Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • monfild

    újonc

    sziasztok

    Rendeltem egy telót Kína a Mailboxde keresztül,ami meg is érkezett Németekhez 10-én,
    onnan 11-én DHL Weltpakett szolgáltatással (500 € bitósítással)rendeltem a haza szállítást
    Ami a mai napig nem érkezett meg.
    A 12-jegyű nyomon követési számmal soha nem láttam semmit.
    Ezért felhívtam DHL-t (express) ahol rendszerükben szintén nem található a szállítmány,
    a Magyar Postán szintén nincs,a mailboxde e-mailben annyit válaszolt,hogy hát volt a DHL-nél
    némi kavarodás a számokkal a napokban kapnak vissza néhány(ez 7 napja volt)
    azóta síri csend.(a szomszédnál sincs)
    A kérdésem járt e hasonlóan valaki, és ha igen lett e megoldása?
    A hol és, hogyan reklamálhatok tovább?
    Van e valami határ idő amiből kicsuszamodtok?
    Merre tovább?
    Vagy ennek már annyi. :(((

Új hozzászólás Aktív témák