- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Videós, mozgóképes topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- ASUS ROG Ally
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Google Chromecast topic
- Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
Hirdetés
-
Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
ph Ha keveset fizet valaki, akkor agresszíven kapja az arcába a reklámokat.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz deicide #12168 üzenetére
tény, hogy vannak külvárosi sötétebb részek, de alapvetően igaz. küllőprizmát azt hiszem szabály szerint nem válthat ki semmi, de ezzel kapcsolatban szerintem rendesek a rődnerek, nekem sose szóltak emiatt, pedig csak villogóm van kettő.
+ D.Orion:
a lehetőségekkel én is tisztában vagyok, csak még nem tudom melyik nézne ki a legjobban én valami ilyesmit szeretnék, szolidabban, betűk nélkül. az is elég, ha csak egy vastag csík, amit meg lehet oldani fix küllőanyába épített leddel.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Muton
addikt
válasz deicide #12164 üzenetére
az 500 Ft-os lámpa lényege nem az, hogy ő lásson, hanem, hogy én lássam őt de ez igaz futókra, görkorcsolyázókra, kutyákra is. nagy feeling amikor egy parkban majdnem gyalogtempóban mész a sötétben, mert mindenki ott kolbászol kivilágítatlanul.
elfelejtette: az megy a másik kedvencem. elmegy mellettem, aztán meg kell állni, mert percekig nem látok
Oldalirányú láthatóság: nekem mars4-em van, azon van narancs led oldalra, de szerintem valahogy kellene a kormányvégre applikálni egy értelmesebbet. ha jól emlékszem Kínából rendelhető, csak a szarvam miatt egyelőre nem passzol. mellett be akarok szerezni narancs fényvisszaverő matricát is, és rakni egy kis csíkot a teló oldalára, mint ahogy sok új motoron van ott fényvisszaverő
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #12873 üzenetére
A gyengébb fényerőn 8 órát tud, míg az erősebben kb. 1,5 órát megy el. Ár / érték arányban bizony hogy verhetetlen, nem véletlen ajánlottam és ajánlom én is mindenkinek. Ráadásul a fókuszálhatósága miatt lehet nevelni a szembejövő köcsög reflektoros autóst is a stroboszkópjával. Persze csak messziről érdemes azt alkalmazni.
-
TripleB
senior tag
válasz deicide #12916 üzenetére
Szerintem össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Egy , a súlyodhoz beállított! össztelós maga a kánaán. :-)
Nekem zárni lehet a villát és a tagot is ( persze marad így is pár mm mozgástartomány), felfelé menet jól jön."Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12916 üzenetére
Egy valóban jó össztelóssal tényleg nagy élmény a hegyi kerékpározás. Rengeteget számít egy jó minőségű hátsó teló. 120mm rugóút szerintem a minimum, a 100-as xc/marathon összetelósok is jó gépek, nekem is ilyen van most, de ez inkább a merevhez hasonlít, csak azért kicsit kényelmesebb. 120mm-től már érzed, hogy dolgozik alattad a váz is. Persze a 100-ast is érzem, de az nem akkora élmény.
Véleményem szerint egy 140-es az igazi aranyközépút, itt tényleg az van, hogy gondtalanul mész vele szinte bármilyen terepen. Nem gond ha jön egy nagy emelkedő, de az se gond ha dh pályára keveredsz.
Ami e fölött van, ott már inkább a lefelé száguldozás a mérvadó és kezd háttérbe szorulni a mászás, persze azért még egy viszonylag könnyű 160-as gép is jó lehet, de ott már inkább a lefelé a döntő, olyan 70/30 arányban. A mai modern össztelós gépek hihetetlenül jó bringák, már egész könnyűek.
Nekem az első komolyabb össztelósom az a kona stinky primo volt, abból építettem endurót. Jó gép volt, de kő nehéz. 180mm rugóút és volt vagy 18-19 kiló. Az ma már egy dh gépnek is nagyon sok. Még is csináltam vele 40-50 kilométeres túrákat, feltekertem vele normafára, hármas határ hegyre. Mondjuk nagy meló volt, de a lefelé kárpótolt mindenért. Én rengeteget mentem merevvel, jó alap volt, de amikor átültem a stinky-re, az akkora ugrás volt, hogy ahol előtte fékezgettem már lefelé, ott a stinkyvel teljes erőből még tekertem. Egyszerűen nem hittem el. Akármilyen terepre mentem rá, tiszta erőből lehetett hajtani, odatapadt a földhöz. Ma már a felfüggesztési rendszerek annyit fejlődtek, hogy egy kisebb rugóút is nagyobbnak érződik. Ráadásul súlyban egy belépő kategóriás xc bringával kb egy szinten vannak, 12-13 kiló egy modern all mountain gép, 140 mm rugóúttal ami szerintem simán többnek is érződik némely jobb modell esetében.Ezzel a merev gép sokáig megvolt, nem volt rossz gép: [link]
Utána összeraktam az össztelóst: [link]
Utána lecseréltem a vázat a primo-ra, ezen volt fék függetlenítő (floater) is :[link]
Majd még kicsit fejlesztettem, rc3-as villa, atlas kormány, új nyereg és végül így is adtam el: [link]
[link]Utána volt egy ilyenem is: [link]
Most pedig ez, ami ép eladó [link]
Ha el tudom adni az epic-et, akkor valami all mountain vagy enduró gép következik, lehetőleg jó könnyű. 160-as rugóúttal vagy 140-es-el.
Vagy Focus: [link]Vagy Bergamont: [link]
A Bergamont mellett az szól, hogy fél áron meg tudnám venni, így lehet még is csak ő lesz a befutó.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12920 üzenetére
120 vagy 140mm rugóútban érdemes szerintem gondolkoznod, de meggondolnám a használtat is a helyedben. 300 körül olyan gépeket kifoghatsz, amik alig használtak és 5-6 az új ára. Az a baj, hogy 300-350 ért nagyon a belépő kategóriát kapod, ez soknak hangzik, de az össztelónál egész más a belépő kategória mint a merevnél. Persze ki lehet fogni új gépekből is jót ezen az áron, pl nálunk is volt 2012-es kifutó modell 120mm rugóúttal, baromi jó áron, 250 körül: [link]
2014-től pedig a 26-os kerék eléggé háttérbe fog szorulni össztelós vonalon.
fpeter07 Egy hosszú rugóutas freeride gép olyan embernek nem való aki csak maszatol lefelé, persze nem tudom te milyen stílusban jössz, de egy átlag montisnak az valóban nem alternatíva, de ha kipróbálnál egy könnyű all mountain-t szerintem egész más lenne a véleményed.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12920 üzenetére
Kb ez a kategória van újban a te általad megjelölt árkategóriában: [link]
Illetve ott vannak még az intersportos genesis, a decathlonos btwin és a hervises x-fact kerékpárok, ezekből biztos kapsz össztelós változatban 300 körül. Viszont ez nem fogja azt nyújtani mint amit szerintem elvárnál ezért a pénzért. Én biztos nem vennék olyat. Normális márkából 120/140-es all mountain újonnan 5-600 ezer-től indul. Ezért javasoltam a használtat. Én például nyáron láttam a bike mag aprón egy lapierre zesty-t 350-ért! [link]
140-es rugóút és ez a bicó egy etalon minőség. Képek alapján gyönyörű szép állapotban volt, na most egy ilyen újonnan kb 800-900 ezer.[ Szerkesztve ]
-
Daniel Alves
őstag
válasz deicide #12920 üzenetére
Nalam is hasonlo a helyzet. Csak nalam a lelektani 200-as hatar szab hatart. plusz ugye felszerelés mivel csak outis cuccra van mindenem.
Ha meg nem Mali lenne nalam a befuto akkor tuti o lesz a nyero Mongoose Salvo Sport '13
200kRunner_fxr: Esetleg errol a tipusrol vélemény?
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12948 üzenetére
Az AM-el is lehet nagy távokat megtenni, akár a földet meg lehet vele kerülni, ez egy olyan kategória aminél a mtb esszenciáját akarták átadni. Igazából ezt érzeni kéne, gyakorlati tapasztalat nélkül nehéz elképzelni, de mivel nekem tulajdonképpen az összes mtb kategóriához volt szerencsém, így gyakorlati tapasztalat alapján tudok véleményt mondani, persze nem vagyunk egyformák, más embernek más érzései lennének.
Az AM-nél egy abszolút középpont van, ami azt jelenti, hogy már érződik rajta a lejtőzős feeling, de azért ott az XC vonal is, tehát tekerhető marad, simán megmászhatunk vele egy jókora hegyet is, igény szerint lock-oljuk a villát, a rugóstagot climb fokozatba állítjuk és ez nagyban hozzájárul a pogózás mentességhez, de ezért nyilván nem véletlenül kerül 5-6 száz ezerbe a belépő kategória. Ezeknél a gépeknél van igazán értelme a kormányról állítható nyeregcsőnek, mivel szinte bármely terepen megállják a helyüket. Itt bátran beleugorhatunk egy köves részbe, nagyobb tempóval is, a gép stabil marad. Igazán olyan embereknek lehet ajánlani akik nem csak egy hosszútávú edzésként tekintenek a mtb-ra, hanem egy élményt akarnak. Szeretnek lefelé merész dolgokat csinálni és ehhez egy igazán megbízható partnert akarnak. Itt most nem kell hatalmas ugratásokra gondolni, egyszerűen csak egy lefelé biztonságosabb gépre vágynak mert szeretik csapatni, de ugyanakkor nem akarnak egy olyan bringát ami már feleslegesen sokat rugózik, nehéz és ezek miatt nagyon megnehezíti a felfelé tekerést. Itt nem számít a versenyzés, csak az élmény lefelé-felfelé, hegyen-völgyön át. A fent leírtakat igazán egy elöl-hátul 140mm-t rugózó, mai modern gép tudja nyújtani, aminek a súlya max 13-13,5 kiló körül van.
Az XC/Marathon kategória meg inkább a versenyzésről szól, a teljesítményről. Ez a kategória 80-100mm ig terjed. Ami e fölött van rugóútban az már nem ez a kategória.
Ilyen bringát jellemzően versenyzők és teljesítmény orientált emberek használnak, akiknél a megtett út mennyisége a döntő és nem csak az élmény. Illetve olyan emberek akik nem szeretnek vagy nem mernek lefelé annyira csapatni, vagy csak mérsékelten és náluk az igények mások, többet tesz az ő élményükhöz az, hogy ezek a gépek össztelós kivitelben 10,5-11,5 kg súlyúak (persze ez nem a 200-300 ezres kategória) és szinte repülnek felfelé, csak úgy falják az erdei kilométereket.
Nem véletlenül hagytam ki a 120mm-t rugózó kategóriát. Személy szerint én azt nem kedvelem. Persze ez egyéni vélemény. Tapasztalataim alapján az még kevés ahhoz, hogy lefelé élménynek nevezzem, ugyanakkor felfelé azért már nem egészen XC. Ez még majdhogynem XC kategória, de hangyaf@szniyval több rugózással. Persze ez is olyan, hogy 26-os kerékkel volt szerencsém hozzá, egy 29-es 120mm-es gépről valószínű egész más véleménnyel lennék. Olyat még nem próbáltam. 140-est meg 27,5-ös kerékkel próbáltam. 180-ast 26-osal. A kerékméret is sokat számít. Pl a 140-es 27,5-öst nem sokkal éreztem kevesebbnek mint a 180-as 26-ost. Kb olyan lehet mint a 160-as 26-os.
Amiről idáig beszéltem azok kizárólag össztelós gépek voltak.
A merev az más világ, az egy olyan korlát amit az ember csak akkor érez igazán ha megfelelő terepen kipróbál egy jó minőségű fully-t is, hogy legyen viszonyítási alapja. Ha a kerékpárod váza jó minőségű építhetsz köré egy jó merev XC bicajt is, de én azt javaslom próbálj ki egy jó fully-t. Több kereskedő is lehetőséget biztosít rá. Ha azt mondod vásárláson gondolkozol biztos lesz lehetőséged próbára.
Az enduro kategória 160-180mm-ig pedig már egyértelműen a lejtőzés szerelmeseinek van kitalálva, akik azért valahogy fel is akarnak jutni a hegyre, de itt már egyértelműen a lefelé száguldozás alá van rendelve a mászás olyan 65-35 százalékban kb.De egyébként ha XC mellett döntesz, ajánlom az enyémet is akár [link]
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz deicide #12957 üzenetére
A jelenlegi teleszkópot ha lecseréled, akkor viszonylag behatároltak a lehetőségek. Bár ha jól rémlik, akkor szerencsés vagy, mert a tiédben 100mm-es van gyárilag. Így azért be lehet próbálni a 140mm-es utast, kicsit nagyobb merülésre állítva, de ezt majd a szakik megmondják. Ennek már már elégnek kell lennie.
De szerintem is jó ötlet azt fejleszteni, mert a váz bírni fogja a visszafogott stílusod, és anyagilag is jobban jössz ki. Extraként nem kell megszokni megint egy új gépet.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz deicide #12957 üzenetére
shimano deore fékek között is nézz szét.
egyszerű, jó és ásványis, amit majd később fogsz megköszönni magadnaktelóból maradnék a 100-nál, nagyobbat inkább nem, mert a geometriát eléggé megváltoztatja és ne emeld túl, mert akkor extra terhet ró a fejcsőre is (nem ilyen szögre van tervezve)
te súlyodnál meg végképp nem mindegy lefelé mennyit kap
egy jó levegős telóval nem lesz gondod 100mm-es sem ha nincs benne ugribugri[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hoffman_
nagyúr
válasz deicide #12957 üzenetére
ez tárcsák nélkül ugyan, de 43, és hát mégis csak egy vadiúj slx, ennél jobb féket csak jóval drágábban fogsz találni az 50es kereted kb egy tárcsa árával haladná meg.
rock shox, vagy fox, ami neked kell, ártól függően, de 60-tól kezdődnek a használt vagy új, bringából kiszerelt darabjaik az aprón.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Zola007
veterán
válasz deicide #12960 üzenetére
mennyi a beülése a mostaninak?
Suntoru Duro DJ-t dícsérik és olcsó is, újonnan 35-40 típusfüggően. Én egy ilyenre akarok jövőre beruházni.
Előnye még hogy egyszerű, könnyű szerelni.arra amire neked kell bőségesen elég.
reba és a recont szerintem újonnan vagy új bontottat érdemes venni, mert nagyon jó telók, csak épp a gyártó nem arra szánta mint amire itthon sokan használják.
azok normál terep telók, sokan ugrálnak vele, mert azt hiszik áráért lehet (megjegyzem ez csak itthon sok pénz, kint lófütty)
használtat nagyon meg kell nézniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12960 üzenetére
Suntour telót szerintem felejtsd el, Rock Shox, Manitou, Fox, Marzocchi, X-Fusion. Ezek közül válassz.
Fékből a shimano szerintem jobb választás mint az avid, én személy szerint nagyon nem kedvelem az avid hidraulikus fékeket. A belinkelt slx szett sokkal jobb cucc, én a 2013-as deore-t próbáltam és már az is nagyon jó volt. Esetleg még a Hayes Stroker trail szett is jó lehet, előre ha nagy súlyú vagy egy 180-as tárcsát feltehetsz nyugodtan, amennyiben egy normális villát veszel.
Villából szerintem újat vegyél, ne használtat és lehetőleg fékből is újat. Persze ki lehet fogni jó használtakat is, de az új nagyobb élmény lesz és az tuti jó.
Plusz költség még a kerékfűzés lesz tárcsás agyakkal.
Ez a Marzocchi jó áron van, ebből kell egy 100mm-es változat. Olcsó és jó villa. De lehet a 120mm-es még jó lehet bele. Annál nagyobb már valóban nagyon elrontja a geometriát. -
hoffman_
nagyúr
válasz deicide #12974 üzenetére
a parkolómból egyenesen, csak neked
recon silver tk, 60k új
recon sl, 60k új
fox float 120 rlc 82k, használt (ez mondjuk qr15-ös, ami nekem mostanában szívügyem, de közel sem létfontosságú, nagy súlyhoz és komoly tárcsához azért ideális, bár ezt a telót kellene a legalaposabban megnézni ugye)
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz deicide #12981 üzenetére
PM -ben írj rám és akkor megbeszélhetjük.
(#12979) Zola007
Festve? Anodizálva van a felület, hogy keményebb legyen és jobban ellenálljon a kopásnak, mechanikai behatásoknak.(#12982) TripleB
Ahogy írtam, lehet hogy olyan alacsony profilú volt felni, hogy tényleg be tudott oda lógni a küllő vége, de egy kicsit is magas profilú felninél ez lehetetlen. Jobb esetben a szalagot csak pár mm mélyen tudja belenyomni a lukba a belső. -
csabi94
őstag
válasz deicide #13011 üzenetére
Nem vennék Suntour-t, haveromnak most pont egy ilyen kategóriájú van kényszerből, mert a szponzor ilyet adott, a mozgása még csak-csak elmegy, de a lockout már most szar rajta, pedig még szinte új...
Használt nem jöhet szóba? Én használtan vettem egy Rebát, tökéletesen mozog, az eséseimet is bírja, a lockja lehetne kicsit erősebb, meg egyszer elpattant benne a rugó ami a lockot húzza vissza, de egy kis házi bütykölés után újra jó, és nagyon szépen mozog!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #13017 üzenetére
szinte az összes bringát suntour villával szerelik úgy 200 ezres kategóriáig. ez azért nem kis bevétel lehet, belépő kategóriába jó, de felette felejtős. tipikusan olyan villák amik ha beszarnak akkor kukázod és veszel egy normálisat. nyilván amit te néztél az már valamivel jobb de 70 ezerért suntour nagyon soknak hangzik. akkor inkább nézz a bikemagon egy olyan rs-t ami új. 70 körül biztos találsz.
pár éve az olcsóbb marzo 55 be suntour csillapítást tettek. az összes olyan villa szar volt.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz deicide #13030 üzenetére
Nem tudom, hogy most hol jársz teleszkóp ügyben, de ezt a kettőt épp most láttam meg:
Vadonat Új Vágatlan 2013 Rockshox Recon Silver TK Teleszkóp 59.990 Ft
Vadonat Új Vágatlan 2011 Rockshox Recon SL Teleszkóp! 59.999Ft
Valami ilyesmi kell neked nem?Itt meg pár féktárcsa. Bár egyik se Shimano.
-
Zola007
veterán
válasz deicide #13033 üzenetére
mondjuk fotózni azt megtanulhatna, ha már ilyen értékű dolgokat ad el...
Van különbség a féktárcsák között, vannak tárcsák amelyek puhábbak, jobbak kopnak, de jó anyagválasztásnál emiatt jobban is "harap" a fék, van amelyik keményebb, tartósabb.
Hegyre neked olyasmi kellene, ami bírja a gyűrődést, jó a hűtése, nem vetemedik, mert az első fék viseli a teher nagy részét és a te súlyodnál ezt még főleg figyelembe kell venni.
hátul szerintem maradhat a széria méret, ott nincs nagy jelentősége.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #13123 üzenetére
Én azért egy ilyen versenyen szívesen elindulnék, tökmindegy a helyezés, csak maga az élmény, hogy teljesítettem.
Hasaggymeg: Jobbulást!
Nem szeretem a szarvakat.
Ismerős a sztorid annyiból, hogy amikor nekem történt a síbalesetem én is a hirtelen sokktól úgy gondoltam, hogy semmi bajom és fel akartam állni, ha nincsen ott velem egy barátom akkor szerintem meg is próbálom, ami elég nagy butaság lett volna, mert akkor valószínűleg átszúrta volna a bőrt a törött sípcsontom.
A csontod helyre jön attól nem kell aggódni, erősebb lesz ott mint a törés előtt, ami a maradandó lehet az a térd szalag sérülés. Erre figyelj majd oda, azt majd nézesd meg, hogy minden rendbe e vele. Most valószínű csak a töréssel foglalkoztak az orvosok. Nekem sem szakadtak el, csak nyúltak kicsit.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz deicide #13121 üzenetére
azokkal a lábakkal szinte biztosan
(#13127) Hasaggymeg: jobbulást, remélem maradandó dolog nélkül megúszod a balesetet!
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hoffman_
nagyúr
válasz deicide #13104 üzenetére
na, öröm az ilyet olvasni, ezzel már szépeket lehet túrázni, sok kellemes és biztonságos km-t vele
a reggeli cyclocross cikkemhez adalék:
délután szintén a bikemag cikke jelent meg a falamon, ahol egy merida cx bringát ajánlanak be, "svájci bikcs" jelzővel, bowdenes hayes tárcsafékkel. kissé öngólnak érzem a dolgot
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
-
_seth_
veterán
válasz deicide #13225 üzenetére
Aszfalt, szerpentin Több is lehetett volna de már ez is elég volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz deicide #13442 üzenetére
Hát ami volt rajtam:
1mm vastag kamásli (nyári shimano cipőbe az ujjaim fáztak rendesen, bent az erdőbe volt talán fél óra mikor nem)
Decathlonos láb melegítő, futógatya, kantáros hosszú gatya (ezek thermo béléssel, ez teljesen fasza volt, pont ideális, volt ahol még melege is volt a combomnak)
Felül egy rövid biemme aláöltözet betűrve a kantáros gatyába, ez jó nedvszívónak.
Aztán egy vastag polár decathlonos pulóver, egy gagyi thermo maszk, ami végülis csak sálnak volt betűrve.
Valamint ez a decathlonos kabát ami elég meleg. (Kint a műúton haladva a vállaim fáztak, egyébként jó volt.
Fejemen egy ~10 fokhoz való kis sapka sisak alá, arra egy decathlonos termo bélésű sapka, ez is elég volt nagyjából. Igazából ami haveromon volt dupla maszk, az lett volna jó, a srácon meg nem is volt sapka, azt nem igazán tudtam feldolgozni.. mezőgazdaságba dolgozott, edzett gyerek.
Kesztyű, meg egy polár futó kesztyű, arra ráhúzva egy decathlonos bringás. Ez jó lett volna, de az erdőbe beleizzadtam kicsit, úgyhogy hazafele a végén már eléggé fáztak az ujjaim. -
Zola007
veterán
válasz deicide #13445 üzenetére
nem mindenki akkora darab, mint mi
ezekből a funkcionális gúnyákból meglepően sok elfér egymáson anélkül hogy Michelin-baba feelingje lenneMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi M365 M365 Pro M365 Pro2 1S Essential tömörgumi, M365-hoz Pro kijelző, feljavító készlet
- Új DJI Mavic 2 Intelligent Flight Battery Intelligens akkumulátor
- DJI MAVIC 2 PRO DRONE SZETT SOK KIEGÉSZÍTŐVEL ELADÓ/ DJI BESZÁMITÁSA
- Új Invicta Reserve Specialty Subaqua Diamond Limited E.Lalo karóra (33948)
- Új Invicta Subaqua Sport férfi karóra, garanciás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest