Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz noorbertt #77815 üzenetére

    Elrontja a súlyelosztást. Nagyokat tud pattanni a hátsókerék, mivel ott van egy 3 kilós agymotor. Terepen ha nagyobb sebességgel mész, kiszámíthatatlan lehet a viselkedése a bringának, pláne a merev vázas esetében. A középmotor sokkal ideálisabb súlyelosztást tesz lehetővé, és az irányítást sem befolyásolja hátrányosan. A hátsó defekt javítása is macerásabb egy agymotorral. És az is gond lehet ha az egyik furatban, ahova a féktárcsát rögzíted, megszakad a menet, ennek a javítása igen macera egy agymotornál. Mindettől függetlenül aszfaltra és jó minőségű föld utakra jó lehet, de konkrét terepezésre nem túl ideális megoldás. Nem véletlenül tértek át a gyártók is kizárólag a középmotorra ha mtb-ról van szó, csak városi gépekben találsz agymotort manapság, egy-két kivételtől eltekintve.

    c4bB: Én úgy emlékszem, hogy az answer manitou villák is elasztomeresek voltak. A marzocchi és a rock shox használt ezekben az időkben már olajcsillapítást. Az RS mag21 levegős és olaj csillapításos villa volt ha jól emlékszem. De már a korai marzocchik is levegősek voltak. Ettől függetlenül elég jó villák voltak a manitou-k is, persze a kornak megfelelően.
    Ha találsz answer gépet 50k körül és elfogadható az állapota, engem mindenképpen érdekel. :)

Új hozzászólás Aktív témák