- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #5647 üzenetére
Szerintem 30,9 mm átmérőben az ilyen vastag, alu nyeregcső nem rugózik (hetven kilogramm alatti bringás alatt), és ne is rugózzon, mivel az alu nem éppen a rugalmasságáról híres. Más konstrukciójú a nyereg felfogatása, a felső imbuszcsavarral állítod be a nyereg vízszintes helyzetét, míg az alsó imbuszcsavarral és bilinccsel állítod be a nyereg dőlésszögét. Szerintem nagyon jó megoldás, mivel így különállóan tudod állítani mindkét tényezőt, és ebben az esetben sem érdekel, hogy a hátsó összekötőelem plusz tömeget jelent. Így első bevetés után kicsit nehezebb beállítani a dőlésszöget, bemegy a dzsuva az imbuszcsavar köré, és így kicsit nehezebb állítani, ez bizony egy negatívum.
B@ssza meg, Norbi csúnyán összetörte a kocsit, elszámította magát.
amargo: Lejönni a falról, miután felmászott. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #5651 üzenetére
Ja, még egy negatívum: kicsit hátratolt a nyereg a felfogatás miatt, szerintem nincs is lehetőség nulla hátrahajlású nyeregcsövet készíteni ilyen konstrukcióval.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #5638 üzenetére
Gratula, örülök, hogy egyben megúsztad. Na és most hogy érzed magad, kissé elgyötörten vagy minden oké?
mindenki: Na és akkor Velencéről. 7 kört terveztem, de csak 6 sikerült, viszont összességében sokkal gyorsabban mentem (nettó 8 óra alatt), szóval azért elégedett vagyok. Tavaly kb. 90 perces köreim voltak, most kb. 75-80, sőt a 3. körnél elgurult a gyógyszerem és egy 70 perces is sikerült. Fura érzés volt, amikor utolértem másokat, és eszembe jutott, hogy hmm, hát most nekem meg kellene előznöm őket, mert gyorsabb vagyok és nem tudok haladni, ha nem teszem meg. Ilyen problémával normál esetben nem szoktam szembesülni...
Ami miatt nem sikerült a 7 kör, az a túl hosszúra nyúlt pihenés délben a 3. kör után és az 5. körben nálam szintén új dolog: begörcsölt mindkét combom, így többször meg kellett állnom. Amikor beértem, úgy-ahogy kilazítottam, de utána már nem volt elég idő két körre, csak egyre.
Így viszont volt időm ücsörögni és nézelődni, és megállapítottam, hogy összesen két lány teljesítette a 10 kört. Ez iszonyatos aránytalanság, ezért el is határoztam, hogy idővel muszáj, hogy teljesítsem a tízet. Rá kell edzeni, de éppen a szintidőn belül teljesíteni nem lehetetlen, csak azok a nehéz kora délutáni órák ne lennének, a tűző nappal... Montizni sokkal jobb azért.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #5646 üzenetére
Nem akartam Memééket felhozni példának, de ha már te megtetted...
Nekik konkrétan nincs a környéken konkurenciájuk, se árban, se minőségben, (a wilkert kisujjból lealázzák, ahogy hallom mindenfelől) de nem is történik az meg veled, hogy utcáról, idegenként betévedve rapid csinálnak neked egy nagygenerált, mert úgy tele vannak melóval, pláne a tavaszi jó időtől kezdve.
Ismered a mondást, "A jó bornak nem kell cégér". Illetve, aki ismeri őket, oda viszi, aki nem, az meg ne vigye, mert ránk nem lesz ideje MemééknekMeg azért Budapestről kijutni hozzájuk, legrosszabb esetet nézve, egy óra a nyugatiból (ha lekésed a zónázót, és várhatsz a gyorsra, ami Szob fele megy, és még gyalogolhatsz egy laza negyed órát a vonattól, ha meg véletlenül Bottyán fele kerülő vonatra szállsz, akkor az dupla sux), míg Budapesten ha elindulsz gyalog bármilyen irányba, a bicajt tolva fél óra alatt találsz egy boltot. (az más kérdés, hogy szar munkát is végeznek, tisztelek a kivételnek, bár még nem sok kivétellel találkoztam, az idő haladtával mindenhol leadtak a minőségből, vagy a szervizes ment el máshova jobb pénzért)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #5653 üzenetére
Ha azt írom, hogy kicsit merev vagyok, az úgy nagyon félreérthető? Szóval izomláz nincs, csak érzem, hogy vannak izmaim. Ma pihenés a program. Gratulálok neked, ennyi szinttel érdemes lenne kipróbálnom nekem is ezt a velencei mókát, országútival vagy crossal, fitness bringával biztos jó buli.
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #5651 üzenetére
jaja, rendesen szétkapta az elejét, épp akkor mentem ki inni, mikor anyám nézte, hogy mekkora hévvel szakad az eső Mogyoródon, itt meg hét ágra süt a nap, pedig csak tízen-X Km
Nem kell, hogy a nyeregcső rugalmas legyen, de tény, hogy a Kahuna 2-9 rugalmasabb volt a 27.2-es nyeregcsővel, mint a Superior a 31.8-cal.
Határozottan szimpi a felépítése.Igen, lejönni a falról.
Tavaly, a Keleti kari napokon, ki volt téve a suli udvarára egy hatalmas mászófal, arra lehetett felmenni, kipróbálni. Elsőként megpróbálni, úgy, hogy mindenki fosik, és csak tanácstalanul nézik, és nem akarják kipróbálni. Én eddig mindig csak azt láttam hogyan kell felfele menni (meg logikus is), könnyen feljutottam. Lefele meg ugyanúgy akartam menni, csak az meg nem működik. Csak fogod, és a kötelet fogva leugrálsz.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #5643 üzenetére
"Általában előbb csinálom meg a bringát ha valami baja van, minthogy eltoljam egy boltba, mert minden kellő szerszám megvan, legózni szeretek, ha meg tönkre vágom, az a tanulópénz. Kb ugyan annyira élvezem a szerelést, mint a tekerést."
maximálisan egytértek, mintha csak én írtam volna
pénteken volt szerencsém látni egy 29-er karbonvázas orbeát....mit mondjak, elég brutál gépezet, pontos cuccokat nem tudok írni (a sram váltás rémlik) de éppen nincs 10 kiló... (bár megemelve többnek tűnt)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #5657 üzenetére
Na én ebben a részében teljesen nőies vagyok, ha a sztereotípiákat nézzük. Kicserélem az erdő közepén a belsőt, ha kell, mert enélkül nem lehet bringázni, és a tárcsaféket is volt már, hogy beállítottam. Alapból viszont nem vagyok sem elég ügyes, sem elég türelmes a szereléshez... A crosst épp gondolkodom, hogy el kellene vinnem egy teljes nagygenerálra, de olyan alaposra, ahol a golyóit is leápolják , mármint a Deore agyaiban lévőket. Ez van, fizetnem kell, ha nem tudom megcsinálni. A montinak sem ártana egy alapos átnézés, szóval most már csak a sorrend kérdéses, meg hogy Meméék mikor érnek rá.
Én simán el tudom képzelni, hogy akinek még egy belsőcsere sem megy, annak igenis jó, hogy elmegy egy bringaüzletbe és x ft-ért megcsinálják neki, ez már csak ilyen.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #5656 üzenetére
Azért a kötelet fogni nem egy életbiztosítás, sőt veszélyes. Ezt el kellett volna mondaniuk.. de így már értem. Ha gondolod megmutathattok pár dolgot, amennyiben van kedved kipróbálni. És azt is megtudhatod, köteles mászás vagy boulder esetén miképpen másszál vissza
Ki az a Norbi?
Jahh már sejtem, remélem Nővérem csinált jó képeket.Másik téma, kereslet-kínálat:
Szerintem van akinek egyszerűen nem éri meg, hogy bizonyos dolgokat megtanuljon/csináljon.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #5658 üzenetére
nem úgy értettem, hogy mindenki tartson fenn egy bringaszerelő műhelyt otthon, speckó szerszámokkal
nincs azzal semmi gond, ha valaki a bicajozásból csak a bicajozást csinálja, a szerelés részét meghagyja szakembernek. (lehet, hogy jobb is, mert több kárt csinálna, mint hasznot )azok nevében írtam (mint pl. Xantomas is) akiknek megvannak a szükséges szerszámok, a kellő akár saját kárunkon megszerzett tudás ahhoz, hogy megcsináljuk a bringán, amire szükség van. ezzel együtt természetesen nem tartom magam szakembernek bicajszerelésben, sőt, simán elviszem én is a szervízbe (télen pl. a kona kapott egy hátsóagy szétszedést, pucolást, zsírozást nálam hozzáértőbbtől) de amit lehet/tudok, inkább megcsinálom magam, mert (ahogy Xantomas fogalmazott) szeretek legózni
aztán most már össze kéne kapni magam, és végre bicajratenni a s***emet, ha már egész héten nem tudtam bicajozni. csak a tegnapi sörök ne kiabálnának még mindig a fejemben (igen, tudom, senki se ütött, hogy sörözzek, magamnak köszönhetem )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Xantomas
őstag
Ha csak olvasgatsz, akkor, az EDGE nem elég? Használhatod a HSDPA-t is, de lényegében tök mindegy, mert maga a mobilodon levő böngésző túl lassú hozzá, hogy érdemi különbséget érezz a között, ahogy EDGE, hogy HSDPA-val szedi le az adatokat.
Amíg nem videotelefonálni, vagy skype-on beszélsz, nem érezhetsz nagy különbséget. (persze egy mai csúcs HW-es készülékkel más az ábra, de az meg nem elterjedt)Hol voltál te a CSD, HSCSD, vagy GPRS korszakban? Az nem ért semmit?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
petakpa1
őstag
Segítsetek lécci, ellopták a bringámat és sos vennem kell egy újat, de nincs időm részletesen utána járni, hogy mi is lenne az ideális.
Leginkább városban használnám, de azért lehessen vele legurulni az asztalról. Legyen könnyű, és legyen első teleszkópja. Max 100 ezret szánnék rá, de ha 80-ból kijön még jobb.
Korábbi egy 2005-ös Caprine Cherokee. Én teljesen elégedett voltam vele, kb. ennyit kell tudnia az újnak is, ami lehet szintén Caprine, bár azt hallottam, hogy amióta a Nuzer megvette a céget rosszabb lett a minősége. Ez igaz?
Előre is köszi!
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rétisün #5661 üzenetére
nincs azzal semmi gond, ha valaki a bicajozásból csak a bicajozást csinálja, a szerelés részét meghagyja szakembernek. (lehet, hogy jobb is, mert több kárt csinálna, mint hasznot)
Mai tekerésnél éreztem hogy valami nem százas az első kerék környékén, miután hazaértem gondoltam szétszedem megnézem, ne rohanjak már rögtön szervíz... egy óra kemény meló után sikerült elérnem, hogy ne legyen rosszabb, mint a kiindulásnál... Szóval hétfőn szervízEladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Tamoo
MODERÁTOR
-
DemonDani
addikt
Én még sosem cseréltem defektes belsőt Érdekes dolog ez, de kb 2éve volt defektem vagy 3, a tavaly év végi előtt, régebben inkább nem nyúltam hozzá, és szervíz, a tavalyi alkalmával pedig már új külsőt is rendeltem ezért megcsinálták ingyen
És most sem szivesen kezdenék neki egy hátsó defektnek Pedig már teleszkópot is cseréltem meg fékek, meg váltók, elől minden, de valahogy a hátsó kerék még mind a helyén maradt eddig(#5666) Tamoo
ez az Epik 50 igen csak megéri az árát én is ezt tudnám javasolni az alábbi delikvensnek, igen nehéz lenne jobbat találniNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Vasinger!
nagyúr
Pénteken sikerült karamoboloznom biciklivel. Szerencsére "csak" egy azonos méretű járművel, egy biciklivel.
Itt ezen a képen rajzoltam le az esetet. Igaz siettem, nem mentem lassan, de azt hittem, hogy beférek, persze a fene sem gondolta volna, hogy ott le akar kanyarodni.
Gyakorlatilag előttem kereszbe állt én meg satu fékkel, orra álltam, de le se estem a bicóról, csak Rá támaszkodtam 1 kézzel, de nem kevesen múlt. Egyből kérdeztük egymást, hogy van e valami baj, akár a kerékpárral is , de szerencsére semmi baj nem történt. Ezután elkezdett sűrűn bocsánatot kérni hogy ő volt a hibás...egyből az jutott eszembe, hogy mintha nem is Mo.-n történt volna az eset, hanem mondjuk valahol külföldön Teljesen rendes volt a csávó velem, pedig nem is volt fiatal, teljesen magára vállalta az egészet, pedig én nekem is volt egy kis beleszólásom az ügybe.Amit viszont érdemes itt ebben kiemelni, hogy ha nem ilyen biciklim lett volna, akkor valószínűleg a mentő vitt volna el. A Corratec fékpofákat visításig húztam(akinek van/volt ilyen tudja miről beszélek) és egyből reagáltak egységesen. A 2.2-es Conti terep külső meglepően jól viselkedett, nem csúszott meg az első köpeny a tűzforró aszfalton sem.
Aztán el kellet még rohannom valahova, ahol a legrövidebb út elég erős terepen vezetett. Érdekes volt a kerékpár viselkedése, ha kiállok és csak lassú buckák vannak, teljesen jól viselkedik, jól mozog a teló, együtt van az egész. De ha már kicsit gyorsabban mennék, vagy sűrűbb, durvább buckák vannak, akkor már szétrázza mindenemet kiállva is. Ez is csak erősítette a fully gondolatát bennem.
Hazafele persze, hogy nem lehetett zökkenőmentes az út, sz@rrá áztam mire hazaértem, hatalmas vihar volt, egyfolytában villámlott, tekertem mint a szélvész, az pedig csak rátett, hogy egy rövid gatya és nadrág volt rajtam semmi több.
Az igaz, hogy biciklin nem csaphat az emberbe a villám, mert a keréken a gumi leszigetel engem a földhöz képest?[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Vasinger! #5668 üzenetére
Általában, ha villámlik, akkor esik is, ha esik, akkor tiszta víz a bicikli, és mivel nem desztillált víz esik az égből, és de te, se a bicaj nem egy tisztaszobából jöttetek ki, vezetitek az áramot.
Vegyük azt az abszurd helyzetet, hogy esőben csont száraz a bicaj. A villámnak totál tök mindegy, hogy az ív 1cm (cipőd talpa), vagy 3 cm(gumi), azon úgyis át fog ütni, ha már párszáz métert megtett a felhőtől, az ionizált levegőben, tök logikus.Városban úgysem fog beléd csapni a villám. Hogy te legyél a villámhárító, ahhoz egy puszta kellős közepén kell lenned, amin te vagy a legmagasabb. ha már van egy fa, abba fog belevágni.
Különben is, nem tudhatod milyen szuper képességeid lesznek, azután, ha beléd csap a villám. De, ha nagyon félsz, építs magadnak egy Faraday kalitka elven működő ruhát
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tzimash
őstag
Van bikemag-en ez a használt országúti bringa, már érdeklődtem a srácnál márciusban is, hogy írjon róla bővebben, akkor ezt írta:
"A kerék 26-os ,a váz mérete az üléscső bilicsig 57cm, a felső cső pedig 52 cm! 175 cm magas vagyok és úgy tökéletesen kényelmes a bicó!"
Létezik, hogy 26-os és nem 28-as kerekek vannak benne? Így ránézésre a többi adat stimmelhet?Más
Ma kapott egy nagyobbat a teló, közben lockolva volt, elég szépet koppant, most nem lett baja, meg hazajöttem Velencéről és nem esett szét. Mennyire árt neki, ha lockolva kapja az áldást? SR XCR amúgy.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz tzimash #5671 üzenetére
Létezhet, vannak 571mm-es felnivel szerelt, triatlon kerékpárok, és gyerek országútik, de szerintem az eladó mondott butaságot, vagy írta el, mert arányait nézve, ebben 622-es kerék van.
Ha viszont tényleg az, akkor is óvakodj tőle, mert nem 2 fillér, a ritka triatlon gumi és gyárilag nem koskormánnyal vannak szerelve.De ugye tudod, hogy ez a bicaj, ez rendesen az outi felszerelések legalja, mint mtb-nél a tourney, keverve egy egy kis altussal. Tartósságban kb ugyan az a szint.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
petakpa1
őstag
válasz DemonDani #5667 üzenetére
koszi mindenkinek, az epik jó ajánlatnak tűnik, de gondolkozom nekem nem-e elég egy egyszerűbb is pl. egy forest: [link] erről mit gondoltok megér 75 ropit?
Ezek a Caprine-ok hogy viszonyulnak egy hasonló árú Kelly's, Magellan, Merida-hoz?
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
Manitou
veterán
Gondolokozok egy duna maraton középtávon. Holnaptól kezdenék rá csak felkészülni.
4 hét elég karcsú, de talán neccesen elég lenne gyüjteni egy pár száz km-t + állóképességet.Duna maratonon milyen jellegű a pálya? Pl szilvásvárad vagy mátra maratonhoz viszonyítva?
[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
válasz Xantomas #5672 üzenetére
Az arányokból indultam ki én is, kizárt, hogy abban 26-os kerekek vannak.
Ja vágom, hogy a Sora nem éppen a top kategória, ennél már csak a 2x00 a gyengusabb, ha jól tudom.
A 200km se lehet reális szerintem, az első villa is elég érdekesen van "mintázva". Meg valószínű hogy nagy is lenne a 169 centimhez. -
Xantomas
őstag
válasz tzimash #5676 üzenetére
Sora? Azon kb semmi se Sora, csak a fékváltókar. 2200, a első-, hátsóváltó, és a hajtómű is.
Menj el, nézd meg, de már az apróhiretés szövegén is látszódik, hogy vagy egy gyerek adta fel, vagy egy hozzá nem értő. Inkább nem idéznék ezekre utaló szavakat.
Ezért az árért nem rossz, de ne számíts egy sora, vagy Tiagra váltásteljesítményre, és ha tényleg csak 52cm-es a felsőcső, akkor még jó is lehet, csak az az undorító kormányszár az nem illik oda.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Manitou
veterán
válasz venember83 #5677 üzenetére
Beszámolók szerint vannak benne érdekesebb lefelék
Az mit takar? Technikás rész? -
dunc
nagyúr
Cross gépre (28") milyen jóféle felni (hátsó) kapható ? Cserén gondolkodok,mert 400km után nekem az tűnik gyenge láncszemnek. (idővel a hajtást is kicseréltetem) Holnap kap a felni még egy esélyt ki centíróztatóm ,ha még egyszer 8 as lesz benne akkor veszek valami durva aggyal szerelt vaddisznó felnit. (bár azt mondták,hogy első alakalommal utána kell húzni,a jelenleginek)
A vázam fekete,tehát fekete felnit szeretnék,bár láttam egy srácnak fekete vázhoz ,sötétbordó felni,és agy kombót fekete küllőkkel.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz tzimash #5676 üzenetére
majdnem biztos, hogy nagy lenne neked, persze ha amúgy megfelel, és ki tudod próbálni, próbáld ki, mennyire érzed nagynak.
a felszereltség igaz, hogy alsó kategória, de ahhoz megfelel, hogy szokd az outizást, meg aztán ha egyből egy dura-ace felszerltségű briingát veszel, hol marad a fejlesztgetés öröme?erre mifelénk szerencsére egy csepp eső nem volt (a tegnapit meg pont kihúztuk két sörrel egy kis esőbeállóban ) szóval azért csak sikerült végre egy egész jót bicajoznom.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tzimash
őstag
válasz Xantomas #5678 üzenetére
Na ezért írtam ide, tudtam, hogy lesznek akik a képről simán megmondják, hogy hol a hiba
Bár írva is vagyon, hogy csak a fékváltókar a Sora, viszont minden másról csak annyi, hogy simano (sic!)
A helyesírása a srácnak tényleg csapnivaló.rétisün:
Minden rosszban van valami jó[ Szerkesztve ]
-
Thulcandra
senior tag
válasz Vasinger! #5668 üzenetére
Én egy év alatt két embert csaptam el így, egyenes úton pont előzni akartam volna őket, ők meg hátranézés, jelzés nélkül bekanyarodtak elém, úgy, hogy nem is volt kereszteződés, de át akartak menni másik oldalra... csak épp velem nem számoltak hátulról
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Misály
addikt
válasz Xantomas #5663 üzenetére
Ki mondta hogy csak olvasgatok? Es igenis van kulonbseg 3g es 2g kozott ( mar telefonbeszelgetes hangminosegeben is ), Opera minivel lehet nem jon ki, skypeot szoktam hasznalni telefonon kepzeld nem csak wifin mert alig eszik adatforgalmat, es kepzeld ehhez nem kell egy csucs hw ( nokia n8-am van, ami minden csak nem korszeru ).
Hol voltam a gprs es azelotti korszakokban? Akkor az ossz tartalom a a 777 es tarsai voltak mobilon, meg egyket ergya wap oldal. Allatkinzas volt hasznalni oket. Konnyu olyan oldalon amin meg egy kep se volt.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Xantomas #5669 üzenetére
Értem, akkor azért a konklúzió az, hogy semmi sem biztos,(csak a halál) így érdemesebb esőben/viharban nem biciklizni. Ha pedig nagyon kell, akkor kerülendő a sík és alacsony helyek.
Azért abban a Faraday-os öltözetben érdekesen néznék ki
Manitou:
Nekem fekete van, az eső fékpofa.
csengő helyett szoktam használni
Gyakran én is.tzimash:
Különösebb baja nem történhet, nekem is ilyen telóm van, mikor lockoutolva van, akkor csak egy szelep van elzárva, de az sem 100%-osan, mikor locoutolva van a teló, ugye akkor is mozog valamennyit, mert akkor a szelepen még át tud folyni egy kevés olaj. Szóval szerintem nem lehet baja ettől.Thulcandra:
Igen, pont ez volt a baj, hogy a fene sem gondolta volna, hogy pont ilyen irreális helyen akar lekanyarodni úgy, hogy hátra sem néz, de jelt sem adott.Más: eladó az én biciklim is, így ha esetleg valaki ilyesmi árban keresgél egy jó biciklit, írjon.
-
tekeyagd
aktív tag
-
-
tekeyagd
aktív tag
válasz belaazallat #5691 üzenetére
nem,de sajna szerda előtt meg sem tudnám nézni.
ha érdekel,beszélj a csókával,szerdán kerítek időt rá ha addig még meglesz... -
Xantomas
őstag
Én csak az objektív valóságot írtam le, miszerint, akár EDGE, akár HSDPA amin keresztül folynak a bitek, a telefonodon netezve, optimális körülmények között sok különbséget nem fogsz észrevenni, mert maga a böngésző, a kapott html kódból, nem tudja gyorsabban megjeleníteni a lekért oldalt.
A 3g és a 2g közötti hangminőségről meg annyit, hogy csak abban az esetben lesz ténylegesen nagyobb az átvitt hangstream felbontása (és ezzel együtt a hangminősége), ha UMTS hálózaton, keresztül, másik UMTS hálózaton levő félhez kapcsolódsz, és a két fejállomás, és a központ közt rendesen ki van építve az optikai gerinc. Ellenkező esetben már maga a telefon is kisebb bitrátát használ az átvitelhez, hogy ne terhelje le a cellát feleslegesen.Ja, és nem. Nem képzelem, hiába nyomatékosítod, és írod le egymás után többször is. Tapasztaltuk, mértük, jegyzőkönyveztük.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
XP NINJA
őstag
-
Undoroid
őstag
válasz XP NINJA #5697 üzenetére
Jó kis binyigli! Használd egészséggel! EZZEL a patentszemmel vigyázz! Néhányat már eltéptem... Max fél év (terheléstől függően) és cserére szorulhat! Nálam ennyit bírt ki legtovább...
https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Undoroid #5698 üzenetére
Igen? Én is ilyet vettem, ha jól látom és Meméék bátran ajánlották, hogy ők is ezzel használják, már több éve minden biciklijüket és tök ugyanolyan mint ha eredeti szem lenne benne, csak könnyebb bontani. Persze ahhoz, hogy egy lánc jó maradjon, megfelelően kell gondozni is.
[ Szerkesztve ]
-
Thulcandra
senior tag
Előbb gurultam haza egy alvás előtti tekerésről.
17 km kör a városon kívül 2 falun áthaladva, 44 perc alatt.
Eszméletlen jó volt a lakott területeken kívül tekerni, távoli villámok a sötét égbolton, baglyok, kuvikok visítozása az erdős részeknél, az út szélén villogó szemű cicusok Visszaérve a városba még egy görényt is láttam.
Reggel hétkor kelnem kell aztán húzni melóba de még most sem vagyok álmos
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest