- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #184942 üzenetére
ha tubelesshez nem is elég, bőven jó. ilyent használok az egyik bringán, amire nem tettem konzolt, ez meg belefér a kulacstartóba tehető kacatosba (2 belsővel együtt) és ugye itt outiról van szó, ahol nem 1.5 bar a megszokott nyomás....legutóbb dec. 23-án volt szerencsém(?) tesztelni.
legújabb agymenésem: II. vh-s tematikájú (Ryan közlegény, Fury, Ellenség a kapuknál, Elit alakulat, etc) virtuális, görgőn letöltendő Balaton-kör.
(II. vh ízlés szerint bármilyen sorozatra, több filmből álló 'franchise'-ra cserélhető)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
benfolds
őstag
specialized future shockról van már tapasztalata valakinek? van értelme?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #184951 üzenetére
Egy olyan film melyet már láttál egy olyan kör alatt amit már élőben is megtettél? Izgi lesz!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #184953 üzenetére
Görgőzni sosem izgi, én is sorozatot nézek közben, de egy Balaton kör méretű virtuális tekerésbe én belepusztulnék az biztos Még a virtuál Velencei tó sem megy, pedig az igazit bármikor körbetekerem örömmel.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #184954 üzenetére
Nem nagy élmény egyik sem, én már ott tartok, hogy a hosszú egyenesek után is megváltás pozíciót váltani és mászni végre egy kicsit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #184955 üzenetére
Ne is mondd , a legjobb montival a Kisalföldön... Ráadásul én azt is észrevettem, hogy mivel automatikusan nem kell pozíciót váltanom, merthogy max. töltésre kell mászni, így a kezem is jóval könnyebben el tud fáradni.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
Az igazi okos görgőnek tudnia kellene azt is, hogy ha megadod neki, hogy akkor most Balatonkört tekerünk, akkor Kenesétől Keszthelyig néha üt egyet alulról, amikor keresztborda, vagy gyökér jönne az úton.
Azon gondolkodtam a széles dunakeszi bringaúton tekerve, hogy mit kellene csinálni, hogy egy bringaút élvezhető legyen sportolói és családi szemmel is. Ez egy elég széles, kb 3 méteres új út. Valami 3 sávos megoldás kellene, a két külsőn haladna mindenki, a középső meg lenne előzésre. Persze ehhez fejben át kellene állnia mindenkinek, hogy középen tényleg csak előzésnél menjen, akkor is ha éppen 40+ -szal veret (lásd autópályán belső sávban 140-150-nel tökörészők ), de ha nincs senki, akkor kihúzódik, illetve a családosok is lehetőleg libasorban menjenek. Szebb jövőt!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #184953 üzenetére
nyilván izgi az nem lesz, inkább a kihívás, hogy még ilyent nem csináltam.
pro: ilyen még nem volt, januárban még nem kerültem Balatont(?) kihívás, nincs szembeszél, nincsenek kulturálatlan többi bringások, nincs kátyú, nincs autós, bármikor lefújhatom
kontra: monoton, hosszú, elsőre azért tényleg agymenésnek tűnik
igaz, az 'átlagember' már az 50 km hallatán is a fejét fogja, neki elképzelhetetlen ennyit bringázni
előszörnézős filmet sosem nézek görgőn, mint ahogy egy könyvet se meló közben olvasok el először. (persze lehet, ez az én defektem) görgőn olyan kell, ami valamennyire leköt a monotonitás ellen, de ha éppen lepillantok az órára (mikor lesz már vége a tervezett távnak ) nem vesztek semmi lényegeset a filmből/sorozatból.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bexinho23
őstag
Üdv!
Egész évben heti 1-2 alkalommal használatban van a mtb-om (télen, nyáron, esőben, hóban, sárban). 1-2 hónap múlva elvinném egy kerékpár szaküzletbe, ahol csináltatnék rajta egy nagyszervízt. Alapvetően nincs probléma a kerékpárral, de két év alatt a havi pár alkalmas mosáson és a folyamatos láncolajozáson kívül mást nem kapott.
1. Mit érdemes ilyenkor kérni/elvégeztetni? Kb. milyen árak vannak manapság? Pl. fogaskerekek eléggé elszíneződtek az olajos sárostól, amit szétszerelés nélkül nem lehet gyári tisztaságra varázsolni...
2. Első-hátsó tárcsafékem Shimano (talán m672), gyári shimano tárcsákkal. Az elsővel semmi problémám nincs a mai napig, viszont a hátsóval tavaly akadt gondom. Fékezéskor nyikorgott, illetve a fékkart teljesre engedve is érezhetően jobban kellett behúznom, hogy fogjon, mint az elsőt. Szerelő betétet, gyári tárcsát, illetve shimano olajat cserélt. A fékút ugyanakkora maradt, mondván ez ilyen (pedig két éve, mikor megvettem az előző tulajtól, ugyanakkor féktávval fogott mindkét fék), a nyikorgás pedig megszűnt.
Azonban a napokban ugyanolyan erős nyikorgás hallatszik fékezéskor (fogni erősen fog), mint korábban. A fura pedig az, hogy a tárcsa mindkét oldalán rengeteg a "kopásvágás", ami számomra enyhén barnásnak tűnik. Az első tárcsa nem így néz ki. Láncolajozás amúgy heti rendszerességgel történik, csepegtetős olajjal.
3. Hátsó kerék levegőben pörgetésekor jól hallatszik, hogy a tárcsa bizonyos ponton hozzáér a betéthez. Szemmel nem látszik deformálódás, esni nem estem vele. -
őstag
válasz bexinho23 #184960 üzenetére
a mit érdemes, meg a mit kell között lesz különbség, és egy komoly szervizes látni fogja
egész éves ridegtartás után javasolt a forgó alkatrészek átnézése (csapágyak, agyak) esetleg kenése, a kerekek centrírozása, láncnyúlás mérés (ha kell csere) és a bowdenezés teljes cseréje (külső+huzal)
ha nem egy sarki "szakemberhez" mész aki "okosba" megcsinálja, akkor ez 20-50 ezer forintszerk: a bowdenek cseréjével ugye default jár a váltók beállítása grátiszban
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
#15453440
törölt tag
Sziasztok! Egy fox rugóstagnak mennyi az elfogadható nyomásvesztése használaton kívül?
-
sebgutkopf
őstag
válasz #15453440 #184962 üzenetére
Nulla, max sok hónap alatt ereszhet, de inkább azt lehet elfogadni, ha melegben felfújtad és legközelebb hidegben méred, ezért jóval alacsonyabb lesz a nyomás.
A másik pedig az, hogy amikor a pumpát rátekered, akkor a pumpa tömlőjének a nyomása a tagból megy át tehát alacsonyabb nyomást fog mutatni mindenképpen, mint amire utoljára beállítottad. Ez a különbség kb 7-10psi szokott lenni. Ettől nagyobb nyomás vesztás már gyanús, ha hőmérséklettel nem indokolható. -
sticky35
tag
válasz 6030D #184957 üzenetére
Tapasztalatom szerint egyetlen ember is képes teljes szélességében elfoglalni a kerékpárutat (főleg kutya és/vagy babakocsi is van nála), szóval sok közlekedési propagandafilmre lenne szükség még a való világ szüneteiben.
Egyébként koskormányra hova tesztek csengőt? A régit nem tudtam áttenni, pedig jól jönne a bicajúton.
Lazán kapcsolódik: lehet hogy visszaküldöm a gravelt a Canyonnak amíg két héten belül vagyok, mind terepen mind városban sokkal irányíthatóbb gépre lenne szükségem mint amit a koskormány+hasalós pozíció kiad. Egyébként nagyon jó bicaj, főleg mászásnál kijön az előnye a mostanihoz képest, átlagban mindenhol gyorsabb vagyok vele. A keskeny derékszögű kanyarokat és a csiki-csuki részeket nem szeretem vele, még van néhány napom fejleszteni a technikámat, hátha ráérzek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sticky35 #184964 üzenetére
XC XC XC XC XC XC XC XC ... Amúgy meg milyen bringa az amely kormányára még csengőt sem lehet tenni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #184951 üzenetére
Nem tyúkbeles, de én egy defekt után kicserélem a belsőt, felfújom üzemi nyomásra és úgy folytatom útam mintha misem történt volna, otthon megjavítom a lyukasat de a másik marad úgy ott ahogy az úton betettem, felfújtam...hacsak nincs - 5 ugyebár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz sticky35 #184964 üzenetére
első koskormányos gép? Nekem hónapokig eltartott, mire kezdett alábbhagyni a rettegés, ha egy autó haladt el mellettem. Eleinte fel se merült, hogy akkor igyak kulacsból, ha épp előznek, stb.. Magyarul erősen megszokás kérdése, én adnék időt neki.
Ja, csengőből van egy (elég béna hangú, de legalább csengő) felgumizós BBB, az megy nálam a bandázs legbelső végéhez valahova. Annál beljebb lámpa van, meg a kormánytáska pántja, szóval ott útban lenne. Tetőn szállításhoz meg le szoktam venni mindent, ami nincs odacsavarozva.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
#15453440
törölt tag
válasz sebgutkopf #184963 üzenetére
És új tagnál sem fordulhat elő?
Ez elviekben egy új még nem használt kerékpáron van. Nálam első felfújás után jött elő. -
tacto
aktív tag
válasz sticky35 #184964 üzenetére
Ez csak megszokás kérdése, főleg, ha tetszik a gép, nehogy feladd, mind városban, mind terepen egyre jobb, majd nagyon jó lesz. Szerintem. Én feladtam a csengőt, pedig próbálkoztam vele egy időben. Elvileg nem kötelező sportgépre (?), bár az oútim inkább városi, a másik meg épp sárvédós gravel.
-
kenguru99
aktív tag
válasz sticky35 #184964 üzenetére
"Egyébként koskormányra hova tesztek csengőt?"
https://youtu.be/_ldA4C7pbPA
"mind terepen mind városban sokkal irányíthatóbb gépre lenne szükségem mint amit a koskormány+hasalós pozíció kiad."
Nekem is gravel bringám van de én gyakorlatilag, kényelmes országútinak használom. Szerintem nem való terepre a koskormány, akármekkora divat is most. És városi forgalomban is igencsak szokni kell. Ez az első koskormányos bringám. Az első pár kör után egyértelműen az volt a véleményem, hogy eladom, meg is hirdettem. Most már ki merem jelenteni, hogy szeretem. De most is azt mondom, hogy terepre nem való, max sima földútra. -
válasz sticky35 #184964 üzenetére
Én a stucnira tettem egy cateye csengőt. Próbáltam többféle mini, meg hidden vackot, ordító (sic!) a különbség. Ennek ilyen befűzöm-és-tekerem felfogatása van, gyakorlatilag bármire rögzíthető. Az új gépen nem tudom még, hova teszem, ez sokkal aerobb, de valamit muszáj sajnos kitalálni, az elektronyuggerek igénylik (‘mit kiabál, nincs csengője?!?’). Ja, az xc-n meg gyakorlatilqg nincs stucni, csak egy átfordító, feljön a villanyak, és gyakorlatilag annak van nekiszorítva a kormány elölről.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sticky35
tag
válasz kenguru99 #184972 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget és a bíztatást.
Az eddigiek alapján én is úgy látom hogy a terepezést el kell felejteni a gravellel, földút még belefér, de már kicsit is technikásabb részen nagyon ellenem van az üléspozíció, az előrehelyezett testsúly és a teleszkóp hiánya. Méghogy nem hat rám a merketing.
Első koskormányos bicajom, de "normál" használat közben már nem érzem bizonytalannak, ma pl egy "másfél" sávos úton, az én oldalamon belógott egy parkoló autó, szemből jött egy tehereautó, aki lehúzódott hogy hagyjon nekem helyet elférni, nem volt gond inteni neki hogy megköszönjem és közben átférjek a kis sávomban amit hagyott (hatalmas teljesítmény). De szoknom kell még az tuti hogy minden helyzetben magabiztos legyek, főleg a szűk fordulók aminél azt érzem hogy nem klappol a dolog.
Csengő mindeképpen kell, még ha nem is lenne kötelező, de itt a Dunakleszi-Vác kerékpárúton létszükséglet (tudom, menjek a 2-esen), de még a kisforgalmú utakon is sokszor úgy csalinkánzak előttem a mamák és kutyasétáltatók hogy mindenképpen kell hogy tudjak jelezni, a "cseng, cseng" kiabálása nem az igazi.
A peterkeT által linkelt csengő jó lehet, akár így felszerelve:
Nyúzom még a héten mindenképpen, remélem ráérzek a dologra.
-
PELLE
tag
-
válasz sticky35 #184974 üzenetére
Ott is próbáltam, de engem zavart, utána került a stucnira. Furán néz ki, de ott volt a legkevésbé útban, mind praktikusan, mind a szemnek (a garmin fejegység ez elé lógott be középre, a kormány előtt).
Gyorsan felcsattintottam megint, de most ugye a görgőn van a bicaj...p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #184969 üzenetére
Motherfuckerezik az átjárón átkelő gyalogosoknak. 🤨
peterkeT... nekem míg volt fontosnak tartottam, hogy ne kelljen fogást váltani egy csengetésért Most cuppogok azt mindenki meg hallja, ember, állat. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #184977 üzenetére
Ha valakinek csengetned kell, akkor úgyis le kell lassítanod, meg körültekintőbben elmenni mellette, mert lehet, hogy olyan süket, mint én, és ez koskormánynál szinte automatikusan fogásváltást is jelent.
De ahogy írtam, több helyen is próbáltam, nekem ez vált be. Simán lehet, hogy másnak meg itt soha nem fog kézre állni.
Amúgy a racsnihang a legjobb, meg mellé még egy nyikorgó fék, és nem kell csengő. A cx-en mindkettő volt, arra nem kellett csengő.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Hasaggymeg #184977 üzenetére
"Motherfuckerezik az átjárón átkelő gyalogosoknak"
A piroson átkelő gyalogosoknak.
-
senior tag
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
újabb tanácsot szeretnék kérni.
Megvettem ezt a 7 sebességes dekás országútit, és teveztem vele, hogyha beválik, akkor előre szeretnék tetetni még egy lánctányért, hogy tudjak vele emelkedőre is menni.
Most az első lánckerék 44 fogas, hátul meg : 12-13-15-18-21-24-28 -k vannak.
Nem nagyon értek hozzá, ezért a tanácsotok kérném, hogy előre milyen fogszámú lánckerekeket tetessek?
(Félek tőle, s láttam is már párat, hogyha csak úgy simán megmondom a bringaszerelő mukinak, hogy mit akarok, akkor felrak nekem egy 'kutya-közönséges' suntour montis első lánctányért, az meg nagyon bénán néz ki.
Mondjuk a célom az, hogy fel tudjak tekerni visegrádon a kaán forrástól a pilisszentlászló előtti nagyparkolóig. Ill. az a "kaliberű" emelkedő. A trekking gepidámmal ez sikerült is 1x1-be, de az ugye elől 48-38-28, hátul meg 14-28 fogak vannak.
Előre is köszi a tippeket. -
itouchfan
senior tag
válasz FeniX- #184981 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. Ahhoz másfajta hajtókar is kell, illetve első váltó, illetve a fékváltókar cseréje is, mivel valószínüleg nincs rajta váltófül, mert az csak egy sima egyszerű fékkar. Úgyhogy ez, szerintem ilyen formán nem fog működni, vagy aránytalanul drága lesz a bringa árához képest.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #184977 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #184980 üzenetére
Azt hittem te montis vagy... esetleg az is vagy?
gabro0... ja, azt nem láttam. Mondjuk akkor is kemény a kifejezés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeniX-
aktív tag
válasz itouchfan #184982 üzenetére
Igen-igen, ezeket nem mondtam, de kalkuláltam.
Első váltó, hajtókar, "meg a többi" ..
Sajna mindig is ilyen voltam, hogy inkább apránként veszem meg, mint egyben drágábban.Akkor legyen a "B" variáció, hogy csak a hátsó kazettát cseréltetem olyanra, amiben van nagyobb fogaskerék, és akkor azon túlmenően csak 1 láncot kell cserélni, ami hosszabb?
(Nem célom az eszetlen száguldozás, ezt a gepidát akarnám kiváltani vele, de azért azzal is mentem 40-50 km távolságokat, de az átlag inkább 30-35 volt)[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Hasaggymeg #184984 üzenetére
Nem vagyok montis, bár tervben van, hogy a "patkány " gépet visszaalakítom montivá egyenes kormánnyal, de inkább a koskormány vonz...
Azért remélem maradhatok...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
gabro0
őstag
válasz xy.zsolt #184986 üzenetére
Csak a városi. Nem tudom, nagyjából egy évtizede próbálok rájönni. Tavasszal cserélni fogom a fékpofákat, szerintem az orvosolni fogja. Esőben néha akkorákat nyikorog, hogy nem merem behúzni, mert mindenki megijed körülöttem
Karbon kerék pedig (még ) nincs. Majd lesz, ha megtanultam bicajozni.
-
zsocy
őstag
válasz FeniX- #184985 üzenetére
Mutasd meg hogy mid van most a bringádon, milyen váltó, milyen első-hátsó sor? Lehet ilyen vagy hogy apránként fejlesztenél, de ez sajnos bringán elég nehéz, minden mindennel össsefügg kb. Hátra pl. nem rakhatsz csak úgy fel új fogaskereket, azt bírnia kell a váltódnak is.
Ha tudsz 30-35 - el menni egy trekkingen akkor outin ennél több, vagy ugyanennyi simán kellene hogy menjen... -
FeniX-
aktív tag
válasz zsocy #184990 üzenetére
Halihó, itt leírtam, hogy:
Most az első lánckerék 1db 44 fogas, hátul meg : 12-13-15-18-21-24-28 -k vannak.
Hátul egy sima shimano tourney váltó van.
Lényeg a lényeg, olyan átalakítás kéne, ami után hegyre is tudok menni. (A távval nincs baj, nem a sebességre értettem a 35-öt)
(Bár, sztem így is megpróbálom a hétvégén visegrádot) -
jjeahh
nagyúr
válasz atti29 #184988 üzenetére
Igen, kétféle van belőle, a tubeless ready verzió nehezebb. Ráadásul ha jól látom az ecobike-os linken a tavalyi modell van, szal azzal együtt már 3 verzió . Ja és persze még ott vannak az EVO-k i.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #184991 üzenetére
Lényeg hogy mennyit visz el max az a Turney váltó hátul, 32,34,vagy 36os legnagyobb lánckereket.Shimi oldalon megtalálod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeniX-
aktív tag
válasz Hasaggymeg #184993 üzenetére
A gepidán ugyanilyen van és ott 28as a legnagyobb. Köszönöm, megnézem.
Azzal már fel tudnék tekerni egy nagyobb emelkedőn? (elől 44)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #184994 üzenetére
Erőnléten múlik, de 44/36 aszfalton Magyarországon azért már felgyötörhető...ugyanakkor úgy látom max 34-et kezelnek a Tourney váltók ráadásul nem is nagyon látok hetes sort melyen nagyobb lenne mint 32 fog. Így marad 44/32 ami már igényel némi erőnlétet feltekerni Bánkútra, vagy a Mátrába.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeniX-
aktív tag
válasz Hasaggymeg #184995 üzenetére
Akkor nincs más hátra, mint hogy a bringaátalakításra szánt pénzt szteroidokra költsem.
-
itouchfan
senior tag
válasz FeniX- #184997 üzenetére
Első tányér nem feltétlenül kell, hogy 44-es legyen, sztem egy 36-38-as tányérral már simán el lehet lenni, lejtőn lehet hogy nem fogsz 45 km/h-nal meg beletekerni, de nem hiszem hogy ez cél lehet ha nem versenyzel. Én a 32:11es áttétellel 35-36 km/h-ig simán tekerhetonek tartom a montimat. Tehát én inkább a lanctanyert cserélném kisebbre.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest