Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz -=RelakS=- #61534 üzenetére

    Persze, több fokozatban. Bosch-nál 4 fokozat van, és ha rádugod pc-re a computerét akkor még a nyomatékgörbét is be tudod állítani, hogy ossza el a nyomatékot a 4 fokozat között, mekkora legyen az ugrás az egyes fokozatok között. Alap helyzetben úgy van belőve, hogy az Eco fokozat kb ellensúlyozza a plusz tömeget és olyan érzés mintha egy viszonylag könnyű xc gép lenne alattad normál hajtással. Aztán a kettes Tour fokozattól érzed igazán, hogy ebike van a segged alatt. Ez a fokozat az ajánlott az emelkedők 90%-ban. A 3-as Sport és 4-es Turbo nagyon ritkán szükséges. Ezek akkor jönnek jól ha bekapcsolom a tuningot és 45-ös tempóig kihasználom a rásegítést. Városban például, a dinamikus közlekedéshez.
    Vagy ha valami brutál emelkedőn akarsz felmenni akkor kellhet.
    Ha az aksival gazdálkodni akarsz, akkor Eco és Tour között kell váltogatni, Sport és Turbo sokkal jobban meríti. Én egyébként ha sík úton megyek, teljesen kikapcsolom sok esetben a rásegítést, lezárom a tagot és el lehet így tekerni, csak megindítani nehéz. Emelkedőkön is csak Ecoba tolom az elején, amikor már kezdek fáradni vagy nagyobb emelkedő van akkor kapcsolom Tour-ra. Egyébként a túra vége felé van a legtöbb értelme a rásegítésnek, amikor már kitekerted magadból az erőt és kezdesz nagyon elfáradni, akkor kérem inkább a több rásegítést. Hosszabb távokhoz, gondolok itt 80-100km közepes-nehéz terepre 2000m körüli vagy feletti szinthez kell egy tartalék akku is. Ezt bedobom a tatyóba, 2,5kg a súlya, nem olyan vészes. 1 akkuval 50-60km-t mész maximum terepen és 1200m körüli szintet.

    6030D: Nekem a VDO M6-hoz van övem, azt szoktam használni. Elég jóféle.
    Jó az a Stereo, 140mm már mindenhova elég, normál hajtás mellett nekem sem kéne több, de rásegítés mellett elleszek a 160-al is, lefelé meg tank lesz. :)

Új hozzászólás Aktív témák