Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 2008-as, 1,4 benyás Kia Ceed kombi előtt 7 évig egy ezres Yarist hajtottam, még az ősi, japán gyártásút (2000 évjárat). 45 ezret tettem bele, 90%-ban országúton, de hajtós tempóban (meglepően bírja egyébként). 6,0 lit/100 km volt a totál átlaga. A Ceed hasonló (na jó, picit talán nagyobb - országúton 100-110 helyett ezzel inkább 110-120-szal járok) felhasználás mellett 7,3 az eddigi 4900 km alatt. (Április végén cseréltem autót).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
biker
nagyúr
két 1.6-os vitaránk van, 6.2 és 6.5 fogyasztással, az 5l közeli (vagy alatta) tartás nagyon nem egészséges, se a közlekedőkre, se az autóra nézve
"És akkor jön az autópálya. M3-on óra szerinti 140, Vitara: 7.5-öt mutatott a fedélzeti, míg a Rio csak 6.5-öt."
ahha, most mértük le direkt, maglód-nagykároly-maglód, 90% autópálya, tempomat 147 (valós 143-144km/h), teljes táv 620km teljes átlagsebesség 89km/h fogyasztás 8,4l/100km
140-nél nem 7,5-öt eszik az...[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
tartósan alacsony fordulatszám nagy tengelyterhelést és minimális kenőanyag áramlást okoz.
minden motor halála a kis fordulat (50-el ötödikben papázás), a legtöbb benzines szerencsére képtelen 1000 környékén üzemelni, annyira nyomatékszegény, de a turbós benzines és dízelek halála tud lenni
plusz nem úgy tisztul a korom belőle, néha illik meghajtani üzemmelegre.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én 50 km/h-nál vagy 3.-ban, vagy 4.-ben megyek. Az 5.-et városban soha, országúton is csak 80-90 fölött kapcsolom. Lehet hogy nem benzintakarékos, de a 200 ezret futott ezres Yarisom blokkja is bontatlan volt, és egy deka olajat nem fogyasztott a csereperiódus alatt. Remélem, a Ceed is ilyen lesz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
biker
nagyúr
arra céloztam, hogy messze kívül esik az üzemi tartományon.
Nekem automata van, tökéletesen mutatja, mikor megyek 50-el ez is bevált 5-be (6 sebességes) 1300körüli fordulaton, de ahogy a gázra lépek, 1mm-re, már 4-be vált és 200-ről kezd húzni, ha jobban nyomom akkor 3 vagy akár 2-be vált.
Te a kézivel nem fogsz hirtelen négybe váltani, ha csak kicsit gyorsítasz, marad 5-ben. onnan is húz, csak lassabban, hova rohanjunk...
Mindenki szívbajt szokott kapni, hogy az automata mikre képes, de csak pont az üzemi tartományban tart. pl tempomat, 120-ra belassulunk, 140-re van állítva, kimegy előlem az akadály, és fel akar gyorsítani, símán negyedikbe vágje, emelkedőn harmadikba és 6400-ig pörgeti. miért ne? itt a legerősebbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
mész mész mendegélsz, csorogtok, előtted kicsit megnyúlik a sor, végre nem 45-el tötyögnek, kicsit elkezdesz gyorsítani. És máris nem váltottál vissza, csak gyorsítasz, mivel nem előzöl, csak csorogsz tovább.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tag
Koszi a valaszt, #210 biker-nek is, a hatasotokra kicsit keresgeltem, es beigazolodni latszott, hogy finoman szolva is inkabb surubben, mint ritkabban kell olajat cserelni ezekben.
A teljesseg igenye nelkul nehany cikk/forumbejegyzes, amit erdekesnek talaltam.
Szoval az a 110+k km-es carenst-, amiben haromszor csereltek olajat, meg sem fogom nezni. -
Nekem az i20-on lemez volt és vettem rá gyári alut, ugyanakkora méretben, mindössze 1 kg volt a különbség, gyakorlatban nem vettem észre semmit.
Az utolsó képem az autóról.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Rakosgatva volt a szenzor, arra figyelt a szerelő, hogy ugyanabba a kerékbe kerüljön, nem kellett tanítani
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Ez úgy kezdődött, hogy volt egy kia pro ceedem 5,5 évig, nem adtam volna el, de jött a gyerek. 3ajtó + gyerek nem praktikus
Jött az i30 kombi, de azt már dieselt vettem, mert úgy gondoltam, hogy 1,4 szívó kombihoz kevés lesz, de a crdi karaktere nem tetszett, eladtam.
