Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz madle #37365 üzenetére

    Ez úgy fog kinézni, hogy patent szem segítségével ledobom róla a láncot, azt tálcában brigéciollal kikefélem (fogkefe körömkefe ami tetszik..), leöntöm, öblítem vízzel, majd újra addig míg már nem jön belőle a retek.
    A bringát meg leöblítem vízzel, aztán kis permetezővel mert itt most nincs lent slagom, lemosom róla a sár nagyrészét, a gumikat kikefélem. (egyébként ez a kézi permetezős módszer rendkívül vízgazdaságos.. 10-15 liter vízzel patika állapotba lehet hozni a biciklit) Aztán a hajtás többi részét meg fogkefével amit brigéciolba mártogat közben az ember átkefélem ügyelve az olajos, olajsáros helyekre, megszabadítva a makacs lerakódásoktól. Aztán mosogatószerrel átmegyek az egész biciklin töviről hegyire szivaccsal, jól felhabolom az egészet, aztán jöhet az öblítés.
    Nagy nyomású vízre ügyelni kell, én sima slagos locsolófejjel is tudtam már iparicsapágyas agyba is vizet küldeni, úgy hogy vigyáztam hogy a tömítések irányába és tengely irányba ne kapja a vizet..
    Jah és ha megmosta az ember, közbe ne forgassuk a hajtóművet, kerekeket, mert azzal is csak segítséget adunk a víznek a bejutáshoz. Tehát utána be kell helyezni úgy ahogy van fűtött helyre száradni.
    Jah meg érdemes hátsó kerékre állítani és kicsit megpattogtatni hátsó keréken hogy kifolyjon a vázból a víz!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák