Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz Fall-N #221481 üzenetére

    Ebbe mindenhol bele tudok kötni szinte. :DDD
    Vágásos defekten a tej nem segít, de ha le tudod kapni a gumit akkor menthető a dolog annyira, hogy hazajutsz. Páromnál is ott egy Tubolito belső végszükségre hiába tubeless nyomja, ami akkora, hogy a nyereg pálcái közé is befér.

    Váltótörés nálam egyszer volt, az is a váltófül ami ha van nálad tartalék (van nálam) akkor cserélhető pikk-pakk. Nyilván ha a kanál törik az más, de ha leveszed a törött váltót ÉS a láncot is le tudod szedni, gurulni még tudsz azért és tolni is sokszor egyszerűbb mert nem akad a küllők közé az egész hóbelebanc. Akkor utána is kellett állítanom a váltónak kicsit mert kapott maga a mechanika is. De mondok jobbat, ha tényleg rommá megy a váltó akkor leszereled az egészet és ha van egy kis szerencséd akkor valamelyik keréken pont ki fog jönni a lánchossz úgy, hogy össze lehet rakni váltó nélkül és ideigleneses egysebességesként használva haza lehet jutni. Még a régi 3*7-es időkben haverom egyszer így jutott haza. Középső tányér elől, legkisebb kerék hátul váltó nélkül pont jó volt. Kicsit tanyabike feeling volt de nem kellett 6km-t tolnia hazáig. :)

    Láncszakadása is volt már a topikban többeknek, simán lehet valahol egy kis repedés ami nem tűnik fel. Ha van nálad láncbontó és patentszem akkor max egy kicsit rövidebb lesz a lánc a végén és bukod a legkönnyebb fokozatot de simán be tudod fejezni a tekerést és még csak nem is kell rögtön hazamenni.

    Nyilván ha nem akar/mer az ember hozzányúlni mert nem ért hozzá akkor felesleges, de bele lehet futni sok olyan szituba ami instant a tekerés végét jelentené ha az embernél nincs multitool és sokszor egy kis találékonyság. Lásd Toby Price szétszakadt külsőjét a Dakaron. ;)

    [ Szerkesztve ]

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák