- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házimozi haladó szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple notebookok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
"fitness célból kezdtem el tekerni 3,5 hónapja, és a cél rendkívüli erőnlét elérése volt"
Esetleg erről tudnál mesélni egy kicsit? Főleg arra gondolok, hogy hogyan edzettél rá (milyen gyakran, mekkora távok, esetleg bármi speciális / kiegészítő eddzés?)."melyhez nem szűkséges 8 kg-os bicaj"
Személyes vélemény mondjuk, de az a súlycsökkentős dolog kicsit túl van lihegve, eléggé hasonlít a digigépes megapixel háborúhoz Ha veszünk egy 10kg-os biciklit, és egy 80kg-os embert, akkor a bicikli teljes súlya a 8-ada az emberének... szerintem az hogy a bicikli 8 vagy 15kg lényegében nem oszt-szoroz, bármi más tényező (út felülete, szél, stb) ezerszer jobban beleszámít (persze nyilván versenyszinten, ahol másodpercek dönthetnek más a helyzet, de az emberek java része nem versenyezni jár). Arról nem is beszélve, hogy ha megiszol 1 pohár vizet (3dl), máris 300 grammal növelted a súlyodat, sokan meg 100-200g-ért súlyos pénzeket kiadnak. -
DemonDani
addikt
Minőségben milyenek a Maxi-Bike által tovább adott gépek? Mert bizony elég sok nyalánkság van náluk, hihetetlenül jó árakkal
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #6701 üzenetére
Túl van lihegve a gramm-mánia, de hidd el, hogy 1-2 kiló már nagyon megérződik főleg terepen mászáskor. Száz-kétszáz grammot spórolni viszont már badarság. Mondom én ezt nyugodt szívvel, mikor tudom, hogy a Rebának hála az Epic már 12 kiló fölött van picivel, pedig 12 alatt volt az R7-tel. Igaz, sokkal jobb ez így.
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #6700 üzenetére
"megtanulni száz méter helyett 1,9 km-t úszni"
te lagalább tudsz úszni
(#6701) Cathfaern: pedig de bizony, hogy számít a bicaj súlya is. van nekem 12 kilós bicajom is, 7 barra fújt 28-as gumikkal (csak azért írom, hogy nem a gumin múlik) és bizony megérzem, hogy majd másfélszer annyi a súlya, mint az outinak. (vagy csak ilyen gyönge vagyok )
de persze, abban igazad van, hogy nagyon át lehet esni a ló másik oldalára, pl. 50k-ért venni 110 g-os karbonnyerget, meg hasonlók, na, az már túlzás. (még sztem is )[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ez már nem fért be a mod-időbe....
kétségkívűl egyszerűbb venni egy alapból 6,5 kilós outit, aztán ott már tényleg nincs hova grammozni
(na nem mintha nem lenne olyan, akinek a 6,5 kiló ne lenne még túl sok )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz DemonDani #6702 üzenetére
Nem tudom, de mailre nem válaszolnak több napja, el sem olvasták. Szóval nálam ez egy rossz pont. Lehetnek akármilyen jó szerelők, lehet akármilyen jó áruk, de nálam ilyen téren leszerepeltek. vagy vegyék le a honlapjukról az e-mail címeket és írják ki hogy elérhetőség csak telefonon, vagy vegyék a fáradtságot és legalább naponta nézzék meg. De az már hogy 5 napja el sem olvassák...
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6704 üzenetére
De persze, abban igazad van, hogy nagyon át lehet esni a ló másik oldalára, pl. 50k-ért venni 110 g-os karbonnyerget, meg hasonlók, na, az már túlzás.
Nem, ők sem vesznek ilyen nyerget. Inkább vesznek helyette 101k-ért 81 grammosat10 dkg-t nem lehet megérezni, 1-2 kg-t azonban már simán, és ahogyan venember83 is írta, hegynek felfelé ez hatványozottan igaz. De a másik végletről inkább ne beszéljünk, aki az összes csavart titánra cseréli, majd vékony fúrófejjel kifúrja a csavarok belsejét a fej felől, hogy még spóroljon egy kicsit a súlyon ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #6706 üzenetére
6.8 kg.
én bőőőven indulhatok a drágaszággal akármilyen versenyen (az esélytelenek nyugalmával)(#6707) ludsimon: azért 5 sör még elég messze van a 9.5 kilótól különben sem marad meg bennem mind az 5 egyszerre (ez tuti, próbáltam )
(#6709) dqdb: "10 dkg-t nem lehet megérezni"
nem is, de a placebo-hatás.....viszont gy ilyen nyereggel spórolnék ~130 grammot
(az hogy van, hogy te mindig tudsz valami ilyen kuriózumot idelinkelni, amikor grammozásról van szó? )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #6705 üzenetére
Amúgy is csak gyakorlatban kigyorsításnál illetve hegynek felfelé mászáskor van jelentősége a súlynak.
Síkban a különbség szinte 0.Inkább placebo jelenség lép fel nálad mikor a 'városi tanyabájkról' átülsz a vérbeli outidra.
Szerk.:
6,5 kg-ra reagáltam. Nem baj látom fáradt vagy.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
apropó, nyekergő, visító tárcsafékkel mit lehet kezdeni? (azon kívül, hogy a konára is teszek outi féket előre, és akkor legfeljebb majd az visít )
kivettem a betétet, megcsiszolgattam finoman, de nem lett jobb.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szatocs
őstag
Ismerősöm Asgard-ot 140-ért vett tavaly, jó cucc, annyiért neki nagyon megérte. Amúgy a bringa rendben van, egyedül a felnivel és abroncsokkal nem voltam megelégedve szemre, robosztusnak teszi a bringát külsőre, de nehezebb is tekerni. Még amin kivetnivalót találtam, az a nyereg, de kinek mi jön be.
Más: defektgátló folyadékot használ valaki? Mennyivel nehezebb a kereket tekerni, mennyit kell egy kerékbe nyomni (látok 2 kerékre való, 4 kerékre való, 8 kerékre való kiszereléseket, honnan lehet tudni, hogy "na most elég"), és mennyire megbízható megoldás? Gondolok itt arra pl, hogy ha pl a szelepet lenyomnám, miközben benne van a cucc, akkor a szelepet eltömítené?
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
szki
őstag
válasz rétisün #6695 üzenetére
A pünkösdi köröd nagyon szép volt
A 8 kg-os példa nem Neked szólt, hanem csak úgy általában. Ezért írtam tudatosan 8-at, és nem 8,5 kg-ot(#6700) venember83: akkor hajrá! Ismerek pár embert, akik lenyomták az Ironman-t. Én is gondoltam rá, hogy jó lenne jövőre kipróbálni akár a feleset, de futni nem szeretek (bár tudok). Kell oda pár hónap felkészülés...
(#6701) Cathfaern : ment privát.
A súly kérdésben engem most a belső és külső gumi (+felni) súlya izgat, mert ott a pörgettyű hatás miatt hatványozottan jelentkezik a súlykérdés. Emelkedőn, és gyorsításkor sokat számít. Ha már úgyis elkoptatom a gumikat, akkor cserélek könnyebb belsőre, meg picit szűkebb, simább és hajtogatható külsőre. Ha a két kerék külső peremén lefaragok 0,5-0,6 kg-ot, akkor az talán olyan, mintha emelkedőn 2 kg-mal könnyebb lenne a bicaj. Bár ezt valami fizikus megerősíthetné
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Szerk: Itt írkáltam egy sort hülyeséget a súlynövekedés számítással kapcsolatban, de miután elküldtem találtam egy jó levezetést: Weight vs. Power résznél. Majd holnap végig is számolom
Szerk2: Tovább olvasva a wiki-s oldalt, úgy fest még se írtam eredetileg hülyeséget. Az volt ugyanis a problémám, hogy nem igazán látom (láttam) azt, hogy a forgó kerék miért is okozna súlnyövekedést, hisz ami erő generálódik forgás közben, az vagy nem súlynövekedés "irányába" hat, vagy kiegyenlítődik. Wikipediás levezezést és konklúziókat elolvasva körülbelül ugyanezt írják. Amit én nem vettem figyelembe, hogy ha gyorsítani kell a biciklit, akkor már más a helyzet, nehezebb kereket nehezebb gyorsítani. A probléma viszont az, hogy tipikus országúti felhasználás esetén ez többé-kevésbé elhanyagolható mennyiségű plusz energia. Ahol jelentős, az értelemszerűen a sprintek, illetve inkább terepen, ahol sokat kell fékezni, majd újra felgyorsítani. Hegymenetnél a kerék pörgéséből nem adódik plusz energiaigény, mivel nem arról van szó, hogy megnőne a bicikli súlya (csak az egyszerűség kedvéért így érzékeltetik, de valójában ez pongyolaság, ami félreértelmezéshez vezethez, és a jelek szerint vezet is), hanem egyszerűen csak több energia kell a forduló test gyorsításához. Viszont ha hegymenetnél feltételezzük, hogy egyenletes tempóban tekerünk, akkor ez a plusz energia nulla lesz. Tehát elméletben semmivel sem könnyebb feltekerni egy olyan biciklivel egy hegyen aminek 1,5kg-os a kereke és 10 kg a bicikli, mint egy olyannal aminek 2kg-os a kereke és 9,5kg a bicikli.
Összeségében: amennyiben nincsenek gyakori lassítások - gyorsítások az útvonal során, akkor a kerékből 0,5kg lefaragása pontosan 0,5kg-nyi lefaragást fog eredményezni.Megjegyzés egy: viszont ez azt jelenti, hogy városi használatra nagy jelentősége van a kerék súlyának csökkentésének.
Megjegyzés kettő: a fentiekből amúgy az is következik, hogy a bicikli kerék súlyának csökkentésére hatványozottan érvényes a placebó hatás. Ugyanis ha csökkented a kerék súlyát, akkor könnyebben gyorsulsz, mint ha valami mást csökkentettél volna ugyanannyival, ezért úgy érzed, hogy "hú de könnyű tekerni". Pedig valójában a tényleges tekerés nem könnyebb, csak a felgyorsítás volt az.Privátot köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Cathfaern #6718 üzenetére
Aha. A gyorsításnál egyértelmű a könnyű gumi előnye. Olyan mint egy lendkerék. Nem mindegy, hogy kicsi v. nagy tehetetlen lendkereket kell lendületbe hozni. Ha már lendületben van, akkor a sebesség megtartása ugyanakkora energiát igényel könnyű és nehéz keréknél sík terepen.
De, ha picit elgondolkodok, akkor talán emelkedőn is többszörösen számít a gumi súlya! Ekkor nem a tehetetlen tömeget kell lendületbe hozni, és felgyorsítani, hanem a gravitáció ellenében kell megmozgatni. A gravitáció is egyfajta gyorsulásnak számít, ha ellene dolgozol. Persze lehet, csak a nehezebb gumi 0,5 kg-os plusz súlya tényleg a plusz, és nem X*0,5kg.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Témánál vagyunk megint
Azért nagyon nem mindegy hogy 10 kg vs 15 kg egy bicaj, főleg hegyen.
A legtöbbet a kerék kerülete mentén történő könnyítés "hoz" a konyhára.
Vagyis könnyű felni+ könnyű belső+könnyű külső triumvirátus az aduász.
A másik dolog pedig az, hogy könnyebb kereket könnyebb fékezni is, ez sem egy elhanyagolandó dolog.
De könnyű átesni a ló túloldalára és könnyítgetni mindent, sokszor az ésszerűség határain kívül is. Meg kell találni a viszonylag jó súly/ ár arányt és akkor baj nem lehet.Persze ha valaki DH-zik, ott lefele a súly nem igazán szempont, inkább az erősség/tartósság/nagy rugóút. Igy születnek meg az akár 18-20kg--os szörnyek
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #6721 üzenetére
Igen a DH versenysportban megengedhető, hogy a tartósság rovására könnyítsenek, de egy mezei felhasználó nem biztos hogy ezt az irányt választja.
-
zabcs80
tag
Az én bringám, ha minden igaz, km/óra, kulacs+kulacstartó ill. csengő nélkül 17-es vázzal 13,1kg. (de persze, karbon hajtókarral (FSA SL-K)) Nem érzem nehéznek mászás közben sem.
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #6703 üzenetére
Vettél egy rebat?
zabcs80 Milyen gép az? Gondolom akkor nem merevvázas Ahoz nagyon sok lenne 13+kg karbon hajtókarral
No én meg nekiesek a kerékfűzésnek.
[ Szerkesztve ]
-
zabcs80
tag
válasz Manitou #6724 üzenetére
Ez az: [Merida One-Forty 3000D]
-
Manitou
addikt
válasz zabcs80 #6725 üzenetére
Ja tudom már, te kérdezted a talast hogy kell beállítani.
Ez a specimmel van egy kategóriában Igaz nekem csak ~11,8kg mindenestől. ennél jobban lekönnyítenem már csak súlyos pénzek árán tudnám, de azért így se rossz ez egy AM géptől. Mászni ráadásul brutál jól lehet vele, annak ellenére, hogy fully és sokat rugózik, a geoja nagyon el van találva. Gondolom a tiednél is így lehet, azért jó vele felfele menni.venember83 Jó az, én már régen mondtam, hogy egy reba kell neked vagy hasonló tudásu fox.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
mit gondoltok ezekről? Képek alapján jó az állapot de nem tudom mennyire reálisak az árak, meg mennyire megbízható ez a Maxi-Bike, mert nagyon jónak tűnnek főleg a Merida gépsárkányé de a GT szörnyecske is nagyon finom felszereltségű, a Cube szépsége pedig leírhatatlan
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Tamoo
MODERÁTOR
Tegnap voltam Szilvásváradon kirándulni, de lógott az eső lába pedig gondolkoztam hogy kölcsönözzünk-e bringát... (ha már nem vittünk), de nem mertük bevállalni.... úh csak gyalogtúrázás lett.
Voltak kirakva jó kis fully tesztgépek... úgy kipróbáltam volna egyet, csak le kell rakni az árát úgy viheted el... ami azért elég húzós, nem szívesen emelek le annyit a kártyámról ilyen célra. (már csak a járulékos költségek miatt sem ) -
Cathfaern
nagyúr
A fizikát mikor gyorsításról van szó nem szokta más érdekelni, csak a gyorsulás, amit ugyebár "a"-val szokás jelölni Ha hegynek felfele mész állandó sebességgel, akkor pedig ez 0 marad (a befektetett munka nagysága nő csak).
Manitou:
Igen, a fékezést kihagytam, ahogy írod is, ott a gyorsuláshoz hasonlóan többszörösen számít a kerék súlya (ugyebár fizikai szemmel nézve a fékezés és a gyorsulás egy és ugyanaz).
Persze, könnyebb biciklivel könnyebb hegynek felfele menni, csak az nem igaz, hogy pl. 0,5kg csökkentés a keréken általánosan X*0,5kg csökkentést jelentene csak azért, mert forog a kerék, ez csak gyorsításnál igaz. Illetve igazából 0,5kg csökkentés a keréken mindig 0,5kg csökkentést okoz a biciklin, csak a kerék forgása miatt a 0,5kg-al nehezebb kerék mozgásba hozásához szükséges energia több, mint ha ez a 0,5kg a bicikli más részén lenne.
Mondjuk megjegyzem a hegymenet is érdekes dolog. Ugyancsak a korábbi wikipedias oldal alapján 15km/h-s sebesség mellett 1kg súlycsökkentés a bicikli kb. 0,15km/h-s sebességnövekedést jelent egy 7%-os lejtőn (vagy ha úgy nézzük, akkor a 0,15km/h sebességnek megfelelő energiával kevesebbet kell befektetni ahhoz, hogy 32km/h-n maradjunk). Mindemellett az össz. befektetett energia 42%-a megy el a légellenállás lekűzdésére. -
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #6730 üzenetére
Nekem csak annyi a bajom a Maxi-bike-kal, hogy túl olcsó. Ijesztően olcsóbb mint a konkurencia. Amíg csak lomis bringák voltak, olcsón, az még ok, annak 90%-át tuti szelektív hulladék gazdálkodási familiálisan hiperpigmentáltjaink szedegették össze.
Az olcsóság két dolog miatt valósulhat meg:
1: kicsi árréssel dolgoznak, mert úgyis gyorsan pörög a készlet, kicsi az egy tételre jutó rezsi költség, és nem gyorsan akarnak meggazdagodni. (ez esélyesebb)
2: Ha a vásárolni kívánt kerékpár vázszáma iránt érdeklődnél a német, és/vagy osztrák rendőrségnél, igen gyorsan megjelenne néhány magyar, és német rendőr furgon, és vinnék az egész raktár készletet a beszerzési országba vissza. (ez valószínűtlenebb, de nem elképzelhetetlen)Ettől függetlenül, több érdi, törökbálinti, tétényi, dél-budai ismerős vett náluk bringát, és elégedettek voltak, sőt, a főnök hatalmas olasz bicikli, és alkatrész fan, ha van időd érdemes megnézni a gyűjteményét is, mert lényegében múzeumot is üzemeltet. Kb hasonló fanatizmussal áll az olasz bringákhoz, mint Matuz papa.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
zabcs80
tag
válasz Manitou #6727 üzenetére
Azóta már jól belőttem a telókat.
Enyémmel is brutál jól lehet felfelé mászni, de utána lefelé menni igazán élvezetes. 140-es elől-hátul, a légyfingot is kimozogja. A karbon hajtómű helyett az XTR nekem jobban tetszett volna. Árban az XTR sok helyen olcsóbb, már 100K-ért láttam. Az Avid Elixir R fékek helyett dobhattak volna rá XT-t. Régebben szereltek full szettes bringákat, mostanság már nem divat.
-
DemonDani
addikt
válasz Xantomas #6734 üzenetére
Ha ekkora fanatikus csak nincs tán gáz a cuccokkal, amúgy most mondjam, hogy lehet jobban örülnék a 2. verziónak? Mert hát az emberiségbe vetett azon hitem, miszerint nem minden a pénz, nap mint nap megdől akár merre járok /Viszont tény, hogy ha ellopok valamit nem fogom net szerte minden aprón meg az oldalamon is nagybetűkkel hirdetni hihetetlen árakon
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #6737 üzenetére
Ezért is értem, hogy kicsi rá az esély, de nem elképzelhetetlen.
Meg amúgy is, ha valaki használt cuccokkal foglalkozik, 100% hogy egy tegyük fel 100 db-os készletbe 1-2 lopott áru is lesz, csak ő már harmadik, negyedik kéz akin keresztül át is megy, és nem tud róla, hogy milyen forrásból van.
Az öreg korrekt, és lelkes, de nem ő a beszerző, ő csak árulja."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
Áhh, nem bírom tovább. Reggel óta úgy néz ki, hogy máris esik, és csak nem, egy jó kis túrát le lehetett volna nyomni már eddig.
Kettő körül azt hiszem, nekiindulok valami kis körre csak itt a környéken. Ha addig nem kezd esni... Lehet meg fogok ázni, de most már kezd nem érdekelni, nem tudok itthon ülni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
DemonDani
addikt
Vasinger! merre jársz?
[link]
itt az új legjobb barátod szerintem, ez XC-re tökéletes és nagyon szépnek tűnik az állapota. Asszem a méreted is ilyesmiAmúgy az ezen levő XT váltó és az új X mintás XT-k között mennyire van különbség?
Feltételezem ez az előző generációja volt a mostaninak.NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #6742 üzenetére
ezek szerint ma Te vagy úgy, ahogy én voltam tegnap 1 óra felé.....
"Egyszerű - indulj el. Jó esetben bringázol egy jót, rossz esetben bringázol egy jót és elázol. Hol itt a gond?"
nekem ma viszont nincs ilyen problémám, eddig esett, most is csöpörög, meg egyébként is vízes minden.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Manitou
addikt
válasz DemonDani #6730 üzenetére
Nekem a zaskar kéne. Azért 15 éve akinek volt egy zaskar váza az nagy császár volt Aztán mo-on eltünt egy időre a GT márka , lehet most sincs forgalmazója, azt meg nem mondom, bár gyanusan egy GT hirdetéssel se találkoztam mostanában.
Hans "no way" Ray is zaskar vázzal tolta anno
[link] -
Manitou
addikt
Ja, olyan 90-es évek közepétől . A csúcs RS judy SL , meg az Indy SL is sárga volt. Illetve a előtte az RS Quadra 21R is.Aztán az RST Mozo Pro -k, is de azok pár évvel később.
Aztán jött az első SID a maga kék színével.
A "sárga korszak" előtt meg kb minden telő ezüst vagy szürke színü volt, elég ritka volt ami színes lett volna.Manapság meg leginkább a fekete és fehér villák hódítanak, de azért van egy két kivétel más színre is.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Autós topik
- Házimozi haladó szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Orange Pi Zero H2 Plus 512Mb RAM + 4Gb MicroSD kártyával
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- SIS300 agp videokártya
- 46mm Chronos Orák-UJ-Olcsón!