- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti66
senior tag
Sziasztok! Lenne egy problémám a Hq 135-öm hidegínditás,félgáz után felpörgetéskor megy,megy majd 5-10sec oszt leáll.Ujarainditom kb. 10x ugyanez.Szétvet az ideg,mert tekéznem kéne akácot mi lehet szerintetek a gond, szuszogó...? Köszi előre is.
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #2350 üzenetére
Hát ez azért eléggé szomorú egy 135000Ft-os géptől ennél többet vártam! Árpi 100% szabad kezet kapsz, heréld ki a katalizátort nyugodtan és a karburátor korlátozásától is elbúcsúzunk! Csináld meg úgy, ahogy te jónak látod! Ez egy jó videó alapot ad neked azt hiszem.....Sajnos az EU-s norma, csak a bajt hozza ránk!
-
Stihl024
junior tag
Ha fellazul akkor a mágnes be is rántja magához-akad. Nem hinném. Egyébként ugyan ezzel a gonddal nézek majd szembe a saját 361-es gépemmel. annyi különbséggel az 2x-3x leáll majd utána megy de pörög amíg hideg -visít. Ma kiszabadítottam a szimering oldalt úgy néz ki mintha ma jött volna ki a gyárból szép . Csináld azt, hogy ronggyal félig eltömíted a légszűrő torkot és próbáld úgy indítani. Ha szimeringes ,fél levegővel szépen fog járni. Ha úgy sem megy -porlasztó tisztítás ,benzin vezetékek ellenőrzése stb ...
[ Szerkesztve ]
-
kopepe
aktív tag
Nekem van egy hq 130-am,ezt többen már tudjátok.A berántó dekni matricáján csak ennyi áll 130.
Ez most x-torq,vagy Mark 1,vagy 2 ,vagy mi?
Ma az öcsém vett a jófogáson(én találtam neki) egy 135 x-torq fűrészt.
Mert rájött,hogy nem élet az,ha nincs benzines láncfűrésze!Még időben...37 évesen
Nyaranta kimennek a tanyára pár hétre,a bakonyalján,ahol se térerő se villany,és ott bizony jó lenne.
Mi a különbség a sima 130,135 x-torq,135 mark 1-2 között?Tudja valaki?
Ja persze egy-két ccm,meg egy-két tized lóerő,de melyik a jobb konstrukció ?
Tehát egyáltalán mi a különbség ezeknél a gépeknél ? -
csiga8
senior tag
Egész jól elmondja: [link]
Nekem az old 135 van. Ennek még egy csavaros a láncfeszítője. Motorikusan szinte ugyanaz, mint az egykori 440, egy gyújtás modult kell cserélni és "440" lesz. ( Próbáltam, igaz, 1.000 fordulattal tovább engedi, picit erősebb lesz)
Nem igazán használtam, mert amikor ágfázni jártam a kati mentesített Oleo410 jobban bejött.
Később el akarta adni, mert nem használom. Visszakaptam, mert nem "jó".És valóban. Álló helyében bekeményedett a karbi membránja. Beindult, szép alapjárata volt, gázra reagált, de bemelegedve már fulladt. Tán hasonló problémáról olvastam pár hsz. visszább.
Membráncsere után ment vissza a polcra. Tapasztalat sok nincs vele.
A 130-as ehhez képest visszalépés. Hogy a 130 MarkII milyen, nem tudom.
-
csiga8
senior tag
Picit hasonló volt a gondom, nekem a karbi membrán keményedett be.
Szépen indult, volt alapjárat, gázra reagált, de bemelegedve fulladt.
Akkor ( néhány éve) még nem találtam ebayen hozzá membránt, Husi boltban vettem, nem volt olcsó, tán vagy 4.500 Ft volt. ( Magamnak cseréltem)
-
kopepe
aktív tag
Nem titok,ez az a hírdetés:
https://www.jofogas.hu/csongrad/Husqvarna_135_lancfuresz_elado_124978017.htm
Vagyis volt!Azért rólam érdemes annyit tudni,hogy 19-re simán lapot húzok.....
Így vettem a második GSH400-at is,olcsón,az bejött.Talán megérzés,vagy mittomén...
Egyszer élünk,bassza meg az a ....(na persze nem eszetlenül)
"Több is veszett Mohácsnál" alapon bevállaltam-tuk....
Hamarosan kiderül,mit kapunk! -
csiga8
senior tag
A kis Oleo410-et nagyon szeretem. Használt, de szép állapotban vettem.
Eredeti katalizátoros motorkarakterisztikája nem jött be, inkább csak "felül" volt használható.
( gallyazásra használtam)Kati ( katalizátor) nélkül a félkéses lánccal a fára tettem, saját súlyával a félkéses lánccal gázra el kezdte tekerni a láncot. Katival nem csinált ilyet.
És innentől a kis 135-ös a polcon maradt....
-
highand
tag
válasz Stihl024 #2331 üzenetére
Hello. Ma megnéztem közelebbről a Hecht 58-at. Hát lepergett előttem az életem, mire megértettem, hogyan kell használni az üzemanyag keverő flakonját.
Amúgy a csomagból hiányzik az akasztó egyik csavarja és használt reszelő volt beletéve és benzinszaga van az egésznek. Kangxin lánc van hozzá - így szemre Stihl ihletett.
Eddig ennyi.
-
Stihl024
junior tag
Nagyjából a különbség a régi és az M2 Hq 135 között---- M2 blokkja sötétszürke régi narancs. Régi megegyezik a Hq435 motorjával M2 több bordát kapott és nagyobb hőterelőt. Mindkettő X-torq rendszerű. M2 kisebb ccm-et kapott de megkapta a 440-es púpos felömlő takaróit -így erősebb lett egy lehelettel. Mindkét főtengely hajlamos a szétnyílásra -megtudod erőltetni magyarán szólva de már a 3-as szériát is szét lehet hajtani. Oleo nekem eddig nagyon tetszett , de most lehervadt a mosoly az arcomról....
-
-
highand
tag
válasz Stihl024 #2365 üzenetére
Ez keverő flakon, ez kész. A másik féle azért érthetőbb. Beleteszel fél liter benzint és töltöd a jelölésig az olajat. Namost aki ahhoz van szokva, és ezt nem nézi meg rendesen, és ugyanúgy csinálja, ahogyan megszokta - az meg fog lepődni. Meg a fedél patentek. Meg a se papír, se műanyag légszűrő. Nekem a kifordított kuplung se tetszik. Ha leugrik a lánc - mi lesz?
Mindegy, nem értek még semmihez - úgyhogy ezek csak a dilettáns benyomásai.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
Gyérítés utáni ágfák gallyazásához kellett. A kis Oleo könnyebb, és nem annyira "hirtelen".
Minden máshoz van nagyobb gépem. Többnyire Husik vannak. 550XP, 357 XP, 560XP- most ez a "sláger" nálam, 365 X-torq, ( 372-re átalakítva) és 272XP. A 272 XP volt az első ( komolyabb) gépem, tán 60.000 Ft-ért vettem. Nagyon megtetszett, azóta inkább a Husikkal veszem magam körbe, bár az egyik 560-as azért viccelt már meg.
-
csiga8
senior tag
Nem tudom jobban elmondani.
Odaadom a kezedbe mindkettőt és érezni fogod. Ott a földön a vastag ág, próbálod gallyazni. Amikor húzod a lapot az ágon és meghúzod a gázkart, a gép nem ugrik olyan gyorsan max fordulatra. Az én tempómhoz a kis Oleo volt jobb.
Kuglizás, meg tekézés felejtős, azokra nem ez való.
Ha csak beindítod, fogod a kezedbe, akkor a Husi hangja, pörgőssége jobbnak tűnik. Ha
sétálsz az ágak között és gallyazol, nekem az Oleo volt a jobb, DE! csak a kati herélése után. -
Brenekke tog
újonc
Jó reggelt az uraknak.
EFCO MTH 5600 fűrészem gyári gyertyájának /TORCH L8RTF/ kotyog, mozog a csatlakozója. Milyen helyben, boltban megvásárolható alternatívát ajánlatok? Ment ezzel is, nem azért vettem ki, csak kíváncsi voltam a gyertyaképre. Most CHAMPION RCJ7Y van benne, csak nem vagyok biztos a dolgomban.
Köszönöm a válaszokat! -
Stihl024
junior tag
válasz Brenekke tog #2376 üzenetére
Húzd le a gumit az érintkező spirálról és fogóval picit nyomd összébb .Próbáld rá a gyertyára ha szorul de kézzel lehúzható akkor bújtasd vissza a gumiba és kész a pipa.
De egy ilyen egyszerű után-pipa is megteszi- Cikkszám: 12-61-50/1-09-05009 -
Brenekke tog
újonc
Szia! Nem a pipával van a gondom, hanem a gyertya középelektródájával amire rányomom a pipát, és ami mozog a porcelán szigetelésben.
-
Peti66
senior tag
válasz Brenekke tog #2378 üzenetére
Szia! Az szerintem menetes hüvely toldalék a központi elektróda végén.Én megpróbálnám jobbra tekerni egy vékony csőrős fogóval.Annó szinte csak ilyenek léteztek,nem voltak fixre rásajtolva
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Stihl024
junior tag
válasz Brenekke tog #2378 üzenetére
Ja ok,akkor félre értettelek! Jó a CHAMPION RCJ7Y bele ,csak van belőle vagy 3 féle csomagolásban. A piros feket legolcsóbb nekem nem vált be.
-
Stihl024
junior tag
Srácok! Tudja -e valaki, hogy a Hq 266xp eredetileg egy gyűrűs vagy 2 gyűrűs esetleg volt 2 féle kiadás?
-
Btamas81
csendes tag
Küzdök a kis 136os Husival. Eddig ő áll nyerésre...
Olyankor mi van, ha az új szimering nem jó?
Ha ráfújok féktisztítóval akkor beindul, ha nem akkor nagyon nehezen, meg csak rátett szivatóval megy.
Járt már így valaki? -
Misi87
csendes újonc
válasz Btamas81 #2386 üzenetére
Szerintem neked is a tengely van megkopva azért nem jó a szimering. Legalábbis nàlam mérhető is volt a kopàs ahol a csapàgy volt. De meg is fordult rajta és kotyogott is. Kapott egy utàngyàrtott főtengelyt arra mikor ràtoltam a csapàgyat az ott is maradt kézzel màr alig bírtam lehúzni. Nàlam ezért volt cserés a tengely. De szerintem nàlad is ez a probléma. A tengely végét ha megmozgatod nem kotyog? Mert az enyém az kotyogott rendesen. Most az új tengellyel meg sem mozdul.
-
Btamas81
csendes tag
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2388 üzenetére
Lehet szilikonozás nem jött rendesen össze. Én 137-es el úgy jártam, hogy felrakott fedélnél nem ment leszedtem-ment- a gyertyakábel tövénél szikrát vet a hengerre pedig nincs rajta sérülés .Tirisztor magja-kicsit lötyögős. Fedél közelebb nyomja a kábelt akkor már nem a gyertyánál szikrázik. Majd megmondom a srácnak fedél nélkül használja...
-
Peti66
senior tag
válasz Stihl024 #2389 üzenetére
Szia! Most oszt én is jól megkeveredtem Adott a HQ135-öm azt figyeltem ki,hogy a pipa teteje egy oldalba előre jócskán be van nyomódva vagy el van kopva.Ami még érdekesebb,hogy a fedél belső keresztirányú merevitője meg hozzá ér a henger tetőhőz.Már egy csíkot polírozott bele.Ez, normális így szerinted vagy szerintetek ? Köszi előre is
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2391 üzenetére
Figyelj ,nekem van egy bevált módszerem szilikonra. Mivel sorozatosan én is megjártam vele egy külföldi fórumon olvastam egy öreg szaki azt írta -bekeni vékonyan hagyja megbőrösödni majd a másik felet megkeni és összerakja. Le oltották az öreg csókát rendesen a "szakszervizesek" én meg szépen kipróbáltam-azóta nincs elcseszett szilikonozásom mind jó elsőre. Próbáld ki ha nem jó fizetek egy sört bánatpénznek!
-
Dolmar ps420
lelkes újonc
A fèm hengertalp tömítèst lehet helyettesíteni? (Fèm,gumival körbevève)
-
Stihl024
junior tag
válasz Dolmar ps420 #2397 üzenetére
Mihez van olyan? Ms 261-362 nél láttam eddig de ezekhez lehet kapni hagyományos tömítést is. Lehet ,hogy a vastagsága miatt nem hagyható el vagy csak úgy ha hasonlóan vastag más tömítést alkalmazol. Az, hogy miért fém a gyári -fingom sincs...
-
Dolmar120Si
újonc
válasz Dolmar ps420 #2318 üzenetére
a dugattyú gyűrűstift elhelyezésre kell odafigyelni. ha az újduplafelömlő nyitott részére esik a dugattyú gyűrűstiftje, akkor kell a másik hozzávaló dugattyú. Bár láttam már működni olyan gépet, ahol gyűrűstift a nyitott részen volt (güde fűkasza, duplafelömlős kínai fűkasza hengerszettek), de ilyet tönkremenni is láttam. a felömlő szintjénél vállasodni szokott a kopás a bevonatban, akadozva jár, a felömlőre rányúló gyűrűvég letörhet.
-
PALEDOG
kezdő
https://youtu.be/g1Mz4XYBTmM
100é sehol egy Oregon vágószett. Egy Walbro karburátor. A légszűrő piros pont. De nehogy elájuljak egy elhagyásbiztos anyán. Tényleg egyedülálló ebben az ársávban? Na ne! Rezgéscsillapítás gondolom ohne update. Ebben az ársávban azért vannak kényelmesebb gépek. És a legfontosabb , hogy van e hozzá pótalkatresz. Erről megint egy szó sem esett. De legalább már felvállata, hogy az elődszéria nem volt gyermekbetegség mentes. Még szerencse, hogy chip nem kő bele.