Aztán akartam újat, de elazámoltam magam, mert abban az évben lettem vállalkozó és nem kaptam hitelt.
Így átmenetre vettem az i20-at, gondoltam azzal bukom a legkevesebbet. És most rendeltem egy új autót, de fiat tipo lesz, mert a ceed már 4,5M indul (2011-ben 2,8M volt az alap)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
amikor vettem 2011-ben mindenki nézett rám bután, hogy kia? mi az? meg kóreait hülye vagy?
most kb így vagyok a tipo-val, mindenki néz rám fiat-ot? hülye vagy? a hyundainál maradj, ja aztán az i20-at ugyanott rakják össze, mint a tipo-t na mindegy, most a tipo-t annyiért kapom meg, mint az új i20-at, vagy rio-t közben akkora, mint a ceed, nekem meg most a méret miatt kellett a váltás, amúgy más bajom nem volt az i20-al semEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Figyelj új, van 5év gari, sokat kell gariztatnom eladom, veszek mást, de adok ennek is egy esélyt, mint annó a kia-nak.
Amúgy egy egyszerű 1,4 szívó, ami már bizonyított a fiat panda 100HP-ban, grande puntóban, stilóban.
Nincs teleextrázva, csak az tud elromlani ami benne van.
Renault/nissan adja el a világon a legtöbb autót és az is francia, több autóból több is tud elromlani.
Meg ugye itthon sem az újjak romlanak el.
Majd minden 10ekm után jelentkezekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ilyen lesz, csak színrefújt tükörrel, meg króm kiliccsel
Ja és 5év ingyen szervizzelEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bajnokpityu
félisten
tdi dieselem nem volt, de volt családban, tökéletes volt, nekem egy psa féle dieselem van, tökéletes 177e km-el is, 1.8TSIm is volt, kéttömegűvel, amit mindenki szid, nekem 0 problémám volt, pedig optimalizált szoftverrel ment 12x km-t.
elektronikus kézifékesem nem volt még, de az utolsó kocsi, amivel gondom volt a kézifékkel, az a fóka volt, sima kézi rohadt be.én nagyon utána szoktam nézni, mit veszek, és elég pontosan tudom mire fogom használni. pl városba nem veszek dieselt, stb..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nem azért drága, hanem mert azt hiszik, hogy tényleg örökélet, és sose romlik el. fordokról meg nagyon rossz a vélemény, volt, aminél jogosan szidták, de vannak nagyon jó tipusaik (pl FL utáni 4es mondeo)
ugyanúgy elromlik a modern toyo is. auris óta nem ugyanaz már.hülyeséget javasoltak a DPFel kapcsolatban. ha jól működik a dpf, akkor 1 szabálya van, ne állítsd le, amikor regenerálásba kezdett. nagy fordulaton több korom is termelődik, tehát nem jó egyértelműen a fordulat. viszont a pályát szereti a dpf, mert ott 300fok fölött van a kipuffhő, állandó a motor terhelése, kevés korom termelődik.
de pl 160fölötti pályatempónál már megint újra aránylag gyakori lesz a regen, mert fordulathoz, kivett teljesitményhez üzemanyag kell, amiből meg korom lesz.kéttömegűnek se halála a város, hanem a kis forduolaton, amikor már rázkódik, úgy erősen gyorsítgatni. nem egy kéttömegűs DSA eredeű dieselt ismerek bontatlanul 500e km-el. járt az városban is, pályán is. és ismerek passatot, h 80ezernél kis volt fél motor környék cserélve, mert papa mániája volt 1500nél felváltani. városon kivül..
fordom sose volt problémás, pedig állítólag van azokkal is gond. láttam a face csoportban, sok import fossal szopnak..kia meg sárga, közben állítólag van azért némi gond a ceedekkel. nekünk a sportage nulla hibát produkált elmúlt bő egy évben. még izzó se égett ki. viszont nemsoká van rá esély, hogy nagyobb fog kelleni, úgyhogy egyébként pont japánra váltok de nem japánbuziságom miatt, hanem ami nekünk kell, azt pont a japánok gyártanak.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nem csak, hogy elolvastam, de utána is kérdeztem, az éves szervizek, amik elő vannak írva ingyenesek lesznek (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő...munka díj is) ami feláras ami nincs benne a normál szervizben, fékpofák, tárcsák, ablaktörlő....
ezt amúgy fiatnál kedvezményesen megveheted előre is akár Easy Care néven fut, így előre kifizeted, tudsz számolni a költségekkel. ezt most ajándékba adják 5évre/75ekm-reEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Teljesen más a váltó kiosztás a rioban és a stonicban
Amúgy 50 kg van közöttük
A stonicban már 100- nál 3000-et forog 120- nál meg 4000-et, a Rio 130-nál forog 3500-at és 140-nél 4000-et,
Kb olyan a fordulatszám stonicban 5. -ben, mint rioban 4.-ben.
Magyarán stonicot városra szánták, rio-val azért el lehet lenni pályán is
Nálam ez miatt esett ki. Stonic-ot 1,25-el 3,95M elhozhattam volna, de 1,4 már 4,35M lett volna, a ceedet bronz felszereltséggel meg 4,55M
Az 1,25 stonic elvérzett a váltó miatt, 4M+ meg nem volt szánva autóra.
Így lett végül Tipo, amiben amúgy ugyanolyan rövid a váltó, mint stonic-ban, csak van 6. és 1,4- es, pont akkora motorral, mint a ceed, akkora súllyal, mint a stonicEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Wiz Khalifa
addikt
Na ez jó hír.
Ami igazán tetszik rajta hogy a Tiburon utódja és a Tiburon is mindig tetszett. És ez legalább egy jó kis turbós motor. Lecserélem a lefújó szelepet meg egy kicsit jobb kipuffot kap és máris tetszetősebb lesz. [link]
És a kasztnik (a koreai kocsikra értve) mennyire rohadósak? Nem ismerem őket annyira.
Jelenleg amúgy egy 1994-es Opel Calibra-t hajtok amit tervem szerint 6 év múlva akartam volna lecserélni. De ez a gépezet úgy megtetszett hogy lehet hamarabb le fogom cserélni.
Egyébként tervem szerint németből fogom behozni ha tényleg egy ilyet vennék. Ott azért nagyobb a választék. Csak azt sajnálom hogy a Lime Green-be alig van pedig az áll neki a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
A színre fújt tükör a króm kilinccsel párban volt, jobban örültem volna én is a színre fújtnak. Autós topikban megszavaztattam melyik legyen szerintük
Nekem a sima fekete is tetszett fehéren, de így 20eFt-ért magasabb felszereltségnek tűnik.
Gombinyó: mert egy vadállat az 1,4 95 ló szívó (euro 6d) motorjával
Jövőhétre lesz lepapírozvaAmúgy i20-ból ez már az FL, alapból van benne azt hiszem 7" kijelző, amúgy az 1,25 75ló és 84 ló 5500fordulatig ugyanazt tudja
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vlevi
nagyúr
Ne is mondd. Már régóta vacakol a rádió a ceed-emben, nem reagált a kapcsolók nyomkodasasara, csak a kormányról tudom vezérelni, csatorna keresés, hangerő, stb...
De valamelyik nap teljesen elsötétült a rádió. Kormányról továbbra is használható.
Ha odaverek neki egyet, akkor fel-felvillan, de amúgy sötét.
Azt is ki kellene bontani, megnézni, de én se merek hozzá kezdeni. -
-
Nerazim
őstag
Igen azt pont tegnap mondta a kolléga, hogy már a Nissant is franciák gyártják vagy legalábbis a Note -ot, amit már amúgyis elengettem a csomagtér miatt.
Azt esetleg nem tudjátok, hogy ez a kettős tömegű lendkerék ami mostanában nagy mumus, a benzinesek közül melyik Kia és Hunday típusokban van?
[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
rob210
nagyúr
2008 ota szerelek renaultot, ez a francia konstrukció francia kivitel, nem állja meg a helyét.
Vannak elcseszett konstrukciós megoldások a renaultnál, de mutass egy autót ahol nincs, szinte mindegyikhez tudok neked mondani.
Ha már kia, pl. Az a zseni aki a tűzfal felől rakta be a ceedbe az izzítógyertyákat azt tervezőasztalon darabolnám fel.De mint mondtam mindegyik autónak van konstrukciós hibája.
(19éves meganeom van és köszöni szépen semmi baja)
A párom versoját többet kell szerelnem, pedig az japán minden téren.Vannak jól sikerült autók és vannak rosszul.
Pl. Én tsi motoros autót köszönöm, de nem szeretnék soha , az ismeretségi körömben sincs okkal, hiába precíz német, ha rosszak az alapok.Renault power
-
bajnokpityu
félisten
8évesen adtam el TSImet. a média által anno kinevezett hulladékkal. 1.8as volt, optimalizált chipes, olajfogyi nélkül, 0 hibával teljesitette a 8 évet. megint sikerült túlzottan általánosítani.
aztán minap meg láttam a cikket, hogy ja nem, tényleg nem minden 1.8tsi volt szar....másik meg szarfos psa féle dieselem 17x km el teljesen porszáraz, sose volt bontva...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rob210
nagyúr
Akkor ezért kellett most 3 ceed-en is izzítógyertyát cserélnem, mert sose romlik el értem .
Pedig hidegindításnál a kopogásból erre gyanakodtam, és miután kicseréltem a kimért és nem működő izzítókat, tök szép csendes diesel kerregés fogadott.
A soha nem kell cserélnihez már csak annyit, hogy ezek nem is az első genes ceedek voltak, mert 2011 volt kettő és egy 2009 es.
De mire kibillentettem a motort előre na azért azt nem kívánom senkinek. (máshogy ugyanis nem lehet kíhúzni őket) Legalábbis az én kihúzóm nem fért oda máshogy.Renault power
-
bajnokpityu
félisten
óriási hiba, ha erre használod a népitéletet.
miszerint, ha megnézed a leggyakoribb középvezetői cégautó tipusokat, pl B7 B8as passatokat, superbet, stb, ezekből irdatlan sok van, közben van 2 itélet?ebből lesz statisztika? egyetlen kocsimról nem irtam itéletet, ahogy a környeztem se, pedig lennének érdekes dolgok.
20évig jó lesz a kia? ez egy álom. semmilyen 2000utáni kocsi nem készült ilyen élettartamra. nagyon jónak mondható, ha a felét kibirják katasztrofa nélkül.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
,1999 honda civic 1,4 dettó, 360 ekm bontatlan motor, már 1x ki lett lakatolva, most kellene megint, mondjuk futómű még bírja
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rob210
nagyúr
Azt az autót még szakszervízbe kell hordani annak annyi a baja.
Ott ugyanis már csak tanulók dolgoznak, akiknek fogalmuk nincs néha a dolgokról.
Letudnék írni ide most jó pár sztorit amikor a tőlem nem messze található szakszervízből jöttek át az autók.
Mert 2 hónap alatt sem lett jó.
Ezek mind banális hibák voltak, nem én vagyok zseni, csak egyszerűen rutintalanok, sose csinálták még.Olyan például, hogy egy generátor felújítás/csere után nem tölt, nincs! Ezt így kijelentem.
Akkor ott a szervíz nem tesztelte le, amit berakott.
De mindegy nem győzködök senkit, a francia sz@r, amíg ez van a köztudatban legalább olcsón lehet hozzájutni.Renault power
-
Nerazim
őstag
Pont tegnap olvastam ADAC oldalán egy cikket miben 2008 -től nézték a használt autókat, hogy melyikkel volt a legtöbb gond az elmúlt évek alatt és sajnos a Kia Ceed is és a Hunday i30 is nagyon sok probléma volt. Mos hirtelen nem találom a cikket, de ha meg lesz belinkelem. Kicsit meglepődtem ezen, mert nem egy szerelőtől hallottam, hogy nincs velük baj vehetem nyugodtan, elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
molnarpeter
nagyúr
Fogyit nézd meg spritmonitoron. Kokszolódás a szívó oldalt érinti, keress rá a "gdi carbon buildup" kulcsszavakra, illetve egy cikk. Egyes GDI motorok kipufogógáz-visszavezetés nélkül készülnek (pontosan nem tudom, melyikben , van/nincs), tehát lassú folyamat, nem VAG/BMW szintű. 150e után azért ránézetnék (esetleg 200, ha sok a pálya)