- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
intuicio
aktív tag
válasz Szergej1986 #22800 üzenetére
[rollerplausch]
itt nézz szét, szerintem lehet módosítani. Én innen csináltam meg az F40E rolit, mert idegesített, hogy nincs tempomat, és csak 25km/h max volt. Csak kis forrasztás a vezérlőn+st-link, azt kész -
veterán
válasz Szergej1986 #22800 üzenetére
G30E
Köztudott, h nem érdemes frissiteni a rollereket, sokan jártam már úgy, mint most te.
Kár volt frissíteni, úgyse lesz jobb a roller, nem kerül rá index a frissítéssel, nem fog több km-t elmenni, nem lesz gyorsabb, stb, felesleges frissíteni.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
tsilver
aktív tag
leteszteltem a Neon Lite-ot. 82 kg-al Balatonon sík terepen ment 20km-ert és 10% maradt a töltöttségből, viszont az utolsó pillanatig vitte a 25km/h-t
AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D
-
PociAti
őstag
válasz Thunderzolee #22802 üzenetére
Voltak frissítések, amiket dicsértek a felhasználók. (Vissza kellene keresni.)
"Köztudott, h nem érdemes frissiteni a rollereket" Nem helytálló.
Csak tudni kell melyik verzióról lépni a következőre jár előnyökkel, és melyek teljesen kerülendőek. Ha valaki nem tudja milyen következményekkel jár a frissítés és nem akar kockáztatni, akkor ne frissítse. -
veterán
-
veterán
-
Casseius
tag
-
Peaceliker
addikt
-
erdosphoto
újonc
válasz Thunderzolee #22807 üzenetére
A két rugós jobb, mint az egy hidraulikus?
-
veterán
válasz erdosphoto #22810 üzenetére
Tudtommal ez a G2-es első teleszkóp nem sikerült valami jól, nem? Oldalra kileng.
Azért 40-50-es tempónál nem valami fain.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #22811 üzenetére
Ogwn6, többen írták nem túl sok km után, hogy elég jelentősen el kezdett lógni
Etwow legalább már gyárilag lóg"Oh my Goa'uld!"
-
veterán
válasz Peaceliker #22812 üzenetére
Ezért kérdeztem anno, h a G2-re esetleg a Sharkot rá lehet-e előre tenni, mert ha a hátsó jó, akkor elöl Sharkkal használva egy tiptopp roller lesz az a G30-nál jelentősen erősebb motorjával, főleg miután végre meglesz hozzá a szoftveres sebesség mod.
Feltételezem, ha a G30 gen2-es motorja 35-38km/h-ra képes, akkor a G2 motorja még többet fog tudni, és nem kell átépiteni 48V-osra az egész rollert, maradhat a 36V-os rendszer.
Ezek szerint másnak is eszébe jutott rászerelni egy jobb első-lengéscsillapítót.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
yoshi77
csendes tag
Üdv!
Erről az MK083-ról tudna valaki véleményt mondani?
https://rendeljkinait.hu/hirek/termekajanlok/gazdasagos-elektromos-roller/?fbclid=IwAR3hKhQzemMqzcnYkHp0A8Fc59XymF7U1Eb6xmQjLZIu8GzWr7MYDmpEVBwSzívesen megrendelném, de még nem hallottam erről a gyártóról. Pro / kontra?
-
PociAti
őstag
válasz yoshi77 #22814 üzenetére
Kupac szar, ne vedd meg!
Egy szempillantás alatt ez a vélemény fogalmazódott meg róla, de nem volt nehéz dolgom.
Korai Xiaomi klón, ami sokat ígér magáról, és eleinte talán még teljesíteni is tudná a beígért paraméterek egy részét, de nem lenne tartós az öröm. Xiaomi egyik nagy előnye, hogy szinte minden alkatrész kapható hozzá, ehhez viszont semmi sem kapható. Nem találsz szervizest, aki elvállalná.
Például Xiaomi teherbírása 100 kg, ezé 120 kg, ezáltal tartósabb kellene hogy legyen, mégis olvass utána a klónokról készült beszámolóknak. Rengetegen kormánytörés szenvedtek, vagy egyéb kritikus hibába futottak bele.A Xiaomi felépítéséből adódóan elég merev, nagyon ráz. Miként lehet ennél rosszabb? Ha tömör gumik vannak a kerekeken. Nos ennél megkapod.
Az OKAI Neon sorozat jelenleg úgy leverte a használt rollerek árát, hogy ez a 80k-val már cseppet sem vonzó ajánlat. Használt piaci értéke nagyon alacsony lehet, de veszélyessége miatt senkinek nem merném jó szívvel ajánlani. Százszor inkább egy használt Xiaomi, mint egy új ilyen noname csoda.
-
veterán
válasz yoshi77 #22814 üzenetére
Inkább márkás rollert vegyél, ne ilyen noname klónt.
Miért mindenki mindig mindenből a legolcsóbbat akarja megvenni?
A noname Xiaomi másolatok külsőre jónak tűnnek, és a specifikációs listájuk is gyakran vonzóbb a Xiaomikénál, de pl a Xiaomi 300Wattos motorja erösebb, mint a klónok 350W-os cimkével ellátott motorja.
A "defektmentes" kerekek meg... Hát jó, persze, h az, mikor tömörgumis a kerék.
Ami a fő különbség szokott lenni, az csak szétszedéskor derül ki: az elektronikai alkatrészek, vezérlő, kábelek, csatlakozók sokkal gyengébb minőségűek, akkupack noname cellákból áll, ilyesmik a klón rollerek jelkemzői.Megveheted, sokan használnak ilyeneket is, te dolgod, de ilyen, h pro nem létezik (csak az ára), kontra van csak inkább.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Silentfrog #22817 üzenetére
A Pro-t is akciózhatnák.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Silentfrog
veterán
válasz Thunderzolee #22818 üzenetére
Én a Kugoo KuKirin G2 Max akciójára vágyom!
-
ridiculous
aktív tag
válasz Silentfrog #22819 üzenetére
..vagy a G3 - at is akciózhatnák
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
yoshi77
csendes tag
válasz Thunderzolee #22816 üzenetére
Tulajdonképpen nem is akartam rollert venni, de az árat látva gondoltam, hogy a meglévő 2 éves Xiaomi Essential mellé ennyiért tök jó lenne a nejemnek. Egyfajta impulzív vásárlás. Jó, hogy írtátok, már tovább is léptem. Mondjuk akkor már megkérdem:
Szezonális nyári használatra, alkalmanként 10-15 kilométerre, 60-65 kilóra, milyen megbízható rollert ajánlotok? -
PociAti
őstag
válasz yoshi77 #22822 üzenetére
Ebben a pillanatban az általad felvázolt célra szerintem ez lenne a legjobb ajánlat:
100k-ért épp csak kipróbált Okai Neon Lite a hardveraprón.
Nekem helyben van, így ha nem vettem volna már magamnak egyet, akkor simán ráugornék erre az ajánlatra.Viszont a tömege nagyobb, mint a Xiaomié, így cipelni kellemetlenebb. És összecsukva is kicsit nagyobb. (Az OKAI nagyon megbízható gyártó. Sokan nem ismerik, de a Tier, Bird, stb. bérrollereket is ők gyártják.) Ezen kívül minden olyan más márka szóba jöhet, amiről már hallottál. Még ha a roller nem is annyira telitalálat, de megbízhatóságban jobbak a noname termékeknél.
Amúgy nagyon ritka használat esetén talán még elfogadható lenne egy kínai klón is. Csakhogy tényleg nem tudni mikor szenved valaki balesetet vele. Volt akinél 300 km környékén bekövetkezett kormánytörés. És az akku is kevésbé ellenőrzött gyártótól érkezhet, így évek során jobban öregedhetnek a cellák. Még akkor is, ha keveset van használva.
Alkalmi használatra alig használt, épp csak kipróbált rollerekkel lehet a legtöbbet spórolni. Többet is, mintha külföldről rendelné az ember az újat.
-
veterán
-
PociAti
őstag
válasz Casseius #22825 üzenetére
Jó tudni! Ettől függetlenül azért elég komoly gyártási tapasztalatot gyűjtöttek össze az elmúlt évek során, még ha a mostani modelleket már nem is ők gyártják.
Ennek majd megéri utána járni melyik típusnál történt a generáció váltás, mely részen változtak a bérrollerek és ami talán ennél is fontosabb, mi az amit egyik gyártó át tudott venni a konkurenstől (hogy továbbra is kompatibilisek maradjanak). -
PociAti
őstag
válasz dzsidzsas #22827 üzenetére
DudcDuckGo-n szépen jönnek a releváns találatok a Ninebot+Tier kifejezésre:
Tier Swap Battery Ninebot NFBP4814B 13INR22/71-3Tehát ez a SWAP márkanevű cserélhető akku az Ninebot gyártmány. (Nem mondom mindegyik az, nem néztem utána.) Majd megvizsgálom a helyi rollereket. Van amelyiknek fekete, van amelyiknek barna az akkuja.
Ez a cikk már 2022. augusztusi: Neuer TIER Scooter von Segway-Ninebot
A korábbi, Voi flottában szereplő rollerek típusa: OKAI ES-400, viszont ezek a lazacszínű gépek már Segway B2B, azaz üzleti rollerei. -
PociAti
őstag
Német fórumokon rákerestem az Okai Neon Lite-ra (ES10), és valaki egyenlőségjelet tett közé, és a ODYS PAX közé (X900005).
Valójában úgy néz ki, ez inkább az OKAI német piacra módosított változata pár apró eltéréssel. Pl. nincs a kormányszáron világítás, cserébe IP44 helyett IP55. A max sebessége vissza van fogva 20 km/h-ra.
Akku és hatótáv azonos (7800 mAh és 30 km), viszont a kerék 8,5" helyett 9" (ha lehet nekik hinni), és terhelhetőség is kicsit más. Trükközésnek tűnik:
- Permitted total weight: 120 kg
- Maximum load: 105 kg. (Tehát az előző adatba beleszámították a roller tömegét is.)
Linkek:
https://www.odys.de/en/e-mobility
https://odiporo.de/produkt/odys-pax-e-scooter/ -
PociAti
őstag
válasz ridiculous #22830 üzenetére
Igazad van, a kerékméretet magam is leellenőriztem illetve lemértem: 9".
IP44 meg most a fürdőszobai lámpák miatt ragadt meg bennem, de tényleg IP55. -
Casseius
tag
válasz dzsidzsas #22827 üzenetére
"Currently, the fifth-generation Tier machine you’ll find on the streets of the UK is an Okai-produced model, but the new Tier 6 is produced by Segway (yes, the firm best known for those wobbly two-wheelers is now one of the world’s leading e-scooter makers)."
De van még jó pár cikk róla, és pont azon országok között vagyunk ahova érkezik a 6. generáció.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Stukker1987
senior tag
Olvasgatva egy kicsit és persze látva az árakat,rendeltem egy Okai Neon-t most hirtelen felindulásból
Eredetileg egy Ninebot G2 Max lett volna,de annak 2.5x ára van és első rollernek szerintem tök jó most ez így akciósanHa esetleg valakinek bármi hasznos tanácsa van akkor köszönöm és üdv a topicnak
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Silentfrog
veterán
válasz Stukker1987 #22835 üzenetére
Tanács? Ha megkapod ne állj fejre! Ennyi!
-
Stukker1987
senior tag
válasz Silentfrog #22836 üzenetére
Majd igyekszek
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
pescara
aktív tag
Sziasztok! Kicsit tovabb tartott a szabadsagom , mint gondoltam, kb 6 hete all otthon a 28-30 fokos lakasban a jargany, g30 max 2. 65% akksival hagytam ott. Szerintetek van esely, hogy maradt meg benne annyi toltes, hogy beinduljon? Es ha nem, akkor annyi az akksinak, vagy par toltes utan meg eletre kelhet? Husvetkor csak 10 napig hagytam, de akkor 17 fok volt kb, akkor 10 nap alatt alig vesztett par % ot a toltottsegbol.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz pescara #22838 üzenetére
Ha át tudja forgatni a V6 dízelt, akkor van rá esély. Ha mást nem told be.
Komolyra fordítva: a Li-Ion önkisülése minimális, ha nem hagytad bekapcsolva,
akkor max. pár százalékkal lesz kevesebb, mint amikor ott hagytad... Ennyire
azért nem érzékeny a melegre, szerintem. De hát mit veszíthetsz: feltöltöd, és
kész, egész biztos, hogy mélykisülésbe nem ment = semmi baja nincs...
Szerk: a fenti ábra szerint, legrosszabb esetben eldobott 15%-ot, az semmi.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Stukker1987 #22835 üzenetére
Nemigen van mit tanácsolni.
Ne hagyd kint a tűző napon leparkolva.
Ne hagyd kint ha lehet fél napokat mínusz 0 fokban.
Használat után ne töltsd egyből, hanem várj fél órát/órát.Ne ugrass vele, nem akkora terhelésre tervezték, ez nem kerékpár, nem arra való, h padkára le, padkárol fel.
Ezek egy része benne van a kézikönyvben is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #22841 üzenetére
"Ne ugrass vele, nem akkora terhelésre tervezték, ez nem kerékpár, nem arra való, h padkára le, padkárol fel."
Basszus most mondod? Szombat hajnalban a Tier bírta egy 7 km-en át csőgázon
-
tsilver
aktív tag
válasz Stukker1987 #22835 üzenetére
a hozzá kapott szeleptoldó gumi felüli részét én magic tappel összeragasztottam, hogy ne tudjon forogni, így már fel tudom fújni anélkül, hogy leeresztene (vettem a biciklis boltba a másik végén záródó toldót is de a keréken olyan rövid a menet, hogy nem lehet felrakni rá.
AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D
-
Casseius
tag
válasz Thunderzolee #22841 üzenetére
Egyébként ennek a ne töltsd használat után azonnal dolognak semmi értelme sincs
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz Reggie0 #22845 üzenetére
Ha nem gyorstöltőzöl akkor a töltés alatt keletkezett hő szinte észrevehetetlen, de gyári gép mellett amúgy is nagyon meglepődnék ha az aksi fel tudna olyanra melegedni ahol a töltés probléma lehet.
A különböző aksitöltési praktikák szerintem csak kavicsok a tóban az élettartamot tekintve.
De erről kérdezzük pl DigitXT kolegát[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Reggie0
félisten
válasz Casseius #22848 üzenetére
Altalaban 45 fokig lehet tolteni a li-ion/li-po akkut, szoval ha fel van melegedve es kint 38-40 fok van, akkor nem tanacsos toltore tenni. Kisutni azert 60 fokig is lehet.
Nem veletlen hutik az elektromos autok is a pakkot akkor is, ha csak siman 230V 1 fazisrol toltik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest