- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomic
addikt
[Erre] valaki?
-
oszy
veterán
válasz Thunderzolee #23650 üzenetére
Köszönöm nektek. Megnyugodtam, mert egy kissé gyorsan mentem bele a cserébe. Kiváncsi leszek mennyivel lesz másabb, mint az 1S. Mondjuk nekem azzal sincs most sem bajom.
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
Peaceliker
addikt
Párszor volt már a típusról szó.
Márkán belül a kevésbé szarok közé zartozik. Annyi hogy lengéscsillapítás körül szét kell szedni, meg kell kenni és csavarokat menetrögzíteni kell (és nem agyon húzni, ahogy gyárilag oldják meg).
Ezen kívül kormány nyöszörgés jellemző, de ez sok rollerre igaz.
Elektronikailag elvileg nagyjából stabil.Szóval ha kis szerelgetés (meg az indokolatlnul nagy súlya) nem gond, akkor jó lehet. Ha nem a szerelgetős fajta vagy, akkor g30 max jobb lehet hasinló árban
"Oh my Goa'uld!"
-
oszy
veterán
válasz ridiculous #23655 üzenetére
Amikor én kerestem, sorra csak negatívumokat kaptam.
Igazad van. Szakmailag nem tudom alátámasztani.
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
andrisbandi
őstag
-
veterán
-
veterán
Azért nem kaptál választ, mert Kugoo a roller.
Az meg inkább hírhedt, mint híres.
Jót nem írunk róla, meg rosszat se. Sokaknak bejött.
És tele vannak pl törött Kugoo vázakkal az internet bugyrai.Állítólag a KuKirinek már jól sikerültek, mint a korábbi modelljeik.
Az tény, h aki pálcikarollereknél jobbat keres, de nem akar Mantist venni, annak ebben az ársávban csak a Kugoo van.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Peaceliker #23653 üzenetére
G30-on nincs lengéscsillapító, és csak 30-al megy.
Nemigen van más ami ennyibe kerül csak, és lengéscsillapítós, meg 40-50-el tud menni, mint a Kugoo.
Szerintem aki akarja vegye.
Nem beszélem le.
Az is igaz, h sokaknak beváltak a Kugoo rollerek.Essentialról pl lebeszélnék mindenkit, de Kugoot had vegyen, aki akar.
Vagy az Esegway is, azt se ajánlanám, inkább akkor már Kugoot vegyenek helyette.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
elder troll
őstag
Fórumtársunk által emlegetett Kukirin G2 Pro jelenleg 195e forint körül mozog kuponnal, mivel kell még számolni? (xiaomi "pumpa" vagy slime, stb)
Illetve van olyan szakember Székesfehérvár környékén, aki meg tudja csinálni a szükséges módosításokat?
Ez mennyibe kerülne?
Defekt miatt alapvetően a nem "levegős" kerekeket részesítem előnyben, de a dupla lengéscsillapító gyakorlatilag nem létezik ezen az árszinten. Ezzel már le lehet ugratni egy 10-15 cm-es padkáról? Vaságyastól vagyok kb 75 kg.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #23660 üzenetére
Az új g2 pro (ugye a narancs, nem tudom régi fekete, az betegágy) meg állítólag a g2 max elég jó lett. Azt írtam mit kell rajta megcsinálni egyből. 2 óra meló max, de megéri.
Annyi hogy mocskos nehezek, de ha nem kell emelni nem gond.
Új g4 is 69v 20ah és 37 kiló... 1 motorral. Dual motoros wolf warrior 36 kiló. Mantis 29. G2 max is súrolja 30 kilót (vagy lehet az már 32?), ami elég durva szerintem.
Nyilván a kevés alu, sok acél +sok csavar kombó teszi, de hát olcsó meg ettől tud lenni"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz Thunderzolee #23659 üzenetére
Meg azért, mert nem írta le, hogy mi a kérdés, hanem csak egy linket rakott
be, így se nem feltűnő, hogy milyen típusról szólna a kérdés, sem kereshető.
Amúgy a KuKirin G2 Max-szal Szentkuti kollégának pl. jó tapasztalatai lettek:
belerakott kb. 1000 km-t az első defektig, és azt is csak azért kapta, mert a
guminyomást nem ellenőrizte, és kidörzsölődött a belső. Gyilkolta a gépet, s
az csak bírta szótlanul, szóval ez a Kugoo már nem az a Kugoo, elvileg.Peaceliker: az enyém most 27 kg, lemázsáltam. Ahhoz képest mendegél!
Ha nem akarod folyton emelgetni, akkor nem számít a súly, ám ha pakolni is
kell, az más, olyankor kellemetlen tud lenni a közel 30 kilós dög, azt aláírom.A linkelt videóban, amúgy egy rendes logelemzős tesztet is csináltam síkon a
Dunaparton, de grafikonokat majd csak később szúrok be (ha bárkit érdekel).Szerk: ha ebbe raknék még egy 6 kilós motort, mindjárt 33 kg lenne ez is.
A többi sallang nem sokat számít (+1 vezérlő), de a házibarkács akkuboxon
lehetne spórolni, mivel az 1.2-es acélból lett hajtogatva. (Igaz, ezen meg tud
állni ha kell, szóval nem fog szétmenni az akku, ha le is érne éppen valamin.)[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz DigitXT #23663 üzenetére
A cikk ezzel a mondattal kezdődik:
"Rengeteg megkeresést kapunk különféle gyártóktól és forgalmazóktól ..."Pont a Totalcaron visszatérő téma, hogy tesztelésre kapott járművek sokkal jobban össze vannak rakva, mint a kereskedelmi forgalomba került példányok.
Ezeknél a kínai csodáknál az egyik kritikus terület az összeszerelés minősége (másik az anyaghasználat, és ez utóbbinál se megy ritkaságszámba, hogy a tesztjármű jobb elemekből épült, mint a kereskedelmi példányok).
Egyszerű vásárlók véleményére sokkal bátrabban adok, mint problémás előéletű gyártók tesztjárművei alapján hozott véleménycikkekre.
-
PociAti
őstag
válasz Peaceliker #23662 üzenetére
Ha már a közel szélsőséges tömegű rollerek szóba kerültek, megemlíteném a másik végletet, a román-kínai csodát, az E-TWOW rollereket. A Booster ES modell mindössze 11,6 kg, 110 kg-ig terhelhető, hatótáv 30 km (20 km/h-val, 70 kg-os terheléssel, tehát közel reális viszonyok között).
A nagyobb testvér, a GT Sport is csak 12,9 kg, ebben 700 W-os motor van, 48 V, 9600 mAh akku.Inkább csak azért írom, hogy tudjuk belőni milyen tartományban mozognak az elektromos rollerek tömegei, és egyes modellek hol helyezkednek el azon a skálán.
-
ridiculous
aktív tag
válasz elder troll #23661 üzenetére
Naa, bő 1 hete nekem még azt írtad amikor ajánlottam hogy nem szeretnél guruló szervdonor lenni.
[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
PociAti
őstag
válasz Peaceliker #23668 üzenetére
Idén áprilisban rendeltél egyet. És még a nyáron is írtál róla. Mi lett vele, miért váltál meg tőle?
Ha jól emlékszem a nagy nehéz roller(ek) mellé kerestél egy kompakt roller, ami a mérete ellenére még megy is. -
Peaceliker
addikt
válasz PociAti #23669 üzenetére
Kellett a pénz lóvéra
Vettem egy Wolf King-et, majd 2 hét múlva kaptam egy ajánlatot egy King GT-re, amit el is hoztam. De ekkor még meg volt a warrior x is, nem nagyon akart elkelni, közben meg King-et is árultam már. Ezért feldobtam gts-t és arra rá is repültek pár nap alatt.
Sajnáltam is, de most épp így jött ki."Oh my Goa'uld!"
-
H2o-pok
senior tag
Már reklámozzák az új Niu kqi air tipust, 12kg ,szénszálas vázzal. Kicsit túlzás szerintem ez az ár. Sőt, nagyon!
[link][ Szerkesztve ]
-
félisten
Barátnőm szeretne rollert.
Nem nagyon kell semmi extra, én mondjuk támogatom a nagyobb kereket és lengéscsillapítót.
Ő picivel 50 kg alatt van, hatótáv igaziból csak kényelmesen okokból kell, hogy ne lógjon töltőn állandóan. 2x10km-t szerintem ma már mindegyik tud.A kérdés, hogy a roller mennyire lehet nehéz... a saját bicaja vagy 30+kg... Szerinte ez teljesen rendben van, szerintem meg őrület.
Árban elég sok minden belefér, de ésszerű vételt keresek, pláne, hogy itt az ősz.
Kínai, használt, picit szerelős mindegyik jöhet."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
veterán
válasz D1Rect #23673 üzenetére
Ezt a listát nézd át:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23404-23404.htmlLengéscsillapítás a pálcikarollereken általában nincsen. Nemrég jelent meg az F2-es sorozat, annak a legnagyobb modelljén elöl van (F2 Pro).
És szintén a nyáron jelent meg a G30 utódja, a G2. Ezen elöl-hátul is van.
Ez utóbbiból van DHGaten is ~260ezerért, az "global" verziós, 25km/h helyett 35-el megy alapból.20km-re egyébként 7650mAh-s akksisakat nézz, vagy inkább 10200mAh-t.
F40i lenne ideális nektek, de nem lehet kapni (160-180ezer körül volt az ára).[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
dzsidzsas
aktív tag
Nem tudom mindegyik Kugoo Kirinnél, de az enyémnél működik, bekapcs hátsófék befog, 5x gyorsan rányomsz a "gáz"-ra és max 25km/h. Ugyan ez visszafelé kioldja.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
PociAti
őstag
válasz Casseius #23672 üzenetére
Tömegtermék nem lesz belőle, nem is annak szánták, de nem olyan vészes az árazás.
NIU KQi Air X, 1400 Euro, Forintba átváltva kb. 540k lenne.
A 11,9 kg-os tömege alapján gyerek / női roller. (Nő alatt nem plus size / bus size modellekre gondolok.) Környékünkön van pár fodrász, kozmetikus, ők megengedhetik maguknak a bőrüléses, minden tuning extrával felszerelt kicsi autókat. És vannak országok, ahol ez az összeg nem 2-3 havi átlagkeresettel egyenértékű.A fizikai méretei alapján felnőtt férfiak is simán használhatják:
kormány szélesség 541 mm, magasság 1186 mm, hossz: 1139 mm.
Viszonyításként a Ninebot KickScooter MAX G30E II
kormány szélesség 472 mm, magasság 1203 mm, hossz: 1167 mm (19,1 kg). -
Silentfrog
veterán
Okai Neon tulajok.
Nektek nem szorul a kormány?
Itt három volt már ( lite) mindnek elkezdett szorulni a kormánya 100+km használat után.
Hiába a kenés neki picit szorosan mozog. Állítási lehetőség nincs, vagyis én semmit nem látok. -
PociAti
őstag
válasz Silentfrog #23678 üzenetére
Nálam a szorulásnak semmi jele.
A kormány összeszerelésen megizzadtam, nem volt könnyű olyan mélyen lenyomni a kormányszárat, hogy a csavar pontosan illeszkedjen a furattal. De miután ez sikerült, rendben van.
Összeírhatnánk azokat a hibákat, amik előfordulhatnak az OKAI Neon rollereknél:
- zörög az akkumulátor csomag (feltételezhetően rossz rögzítés/tömítés miatt),
- könnyen elnyírható kormányrögzítő csavar,
- szorul a kormány (relatív kevés használat után),
- pontatlanul beállított féktárcsa,
- 2.16.7-os frissítés felett (3.0-tól) kikerültek a diagnosztikai lehetőségek az applikációból,
+ de ugyanekkor a 3.0.1-es verziótól megjelent a tempomat (cruise controll). -
Silentfrog
veterán
válasz PociAti #23679 üzenetére
-Ami a halálom a zörgő bekapcsológomb. ( fém a gomb fém a kormányszerkezet amiben benne van) Több helyen olvastam hogy másnál is van ilyen gond.
-Még ami hiba az akku töltöttség kijelzés. 10% töltöttség alatt dupláját háromszorosát lehet menni mint 100%-ró l 90% ra való merülés esetén. ( bár ez kifejezetten jó is lehet 1% töltöttségnél még elmegy 2 km-t is.
-Az első kereket felpumpálni a hozzá járó csővel szinte lehetetlen.
-Folyamatosan fellazul a kormányrudat rögzítő 2 darab imbusz csavar, így a kormányrúd elkezd kissé mozogni.
Ami viszont pozitív.:
-Alacsony töltöttségnél is 25 km/óra sebességen viszi a 95 kg-os testemet.
-600 km után is 100% az akku állapota a régebbi program szerint.A háromból itt egyiknek sem volt gond a tárcsával, egyikbe zörgött az akku, kettőbe zörgött a bekapcsológomb, az összesnek szorult a kormánya.
[ Szerkesztve ]
-
tsilver
aktív tag
válasz Silentfrog #23680 üzenetére
+ ferde kormány
a többi amit negatívba írtatok nálam egyik sincs, kivéve a konstrukciós hibás kerékfújást, az egy rémálomAudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz Silentfrog #23678 üzenetére
Zörög a bekapcs gomb, vagyis zizeg, de nem zavar. Xiaomi pumpával simán fel tudom pumpálni az első kereket, szerintem szerezetek be egy olyat. Kormány nem szorul, de nekem kattant 100 km után, adtam neki wd40-et azóta semmi. Még nem mentem 10% alá, lehet kipróbálom, mert 10% akku szint alattam 15 km kb. 600 km felett vagyok vele, egyszer állítatam a féken. Én elégedet vagyok vele. 20 km/h sebességig felpörög a teljesítmény, gyorsan eléri, az felett szerintem visszavesz 300 w-ra és lassan csorog fel 25-re, de ez szerintem nem gáz, valami akku kimélés. Simán felmegy 10-15% emelkedőn.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
nagyúr
válasz Peaceliker #23665 üzenetére
Végsebességben szerintem kizárólag emelkedőn, síkon a pilóta súlya közvetlenül csak a kerekek/csapágyak gördülési ellenállására hat, az meg elég csekély, a légellenállással szemben. Komolyan többet számít, ha valaki beleguggol, stb.
---
Ez már majdnem egy teljes dyno grafikon, csak nem mentem el teljesen a végéig: valós körülmények közt a közegellenállás nem tesz lehetővé csökkenő terhelést. Mit látunk? Fázis áram korlát 105A alatt. Az akku max. 70A-t ér el, ez kb. 3400W, és adott sebesség fölött (kb. 52,5 km/h) akkora lesz BEMF, hogy kezd csökkenni a fázisáram = onnantól nem a vezérlő limitálja, mesterségesen. Ez természetesen oda vezet, hogy csökken az akkuból felvett teljesítmény, csökken a nyomaték. És végül beáll az egyensúlyi állapot, amikor a közegellenállás legyőzése éppen annyi energiát igényel, mint amennyit a motor le tud adni, gyorsulás vége: végsebesség.Felhívnám a figyelmet egy tuningos körökben elterjedt félreértésre, miszerint nem lehet a fázisáramot az akkufeszültséggel beszorozni, soha nem lát annyit a motor! Még a levegőben megpörgetve végsebességen sem, de az utcán hajtva: végképp!
Ami csúcsteljesítmény kijön az akkuból, az megy a vezérlőre (annak is van sajnos némi vesztesége, különben nem melegedne), s tovább a motorra (és persze ugye a motornak is van vesztesége, minimum az I²*R, de van ott más is), tehát ebből a végén az aszfaltra töredéke jut. Jó esetben 80%. De semmiképpen nem 200%.
A matek itt annyi, hogy az akkuáram szorozva az akkufesszel kb. egyenlő a fázisáram szorozva a motor által "látott" feszültséggel. Igen az ESC energia átalakító: csökkentett feszültségen ad ki növelt áramot. De véletlenül sem termeli!Komolyan: láttam olyan videót a neten, hogy pár tunernél már kész az örökmozgó, valami obskúrus oknál fogva beszorozzák a fázisáramot a mindenkori akkufesszel majd ezzel akarnak kifejezni valamit, de hogy mit, szerintem azt ők se tudják. Ez egy jó nagynak hangzó szám, amivel lehet vetíteni, bár műszakilag értelmetlen.
Ui: ez a setup ezzel az akkuval elfogy 60 km/h-nál, de jól látszik, hogy menne még tovább, ha kicsit nagyobb feszt kapna. (Az hogy teljesen töltött akkunál 3600W-ot is elértem, nem számít, a BEMF miatt a végsebességen 3000W alatt marad.) Természetesen nem szeretném tovább hajtani, mert ez alapvetően egy 25 km/h-ra tervezett "nagyra nőtt pálcika" roller, így inkább kisebb tempónál szórakoztató, száguldozva hamar életveszélyessé válhat a dolog. Ez sose volt célom, csak hát ilyen lett a motorja, hogy tudja... Gondolkodom, hogy váltok 36V akkura, azzal is meglenne talán az 50, nekem meg nem kell több. Persze tök nagy élmény, hogy ott még mekkorát húz... De ha egyszer nem adja ki... Jobb a "békásság".
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #23683 üzenetére
Hihetetlen mennyien használják itthon azt a számítási módszert, és hiába magyarázod el nekik h annak semmi köze a valósághoz még is újra meg újra azt hozzák fel a posztjaikban
Volt olyan h mondott valaki egy ilyen számot hogy az övé mennyire erős, aztán mentünk egy gyors kis próbát az enyém ellen és se sebességben, se gyorsulásban nem tudta tartani a tempót az elvileg töredék teljesítményű gépem ellen[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
cocki
tag
Sziasztok,
Lassan a hideg idő beköszöntérs tekintettel ki milyen térdvédőt használ izület óvás végett.
Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
elder troll
őstag
válasz ridiculous #23667 üzenetére
Jogos a felvetés, viszont most akciós még 19 órán keresztül, és ennyiért még tempomat sincs. Vagyis a bestbyte-os felhozatalt nézegetve még a 210e forintos rolleren sem volt tempomat. Illetve legjobb tudomásom szerint le lehet korlátozni 25 km/h-ra.
Viszont érdemi választ nem kaptam, így ki fog maradni a KuKirin G2 Pro 195e forintért. Ha helyben nincs ember aki beüzemelné, akkor sokra nem megyek vele. Spektrumzavaros kockaként a pc szerelés nem okoz problémát. De amihez nem értek, ahhoz nem szívesen nyúlok, ráadásul az életem múlhat rajta. -
ridiculous
aktív tag
válasz elder troll #23686 üzenetére
G2 Pro - ban van tempomat, az összeszerelése meg annyiból áll hogy becsavarsz 4 csavart szóval nem kell nagy beüzemelésre gondolni.
[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
elder troll
őstag
válasz ridiculous #23687 üzenetére
Itt írtak pár sort a módosításokról.
Adnak hozzá pumpát, de érzetre lövésem sincs, hogy mennyire kellene felfújni. Ezért kérdeztem, hogy kell-e hozzá xiaomi "pumpa". ~15 éve törtek be hozzánk, és vitték el a bringámat, szóval pneumatikus gumikkal nem mostanában találkoztam. Mivel akkoriban bátyámék mindig nyitva hagyták a hátsó ajtót (eredetileg szoba volt, de belülről be lett falazva, és tárolóként funkcionált), így nem akartam még egy bringát venni a betörőknek.
Csavarrögzítőm sincs, persze nem egy nagy beruházás, de csak azzal raknám össze a kormányt. Szóval szívem szerint első körben megnézetném egy szakértővel, de nem ismerek ilyet helyben, sőt igazából máshol sem. Mivel nincs kocsim, így problémás cipelni nagyfaluba.
Még ~19 órán át él az akció.[ Szerkesztve ]
-
ridiculous
aktív tag
válasz elder troll #23688 üzenetére
Jaa, ha te már egyből szét akarod szedni meg megkenni az más dolog.
Azért ez nem egy kötelező tennivaló főleg ha működik rendesen ahogy megérkezik.
Egy nyomásmérős pumpa nem árt, hogy fel tudd fújni a súlyodhoz mérten a szükséges nyomásra.
Tartozékként kapsz hozzá egy kis "szerszámkészletet" amivel minden csavart meg tudsz rajta húzni. Nem egy nagy kunszt "beüzemelni".[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Peaceliker
addikt
válasz ridiculous #23689 üzenetére
Ha kell a felfüggesztés (nem csak valami, ami annak néz ki) , akkor ezt meg kell csinálni sajna. Gyárilag rommá vannak húzgva a csavarok minden ponton, ahol mozognia kéne az alkatérszeknek. Nem azt mondom, hogy olyan, mint egy felfügegsztés nélküli pálcika roller, de hajaz rá sajna gyári állapotban.
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
ridiculous
aktív tag
válasz Peaceliker #23690 üzenetére
Ez csak a Pro verziónál van jelen vagy a Max - nál is?
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
s7evcsenko
addikt
válasz elder troll #23688 üzenetére
Ez nagyon jó áron van... remeg az ujjam.
Vajon a kugoomagyarorszag.hu-nál lehet érvényesíteni garanciális problémát, vagy vissza kell küldeni külföldre?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
ridiculous
aktív tag
válasz s7evcsenko #23692 üzenetére
Esélytelen hogy náluk lehessen érvényesíteni a garanciát ha nem ott veszed.
[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Peaceliker
addikt
válasz ridiculous #23691 üzenetére
Max nál is. Meg tán az összes rollerre igaz. Wolf warrior x is csont száraz volt rugók alatt (bár az mozgott, már amennyit ugye az tud, csak át meg össze rohadt )
"Oh my Goa'uld!"
-
polo493
tag
válasz Peaceliker #23694 üzenetére
Igaz lehet de azért ne toljuk túl nekem max van és teljesen jó kivettem a dobozból átnéztem hátsó kerék csavar volt laza 1 db,semmi hangja nem volt a felfüggesztés tökéletes azóta is néha lithium zsirral fujom ahol kell a gépet ,csavarok kék menet rögzítősek gyárból ahol kell nagyon jó gép egyedül a tárcsa vékony és van hangja néha,be kell állítani a távolságot csökken akkor am ennyiért jó vétel a pro eggyel lejjebb szint,minden gyártó spórol valahol még ami 1m ft azon is van szar alkatrész,kenés... hiány ez ilyen azért kell át nézni az összes rollert mert nem egy gépkocsi gyártó soron jön le ahol 100x átnézik precízen és tesztelik hiba mentesre.
[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz ridiculous #23696 üzenetére
2600 körül ,kb 160e+ fogok sporolni vele üzemanyagon Év végére amíg még jó idő van jövőre az ára vissza jön
[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz ridiculous #23698 üzenetére
Eddig semmit pedig használom elég rendesen esőben is volt porban, köves út...de ugratni nem ugratok vele padkárol ilyesmi kb 80kg terhelem gumit figyelem ,meg kenem ,egyedül a féken kellett utána állítani gondolom kopik a betét,oda kell rá figyelni karban tartani meg szerencse kérdése is.
Ti mennyit spóroltatok már üzemanyag vagy busz jegy... mióta megvan a gépetek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest