- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #5328 üzenetére
Persze, de akkor vázolom a helyzetet. Behozta még pár hete a bringáját átnézésre. Megállapítottuk, hogy kopott a fogassor és megnyúlt a lánc, ezeket cseréltük, de az egyik kolléga figyelmét elkerülte az, hogy ig rendszerű a hajtómű és hg sor illetve lánc került a bicajra, ami a szerelő állványon működött is remekül, csak használat közben jött elő a probléma, hogy nem az igazi. Ezért visszahozta. Próbáltunk szerezni a nagykerben ig-s láncot, de nem volt. Ezért egy hajtóművet hoztunk ami hg-s. Az egész bicaj nem nagy szám, egy kb 20 éves trekking acerával. Na most már eleve nem tetszett neki, hogy ezt benéztük, ami érthető is. A hajtóművet megkapta ajándékba, hogy ne távozzon rossz szájízzel. Nem volt nagy tétel, olcsóbb hajtómű.
Amikor felraktam kiderült hogy beleér a lánc a monoblokk és váz közé szerelt láncvédő tartó konzolba. Mivel a láncvédő már nem volt rajta csak a tartó konzol ezért azt le kellett szedni. Itt jött a gebasz a monoblok be volt rohadva, az istenért nem akart lejönni. Úgy tudtuk leszedni, hogy a szerszámot befogtam egy satuba, rátettem a bicajt fektetve, és a bicajt tekertem el a szerszámon. Ez működött is, csakhogy amikor vissza akartam tenni ismét a monoblokk-ot már a tartó konzol nélkül, nem kapta el a menetet. Látszik is rajta, hogy a jobb oldalon a menet eleje el van nyalva a vázban. Hogy most ez ilyen volt vagy a berohadt csapágy kiszedése közben történt azt a jó ég se tudja, a tökömről is fojt a víz mire kiszedtem, csak úgy hullott ki a rozsda amikor kijött, kitisztítottam a menetet brigéciollal, bezsíroztam, de nem kapja el. Igazából nem sokat kéne rajta metszeni csak egy kicsit az elején hogy elkapja a menet, utána már betekeredik. Holnap jönne érte, már ma elvitte volna, de mivel este jött a bringáért nem várta meg a berohadt csapágy kiszedését. Holnap meg azzal fogadjuk, hogy szét van cseszve a menet a vázba és szét van szedve, biztos veri majd az asztalt, de majd valahogy megoldjuk. Tipikusan az a féle ember aki 2 fillért is sajnál a bringára, nem könnyű eset. És mindig az ilyeneknél történnek ilyen problémák.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Ghost of Tsushima - Nem kell PSN fiók a PC-s változat sztorijához
- Automata kávégépek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest