Hirdetés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz fidig #6027 üzenetére

    Bár nem akarok ezzel vitába szállni, annyira azért nem értek hozzá, de szvsz a hátsó kerék már a fékezés hiányától is kitörhet. Már szimplán a tehetetlensége okán (igen, ahogy a fékezetlen hátsó kerék "meg akarja előzni" az elsőt).
    Megint csak szvsz, mindkét fék használatakor először a hátsót húzom, ezzel stabilizálva a gurulást, majd utána az elsőt. Csak egy pillanat különbséggel. Így az első akkor kezd el fékezni, amikor már megnövekedett rajta a tapadás a tömeg előre lendülése miatt.
    Nyilván nem satuzzuk le a hátulját és nem fog kitörni... Sőt, a hátsót szvsz érdemes apránként felengedni, ahogy lassulunk, illetve ahogy feszítjük minél jobban az elsőt.
    Azért, mert minél kisebb a súly rajta, avagy minél kisebb a sebesség, annál könnyebb satuzni.
    Sztem ezért is érdemes a hátsóval kezdeni, mert könnyebb érezni a tapadását a fék megfeszítésekor, mint utólagosan korrigálni, ha esetleg mégis állóra satuzod.
    Kanyarban meg extra óvatosan, mert nagyon hamar le lehet esni az ívről még aszfalton is.

    (#6028) venember83
    Az a használtan 30 az mennyi újonnan?

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák