Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ks52

    csendes tag

    válasz szuszinho #168405 üzenetére

    A régi négyszögtengelyes hajtóművem nagytányérja nekem is 48-as volt, nekem a 44-es sor jobban bejött, Montik esetén, mindenféle -országút, földutak, emelkedők, gátoldalak stb.- terepen célszerűbb a 44-es sort használni, csak sima, közel vízszintes terepen lehet hogy haladósabb a 48-as sor, ha az ember ki tudja tekerni rendesen. Az Acera Alivio kérdésben nem tudok segíteni, mert Acerám még nem volt, inkább Alivio párti vagyok, természetesen elég sokat tekerek és fő szempont az alkatrészek magbízhatósága, ha anyagilag futná akkor XT lenne a hajtás. A váltóim Deore XT-k, a kormányváltók meg XTR-ek. A másik kérdés, ami igazán nem is kérdés, hogy a hajtás integrált vagy nem integrált? Mivel négyszögtengelyesről váltottam integráltra, az utóbbi előnye a közel mindennapi használatban nyilvánvaló. Már a meglévő 26-os Giant CrMo vázas montira már nem akarok beruházni, most már 29-es monti kellene, de hát azok ára, amik használhatóak is kb, fél millától indul.

Új hozzászólás Aktív témák