Hirdetés
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #115668 üzenetére
Azt én sem értem, mikor rakhatnák a Duna partra is. Ha ott kell, mert gondolom ott vannak az elektromis kiállások, akkor a sok aszfaltozott sávból valamelyiket felfújnám kerékpárútnak olyan eltűnős festékkel arra a 3-4 napra. Vagy a kis utcák felé.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
chubby2o6
senior tag
válasz Szakbarbár #115725 üzenetére
Nekem nem is a fényvisszaverés a lényeg(általában közvilágítás alatt megyek), hanem a vízállóság.
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Van mindenféle autósból is. Szerdán például összesen hárman voltunk az úton, egy autó szemből egy hátulról meg én. Persze nem bírta kivárni azt a 2 másodpercet amíg elmegy a szemből jövő, inkább centizve elzúgott mellettem. A passzív-agresszíveket is kedvelem, azok "véletlenül" lelocsolnak ablakmosóval. Meg nyilván vannak különösen rendesek is, nekik igyekszem is mindig megköszönni.
Másrészt viszont ahogy pár embernél többen leszünk a csoportos tekerésen mi bicajosok is össze-vissza közlekedünk néha Olyankor megértem a felháborodást.
Szabályt az oldaltávolságra mondjuk hiába hoznak szerintem, mert elkapni senkit nem fognak aki meg eddig centizett az ezután is fog. Inkább a kötelező kerékpárút használat eltörlésével foglalkozzanak, annak több haszna lenne.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Ami a facebook kommenteket illeti az valóban szomorú, hogy egyesek ezt büszkén vállalják. Ha valaki csak bunkó autós, rossz napja van vagy figyelmetlen azt még jobban el tudom fogadni, de akik szabadidejükben ráérnek ilyen vad dolgokat beírkálni azokkal tényleg nem tudom mit lehet kezdeni.
Külön kedvencem még az "út az autósok adójából van" című eszmefuttatás is
A jobbra tartásról pedig ez a hozzászólás tükrözi az én véleményem is: "aki már közlekedett magyarországon közúton, az tudja, hogy az ócska minőségű utak legócskább rész a széle, mindig az a legkátyúsabb, legtöredezettebb. Úgyhogy az útviszony a legtöbb esetben nem teszi egyszerűen lehetővé, hogy biztonságosan ott bringázzon az ember, mert defektet és esés, így balesetet kockáztat." Múltkor mentem Tatabánya környékén sáv közepén mert használhatatlan volt a széle. Autós nyomja a dudát, előzéskor anyósülésről még be is szólnak de azért utána ő sem ment 30-nál gyorsabban és a szélére sem húzódott le.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Plusz ugye az "azért mert néhány bicajos esetleg szabálytalan üssük el mindet" is jó hozzáállás. Meg az aki el sem tudja képzelni, hogy a biciklis sem mindig biciklis és esetleg igenis van például jogosítványa meg autója tehát ismeri is a kreszt meg fizeti is azokat az adókat amikből az
utakatstadionokat építik. Budapesten meg esetleg még a dugó is kisebb lesz ha nem az autójával közlekedik.Na abbahagyom mert nagyon ideges leszek Megyek inkább bicót mosni.
Jester
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Az a része jó a felhívásnak, hogy kicsit a nagyközönség elé viszik, hogy ez probléma. Viszont ezt korlátozni nettó hülyeség. Autónál sincs ilyen, mennyivel kell előzni, csak az, hogy nem veszélyeztethetsz (vagy zavarhatsz, régen volt...), mégis mindenki tud előzni. Vagy nem, de az már emberfüggő. A 1,5 métert egyenes szakaszon, csekély forgalom mellett lehet betartani. De aki kitalálta, azt elküldeném egyszer hétvégén Szentendréről Dobogókőre, aztán araszolgasson 15-20-30-cal a hobbi bringások mögött, amíg lesz olyan útszakasz, ahol kellően felgyorsít, megelőzi 1,5 méterrel, majd besorol úgy, hogy nem húzza a bringásra. Megcsinálta? Ügyes! Már csak az addig mögötte feltornyosult 50 autónak kell ugyanezt.
Valamelyik cikknél a hozzászólásokban volt, hogy miért nem bírja kivárni az autós, amíg előzhet. 20-30-cal? Innen csókolom az illetőt, illetve kérdezném, jár-e nyáron autópályán? Ott van az, hogy megáll a pálya, majd elindul, majd megáll, és nincs baleset. Mindez azért, mert valaki bejön a belsőbe 100-zal, a mögötte lévő fékez 95-re, mögötte is fékez, 90-re... és a sor vége áll. Ez lenne az utakon is, mert gurulni, meg előre helyzetet felmérni igen kevés ember tud.
Megoldás? Igen, van: 2,5-2,6 m a kamion, legyen 80 cm egy bringa, kerüljön ki 1,1-1,2 m-rel-> 4,5 m széles sávban mindenki elférne. De ugyanezen aszfaltcsíkra ha a szélső fehér vonalat a padkától 50-60 cm-re teszik, akkor a bringás abban megy, a többiek meg kikerülik. Csak ez több pénz, mint a kampány.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz Szakbarbár #116105 üzenetére
Engem idén kevesen akartak elgázolni, talán 2-3 olyan autós volt aki úgy kezdett előzésbe velem szemben hogy jóval 70 felett húzott el, viszonylag közel hozzám, ez kicsit ijesztő volt, de legtöbb esetben mindenki szépen kikerült hátulról.
Nagyobb túrákon mikor hazafelé tartok, én végig az aszfalt legszélén megyek és nem húzódok tovább akármi jön mögöttem, de frusztráló tud lenni mikor hallom hogy egy kamiont tartok fel, viszont mikor megelőz óriási távolságot tartva akkor meg jó érzés hogy nem centizte ki.
Amúgy az átlagos szélességű utakon a személyautó simán meg tud előzni ha csak a vonalig megy ki, és ilyenkor még szembe is jöhet autó, szóval ritka az az esetleg hogy valaki megijeszt.Errefelé, Romániában nincs olyan hogy biciklist tiltó tábla, ott még ahol akarsz, és mersz, lehet ennek is köszönhető hogy 1-2 szakaszon kicsit idegesebben az autósok, mert ott nem lenne szabad bringával tekerni, de ha más út nincs akkor ott mennek.
Szerintem messze vagyunk attól hogy minden autós teljes értékű résztvevőnek tartsa a bringásokat is, főleg a városban, de én sokkal biztonságosabban érzem a főúton való tekerést mint pl 3 éve.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
parkr
őstag
válasz Szakbarbár #116154 üzenetére
az úton meg dudálnak, mutogatnak, de egyszer meg kellene kérdezni hogy mit szólna ha 30-40-el szállna bele valaki a kerákpárúton korcsolyázó kislányába
pár napja kerákpárúton konkrétan majdnem nekem jött egy faszi, ketten egymás mellett elfoglalták az egész utat, ez a balfasz meg az eget nézi... az utolsó fél méteren már beszóltam neki, mert muszáj voltam lemenni az útról
a vén nyanyák meg azt se tudják mi az a sáv, csak csapódnak jobbra-ballra.de a legjobb, mikor a kocsi úgy belóg a kerákpárútra hogy nem lehet mellette elhaladni..
[ Szerkesztve ]
-
papelado
aktív tag
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #116446 üzenetére
Én nemrég voltam arra, igaz hétvégén. Nem kamionok voltak hanem fürdőzők.
Jester
-
bringasisti
őstag
válasz Szakbarbár #119590 üzenetére
Olyan már nekem is volt hogy jött hátsó kerék felfelé
BENEFON DELTA--------N8
-
ivana
Ármester
válasz Szakbarbár #120162 üzenetére
Azért ez a kísérlet elég idióta volt, ki rohaszt egy ruhát edzés után műanyag zacskóban egy napig?
-
bringasisti
őstag
válasz Szakbarbár #120162 üzenetére
De mivel nem szívja fel a vizet hanem kivezeti ezért szárazon tart nyáron meg hűt a párolgás okán
BENEFON DELTA--------N8
-
StLui
veterán
válasz Szakbarbár #120169 üzenetére
Feleségem azt sem bírja amikor hazaérek és leveszem, akkor már rosszul van a szagától.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
emiki6
veterán
válasz Szakbarbár #120162 üzenetére
Igen, azt sejtettem, de azt jó lenne tudni, hogy a drágább cuccok is ugyanúgy büdösödnek e vagy antibakteriálisabbak e, mint olcsó társaik.
Mert szerintem ez egy lényeges szempont, amiről nem esett szó.
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
bringasisti
őstag
válasz Szakbarbár #120169 üzenetére
Kit érdekel hogy másnak facsarja az orrát?..)
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
emiki6
veterán
válasz Szakbarbár #121009 üzenetére
Akkor jól sejtettem!
Azt figyeltem meg, hogy ha előrébb döntöm a medencém, akkor ugye nyom középen a nyereg, erre 2 megoldás van: Szélesebb nyereg és ahogy te is említetted, nyereg előredöntés. A nyereg előredöntés viszont eléggé limitál, mert ha túlságosan előre döntöd, akkor lecsúszol, több teher lesz a lábakon, ami fárasztó tud lenni.
Mikor kísérleteztem a gerinc görbületeivel, akkor ugye rá kellett jöjjek, hogy ha ha itt nem domborítok, akkor ott többet kell, avagy ha a derekam kiegyenesítem, akkor jobban be kell hajlítsam a hátam, ami ugye előrébb dönti a mellkast, ennek következtében a nyak és a fej is lejjebb kerül, szóval nem olyan egyszerű ez...Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Szakbarbár #125595 üzenetére
Unalmat némi zenével meg lehet oldani szerintem, de ha tényleg xar kint az idő, akkor inkább ez. Tavaly is csomószor azért nem tekertem, mert jajj, esik fúj, hideg, illetve ezek bármely kombinációja.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #131526 üzenetére
Nem olyan rossz az a szerszámsúly, lemértem most a Tom-ot, az szütyővel 190 g, és nem 1500 Ft (anno még a Decában lehetett venni 4500 Ft-ért, néhol még mindig van). Szerszámnál azért nem baj, ha van benne anyag.
Toobee: ha van egy lógatós mérleged, azért ráakaszthatnál egyet a közeli Decában. Kíváncsi lennék, hogy tényleg annyi-e a súlya. Nagyobb gyártók is csalnak, az áruházi leírásoknál meg a sokszor az alkatrészek listája is a copy-paste vonalon bukik el.
sebgutkopf: a karbont még nem, de az alut korábban én mindig felsőcsőnél fogtam be, de úgy, hogy nem fullra szorítva, hanem hogy megtartsa a bringát. Súlypontra volt helyezve, lehetett forgatni is, ha kellett a hely. Az apró pár Nm-es csavarokat simán lehet úgy is lazítani, húzni, a középcsapágyakat meg nem állványon kell húzni. Autón is mindenki a földön lazítja a kerékanyát, és utána emeli, igaz?
Akinek meg kell az extra erő elfordulás ellen, az tegyen a csövek és a csuklók közé bringabelsőt, ahogy a bikemag cikkben is van. Biztos jó a Feedback állvány annak, aki állandóan bringát szerel, de én inkább használok Lidl-t meg nevezek 10 versenyre ugyannyiért.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dunkel
őstag
válasz Szakbarbár #137309 üzenetére
Ismerősnek vettem nemrég egy velotechet, talán ez a típus volt. Elég izom a fénye, olcsó és tölthető. [link]
-
zoli03
őstag
válasz Szakbarbár #137309 üzenetére
Velotechet láttam már, az nagyon erős. Nappal nem tudom mennyire látszik, de minek egyáltalán nappalra?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szakbarbár #138302 üzenetére
Helyes!
(#138305) pittlaren...arra gondoltam,hogy azok lejönnek lehúzó szerszám nélkül...de ezek szerint azok közül sem mindegyik.
(#138310) kasza blanka ..."Mi az igény?"
Mondjuk zöld trikó a Tour-on......én ezt láttam.
(#138312) inifini ...borda és könyök még hagyján,de combcsont?! ...az brutális.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #138487 üzenetére
Attól függ mi a baj 100 felett. Ha nincs erő, az lehet kaja/pia hiány, azt meg kell tanulni menedzselni. A tervezett szintidőhöz közeli síkot mennék sokszor, közben gyakorolva mit, mikor kell enni, inni. Ha 3 hónap múlva van a nagy táv, akkor mondjuk 1 hónap múlva lehet egy 100/1500, 2 hónap múlva egy 150/2000, szintén evésre figyelve.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Szakbarbár #138501 üzenetére
140 az normális pulzus. Nekem is 130-140 között szokott lenni.
BENEFON DELTA--------N8
-
flash-
veterán
válasz Szakbarbár #138501 üzenetére
ha elszáll a pulzus akkor gyorsan tekersz, vagy nehéz áttételen mész.(aki nem edzi magát már egy ideje gyors fordulaton szerintem nem fog birni 80 vagy nagyobb pedálfordulattal száz kétszáz km-ert letekerni..)
kényelmes áttételben(trekkingel elöl 48-as nagytányér,hátul a 18ason), 50es rpm hajtókar fordulattal én a világból kitekerek,hamarabb unom meg a kerékpározást,csakhogy ennek én nem látom értelmét, azért tolok nagyrészt kisebb távokat intenziven...
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #140275 üzenetére
És rengeteg szabadidő... 250 óra az több mint tíz nap, pihenés nélkül. Ha még hozzáteszünk napi minimum 8 óra pihenést... :)
Szóval ez már elég beteg dolognak tűnik.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
ivana
Ármester
válasz Szakbarbár #140287 üzenetére
Szvsz hatra tenni a tandem kapitanyat nagyon hulye es baromi veszelyes otlet. Plusz tandemmel menni onmagaban eredekes elmeny. Multkor haver athozta a tandemet egy agyvalto zsirzasra, aztan kiprobaltuk.
-
nagyúr
válasz Szakbarbár #140355 üzenetére
Súlypont a nyereg mögé jó ötlet csak ott nagyon észnél kelllenni mert ha megcsúszik a hátsó kerék akkor kilőhet a bringa a nyeregből.
Dobogókőn lefelé nagyon kanyargós, nincs egy hosszabb egyenes?Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz Szakbarbár #140504 üzenetére
Minden kompatibilis vele, gyakorlatilag frikciós a váltás. Max. ilyen 11 sebi hajtóműveknél lehet gond a régebbi lánc, de nem hiszem azt sem.
Olcsón akarod megúszni akkor egy olcsó integrált shimano, hiába a legjobb négyszögben egy chorus az integrált megeszi. (A campa a 8 sebi szériával gyakorlatilag a végletekig fejlesztette a négyszöget.) Ha kicsit költenél rá akkor campa használtan. A campa integrált hajtóművei magasan a legjobbak a keskeny Q faktor és a viszonylag tartós csapágyazás miatt. Mondjuk ez a feltevés négyszögre is igaz.
A probléma még az lehet, ha régebbi campa és nagy a sor akkor nem lesz kapacitás. De ha újabb 9 sebi akkor nem kéne, hogy gond legyen.
Amúgy fordítva is működik kivételesen, az outi hajtóműveket általában szabadon cserélgetheted.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Szakbarbár #144198 üzenetére
Bátor ötlet, ha egy úthiba és törik minden.
BENEFON DELTA--------N8
-
Ákkk
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szakbarbár #144198 üzenetére
4-5 kg bármilyen nyeregcsőre elég furcsává teheti a kerékpározást.
Holdvihar...megszokod,adj időt magadnak és addig ne döntögesd annyira.Ami a 120 kilós embert illeti,hacsak nem állatkodik a kerkpár elbírja,bár ha súlya marad akkor nem ez az éppen ideális neki.
AtHoS...vagy 3000mg/nap is mehet,nincs sok ezirányú kutatás/tapasztalat a taurinról.Ugyanakkor és sosem szednék semmit ami jobban hajt,serkent mint amennyire én magam hajtom,sem taurint,sem mást.Egyszer ráunsz,nem tellik már rá,stb. aztán csodálkozol,hogy nem megy semmi ugyanúgy mint a sok bevitt mesterséges serkentősz@rral...sajnos divat lett a fiatalok körében is,ahogy régebb a cigi,most az alkohol mellett az energiaitalok lettek a felnőttéválás szimbólumai,minden taknyos valami dobozos sz@rral a kerében parádézik a belvárosban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz Szakbarbár #145911 üzenetére
Bár párkapcsolatom sincs, de pont ezért nem akarok gyereket... véletlenül se jöjjön elő a gondolat, hogy teher és bármiben hátráltat.
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #145911 üzenetére
Mondom én, mindig van kifogás.
Rá kell venni a lurkókat is a tekerésre, saját bringán, vagy ülésben.
Haverom egyszer elvitte a lányát edzeni (trekking+ülés), fel a hegyre, azóta mindig azt kérdezi, mikor megyünk megint együtt edzeni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz Szakbarbár #145908 üzenetére
Én is így vagyok. 10 hónapos lesz nemsokára a fiam és az ember a munkán kívüli időt szívesebben tölti vele, mint mással. Persze szoktunk vele sétálni, de az nem ugyanaz. Azért is veszek jövő hónapban egy biciklis gyerekülést. Akkor legalább már el tudunk tekerni vele is valahová, ha hosszú távra nem is.
Because: Voltunk így egy páran férfiak akik így gondolták. Sőt én is úgy voltam, hogy nem akarok gyereket. De mióta a párom állapotos volt és utána megszületett a fiam átértékelődött minden. Addig az ember amíg nem vág bele, nem is tudja miről marad le. Most meg már ő a legfontosabb és ez így természetes.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Szakbarbár #145949 üzenetére
az elmúlt évtizedben egyetlen lány akadt fenn a hálón vele se tartott sokáig és már lassan itt a negyedik X. szóval nekem már sok gyerekről nem kell gondoskodnom
ami biztos azok a bringák a pincében
-
cdl
senior tag
válasz Szakbarbár #145911 üzenetére
Én 2 gyerek mellett tekerek kb 14-15 órát hetente.
Ebbõl a munka 8, a többi a hètvégén megy. De akkor hatkor kelek, amire a többiek felébrednek, már túlvagyok a felén.
Persze toleráns a család.
Szóval nem kifogás kell -
-=RelakS=-
veterán
válasz Szakbarbár #146553 üzenetére
Kicsit hatásvadász a cikk.
Az elektromos kerékpárosokat akarja vegzálni, erre elektromos robogót mutat, amit felmatricáztak elektromos kerékpárnak.
Az ilyenhez kelljen csak a jogsi ugyanúgy, mint a kávédarálókhoz.
Kérdés, hogy ha az embernek van B jogsija, akkor az ilyen vackokat vezetheti-e?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
őstag
válasz Szakbarbár #146553 üzenetére
teljesen egyetértek a dologgal, amin gázkar van, az nem kerékpár. ha tesznek rá kamuból pedált, ha nem - elvégre a Babettán is van pedál, mégsem bringa... és ha a Babettára kell biztosítás meg fejvédő, akkor ezekre is kelljen. meg jogosítvány, természetesen.
nyilván önkormányzati választások előtt nem lesz bekeményítés, de utána lehet komolyabban fogják ellenőrizni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz Szakbarbár #146553 üzenetére
A cikk nem valami összeszedett. Összemossa a nagyirobogót, ami tisztán elektromos hajtású az e-bikekal, amin "nincs gázkar" és kell hozzá emberi hajtás is.
Az elektromos robogókat esetleg szigoríthatják, hogy kell majd rá segédmotor jogsi vagy a B, de a pedelecre biztos, hogy nem fog kelleni.
Az S-Pedelec (több mint 300 W-os teljesítményű, és a rásegítés nem kapcsol le 25 km/h alatt), ami itthon aggályos. Elvileg erre a kategóriára kellene biztosítás és jogsi is, de nálunk még nincs rá szabályozás és hivatalosan ezért nem forgalmazzák. Itt is látszik, hogy baromság a cikk, mert S-Pedelecen sincs "gázkar".
Azt halkan megjegyzem, hogy a rend őrei ránézésre meg sem tudnák állapítani, hogy ez egy pedelec vagy az S-Pedelec. Hasonló a helyzet, mint az 50 köbcentis robogó papíron, ami 125 köbcentis vagy 75 felfúrva a valóságban.
[ Szerkesztve ]
-
pippo76
tag
válasz Szakbarbár #146553 üzenetére
Szia!
Egy kis segitseg, hogy mi minek szamit!
Segédmotoros kerékpárok (robogók), azaz kétkerekű segédmotoros kerékpárok (L1e kategória) vagy háromkerekű segédmotoros kerékpárok (L2e kategória), amelyek legnagyobb tervezési sebessége 45 km/h (kivéve azokat, amelyek legnagyobb tervezési sebessége 25 km/h-nál kisebb vagy azzal megegyezik), és az alábbi jellemzőkkel rendelkeznek:
a) kétkerekű típusnál a motor:
hengerűrtartalma nem nagyobb 50 cm3-nél a belsőégésű motorok esetében, vagy
folyamatosan leadott legnagyobb névleges teljesítménye nem több 4 kW-nál elektromos motor esetében
b) háromkerekű típusnál a motor:hengerűrtartalma nem nagyobb 50 cm3-nél a külső gyújtású motorok esetében
legnagyobb hasznos teljesítménye nem több 4 kW-nál egyéb belsőégésű motorok esetében, vagy
folyamatosan leadott legnagyobb névleges teljesítménye nem több 4 kW-nál elektromos motorok esetébenAmugy ha vita van akkor lehet menni un.teljesitmeny vizsgalatra.Erre kuldhet a rendor is, de te is kerheted. Nekem mar volt benne reszem mert a kozeg szerint a robogom nem 50-es ( full gyari Liberty 50)
Biztositas nagyjabol 4-5 ezer forint egy evre es csak egy tipus es alvazszam kell hozza.
-
robee19
tag
válasz Szakbarbár #147210 üzenetére
Őszintén? Én még az életben nem láttam láthatósági mellényben tekerni senkit országútival....
-
6030D
Ármester
válasz Szakbarbár #148677 üzenetére
Ezt már egyszer megvitattuk, nem mennék bele megint.
Hasaggymeg: tessék elolvasni a cikkeket, benne van, hogy BeszélgetőTempó, MérsékeltTempó, meg mit javasol keresztedzésnek.
TayRol: blekk
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nmate91
tag
válasz Szakbarbár #149028 üzenetére
Nézd meg ott a maps utcai fotót a Batthyányról befelé nézve
De amúgy akkora fszságot, mint ott, hogy csak úgy a semmi közepén véget ér a kerékpáros övezet, hát van még hova fejlődni kerékpározhatóság szempontjából.
-
robee19
tag
válasz Szakbarbár #149514 üzenetére
140es fordulat? Mi vagy te egy gép?
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #149514 üzenetére
Erőt? Én eleve nem erőből próbálom. Anno azt olvastam, hogy a "pörgetésnek" pont az a lényege, hogy nem erőből forog a pedál, hanem lazán, könnyedén, minél később váltva nagyobb áttételre.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szakbarbár #149621 üzenetére
Éves terv nincs,de ~6500km/~375 óránál tartok kizárólag ezzel [kép] . Szinttel nem tudok szolgálni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Szakbarbár #149621 üzenetére
A km nekem mindíg viszonylag kevés, mondjuk én pont arra lennék büszke, ha irreálisan kevés km-n jönne össze irreálisan sok szint .
Hasaggymeg: ha ezeket letudtad jöhet az egyiksz hajtás és karbon
6030D & cdl: ahogy beköszöntött az ősz, a bringás haverjaimban is mintha megnyomtak volna egy kapcsolót, hirtelen erőtlenek és depressziósak lettek, tegnap egyiknek kedve sem volt kijönni, inkább otthon feküdt egész nap. Érdekes, hogy én pont ősszel tombolnék igazán, hisz minden adott: hűvösebb van, alacsonyabb a pulzus, kevesebbet izzadsz, a táj ilyenkor a legfotogénebb, mert minden besárgul, tavasztól bringázol, ezért ilyenkor vagy a legjobb formában, ráadásul felénk a nyájakat szeptember végén behajtják a hegyekből a falvakba, ezért sokkal nyugodtabban lehet terepezni, mert nem támad meg 10 kilóméterenként 12 pásztor kutya. + Ha ez nem elég pozitívum, a medvék is bemennek az erdőkből a kukoricásokba zabálni, szal azoktól sem kell annyira tartani . Szvsz az ősz lenne a legalkalmasabb a nagy projektekre, csak legyen akivel... mert rajtam kívül a haveri körben az ősz már mindenkinek lassan a szezon végét jelenti . Reménykedek, hogy november végéig 20+ fokok lesznek, akkor az egyik haverom még kitartana mellettem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz Szakbarbár #149621 üzenetére
annyi az éves terv, hogy az őszi órájában meglegyen a 80.000. még ~1000 km kell, talán sikerül. kár, hogy ősszel a jó idővel mindig elmegy a kedvem is......
a többiek meg (dolgozóbajárás) amennyi összejön.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szakbarbár #150030 üzenetére
Azokkal ellentétes póluson meg a hegesztőgéppel villogók,akik már naplemente előtt bekapcsolják sztroboszkopjaikat,biztos ami biztos alapon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest