- Mini-ITX
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #241 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy az összes ilyen kocsi az hibás. Mert lehet, hogy neked szerencséd volt.
Nálam a dolog a VW passat TDI-nél ott bukott meg, hogy a DPF egy horror volt. Mondták, hogy nem érdemes városi, rövid utakra használni. Mondtam, hogy nem szoktam, minden nap a 0-son megyek meg egy kevés város van, de hajnalban az is jó tempóban járható. A válasz kapásból jött: a fordulatot magasabban kell tartani, nem kell azonnal felkapcsolni. Értem. Az 5.8-as fogyasztásból azonnal lett 7.4, pedig pont a takarékoság miatt vettem dízelt és nem benzinest. A másik a turbó. Lejövök az autópályáról és járatnom kell, hogy lehűljön, mielőtt tankolok? Na ne máár! A városban pedig ahogy írtad az a kettőstömegűnek a halála. Alapjáraton döcög a motor, ott a legnagyobb a FW terhelése. Mikor kérdeztem a kollégámat akinek ugyanaz a kocsi volt, csak kombi, hogy ez most tényleg, hogy van, hogy állandóan költeni kell rá, mondta, hogy ő a passat-ot már kétszer is megvehette volna annyit költött rá, pedig tud vezetni és ért is a kocsikhoz, mert ez a foglalkozása. Azt mondta, hogy nyugodjak meg a mercire meg bömösre többet költenék.
Franciám soha nem volt. De a rokonságban akadt már P partner és R clio is. Ők csak olyat vennének és vettek is újra a kényelem miatt. Az, hogy a motorvezérlés a szalonból vásárolt 0km-es kocsiban tönkre ment az nem gond, mert gariban javították és csereautót kaptak. Meg utána jött a többi elektromos gond, de semmi baj, mert kaptak csereautót. 3 v után meg eladják. Tized áron. Nem véletlen, hogy egy Avensis, vagy egy Accord használtan is rohadt drága, tartja az árát. Pedig az is meghibásodhat, mint minden. De a javítása más és nem úgy megy tönkre, hogy viszi a teljes havi fizumat."Akula Sub, ready for the deep!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen