Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deva
tag
válasz Hasaggymeg #243274 üzenetére
Értem, köszi, tehát akkor nagy tányéron, legkisebb fogaskeréken kell úgy működnie, hogy trimmelve (kicsit lehet trimmelni arra is, bár lényegesen kevesebbet, mintha a kis tányéron lenne) ne súrlódjon, és az legyen a referencia pont, a kis tányér nagy fogaskerék pedig nagyobb trimmelésnél ne súrlódjon. Délután a nagy takarításnál beiktatok egy kis állítgatást, hátha sikerül.
Sorry, ha ezek tök evidens dolognak tűnnek, de úgy döntöttem, hogy szeretnék magamnak szerelni, amit tudok, és hát valahol el kell kezdeni.
It's like being a plumber. When you do your job right, noone should notice, but when you fuck up, everything gets full of shit.
-
deva
tag
válasz Hasaggymeg #243279 üzenetére
It's like being a plumber. When you do your job right, noone should notice, but when you fuck up, everything gets full of shit.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243192 üzenetére
Kevésbé ismerem az xc telókat (fejből nem tudom milyen típusod van), de hátha: amennyiben tokenezhető a teleszkópod és gyárilag van benne, akkor ha abból kiveszel, vagy kiszeded mindet, akkor lineárisabb lesz a légrugó karaktere és adott nyomással többet tud kihasználni a rugóútból.
Token kiszedés/berakás otthon gond nélkül kb 5 perc alatt elvégezhető akár RS, akár fox teleszkópokon. -
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #243302 üzenetére
Nekem BikeFun láncbontóm van, de elhajtott benne a tüske. Veszek majd valami jobb fajtát helyette, bár elvileg cserélhető benne.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243304 üzenetére
Gyárilag nincs benne, de lehet kapni, asszem 3-at tud fogadni. Érdekes, hogy én ha picit alacsonyabbra engedem a nyomást, túlságosan belül amikor a bringán ülök és durva terepen fel is ütöm. Nekem pontosan a gyárilag ajánlt nyomás vált be, vagy annál valamivel magasabb. Enyhe terepen persze így a rugóút felét sem használom ki. Tokennel lehet kisérletezni, de engem amúgy is zavarna, ha a rugóút elején jobban beülne, valamiért nekem fura, ha ráülök a bringára és elöl máris "elfogy" 30mm, 100mm telónál az ajánlott 20mm sag-et érzem jónak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243304 üzenetére
Akkor ez nem jött be, viszont a témát érdemes lehet még feszegetni, mert az, hogy a gyári ajánlás a súlyodhoz 120 psi és te már 70 psi körül jársz ez nagyon nagy különbség. Finomhangolásra szükség van, de nem jellemző, hogy ennyire rossz lenne a gyári ajánlás.
Ez alapján pedig talán erős kijelentés, de azzal a villával valami nincs rendben.Első még olcsó ellenőrzendőnek javasolnám megnézni, hogy az alsó lábakba szorult-e be levegő, ami gátolja a rendes mozgást: mivel reban-n nincs nyomás kiengedő szelep, ezt a porlehúzók félrehúzásával tudod megtenni, óvatosan gyorskötözőt bedugni alá mélyre, megmozgatni és szépen szisszen egyet a villa. Utána egész más lesz a mozgása.
Másik probléma lehetőség: hibás szervizelés, rossz olajmennyiségek (esetleg olaj minőség) a lábakban, vagy a csillapításban. Megoldás --> teljes nagyszervíz, minden tömítés cseréjével együtt. Ez már költséges, de szó szerint egy új teleszkópod lesz utána. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #243308 üzenetére
A sebesség lesz nálad a kulcs, illetve hogy azt akarod, mozogjon ki mindent IS.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243308 üzenetére
Valszeg nem nyomom durvábban, csak a terep durvább néha. Lépcsőzve én sosem használom ki a rugóutat, talán a felét, kisebb ugratás, bunny közben szintén nem, inkább nagyobb sebességgel nehéz sziklás-gyökeres terepen szoktam a 100mm-ből akár 90mm-t is kimozogni, a maradék 1 centi szerintem kell tartaléknak, hogy véletlenül se üssem fel. Tegnapelőtti körön is lefelé ha a többiekkel tartani akartam a tempót, el kellett néha ereszteni a féket és a gyökereken a gyári ajánlás alatti nyomással tuti koppant volna.
Amúgy azon a körön lefelé egy nagyobb kő arrébb dobta a bringa elejét és olyan szép dupla "S"-t írtam le a sárba, hogy a haverok csak ámultak . Végül sikerült menteni és nem lett esés, de egyértelműen a nagyobb méretű ide-oda guruló kövek a gyenge pontomFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243308 üzenetére
A csillapítással még lehet gondod, ezért írtam a nagyszervízt.
Amit 6030D ír az nagyon igaz. Nem kell mindig a felfüggesztés teljes rugóútját kihasználni. A rugóút vége (utolsó 10%) az nagyjából pont arra van, amikor a rider valamit tényleg nagyon elcsesz.
A beülés (sag) pedig tényleg arról szól, hogy azt állítjuk be mennyi rugóút legyen az alulról jövő ütések elnyelésére és mennyi a gödrök kimozgására.
Ezért van, hogy bármely polgári autó, amit aszfaltra terveznek nagy beülésre hangolják, mert aszfalton a kátyu az elsődleges ellenség, és azt kell kidolgoznia elsősorban. Cserébe egy útpadkán elfogy a rugóút és felüt.
Egy terep használatra beállított futóműnél pedig az elsődleges ellenség az ütés és kevésbé a kátyu, ezért dolgozunk %-osan kisebb beülésekkel akár a terep autóknál és az montiknál. Ráadásul mtb-n szinte iparági standardként hátul nagyobb beülés a javasolt (hátul 30% elől 20%).Mindettől talán fontosabb, hogy te egy merev géppet használsz, aminek a dinamikus geometriája a nagyobb beüléssel megváltozik, meredekebbek lesznek a szögek, ami felfelé jó érzés lehet, lefelé viszont tovább csökkenti az önbizalmadat és rontoja a gép lejtőzős képességeit azáltal hogy eleve lejjebb van az eleje és plusz a lejtő terhelse miatt még jobban beül, ami azt okozza, hogy ijesztően előre kerül a súlypontod és a pózod, ráadásul a pont lefelé már alig marad pár cm rugóutad az esetleges ütések elnyelésére.
Hogy neked mindenképpen változtatnod kéne-e a beállításodon? Nem feltétlen. Csak leírtuk, hogy a gyári ajánlások mögött mi húzódik meg felfüggesztés oldalról és nem kell mindig kihasználni a teljes rugóutat.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243315 üzenetére
Hú az a második képen lévő placc nagyon jól néz ki.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243318 üzenetére
Majd kiderul, az elso hidraulikus szettel is vannak bajok.
talan ez olyan lesz hogy beallithatod h hany sebesseges legyen, valaki mintha promozott volna ilyesmit.
elvileg a mechanikust bonyolultabb gyartani es megtervezni[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243315 üzenetére
Az ilyen kövesen kezdődik az élet . Szeretem a fix, nem laza köves lejtőket (emelkedőket még jobban!), felénk is van pár nagyon rázós, a haverokat ritkán tudom oda elcsalni, mert senki nem szereti
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243322 üzenetére
Ott nagyon jó és a madarasitól hargitafürdőig is olyan, be a hegyről Csíkrákosra szintén, sőt, az egész Hargita hegység Csíki oldala ilyen, ezért szeretem annyira a Hirtelen pusztát: [link] [link] . Csak ott a köves mászásokon sosem jut eszembe fotózni, mert mindíg begerjedek, nem tudok ellenálni, kitaposom a belét a bringának
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243318 üzenetére
Fölfelé ilyen helyeken nem járok, de lefelé szeretem az izgalmasakat. Tavalyi kanadai kalandnál ez volt a kedvenc: [kép] Szétfékezett, puha, gyökeres-kavicsos, marha meredek. Kapaszkodtam az életemért.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243348 üzenetére
Arra tippelek, hogy a Specialized szélesebbet hazudik és valójában kb. 57mm, ezért lehet a 2.35" gumijuk ennyire könnyű
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243318 üzenetére
Azt el is hiszem, hogy kimerítő felfelé. Nem elég hogy küzdeni kell, de még közben gondolkozni is kéne a nyomvonalon, ami pont ahogy írod idővel a terhelés miatt nem megy az a koncentráció úgy, ahogy síkon vagy lefelé menne, akár tetszik akár nem (ilyen az emberi test). Szóval legyél csak büszke maradra, hogy ezeken felmész!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243365 üzenetére
Köszi! Tyű, azt nem tudom meg merjem-e venni, lehet eltekerek egy haveromhoz, akinek 2.35" Forekasterje van, átrakjuk a hátsó kerekét az én bringámba és megpróbálom elfér-e a gumi az első váltómtól. Ha váltottam volna 1x hajtásra, amíg még nem sajnáltam pénzt költeni a bringára, most nem lenne ilyen problémám, de az 5100-as Deore szettet anyányszor be akartam rendelni sosem volt raktáron .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243407 üzenetére
így van sajnos.
cukor után több adót kell fizetni (neta), így nagyobb a marzs a zero-n már ezért is (lehet amúgy is)
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243318 üzenetére
Chinese Electronic Shifting is here - L-TWOO eRX Hydraulic Semi-Wireless Groupset: First Look
majd kiderül idővel, hogy mennyire jól teljesít valóban.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz Hasaggymeg #243355 üzenetére
Nagyon köszi a segítséget!!!
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #243401 üzenetére
Ma mar olyan meleg volt, hogy beledoglene a kulacsba a tejci.
En is elindultam egy alaoltozovel, de 2 km utan mar vettem le.
Aki Trail hasznalatra keres gumit, probalja ki az XR4 -eket. Maxxis -on tul is van elet, es az osszes jelentos maszason futom a PR -eket, es ma lefele ugy jottem egy rohadt sziklas reszen overal 5. idot, hogy vegig bele kellett fekeznem a medvehagymavadaszok miatt. Gyokereken, sziklakon, mozgo nagyobb koveken, apro kavicson is iszonyat fog, az elejet barhogy dontom, nincs hirtelen tapadasvesztes, mint pl. a Dissectornal volt, mert szepen vegig fut a minta, es gyonyoru iven. A szelso butykok egyenletesen veszik at a tapadast, nem hirtelen. Egyedul az avar alatt megbuvo faagakkal van baja, de azon a DHR II is megcsuszott.
Hatul a fekhatas jo, majdnem DHR II/Dissector szint. Ha blokkolom, akkor stabil marad, nem csoval be a hatulja, mint a Rekon -nal, vegig iranyithato. De alapbol nehezebben is csuszik meg.
Es 840g, a Rekon meg 830g a 2.4" meretben, es ez csak 36EUR... A kopas meg erdekes lesz, es az abbol eredo teljesitmeny romlas.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243444 üzenetére
igen, nem elfogulatlan tesztelő, inkább egy videos press release ez.
az 500$ a váltó+fék+fékváltókar szettért nem rossz ár, fele a sram mulletnek, ami 1x - főleg ha kínaiból lesz olcsóbban 1x verzió.
de a kínaiakat ismerve majd a v2 v3 táján lesz használható a cucc, a hidrós szettnél is vegyesek a vélemények, szokásos pontatlanság, gyenge szerkezeti részmegoldások, eltörik a fékváltókarban a sebességváltó, stb.
biztos nem rendelnék az első ütemből.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #243442 üzenetére
Jah, hogy az tegnap volt.... Nem neztem a datumot, de tenyleg, belegondolva. Ez vegig bicikli ut, vagy van benne kozut is?
Tegnap meg hideg volt. Tejet ittal vegig?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243490 üzenetére
melyik is az ajánlott csapágybehajtó/kiütő készlet aliról/ebayről?
nekem is kellene csapágyat cserélni a nuroadon, de lehet ezt még megcsináltatom szervizben
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #243507 üzenetére
A székesfehérvári szakasz tényleg kritikán aluli.
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #243507 üzenetére
A Fehérvári szakasz az nem is szakasz, csak ráengedték a város amúgy is rossz és régi bringaútjaira a BUBA-t. Megtalálni is kihívás, nemhogy menni rajta. Viszont ami utána jön Etyekig az szerintem marha jó, van benne szint, kihívás, szép tájak majdnem végig sima új aszfalton.
Mondjuk a "sima új aszfalt" nektek sziklakertészeknek inkább szitokszó -
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243550 üzenetére
Féket rögtön cserélném RSC-re, de amúgy kéne.
Mondjuk rohadjon meg a Canyon, a Spectrallal is szívok. Runner már darabjaira szedte, de 15 perc poros környezet után recseg a váz. Lemosom, utána megint jó. Elég ciki a recsegő hintaló effektus a pályán.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243550 üzenetére
Ez a canyon igazi "park" gépe. Ez nem a versenyzőknek van, hogy gyors legyen. Egy 5-ös szintű váz (dh vázakkal azonos), folyamatos bikepark és freeride felhasználás a neki való terep, egy igazi hedonista játékszer a nagyokat ugróknak. A poén pedig az benne, hogy ennyi pénzért ez ugyan a belépő karbon kit, de semmit se kell rajta azonnal cserélni, úgy használható ahogy van. Ha nem tetszik a fék érzete elég csak a fékkart kicserélni rsc-re, a féktest azonos, ha egyáltalán zavarja. Ha sokat durvul, akkor én egy bash guard-ot feltennék még rá, azon kívül mindenből a célnak megfelelő jól működő középutas dolgok vannak rajta. Jó véltel, csak bírja kihasználni a tudását.
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #243550 üzenetére
A Torque egy igazi bike park bringa, a DH alatt van egy szinttel. Ezzel lehet nyomni egész nap a nagy ugrókat, arra lett kitalálva.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #243558 üzenetére
Itt a kérdés, hogy milyen szinten van most, mi a cél, hol, mire szeretné használni a bringát. Feltételezem még kezdő és parkozni szeretne, akkor első körben a legfontosabb, hogy ne induljon neki rögtön a ugratóknak!! vagy ha igen, akkor a haverok videózzák és az eredményt tessék beküldeni Pinkbike-nak a heti friday fails-hez
Viccen kívül, szerintem érdemes lenne valami coachingra befizetni, ott kint erre biztos sok lehetőség van a bringaparkok közelében, jó dolog ha egy profi elmagyarázza és megmutatja mit és hogyan kell, illetve hogyan nem kell csinálni! Ezen kívül pedig türelem, sok idő (hónap/év) mire az ember megtanul dolgokat... Hiába néz meg sok how-to videót meg Rémy Métailler, mindenki máshogy látja magát belülről, és könnyen elhiszi hogy jól csinálja, pedig lehet hogy nagyon nem.
Ha park és ugratások stb, akkor protektorok! Full face sisak (haver most vett IXS Triggert, nagyon könnyű, jól szellőzik és jól is néz ki), hosszú ujjú kesztyű, felső test védő (mellkas, hát, váll, könyök), Fox, Leatt, POC stb.. vannak nagyon jó komplett ingek, illetve térdvédő ami még fontos, plusz jó cipő (pl Fiveten) és pedál. -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243571 üzenetére
Na igy tordelve latszik hogy 1+3/8 col a szelesseg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243552 üzenetére
Szerintem a BB, de karbonnál fene tudja honnan jön.
MPowerH, nem tudom de mindig poros használatnál jön elő.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #243584 üzenetére
Csütörtökre talaltam egy szervizt, aki megcsinalja. De utoljara... Most veszek hozza installacios anyagot is, abbol is kell vagy 3 fele, es kotve hiszem, hogy ezt a szervizek megcsinaljak. Pedig ez lenne a technologia.
Anti-seize such as Park Tool ASC-1 provides a more durable layer. It will be less likely to dissipate and wash away with exposure to water.
"Grease makes the pressing easier. It also provides a layer to help prevent corrosion. It will be durable to some degree.
Retaining compounds, such as Park Tool RC-1, are a type of adhesive that hardens and expands once applied, creating a barrier and filling any gaps while providing pressure. Retaining compounds are good at preventing creaking. However it may take more effort to remove, such as mild heat from a hair dryer."Bar nem vilagos, hogy melyiket mikor es hova kell kenni, van e szaradasi ido. Ezt mondjuk a topik szervizese jobban tudja. De kotve hiszem, hogy ezt a szervizek igy megcsinaljak. Raknak be valami pasztat, ami kitolti a helyet a csapagy es feszek kozott, meg jo sok zsirt pakolnak melle, azt csokolom.
Lehet, hogy csak en csinalok nagy ugyet ebbol, de piszkosul zavar, ha fizetek valamiert, akkor az nincs rendesen megcsinalva. Es mivel lathato, hogy van ott meg zsir, mert most amikor vizzel meglocsoltam, es ronggyal toroltem, jott ki eleg szepen, nem azzal van a gond, hogy kimosodott, hanem azzal, hogy hanyag modon epitettek be. Es ilyenkor meg csak reklamalni sem lehet....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243584 üzenetére
Na ezt én is kipróbálom.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #243590 üzenetére
Pont jó a hossza, a 90°-os kormány előfordulására lett belőve, hogy ott ne feszüljön túl. Ez az Acor bowdenház merev, ezért tűnik rövidnek, élőben jól néz ki. Muszáj volt amúgy is szabni, mert a szervizes aki tavaly vágta még a házat, nem volt elég alapos, ezért a váltóknál már jöttek ki a hosszanti szálak és préselődtek bele a váltókarba. A legtöbb szaki lusta síkba csiszolni a végeket, pedig pár másodperces munka.
Egyébként a legtöbb gyári, bolti bringa túl hosszú bowdenekkel jön ki a gyárból, mert nem fogják az összes eltérő modellhez külön szabni a hosszakat. Volt is cikk erről a BikePro DIY sorozatában. Mondjuk a rejtett vezetés miatt ez már valószínűleg nem igaz, mert ott muszáj, hogy pontos legyen a hossz.
varsam: Sajnos nem jó ötlet volt kifejleszteni. Sokszor körbeforog a műanyag távtartó és azért recseg az egész. Vannak erre is speciális egymásba csavarható közbetétek, amit be kell ragasztani a vázba. Outinál is fennálló probléma, főleg aki karbon vázat hajt és van is Watt a lábaiban. Nekem soha nem volt szimpatikus ez a préselős megoldás, sokkal egyszerűbb és merevebb a menetes. Esetleg növelhették volna az átmérőt, hogy "modernebb" legyen, ha már valami új kellett. Nem beszélve arról, hogy a menetes fajtát még egy tíz éves gyerek is meg tudja szerelni (YT-n van videó, ahogy a kissrác simán a négyszögletes hajtást kicseréli egy integrált fajtára), egyszerű szerszámokkal. Ha esetleg új vázat veszek, akkor azt nézem majd, hogy NE PressFit legyen.
-
zsamiatt
őstag
válasz Hasaggymeg #243596 üzenetére
nem tudom, nem értem én se. Eddig kipróbáltam kb 7 nyerget egyik se csinálta. Egyébként gyári KTM nyeregcső. Lövésem sincs, hogy gagyi vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #243507 üzenetére
Fehérváron mindig érdekes volt bringával átmenni, bár most már van egy bejáratott útvonalam, majdnem teljesen szabályos Régebben ahányszor mentem, sose sikerült ugyanazt az útvonalat megtenni, többek közt azért, mert korábbi útvonalra felkerültek kerékpárral behajtani tilos táblák.
Jelenleg (ha Pákozd felől jövök), akkor egy darabig a kerékpárút, aztán amint lehet, a Topolya úton balra, ott le a Köfémig, onnantól egy darabig úgysincs használható leágazás, így Verseci utca, Adonyi út, Mártírok út útvonalon el a vasútállomásig, utána van egy átjáró a vasút alatt, onnan meg már könnyen tovább lehet menni a balatoni útra. Tavaly jártam arra utoljára, akkor a BUBA ezen része még nem volt kész, csak Fehérvár végétől létezett. -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #243596 üzenetére
Hátrafele fog csúszni. Szerintem nem sok köze van a vázmérethez, Egész egyszerűen nem tudja úgy beszorítani a nyereg pálcát hogy az fixen álljon terhelve, az üléspozíció miatt eleve hátrafele fog csúszni kifele alólal a nyereg.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #243608 üzenetére
Van permanent ragasztas. Csapagyat is be lehetne ugy loctite -olni, hogy az tobbe nem jon ki a karbonbol.
A hatranya, elvileg bukod a vazra a garanciat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #243608 üzenetére
Sok gyárilag ragasztva van. Outiknál láttam, hogy bele van ragasztva a fém betét, de gondolom a legtöbb váznál is van valami fém betét, mert a karbon nem bírná a PressFit feszítő erejét.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #243656 üzenetére
Én az ilyennek nem vagyok híve, inkább mindent zsírozok, valahogy nem vagyok odáig az összerohadt dolgokért .
Vagy menetrögzítő, vagy zsír, középút nincs -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #243687 üzenetére
Csak érdekesség ként, ha mégsem a sor a kopott, a lánc ugye a mérő alapján szintén nem, akkor mi okozhatja még ezt hogy meg meg ugrik a láncom? mik jöhetnek számításba.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243696 üzenetére
Pont ezt mondom, hogy ha egy szilikon markolatos user igényli a több párnázást, akkor vastagabb szilikon markolatot vesz, mert a kesztyűn lévő szivacs csillapítása soha nem lesz olyan, mint amit egy jó szilikon markolat tud. Jobb szilikon markolatokból létezik 30, 31, 32, 34, 35, vagy akár 40mm vastag és amikor megveszed a kézméretedhez tökéletesen illeszkedő mennyeien puha markolatodat, csak bezavar a kesztyűn lévő gagyi szivacs. Nekem pl. az ESI Chunky pont határeset, párnázott kesztyűvel már az ergonómia is romlik, zsibbad a kezem, nem érem el rendesen a fékkart sem. Szvsz (minőségi!) megfelelő méretű szilikon markolattal nem csak fölösleges a párnázott kesztyű, hanem zavar is és úgy tűnik nem csak én gondolom így.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243558 üzenetére
Ha USA-ban él, akkor melegen ajánlom ha szeretne megtanulni bringázni: amit vasram is ír fogadjon egy MTB coach-ot, aki tanítja. Ma a konditermi személyi edző teljesen általános, bringán még többet tud adni és a beállításokban is tud segíteni.
Nem tudom ki látta a hivatkozott Rémy, amikor tanítja a 155kg-os fószert: [link]
A husi egyébként nem semmi, van saját csatornája, hatalmas arc és egyébként meglepően ügyes, de még ő is igényelt némi tanítást és tanult újakat, pedig csak egy alkalom ez a vidi.A másik meg az evidens: vegyen elegendő védőfelszerelést (ff sisak és erős térdvédő az alap, utána ahogy keményebb helyre is megy jöhet a többi).
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243708 üzenetére
A természetes művésznő kicsoda? Egy haverom kérdezi.
-
válasz Hasaggymeg #243708 üzenetére
A profik azt használják, amit a szponzor ad. Múlt héten olvastam ki ezt a könyvet: [link]
Nem volt túl jó, de leírja benne a versenyző, hogy amiket ők használnak, az nem azért van mert az a legjobb, vagy azt tartják jónak. Hanem mert a szponzor ezért fizet. Ezért nem érdemes nézni az ő felszerelésüket. (Persze leírja azt is, hogy vannak csapatok, amik tényleg a legjobb cuccokkal mennek.)„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #243708 üzenetére
Téged egyszer a saját topikodból fognak kib*szni ezekért.
Tegnap este mentem egy aszfaltos Naszály kört. Róka, nyúl, 2,5 méteres szarvas... volt minden. A nagylejtőn a kamionos nem rakta el mellettem a záróvonalon, hanem gurult velem 50-nel, jeleztem, hogy balra megyek, beengedett, megköszöntem, villantott. Mondtam, hogy a Nebulát szeretik az emberek. (meg tudja, hogy 500 méter múlva úgyis 50-es véda van a faluban. )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243708 üzenetére
És tényleg nem . Igen a profik azt használják amit a szponzor ad, ugyanakkor márkán belül van választási lehetőségük és választhatnának párnázott kesztyűt is, mégsem teszik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #243757 üzenetére
"cipőfűzőt húztam minden láncrésbe"
Látom te is komolyan be tudsz kattanni néha az szép művelet... Feleséged nem nézett furán, miért nincs az egyik cipőjéban fűző?? -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #243779 üzenetére
Bizony van olyan nő akinek a kutyáját nem vezetheted csak úgy át az úton, csakis zebranál. Hogy miért? Hat mert összezavarod szegény kutyát hogy nem a zebrán megyünk át, es tekintettel kell lenni rá(kutyára) a válasza rá
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Építő/felújító topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Synology NAS
- Macska topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 24
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen