- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237434 üzenetére
Es azert a gariztatas nem egyszeru, mert vissza kell kuldened a vazat a sajat kontodon, ami nem ket filler.
Talan az a 1-2 kinai gyarto, aki markazott vazakat keszit, az erdekes lehet. De beszedes, hogy ezek a vazak alt. vastagabbak es nehezebbek, mint a nagy gyartok azonos celra keszitett vazai.jjeahh: Mi volt a gond a Trifox -al? Lemaradtam valamirol?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237479 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ez egy kimondottan nehéz váz . A BMC-nek meg a Trek-nek szokása még kőnehéz vázakat csinálni, cserébe nagyobb a teherbírásuk, nehéz bringásokat részesítik előnyben. Alacsony könnyű embereket meg szétrázza. A Specializednek van 600g alatti outi váza is . Az 5000 lumenes lámpára is írtam már, hogy valóban annyi, legalábbis az a Sofirn. De majd MPowerPH megmondja, ha megérkezett. Nem minden arany ami fénylik (Scott) és nem minden szar ami kínai. Na de nem megyek bele egy újabb harcba
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #237479 üzenetére
A 780 gramm festés nélkül értendő, szerepel is a Winspace honlapján. Egyébként a linkelt Scott inkább egy aero országúti, a Winspace pedig inkább egy hegyi kerékpár.
Nem értem egyébként, hogy miért ökölszabály az, hogy csak a nyugati márkák tudnak könnyű, merev vagy akár kényelmes vázakat gyártani. Ezer éve ki van szervezve a vázak gyártása keletre. Kicsit demagóg, de ha a tajvani TSMC tud olyan chipeket gyártani, amilyeneket senki más a világon, miért ne tudnának a kínaiak pont pár karbon háromszöget összerakni kerékpárváz címszó alatt?
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #237488 üzenetére
Brutálisan el vannak szálva a kerékpár árak.
Most a magas infláció + Covid nyitás után úgy néz ki az eddigi kereslet kezd beszakadni.
Speci is épít le embereket, Giant fizetési haladékot kér a szállítóktól stb.Sztem év közepére nem elképzelhetetlen, hogy elkezdenek megint akciózni.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #237488 üzenetére
Az a baj, hogy rossz az összehasonlítás.Csokicsibesz is mintha írta volna már korábban, hogy nem is lehet kapni, vagy ha lehet, akkor pedig irreálisan sokat kell fizetni egy nagyobb márka vázszettéért. Annyira sokat, hogy senkinek eszébe se jusson csak vázt venni magában.
Ezek a kínaiak meg teljesen más profilban utaznak, ők vázszetteket, kerekeket, kiegészítőket szeretnének eladni, nem komplett kerékpárokat.Ha más távol keleti márkáról beszélnék, nem a Winspace-ről akkor nem merném ezt ilyen bátran leírni, de itt nem ők basznak át a termékeikkel meg az áraikkal hanem a nyugati márkák.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #237488 üzenetére
láttam egy videót, ahol a csóka büdzsé pillesúlyú biciklit épített, és ehhez a festést is ledörzsölte, azt hiszem kevesebb, mint 200 grammot nyert vele.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #237493 üzenetére
Ígérem, ha bent lesz a csomagtartóban, már tolom is a fotót róla nektek
https://barbieripnk.hu/
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #237532 üzenetére
Sose gyógyuló seb;
egyszer rendes zsírral kezelt aggyal zakózott...
(letapadhat a kalampács - a hajtókar ellenállás nélkül forog)... azóta mindíg felriad, ha szóba kerül!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #237532 üzenetére
Igazából ha hangot akar akkor i9 Hydra agy. Mondjuk az árából komplett kerék szettet lehet venni de olyan hangos, hogy egyesek csendesíteni próbálják. Valami 300 ponton reteszel asszem szóval fullyn van pedal kickback rendesen miatta. Pároméval mentem egy kört nemrég, a 108-as Bonti agynak (6 kalapácsos) egész jó hangja van már pedig Shimano freehub zsírral kentem, nem olajjal.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #237532 üzenetére
Igen, valszeg maradok a Mavic Crossmaxnál, könyebb is mint a DT szettje, árban meg ugyanannyi.
Így ne járjon senki: [link] -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #237535 üzenetére
Én is próbáltam elég sok kenőanyagot ( rühellem a kereplést hallgatni ), de sosem vetemedtem gyári freehub zsírra, azt nem bírta volna a sváb lelkem elviselni, hogy annyi kenőanyagért ilyen pénzeket fizessek.
Az a baj, hogy épeszű kiszerelésben ( =nem 200l-es hordó ) gyakorlatilag csak NLGI2-es konzisztenciát lehet kapni, az meg sűrű, hajlamos a letapadásra. NLGI1 vagy 0 lenne a legjobb, de nem jutottam hozzá. NLGI00-áshoz igen, de az magától elfolyik, és az olaj is túl híg benne.
Használtam full szintetikusat is, aminek a mátrixa is valami műanyag, az sokáig nagyon jó volt, mígnem néhányszor beázott az agy és egyszercsak összeállt benne.
Próbáltam sűrű hajtóműolajat, az egész jó volt, amíg hidegben vissza nem hajtogatta a láncot guruláskor.
Most NLGI2-es zsírt használok, 5W30-as motorolajjal felpuhítva. Ez bevált. -
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #237549 üzenetére
+ az előzőre is:
Hang engem se érdekel csak reteszeljen annyit amennyit nem szégyell. A Hydra élettartamáról nem tudok nyilatkozni se egy 6-700€-s agy nem is azoknak lett tervezve akiket érdekel valószínűleg… Viszont a működése tényleg érdekes. Nekem az RD108 pont úgy reteszel mint a Torch. A 6 kalapácsból egyszerre 3 akad be és összesen 108 pont van szóval 3,3°. Nekem rohadtul bejön de olvastam, hogy volt akit fullyn nagyon zavart (pedal kickback) és inkább minden második kalapácsot kikapott, ezzel “butítva” 6.6°-ra.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #237554 üzenetére
A zsír lesz az.
Annak változik a konzisztenciája a hőmérséklettel, a szabadonfutónak nem. Jó esetben. 180-200 fokig . -
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #237575 üzenetére
Kiderül kik dílerkednek a topikból másodállásban.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #237579 üzenetére
Össze van szerelve nem szedtem még szét a kerékpárt.Tehát ha jól értem kormány csapágy tetejéig kell lemérni? onnantól ahol be megy a villa.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237579 üzenetére
szerintem neki menetes kell valami régi bringára, de lehet keverem
-
addikt
válasz Hasaggymeg #237575 üzenetére
Igen, tehát csak a tömeg miatt mondjuk szimplán pénzkidobás a kerékcsere, fél kilót sem nyerek a teljes szetten.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #237583 üzenetére
Köszönöm, megint elő jött a probléma hogy kopog a kormány miután korom sötétben szakadó esőben telibe kaptam egy tócsát ami egy kátyú rejtett magában. Vélhetőleg elvan kopva a villa menete meg a csapágy is szerintem függetlenül attól hogy a szervízben mit mondtak korábban hogy nincs semmi baja az egésznek. Így teleszkópban gondolkodtam hiába azt mondtam korábban hogy nincsen rá szükségem, abból az egyetlen értelmes van a suntour nex-p-hlo 1" mentesben így azt méretre kell szabatnom mivel az adatok szerint a menet ott kezdődik el ahol a homlok cső véget ér. Ha jól láttam az interneten BP-i árakkal számolva 2500-3000ft lesz ez a művelet centiméterenként
-
MPowerPH
félisten
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #237583 üzenetére
Dede, azt mindig méretre kell vágni. A probléma nem a menet, mert végig tolod rajta a menetmetszőt aztán kész (bár olyan hely kell akinek van, mert ekkora méretben már jó drága dolog). A körmös anya nútját viszont ki kell reszelni, fúrni az elég szívás tud lenni.
(#237585) Speedy007 Rohadt nagy az a menet, nem szokott elkopni. Még a legócskább vázanyag is elég kemény szénacél. Szerintem a következők lehetnek:
- A csapágyban ment el a menet (ez alu vagy biliacél)
- A körmös anya nem jó
- Nem volt rendesen beállítva és szétverteHa meg cserélsz akkor már colos AHEAD legyen, ez a menetes dolog elég gagyi. Normális csapágyat nem
lehet kapni. Egy campa vagy shimano nem lazul le. Szerk.: közben nézem record van még, csak ilyen $70 körül. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #237625 üzenetére
Az én kenyerem nehezen tudod elvenni, mivel ami egy szakmai topikban megy, az a felhasználók 0,1 százaléka. A hétköznapi valóság az, hogy egy átlag családapa azt nem tudja hogyan néz ki egy gumileszedő, meg, hogy a kerékpár pumpát hogyan kell használni.
A Shimano-ból a premium grease az kb ugyan az a zöld motorex, az is lehet pont ugyan az. Freehub grease-t még nem használtam. Viszont azt a PrepM-et ne vidd értelmes teló közelébe, maximum a rugós suntour és társait érdemes kenegetni vele.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #237652 üzenetére
Csak ezt [link] találtam, de a küllőszámításhoz szükséges méretek nincsenek feltüntetve. A support oldalán is csak egy használati útmutató van, ott sincsenek méretek .
#237654Runner_fxr Köszi, már megrendeltem az aggyal együtt. Te nem tudod véletlenül, hogy ehhez [link] mekkora küllők kellenek? 26"-os a felni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #237659 üzenetére
Persze, teljesen más amikor hobbiból, szórakozásból szerelsz, főleg a saját bringáid, amiket szeretsz, meg az is más amikor ez a fő állás, mondjuk alkalmazottként. Sokan bele is esnek ebbe a hibába, hogy azt gondolják, hogy milyen fasza lehet ebből élni, mert azért fizetnek amit szeretsz. Csak azt felejtik el, hogy ha ez lesz a munkád, akkor lehet, hogy többségében olyan bringákat kell szerelni amik nagyon távol állnak tőled. Meg nincsenek tisztában a mennyiséggel amit meg kell csinálni egy nap. Aztán amikor bedobják őket a mélyvízbe, rájönnek, hogy ez egyrészt egy kemény fizikai munka, nem annyira happy, másrészt meg egy csomó mindenhez nem értenek, főleg amikor szorítja őket az idő.
Azt mondjuk hozzáteszem, hogy azért nem kevés esetben a bolt tulajdonosok elvárásai is irreálisak az alkalmazottal szemben, és fizetni sem annyira szeretnek, nem véletlen vesznek fel kevesebb tapasztalattal rendelkező embereket is, mert aki ért is a szakmához az kineveti a munkabér ajánlatukat.#237662 chubby2o6
A felnire írt küllőméret csak ahhoz az agyhoz jó, amivel gyárilag szerelték azt a felnit, de néha akkor se, azzal sokra nem mész.
Miért szeretnél küllőket is venni hozzá? Magad fűznéd meg a kereket? Azt is megteheted, hogy amikor megjön az agy, bemész egy kerékpár boltba és viszed a felnit meg az agyat, megkéred őket, hogy számolják ki a küllőhosszt és megvennéd a küllőket. Valamit biztos felszámítanak a küllőhossz kiszámításáért, de biztos, hogy jóval kevesebb lesz mint a fűzés munkadíja. Ha meg úgy is szervizre bíznád, akkor teljesen mindegy.
Én azt javaslom, hogy ha nem vagy kifejezetten tapasztalt a kerékfűzésben, akkor bízd szervizre, máskülönben sok bajod lehet azzal a kerékkel.#237663 DAni198
Nem jó minőség, anno szerintem is egy jó kenőanyag volt, de manapság valami mézszerű ragacs. Egyáltalán nem ajánlott a modern, felső kategóriás teleszkópokhoz. Ráadásul a fekete becsúszókat hamar meg is eszi. Nem tudom mi van benne, de ha fekete becsúszós villába használod, akkor meg tudja koptatni. Minden komolyabb teleszkóp szervizes irtózik tőle mint az ördög a tömjénfüsttől. Az ilyen hulladék villákba elmegy, nekem is van, de csak kizárólag a hulladékokra fenntartva. Nem olyan drága a Sram Butter, az meg kb mindenre jó ami teló. Nem is értem a Motorex, hogy adhatja a nevét ahhoz a prepm-hez.#237675 Fall-N
Az úgy tényleg nem működik, hogy nyitsz egy boltot és egy személyben szerelsz meg el is adsz a boltban. Főleg úgy nem működik, hogy a bolt valami forgalmasabb helyen van. Mondjuk általában a legtöbb kerékpárboltban az a helyzet, hogy rád sóznak több munkakört, de legalább ha vagytok többen, valahogy megoldjátok. Én is csináltam mindent amit csak lehet egy kerékpár boltban. Nekem is voltak húzós időszakaim, például amikor elkezdtem építeni az itthoni műhelyem. Dolgoztam fő állásban egy elég forgalmas Budapesti boltban 10-19-ig, utána hazajöttem és itthon már bringával vártak a kapuban. Akkor itthon folytattam a szerelést, egészen éjfélig, hajnali 1-2-ig. Aztán előfordult, hogy már reggel 6-kor kelnem kellett, hogy folytassam itthon, aztán 10-re be. És így tovább. Ez nyilván tarthatatlan volt hosszútávon, de muszáj volt egy ideig, amíg összeáll, kialakul az itthoni szervizem. Most sem lett azért könnyű az életem, mert egyedül csinálok mindent, szerelés, bringák átvétele, weboldal, facebook oldal, alkatrész beszerzés, de mivel a rezsim minimális, mert itthon van a műhely, nem is kell annyi munkát vállalnom mint egy nagyobb boltnak. Viszont nyilván szeretnék folyamatosan fejlődni, és egyre többen jönnek, nem tartom kizártnak, hogy előbb utóbb már nekem is kell felvennem egy segítőt. Összességében nekem sokkal jobban tetszik ez így, még ha mindent magam is csinálok. Én alapvetően a precízség híve vagyok, nem szeretek kapkodni és egy olyan helyen ahol hegyekben állnak a bringák, nem lehet mindig mindent precízen megcsinálni. Viszont muszáj a termelés egy nagy boltban, komoly rezsi mellett, hogy kijöjjön a matek, nekem annyit nem kell termelnem, így több figyelem jut 1-1 bringára, de kérdés, hogy ez is meddig fenntartható így, mert embereket sem szeretek elküldeni, meg a nagyon hosszú határidők sem jók. Sehogy sem könnyű ez a szakma, egyvalamiben biztos vagyok, nem mennék már vissza másnak szerelni, abból elég volt. Ha valami miatt be kéne zárnom a saját műhelyt és újra alkalmazotti státuszba kéne lépjek, biztosan más szakmába mennék vissza.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237677 üzenetére
Most hogy ennyi visszacsatolast kaptam, mar nem foglalkoztat. Csak a vernyomasom stabilizalodna.
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #237689 üzenetére
Én is jobban jártam volna simán a shoegoo-val, de amúgy is vágyom egy Five Tenre.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237765 üzenetére
Kitisztitottam sima WD40 -el, es a forgaspontokhoz toltam be minimalis adag lancolajat, de szarazat.
jjeahh: Vittoria Universal? Az ammonias?
Mar egy ideje nem toltottem ra, nem tudom, hugy nezhet ki.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #237778 üzenetére
SickBiker valamelyik ápolós videójában a waxot ajánlotta... kevésbé szedi a port.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #237778 üzenetére
Én nem akarok vitázni, de az olaj mérföldekkel csendesebb hajtást biztosít, aki igazán kényes a koszra az a mucoff ceramic zöld olajat próbája ki(mondjuk kv drága de okkal). Én felváltva használom a squirt waxal, és egész tisztán marad a lánc, kivéve ha a sár is bekerül a képletbe. Nálam a sima squirt wax 30-35 km után poros aszfalton, de terepen főleg elkezd zajolni, és 60km után meg már zavarónak tartom.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237778 üzenetére
C3 Dry Lube -ot hasznalok a forgaspontokra, lancra mar nem rakom, de ott sem szedte a koszt olyan szinten. WD40-et csak tisztitas celjara fujom oda, de lehet felreertheto voltam. De ezt max. felevente. Utoljara a tavalyi tavaszi sarazaskor foglalkoztam vele.
En az SPD pedalra, stoplira is ezt az olajat teszem. Ott a koszolodas raadasban mindegy, mert mindig koszos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #237778 üzenetére
Én a WD40 teflonos lánckenő sprayt használom, kevésbé lesz koszos, mint az olaj. Sima WD40-nel az a baj, hogy rövid ideig bírja vele a lánc, egyébként jó kenésre, mert zárakat, lakatot is azzal ken sok mindenki. De látom te is ezt írtad.
Egyébként a WD40 szinte semmire sem jó kerékpárhoz, ezt már pár szervizes is mondta. Egyedül rozsdát lazítanak vele. Minden más tisztításra az isopropyl vagy féktisztító jó. Láncot is azzal érdemes takarítani, sokkal jobb hatásfokkal oldja a zsírt és olajat.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #237791 üzenetére
Smoove Universal Chain Lube
Ha cserélsz újra sort meg láncot, érdemes lenne rápróbálni a waxolásra.
Petróban áztatás, denszesszel elmosás (sor+lánc+lánckerék). Csak egyszer kell megcsinálni, ha mégis nagyon elkoszolódna, forró vízzel újra fémtiszta lesz.A csendes futás csak ráadás.
Jelképesen kell csak tisztítani. A port és a waxdarabokat lekefélni, ennyi.Extrém sokáig bírja, montin is.
200 km-t lazán. (Mucoff, Soundal nálam 60km-t kb.)
Bármelyik olaj teljesítményét hozza, vagy inkább veri.Kefélés, vagy ronggyal letörlés, pár perc.
Az újrawaxolást (nem kell minden tekerés után) előző este érdemes megcsinálni. Pár perc az is. Csöpizés, beletekerés hátrafelé. Éjszaka megszárad (a belsejébe beszivárgott is), nem kell letörölni a felesleget.Szóval meg lehet úszni a takarítást szinte teljesen. Szerek sem kellenek.
Állati jól ken. Még nem sokat használtam ezt a fajtát, csak pár hónapot, de engem meggyőzött.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #237795 üzenetére
Akkor vegyél hozzá egy kis tégely buttert, ez talán nem megfizethetetlen [link]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #237795 üzenetére
Eddigi legnagyobb sima wd40-es sikertörténet; 50 éves tükör megtisztítása
Pár cseppel le lehet polírozni a régi koszokat, amit semmilyen ablaktisztító nem hozott le.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #237797 üzenetére
A villa alján lévő csavarok benne vannak a 200 órás full service kit-ben. A gyári ajánlások a verseny felhasználásra lettek kitalálva, átlag felhasználó jobban jár ha km-ben határozza ezeket meg. Durvább felhasználásnál 2000km után kis szerviz, óvatosabb felhasználásnál meg mondjuk 3000km. És minden negyedik szerviz meg legyen nagy. Ami 8-12 ezer km-t jelent. Aki meg tényleg verseny szintű terhelésnek teszi ki a cuccokat, az tartsa be a gyári intervallumokat.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #237795 üzenetére
Igen, megnéztem. Erről a WD40-ről megoszlanak a vélemények, viszont a Special PTFE nekem is bevált. Sima WD40 nincs is itthon.
Nem bicikli kenéshez (pl. ajtó forgópánt) van itthon valami méregdrága német speciális kenőspray (hőálló, autómotorhoz való), azt használom.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237797 üzenetére
Neked a gumi is piszok sokat elment.
Majd csak megteritenek, es attersz waxra. Tudod mivel mosom a lancot? Forralok vizet, beletoltom a kefes lanctisztitoba, atforgatom, kesz. A hajtast meg forro vizzel, fogkefevel.
Fall-N: Enyem kezi fuzott. Az eddigi egyetlen negativum az altaluk feltett tubeless szalag volt. kopp kopp
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237813 üzenetére
Waxolas elott kopp tiszta kell legyen a lanc. En sem mosom mindig igy, kb. minden 10. alkalom utan. Normal esetben csak attorlom mikroszalassal, es ujra waxolom. Nem keritek neki nagy feneket.
De oriasi megkonnyebbules, hogy nem kell vegyszereket hasznalnom, hogy tenyleg tiszta legyen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237864 üzenetére
Egy fekete fém cső hűtőbordákkal, lámpának néz ki . EDC kategóriában egy Nitecore is ilyen. Nekem a logó nem tetszik, a Convoyé is profibb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237864 üzenetére
Vilagitson, mas nem szamit. A homerseklet miatt nem aggodok, mert bicajon kap plusz hutest, es altalaban nem nyaron fogom hasznalni, hanem Osz vege, Telen, Tavasz eleje, amikor meg hideg van.
Akksit viszont lehet hozza venni bikabbat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz Hasaggymeg #237864 üzenetére
Éééértem, köszi
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
avl
aktív tag
válasz Hasaggymeg #237867 üzenetére
"egy rendesen megkent lánc agyontörölve is minden tekerésnél dolgozza, préseli kifelé magából a kenőanyagot"
-> én is, ezert irtam #237708 -ben: "ezutani 1-2-3 tekeres utan is letörlöm, mert “jön ki belőle”
mondjuk alapos kenes, ejjel beszivaroghat, masnap alapos attörles utani elsö tekeres utan több jön ki, 2. tekeres utan is még jocskan van a felszinén, de mar kevesebb, mint elsö utan, a 3. tekeres utan mar talan nem is mindig törlöm at, mert annyira nem feltünö, amennyi kijön (orszaguti; persze a tekeresek hosszatol is függ; jellemzöen 50 es 100 km közötti menesekkel van igy)
amit nem latok tisztan: varosi hajtaslancat hogyan apoljam; cel a hosszu elet,es minel kevesebb apolasi igeny, olcso dologgal; sokfajta időjarast (eső, föcsögős, akar sós utak, stb) lát és ápolgatni sem akarózik oly sűrűn
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #237873 üzenetére
En nem tudom nekem mi van most, de egy kalap k@ki, meg a Decaban vettem hatso lampaval, surgosen kellett, nem tudtam merlegelni. A hatso mondjuk nem rossz...
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237873 üzenetére
Szerintem ez már elég is, ha lefelé óvatos vagy és lassan vereted. Nekem 1000 lumen van, ha a sisakra is rakok, 2000, ami már nagyon jó, ennyire szórt fénnyel talán 5000 lenne az a szint, amire azt mondanám, hogy annál több már soha nem kell sehova . Számít az is, hogy terít a lámpa, haverom 1800 (valós) lumenje gyengébbnek tűnik az enyémnél.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #237864 üzenetére
Csőlámpa kategóriában elég nehéz emlékezetes design-okat villantani.
Létezik kék és zöld színben, ha nem tetszik a fekete. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #237885 üzenetére
De ez nem csőlámpa.
Annak mondjuk elég menő lenne, ha az lenne. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237881 üzenetére
#237881 Hasaggymeg: nincsenek fokozatok? Én kapcsolgatni szoktam 400 és 1000 között, ha van közepes fokozatod, az gondolom nálad is olyan 3-400 lehet, ami pont elég felfelé. Csak rázós terepen távvezérlő nélkül kissé macera.
#237884 Lacerta: nagy sebességnél lefelé távolabbra irányítva jól jöhet.
#237885 Hasaggymeg: ez már ízlés kérdése, nekem a Sigma annyira nem begyere, jobban szeretem a csőszerű fémest, mint a zseblámpák, vagy az Exposure lámpák. A Sigma plastic fantastic és ez a forma ellehetetleníti az univerzális konzolok használatát. Persze ha a konzol sosem megy tönkre, engem a dizájn érdekel a legkevésbé és ezt a buster 700-at is szívesen elfogadnám . Ha! cserélhető lenne az akksija. Sajnos a bringalámpák többsége nem tudja ezt a ficsőrt és én utálok folyton aggódni, hogy vajon kibírja-e végig a tekerést, nem szeretek az egész tekerésen végig a spórláson agyalni. Ezért én hajlandó vagyok benyelni a távvezérlő hiányát, valszeg mindíg inkább zseblámpa mellett fogok dönteni, mert azok ha lemerülnek, ott a zsebemben a szabványos akksi, kicserélem és megyek tovább. A hátsó lámpámmal is amúgy ez a legnagyobb problémám, ha aszfaltra megyek, kevésbé forgalmas részeken megállok kikapcsolni vagy alacsonyabb fényerőre váltani, hogy spóroljak vele, nehogy lemerüljön, aztán ha rámsötétedik, kockáztathatom az életem hazáig lámpa nélkül . Marhára frusztáló, már agyaltam tegnapelőtti körön is, hogy ha hazaérek, szétnézek alin, létezik-e cserélhető akksis hátsó lámpa .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #237896 üzenetére
Neeem, nem láttad még a barlangász sisakomat.
P2R Protown, 270g ebben a méretben. Az sok?
Ez csak az overkill konfig, a legnagyobb lámpa, amit fel tudok tenni és még bírja a nyakam. Általában azért kisebbeket hordok, a tartóba szerencsére elég sokféle belefér. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237896 üzenetére
Na ez az amit én gyűlölök, a takarékoskodás. Az első lámpámmal lazán vehetem, mert van vagy 12 akksim , de a hátsóra most rákerestem és úgy tűnik nem létezik cserélhető akksis hátsó lámpa. Én vagyok az első, akinek igénye van erre? Pedig sok outist láttam, akinek nappal is villogott a lámpája, ha hosszabb körre megy, mit csinál? A powerbank szerintem macera, mert nem minden lámpa működik töltés közben és hova rakom, hogy a kábel odáig érjen?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #237873 üzenetére
Nekem 500 lumen van, simán szélesen beteríti az utat/terepet, városban 250 lumen módban megyek, mert már az 500 is bőven vakít. DH-ra minden lumen számít oda el tudom képzelni az 1000+-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen