisebb bódékba még elegendő. Kombit biztosan nem vennék ilyen motorral, mert ha megrakod, megérzi a motor. Cégeknek találták ki, mert papíron kisebb a kibocsájtása és sok helyen ez szempont. Ezért van passat ilyen motorral. Persze a valódi tesztciklus alatt többet kér, mint a 2.0.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Jött szembe nemrég egy Opel Mokka. Rendszáma: PSA-xxx. Új cégautó a magyar márkaképviseletnél?
-
tboldi
nagyúr
válasz Mágus2 #110243 üzenetére
Mágus!
A facebookos Jazz csoportban most a kipufogó a téma, és elkezdett foglalkoztatni engem is. Habár egyelőre még nem csereérett egyik dob sem, jó lenne tudni, hogy melyik lenne a legjobb, ha egyszer mégis hozzá kellene nyúlni. Nem kellene hangosabb, de a teljesítményt sem szeretném csökkenteni. Bosal, Walker, MTS, vagy mindenképp gyárit aranyáron? Mit ajánlasz?
2006-os Honda Jazz GD1 L13A1 (83 ló)
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Uj
AurisCorolla megvan?I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest