- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #247242 üzenetére
Most nem akarom videóra venni az enyém hangját, de az előző BBB-nél talán hangosabb és élesebb. Az alis videón tényleg elég halk, bár ha jobban hátrahúzza csaj a rugót, talán az is jobban szólt volna.
-
6030D
Ármester
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247243 üzenetére
dropped seatstays (vertical compliance) legújabb őrületről
volt mar peak torque video vegeselemes szamitast prezentalva, hogy kb semmi hatasa, az tobbet szamit hogy milyen hosszu a kilogo nyeregcso es hogy mennyire van hatrebb tolva a nyereg a nyeregcso tg-ehez kepest. -
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247265 üzenetére
Ami kesik, nem mulik, mar ami a merevfarkut illeti.
Csak az lefele nem olyan jo buli.Am kivancsi lennek, mennyit szamit egy 9kg koruli merev bringa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
patyil
tag
válasz Hasaggymeg #247267 üzenetére
Tévesen válaszoltam 247267 hszre, sorry
Sziasztok,
Kis segítséget kérnék lelkes bringanézegetőktől
szeretnék kiprobalni egy hardtail montit, régebben decás xc gépeket nézegettem de láttam hogy ezek is egész drágán mennek már. A felhasználás inkább "könnyű" terep lenne (óvatos vagyok,relativ lassan megyek), balatonfelvidék főként illetve hosszab túrák nyereg/kormánytáskával felpakolva.Ti milyen gépeket néznétek olyan 400e forint környékén?
Használtat szeretnék elsősorban (jó ár/érték arány) amiből ki lehet szállni kis bukóval ha nem tetszik a műfaj (félek hogy fog )Ilyesmiket néztem, annyi preferenciám van hogy shimano groupsetet szeretnék, ezt szoktam meg outin és megbízhatóan működnek. Ti mire figyelnétek ilyen gép vételénél?
Az első váltó elfogadható ilyen gépeknél, vagy próbáljak 1x rendszert nézni?
https://bolha.testbike.hu/apro/cube-reaction-c62-gtc-race-karbon-29-mtb2db-462664
https://bolha.testbike.hu/apro/merida-big-seven-6000-carbon-xt-slx-rock-shox-sid-459729
190 magas vagyok.Köszönöm előre is
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #247267 üzenetére
Én akkor átjelentkezek anyósomhoz, Ő 25km-re lakik Miskolctól
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #247276 üzenetére
Sötétbordó (burgundy), pont olyan mint a Giant felirat háttere az alsócsövön a bringán...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #247281 üzenetére
Szerintem vannak termékek, amiknek van itthoni forgalamzója, és ezért nem szállítják ide.
Bike24 se küld pl Bontrager kerekeket hozzánk.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247342 üzenetére
Egy darabig probaltam, hogy elrakom sarosan, es csak a hajtast takaritom meg. A bringa a vegere 1kg -val nehezebb. A vege mindig az, hogy idegesit, es lemosom. A sok mosas sem jo, foleg a forgaspontok miatt, es rohadtul unom. Tavaly nyaron mindossze 2x mostam le, mert mar nagyon poros volt. Inkabb az, mint a sar.
Most, hogy jon a szep ido, nem lesz 'topik bringazas' valahol feletek? Kellene tolni egy Zoliwrc fele brutal kort, talan egy makos is befigyelne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #247338 üzenetére
Nekem a Sigma Rox 4.0 ugyanazon az útvonalon is össze-vissza mér. A legkevesebb 39m volt, a legtöbb meg 664m . A 39 a legelső volt, köv.tekeréskor kalibráltam indulás előtt, de azóta is változatos értékeket mutat. Tegnap 29km/515m, előtte - ugyanazon az útvonalon - 26km/324m. És ez a pesti oldalon van, szerintem itt tutira nem megyek 300m szintet.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247352 üzenetére
Én, a kisérletezős meg sem mertem volna venni a Sigmát . Adjátok el, vegyetek Brytont, vagy az nincs megfelelő színben?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247355 üzenetére
Bármilyen Bryton komputer + piros gumi tok aliról
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #247352 üzenetére
auto szintkalibrálás
Úgy olvastam anno, az időjárás változással együtt járó barometrikus ingadozás miatt kell minden indulás elött. Ha volt start pontra beálított alap érték. Ilyenkor ez lesz az új.Xatka miért nem korrigája magát a GSP adatokból. Legalább induláskor célszerű lenne.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #247367 üzenetére
És hátramenetben
-
válasz Hasaggymeg #247394 üzenetére
Szerintem Armstrong még mindig nem mondott ki mindent. Itt sejtelmesen szerintem érintve van az által, hogy túl nőttek az UCI-n meg a TdF-en. De szerintem tudott erről a doppingról mindenki. Az UCI is, csak az volt a sport érdeke, hogy Lance nyerje, és ne bukjon le.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Hasaggymeg #247478 üzenetére
Meg tilos is. Ahol a bringaút a gyalogosokkal közös, ott 20 kmph a max. Ezért is alkalmatlanok ezek országútizásra. Meg mert örülhetsz, ha a kereszteződéseknél csak rázókő van, nem padka, illetve mert egy kanyarodó autó úgyis el fog ütni előbb-utóbb.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247494 üzenetére
Nehez kideriteni.... Mert a vazban szepen terjed a recseges, rezges, barmi okozhatja es barhol, amit utana teljesen mashol fogsz hallani. Akar egy laza kormanycsavar, stucnicsavar is okozhat recsegest. Lasd nekem a hatso agy. At lett nezve a teljes bicaj, forgaspontok, csavarok, es a vegen a racsni okozta.
Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #247497 üzenetére
Akkor negyedig, és persze valamennyire lassul tőle a bringa, de az a pár másodperc elég arra, hogy megállapítsam, hogy abbamarad-e a hang, vagyis a betét ér a tárcsához fék nélkül, vagy sem. A macskaszem levétele volt az utolsó tippem, de a hétvégén nagyobb volt a szél, majd ha legközelebb sem csinálja szélcsendben, akkor biztos az volt.
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #247497 üzenetére
Mi az, hogy kattintásvadász? Mekkora bullshit kijelentés. Meg kell nézni a fotót és látható, hogy az ott NEM CSAK bringa út. Mint írtam, ilyen hely pont nem a száguldásé. Nehogy már messziről nem látta a bringás, hogy ott kóricálnak előtte. Bizony le kell lassítani, vagy akár megállni. Autóval is az útviszonyoknak megfelelően kell közlekedni. Látom megosztóak a vélemények ez az ami elszomorító ám! Az meg, hogy beszóltak, bizony és sajnos bármilyen helyzetben megtörténhet .....
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #247503 üzenetére
Itt írta valaki pár hete, hogy a zajokat egyszerűbb megszokni, mert úgyis van valami. De nincs idegesítőbb, mint amikor valami ütemes surrogó-kattogó-cicergő hang jön, aminek nem tudod az okát. Most, hogy tudom, hogy a macskaszem okozza, a következő teszt után visszarakom, és már nem fog zavarni. Aztán majd eldöntöm, hogy mi lesz hosszú távon, mert valami kellene, hogy oldalról is lássanak.
Ezek a küllőre húzható 3M rudacskák egyszerűnek tűnnek, de szerintem annak még erősebb hangja lenne, plusz nem is legális. A felni peremre ragasztható matrica nem rossz, de olvastam, hogy azt egyszer rakod fel, és utána szinte lehetetlen leszedni.
A bicajomon Schwalbe Big Apple gumik vannak, és a Cube marketingfotóin pontosan azok, amik a linken vannak, de a bringán sajnos a reflektorcsík nélküli, boltban nem is kapható "OEM" változat van, vacakabb defektvédelemmel. Szóval lehet, hogy a végén inkább veszek két csíkos külsőt, addig meg jó a macskaszem.
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #247497 üzenetére
30 fölött már teljesen behúzza
Tegnap Z kiteregetett a görgőn lévő bicómra
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Nekem szívás, mert az orrsövény ferdülésem miatt légszomjam lesz ha csak orron át lélegzek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Most, hogy vége az alapozó szezonnak és mindenki nyélen megy, nehéz lesz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Fúú tényleg, mennyi bogár lett hirtelen... De ha lefele nézel, úgy még vehetsz levegőt a szádon is.
Ezen a kifejezésen viszont felsírtam, amit a végére írtál.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Hasaggymeg #247553 üzenetére
A PDF-en levő oldalszámozás szerint... bár nekem a beépített böngészős PDF néző is 13. oldalnak írja a SIS adjustment (SHADOW RD) kezdetű részt. Igazából az egész a 13. oldalon van.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
buda05
csendes tag
válasz Hasaggymeg #247553 üzenetére
Tehát a +60ezer nem érné meg.
Értem, köszi! -
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #247494 üzenetére
Ezért nem javasoltam azt, hogy cseréljen ki bármit is. A középcsapit amúgy is cserélni fogja, de még mindig a nyeregcsőre tippelek
-
válasz Hasaggymeg #247608 üzenetére
Nem az ebike vált ki ellenszenvet. Csak néhány ebike felhasználó.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #247608 üzenetére
Én idén 2x kaptam bókot az ebike-osok miatt. Egyszer most hétvégén. Tekertem itt fel, mire egy háza előtt kertimunkát végző fickó megdicsért, hogy "Hajrá, hajrá! Végre nem egy ebike-os". Dagadt is a mellem rendesen. Múltkor meg itt kaptam hasonló bókot
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #247608 üzenetére
Köszönöm szépen, van egy 2006os kis swiftem ami majdnem ujkora óta nálam van, 4évszakos gumival járok amit cserekor vagy a gumisnál hagyok vagy elviszek a szeméttelepre és mellette van egy bringa ami igen komoly szintkülönbségeket le tud győzni velem
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247611 üzenetére
Ebben igazad van. Ha nem maszni kell, akkor ebike -el a mugli meg van love technikassbb terepen. Foleg, ha az osvenyre kedves szelanyo kidontogette a fakat keresztben, amin at kellene emelni a 20kg plusszos szekeret.
Engem mar motivalnak az ebike -osok. Huznak, ha eppen megeloznek, mert folfele lazan abszolvalhatnak, leven ahol en a gravitacio miatt 10km/h -t alig tudok kiszenvedni, addig ok 25 -ig nyomhatjak. De sikon, lejton teljesen egal.
Lehet gonoszsag, de multkor nem segitettem a csavonak atrakni a kockajat a fatorzson, a szemet elotte megelozott a folfelen. En atmasztam ugy, hogy egyik kezemben a bringa feltartva, masikkal meg atrantottam magam. A vegen valszeg inkabb megkerulte. Szemet voltam? Igen. De analogosoknak mindig segitek. Multkor az egyetlen tartalek belsomet is odaadtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #247625 üzenetére
Ááá, szerintem ez már tutira nem változik. Ha olyan kedvem van, nyomom neki, ha nem olyan, akkor csak kényelmesen, nem befolyásol a többi bringás. Illetve de, tegnap Szentendre felé a nagyobb bolyokat igyekeztem minél gyorsabban magam mögött hagyni, de csak mert utálom a tömeget . Eszembe sem jutott, hogy "most megmutatom nekik", már csak azért sem, mert mások meg nekem mutatják meg .
Azt ugye tudod, hogy ahol Ferrarik/Mustangok/Lambók/SUV-ok állnak a garázsban, ott bringából jó eséllyel elektromos van?
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #247662 üzenetére
Én is megcsippelem az ebájkomat, bírjam a fórum tempóját, gyenge vagyok ide.
-
Foose
addikt
válasz Hasaggymeg #247670 üzenetére
Köszi, megnézem. Ühüm, ezeket a márkákat találtam én is este amikor kicsit kerestem.
mauimagic nem v féket akartam. Akkor csak a tárcsa van rosszul beállítva..... Furcsa volt hirtelen hogy pont az első tárcsa problémás.... Hát nem tudom, igazából azért gondoltam a cserére mert ha már valaki 8-ast rakott bele akkor nem lehet túl strapabíró.Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247681 üzenetére
De akkor itt most hazon belul mondta ki az S-Works HT -rol, hogy lehet a kukaba dobni. Az azert mas.
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247697 üzenetére
az már olyan mikromenedzsment, amire nem vagyok képes
még a 2 lánccserére sem. -
SirRasor
őstag
válasz Hasaggymeg #247690 üzenetére
+Fall-N Akkor ez így jelenleg rendben van.
Köszönöm az infókatMake Love not war!
-
Maximum1
őstag
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #247762 üzenetére
Köszi. A 400mm-es nagyon hosszú, ahogy mértem a 300mm is bőven elég
-
válasz Hasaggymeg #247837 üzenetére
Német közlekedés után a magyar is durván balkán, hidd el nekem. Asszony most kapott egy gyorshajtásos levélkét, 3 sávos gyorsforgalmin, 50m-rel a település vége tábla előtt 59 kmph. Kicsit gyorsan gyorsult ki a lámpától állva, pedig csak 136 ló húzza. Nem az a 30 eur, csak hogy itt nincs olyan, hogy ‘gps szerint 50 + 10%’. Ha túlléped, akkor 4 kmph hibahatárt néznek el, utána jön a csekk. Autópályán jobbra tartás, követési távolság be nem tartása ugyanez. Zebránál nem megállás, piroson áthajtás dettó. Rend is van. Már úgy általában. Mo-n ha 50 helyett ha van pofám csak 59-cel menni, akkor rámáll hátulról, letol, dudál, meg mutogat, hogy takarodjak. Rohadtul nem hiányzik. Azt elhiszem, hogy a románoknál még szarabb a helyzet, de ettől még a magyar is egy katasztrófa.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247849 üzenetére
Bevezethetnének már erre valami szabványt, pl. le lehet mérni, hogy a gumi kiterítve peremtől peremig hány mm és meg is vagyunk . Ha így mérnék le őket, nem kéne azon agyalni, hogy oké, de milyen széles felnin annyi amennyi?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
peetie1
aktív tag
válasz Hasaggymeg #247849 üzenetére
Tisztítani meg kenni szoktam én is, csak most hogy rendeltem mást akkor már berendeltem egy ilyen tartalék kitet is, hátha egyszer majd cserélni kell.
-
peetie1
aktív tag
válasz Hasaggymeg #247860 üzenetére
4.5€ a kit amiben zsír is van... Külön a zsír is ennyibe kerül, így meg jön egy rugó meg 3 kalapács pluszban
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247909 üzenetére
Ez fasza videó . Szerintem a szórás úgy működik, hogy a specifikációkban egy optimista adatot írnak, aminél 10-20g-al könnyebb vagy 100g-al nehezebb is lehet, 100g-al könnyebb semmiképp nem . Gondolom az elején lemérnek pár kis darabszámban, nagy odafigyeléssel tökéletesen legyártott példányt, aztán a nagy sorozatban gyártott piacra kerülő darabokkal már nem foglalkoznak annyit, így azok nehezebbek lehetnek, esetleg ritkábban picivel könnyebbek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247912 üzenetére
Szerintem nekük mindent kiválogatnak, vagy külön odafigyeléssel gyártanak le. Sőt, gyakran módosítják is a gumikat, a Continental pl. asszem picit másabb anyagkeverékkel adja a gumikat a versenyzőknek, a Maxxis meg sokkal sűrűbb szövettel és ráírják, hogy prototype, one70, "proute,taip", aztán soha nem kerül forgalomba. Pedig nagyjából ugyanaz, mint a tömegmodell, csak enyhén a versenyzőkre van szabva és gondolom komolyabb minőségellenőrzésen mennek át.
#247913 MPowerPH: igen, ha hibás szériát javítanak akkor is változhat, de mint te is írtad, ezt is be szokták jelenteni, leírni a gyártó oldalán, vagy gyakran a modellt elnevezik 2.0-ának vagy new version-nak. Ha a csomagolást nem cserélték le, az picit gáz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #247917 üzenetére
Láttam videókat ahol világbajnokok csapattak (vagy próbáltak meg) komoly lefeléken retro 26 bicókkal, és a mai hosszabb, nagyfékes, nagy-szélesgumis csodabicókkal... mesés a különbség.
Az ebike még rádob a gumi kihívásra. Szerintem jó reklámérték, ha egy kinézett külső bírja a mennydörgőst is.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #247917 üzenetére
...ja és a gumitémához még annyit, hogy ezennel is köszönöm az ajánlást Zoliwrc-nek, ugyebár.
#247918
andrisbandi...
én felfeléket néznék inkább meg, mert bár biztos ott is lenne különbség, de már korántsem annyira mesés.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247917 üzenetére
"mi kell még vegyes XC-re? " - nekem vágás elleni védelem . Amúgy ha 1x hajtásom lenne és beleférne a bringába, én is azt vettem volna, amúgy is váltok 6-7mm vágást is tömítő tejre. Ha a helyedben lennék, az első gumidat raknám hátra, mert az T5 és előre vennék ugyanolyant, csak ezúttal T7 keverékkel. Elöl amúgy is lassabban kopik és nem árt a minél jobb tapadás.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247922 üzenetére
Úgy emlékszek, hogy:
- a Control a belépő hajtogatós, amiből van keményebb T5 verzió és puhább T7 verzió.
- az S-Works a szénné könnyített versenygumi, ami a futófelületen T5-öt kapott, a sarkakban T7-et, hogy síkon jól guruljon, kanyarban meg jól tapadjon.
szerk, most látom, hogy a Control csak 60TPI, így már nem annyira nagyon jó vétel . Személy szerint én legalábbis egy ideje a 120TPI gumikat favorizálom, érezhetően képlékenyebbek, puhábbak, jobban csillapítanak és eddig nem tűnnek kevésbé strapabírónak sem.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű/ Új állapotú Seiko Spirit SBTR029 Ice Blue Chronograph! Foxpost van!
- Kugoo G-Max 500W os Nagytestü elektromos Roller -Kedvezö Áron! 161 meg
- Armaf club de nuit intense szett
- Eladó Seiko Prospex SAVE THE OCEAN Padi Special Edition The Great Blue
- DJI Mini 3 Pro Intelligent Flight Battery akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen