Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5397 üzenetére
Szerintem a pogózást határozottan lehet érezni, én legalábbis észreveszem a bringa enyhe bólogatását.
A fizikai oldalát is könnyű belátni mindenféle extra tudás nélkül: akkor vagy a leggyorsabb, ha az összes tekerésre fordított energiát maximálisan az előre haladásba. Ha egy ellenállással rendelkező rugót megmozgatsz közben, oda megy el az energia egy része. Ha nem elég merev a hajtóműved, és a lánctányért hajtogatod tekeréskor, akkor oda megy el az energia egy része.
A villa lockolása után is éreztem valami kis mozgást, és kiderült, hogy hátulról nézve a 27,2 mm-es 25 mm-es hátrahajlású nyeregcsövem és rajta a nyereg Dani és Xantomas szerint 2 cm-t is mozgott, amikor felfelé tekertem.
Mod: már csak azt nem értem, hogy ezt miért neked írtam
Mod: na várjunk csak, ilyen jó a seggem, hogy ezek ketten azt nézték felfelé menet? Különben nem tűnt volna fel nekik a nyeregcső rugózása
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ariadne #5397 üzenetére
Dehogynem
Márpedig azért sem, fizikai képtelenség. Az energia lehet elveszik, ezért többet kell befektetnem, de azonos pedálfordulat mellett azonos gépen ha csak a rugóstagot vesszük ki az egyenletből, akkor márpedig a sebesség azonos marad.Láttam már azokat az embereket (vmelyik nap végignéztem egy futamot), de nekem úgy tűnt, h mindenük satnya (a görnyedt testtartás tisztára Smeagol kinézetet kölcsönöz nekik ), kivéve a lábuk. Nekem tv-ben olybá tűnt olyan lábuk van, mint a sprinter futóknak. Lehet benéztem...
Én még azt vártam a bicajtól, h még erősebbé válik a lábam, nem hogy vékonyodjon.
Jézusom, szólt az edzőm, h bringától le fogok merevedni és h nyújtsak többet, de azért erre nem számítottam volna.Persze hogy gyorsak, de azt feltételeztem, h MTB-vel könnyebb mászni.
(#5398) whiskey
Ebben lehet vmi, elvégre outin nem 1.95 széles gumik vannak és nem 50 psi nyomáson.
Igazán szűk ívű kanyarra talán egyre ha emlékszem (Remeteréttől Orfű felé a kereszteződésig), végig lehet rajta menni fék nélkül majdnem. A többi szakasz az embertelen, felfelé. -
MarioAna
senior tag
Ma a gépsas kapott két új papucsot . Első kerék egy CST C1218 (Traveller City Classic) 26*1.9-es, hátsó pedig egy CST C1381 (Cyclops) 26*2.4-es külsővel lett gazdagabb, a bringának most nincsen hangja aszfalton/betonon, és szó szerint suhan, olyan könnyen gurul .
-
whiskey
tag
válasz MarioAna #5404 üzenetére
Jó gumik, én CST C1125 Traveller Cross-t használtam, és nagyon meg voltam elégedve vele.
Olcsó gumi létére nagyon jól tapadt vízen is megfelelő volt, és jól is gurult...
CST-vel az a baj, hogy egy-egy típust nagyon szűk méretek között gyárt, amit én használtam az is csak 2" és 2,2" szélességbe volt elérhető. Ha lett volna 1,5" körüli méretben nem vettem volna más típust. -
amargo
addikt
Ha valaki most akar jó sátort venni - ilyennel voltam tavaly a 24h-n.
Vagy Camelbak-et, de még vannak akciók.ludsimon: Kint voltunk. Nem volt olyan gáz..
Teasüti:
Ha látnál versenyzőkről képeket, erősen meglepődnél.
Az energia nem vész el csak átalakul.
Nyilván, ha gyorsabban és keményebben tekersz, akkor tudod vele tartani a tempót. De gondolom az lenne a cél, hogy kevés energia befektetéssel haladjál ugyan olyan tempóban. Nem is értem tulajdonképpen mit akarsz ebből kihozni?[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
Ha csak egy 2 literes ivórendszert szeretnék venni a hátizsákomba (Deuter Trans Alpine), akkor még mindig a Decathlonos ivóhátizsák a best-buy? Lassan ideje beszerezni valamit, mert 30 fok fölött teve üzemmódba kapcsolok, és a fél literes kulacs kevés
ludsimon: errefelé a délutáni műsorszám úgy nézett ki, hogy a zivatar bizonyos fázisaiban 10-15 másodperc elég lehetett a bőrig ázáshoz, akár volt esernyőd, akár nem. Emiatt örültem is, hogy nem értem rá, és nem indultam el, de így utólag jó lett volna mégis menni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
tzimash
őstag
válasz Ariadne #5357 üzenetére
elvileg ott van a talpam ahol lennie kell, ezért nem értem. Bringa a rövidebb stucnival most még kényelmesebb, mint volt. Nyeregmagasság is jó szerintem, ha ennél magasabb lenne, szerintem már ficeregnék jobbra-balra tekerés közben. Dőlésszög is így jó, még a nyereg kicsit hátrébb tolását megpróbálom, most teljesen előre van húzva. A stoplival is játszok még, a bringa hossztengelyéhez képest állítok rajta, most kb párhuzamos vele a lábam.
Teasüti:
Monti vs outi témára.
A jelentősen vékonyabb külső, és az ebből adódó kevesebb gördülési ellenállás nagyon sokat számít, erre rátesz még a vázgeometria, már ami a jobb mászóképességet illeti és ahogyan előttem is mondták nem a rugó(k) mozgatására megy el a taposásba fektetett energiád egy része. Ha meg patentes pedállal ment az illető esetleg ki is állt a nyeregből... úgy elég szépen lehet húzni a pedált. Egy outis izomzatát inkább egy hosszútávfutóéval érdemes összehasonlítani, zsír sem sok van rajtuk, az állandó aerob igénybevételtől. -
Ariadne
őstag
No azt hiszem, most érkezett el az idő, hogy új külsőket vegyek. A Resolution már annyira elkopott, hogy egy üveg/tüske darab (nem találtam meg, miután kiszedtem) az egyik bütykön át is igen alaposan átért és egy helyes lassúdefektet okozott. Be kell szereznem egy garnitúra piros csíkos Nobby Nicet.
Ja és persze amikor este 10-kor nekikezdtem a belső cserének, kiderült, hogy a pótbelsőm is egy ragasztott (itthon mindig új belsőt teszek be)... Szóval vehetek holnap egy új belsőt is, bicó meg szegény marad szétszedve...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
DemonDani
addikt
[link]
Ilyen nehéz a biciklilopásNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Tamoo
MODERÁTOR
Hátizsákodba akarsz ivóhátizsákot? Nem egészen értem
Szerintem szánd rá azt a pár ezret egy deuter tasakra. Annak legalább normálisan ki lehet törölni a belsejét.Amúgy én utoljára 10km alatt fogyasztottam másfél litert mondjuk gyalogosan erőltetett menetben.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz DemonDani #5411 üzenetére
Az a baj, h egy utcán fekvő ember mellett szinte majdnem ugyanígy elsétálnak az emberek.
Sajnos olyan szinten elharapódzott a nemtörődömség, h bármi megtörténhet bárkivel és egész egyszerűen nem vesznek róla tudomást a járókelők.szerk
legjobb megjegyzések:
In Soviet Russia, police helps you steel bike.Ez tetszik:
if you have access to a sophisticated machine shop like those found on campus for material testing you can use just a 3/4" thick steel chain and heat treat it to nearly indestructible steel then bind a crazy alloy to the surface, should end up with nearly indestructible chain (need bomb proof lock to lock ends) or you can just rig your bike with carefully placed razer blades in hand grips and seat (done that with a bike once and car door handles), u need to spare grips and sheath the seat razors[ Szerkesztve ]
-
fidig
tag
Honnan tudja az ember, hogy egy komplett bowdencserére már megérett a bringája????
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
fidig
tag
Köszi, akkor még nem fenyeget a veszély
Viszont múltkor kb 40-45 km/h-ás tempónál lejtőn lefelé fékezésnél kiszitált a fara a bringának. Elég rémisztő helyzet volt Mi lehet az oka? Ja és szeretnék új fékpofákat venni, ki milyet tud ajánlani?A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #5410 üzenetére
Amargo Maxxis TT-Larsenje egy nagyon jó külső. Míg nekem tegnap a táskám, a hátam, a fenekem, az arcom tiszta sár lett, ő megúszta pár pici sárplacsnival.
A Maxxis Ignitor úgy összeszedte a sarat, hogy belepett mindent. Az első váltómat, a sor, a lánc, a hátsó váltó, mind tele ment, hogy egy ideig nem is tudtam rendesen váltani.A Nobi nic-kel én is szemezek, de 2.1"-nál szélesebb gumi sztem teljesen felejtős a 29"-os átmérő mellé, így sem kapar el szinte soha, valamint 29"-os méretben iszonyat drága, sőt, a legdrágább külső a piacon, a Racing ralph mellett.
más: jó volt a tegnapi tekerés, csak nagyon rosszul jön ki, hogy erővel bírom a mászást, megyek Amargo mögött, részben fel is veszem a tempóját teljesen (bár tudom, hogy miattam lassabban megy), csak mivel nem kapok elég levegőt, egyszerűen minden világosabb, lesz egy idő után, elkezd fájni a fejem, és szédülök. Az sem tesz jót, hogy a nagy belemet elrejtendő, a farmer gatya miatt, nem tudom rendesen hasi légzést használni, így lényegében fele vitálkapacitáson dolgozik a tüdőm
Eső nem kapott el minket, csak a széle, ahol csak csepergett, de kifejezetten szép villámok, és szivárvány volt.
Sajnáltam, hogy nem volt nálam fényképezőgép, mert a reptér mellől nézve, mikor már naplemente volt, szembe a narancssár nappal, nézve a város felé, a dombos rész völgyeiben állt a köd/pára, mellettünk a mezőn a kalászokon a napfénye megcsillant a vízcseppeken, felette, a tisztuló kék ég, pár felhővel.
Iszonyat jól nézett ki, már-már, ha lett volna szivárvány is, csak egy unikornis kellett volna a mezőre, és kész az igazi giccs."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
ehhez csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy tegnap, hazafele jövet, annyit halottam magam mögül, mikor álltam a piros lámpánál állva, a Stadionoknál, a Hungáriáról ráfordulva a Mogyoródira, hogy "előzzük meg a dagit".
Megkaptuk a zöldet, három kis emberke, középcsapágyig leengedett nyereggel elhúz mellettem, majd eszeveszett pörgetős tekerésbe fogva megindulnak. Igen, csak közben folyamatosan kacsáztak, egyre lassultak. Meguntam, elmentem mellettük, egy nyugis tempóban, azt hallottam, hogy "b@zdmeg, ez megelőzött", majd nyekergő lánccal elindultak utánam. Meguntam az egészet, nagy tányér, kiskónuszra rakva elsprinteltem, de a Róna utcánál annyit kellett várnom a zöldre, hogy beértek, de vicces volt, a három, full vörös fejű, lihegő kis majom.Szóval ennyit kb az edzettségi szintről. Szerintem, ha rendbe lenne téve a légzésem, meg megtanulnám a terhelés alatti rendes levegővételt (futás, vagy sprintelés közben, nemes egyszerűséggel nem veszek levegőt és kifulladok) sokkal jobban menne.
Viszont ég és föld a felújított teló a régihez képest. Mozog ahogy kell, nem kotyog, pöccre túltöltve olajjal a lock része, kőmerev lett, bár a rossz beállításnak köszönhetően sikerült lekoppantanom 2x is, de az előfeszítésen tekerve egy fél fordulatot, már jó. Így viszont érzem, hogy lock mellett mennyivel rugalmasabb ez a kerekem, mint ami az outiban van.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Vasinger!
nagyúr
válasz tekeyagd #5380 üzenetére
Igen, 100-at mozog. Sajna nem tudom belinkelni, mert élőben láttam Meménél, Mo.-n egyáltalán nem ismert márka.
Szóval 100 mm-et mozog a hátulja, de a szemtávolság az nem tudom mennyi.
Általában ez a 2 érték különbözni szokott?Manitou: Igen, ezt gondoltam. De max mennyi eltérést szabad max? 1-2 cm-t?
golyani: Szóval célszerű ugyanolyan tagot berakni, oké köszi.
Szóval mi az összefüggés a hátsó rugóút és a szemtáv távolság között?
A becsúszó hossza a rugós tagban az mit jelöl?
-
#24889344
törölt tag
Múlt héten megvolt a fékcsere, fém fékkar, bowdenház, bowden, V fék. Sokkal jobban fog mint a régi Y fékem. Most már csak nyerget kellene vennem. Többet nem szándékozok már erre a bringára költeni, inkább spórolok egy cross-ra.
Tesztelgettem is. Ideális tekerészszám 90 körül, hátul négyesben 25 km/h -al haladok. Ezt a sebességet tudom tartani olyan 15 km-n keresztül, ha nem fúj a szél (síkságon, aszfalton), ötösben ideális tekerésszaám mellett 28-29 km/h -al haladok kb két három kilométeren tudom ezt a sebességet tartani. Hatosban 35 km/h körül lehet a sebesség ideális tekerésszám mellett, és ez a vége, több sebesség nincs a bicajon. Maximum, amit eddig kitekertem sík terepen az 48 km/h volt, pár másodpercig. -
Teasüti
nagyúr
válasz Vasinger! #5422 üzenetére
A nyomórúd hossza a rugóútja a tagnak a gumibakig. Van egy áttételed a rugóstag mozgása és a kerék mozgása közt. (Nem tudom a több forgáspontú gépeknél hogy van, de nálam a forgásponttól a tag háromszögön lévő rögzítéséig, majd a forgásponttól a kerékagyig lévő távolságok légvonalban)
Ez a viszonyszám határozza meg, h a tag rugóútja mennyivel szorzódik fel a keréken megjelenő rugóúthoz.
És szintén ez a viszonyszám határozza meg, h az eltérő szemtávolság okozta hosszúság mennyivel emeli meg a gép hátulját. Az ülésed akár több centivel is emelkedhet. Nehezebb lesz felszállni a gépre, stb. (ha nagyobb szemtávolságú tagot raksz be)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #5424 üzenetére
Esetleg ha nagyon muszáj, akkor szerintem rakhatsz be egy picivel nagyobbat, HA puhább a rugó, így annak lesz akkora beülése, hogy a geometria beálljon az eredeti helyzetre. Nálam is ez történt. (150-es tag 650-es rugó -> 165-ös tag 550-es rugó)
Szar felszállni, csak lábujjhegyen tudok lelépni, de ha rajta van a súlyom, akkor minden olyan, mint az előző taggal és még kényelmesebb is, jobban felveszi az úthibákat részben a beülésnek köszönhetően. -
Xantomas
őstag
válasz Vasinger! #5422 üzenetére
Az hogy mennyit mozog a hatlulja, azt meghatarozza a hatso lengoharomszog machanikaja. Ha beleteszel, egy hosszabb, vagy kisebb szemtavolsagu tagot, akkor az hazavagja a vaz geojat is teljesen. Tobbet fog mozogni, ha annyit meg elbir a vaz, de valtozik a fejcsoszog, a nyeregvazcso szoge, valamint lemondhatsz a negativ rugoutrol. A valtozo terheles miatt meg kinyirhatod a vazat.
A becsuszo hossza meghatarozza a tag merevseget. Hosszabb becsuszo, nagyobb felfekvesi felulet, hosszabb elettartam, persze a gyakorlat nem mindig ezt bizonyitja
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #5420 üzenetére
Szeretem mert gyors külső, ellenben terepen túl nagy tapadásról nem beszélhetünk, inkább technikailag kell bevenni a kanyarokat nem lehet vele úgy ereszteni. Pilisbe nem is nagyon merek már kimenni vele 2x is esőzés után ezzel mentem ki, volt halálfélelem a lefeléken
Ellenben a merida trail lite-al nagyon elégedett vagyok. Tapad is és könnyű is, a mintázata mint a nobby nic-nek és fele annyiba kerül.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
DemonDani
addikt
[link]
komplett SLX váltó rendszer + M552es hajtómű 50k ha valakinek ilyesmi kell gyorsan csapjon le szerintemNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
fidig
tag
Erre valaki???
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Ezen a bringán lévő váz, villa, stucni milyen minőséget képvisel?
A váz elbírna a kis 127kg-om?"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
DemonDani
addikt
sokan gondolják így, és mégsem tudnak
mi történt egyáltalán? elképzelni sem tudom hogy tud bekacsázni egy hátsó kerék, úgy hogy annak nincs szemmel látható hibája.
Rángass meg mindent, oldalirányba, ellenőrizd a guminyomást... Vagy dobd ki, ilyet nem csinálhat csak úgy, majd 50km/hnál ilyet csinálna a bicajom, rá sem mernék ülni... Az már nem az a "rámondom" hogy életveszélyes, hanem az tényleg életveszélyes. Milyen gép ez?NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
fidig
tag
válasz DemonDani #5439 üzenetére
Egy Kelly's Coach 2009-es évjárat. Fékezés úgy nézett ki, hogy rajta csücsültem, húztam az első és hátsó féket, és oldalirányba beszitált a fara...semmilyen baja nincs elvileg (szemmel látható), guminyomás is rendben van...
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
DemonDani
addikt
Hát én nem tudom mi lehetett, esetleg a hátsó fék erős húzásának hatására betorzult a hátsó villa, így az egész kereket kimozdítva az egyenesből, de ilyen nem tudom hogy megtörténhet-e egyáltalán. Egy Cross bicajnak a 40-45 nem elképzelhetetlen tempó azért
Tényleg más véleménye kell ide én tanácstalan vagyok, de kíváncsi lennék hogy ennek milyen magyarázata lehet azért... Én tuti nem szívesen mennék vele ilyen manőver utánNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Xantomas #5426 üzenetére
Hűű ez komolyan hangzik.
Tudnál hozzáfűzni egy kis magyarázatot a kedvemért?
Mit értesz változó terhelésen? Negatív rugóút miért szűnne meg? A tag névleges méreténél (előfeszített magasság) eleve nem "nyúlik meg" jobban.
A bicikliken meg amennyire tudom nincsen végállás határoló a lengőkarokon, vagyis elvben korlátlanul mozoghatnak. Vagy rosszul gondolom?
A fejcsőszög változás miért olyan drasztikus?
Ezekről alig találni vmi infót, az is elavult. -
Vasinger!
nagyúr
válasz Teasüti #5424 üzenetére
Értem. Akkor ez nem olyan egyszerű téma, mint az első villa...ott csak egy rugóút van és kész..
Köszi a segítséget.
Xantomas: Most én itt a becsúszó hosszára azt értettem, ami látható. Ami bent van már a szárban, az nem érdekes. Szóval a látható becsúszókar mérete ad valami összehasonlítási alapot a szemtávolsággal?
ludsimon: Nem, nem vettem meg egyiket sem még.
Ott van Simplon a boltban és most jött egy új is.
Az újról annyit kell tudni: SLX az egész, azt hiszem a hátsó váltó és hátsó agy XT, elől Marzo levegős teleszkóp (csak 100mm ), hátul pedig egy 100 mm-es rugóúttal rendelkező eléggé noname rugóstag. Az a bajom vele, hogy nagyon progresszív, nehezebben indul meg, szóval egyáltalán nem pogózós, bár nem tudom, hogy ez jót vagy rosszat jelent e az utakon.
A váz egyébként nagyon érdekes. Kézzel készült darab ali és kb. olyan súlya van mint egy karbonnak. A merevvázas kézzel épített cápámnál könnyebb. Meme is csak nézett, hogy mi van, hogy olyan súlya van a biciklinek, mint egy versenykerékpárnak.
Egyelőre 2 hétig szünetelve van a projekt, de utána veszek egy kerékpárt, mert jön a nyár.
Most ebben a 2 hétben fórumon is alig leszek.... -
dunc
nagyúr
válasz belaazallat #5437 üzenetére
Ennyiért ingyen van !!! Gyanúsan olcsó !!! Ezt Pikk-pakk elviszik !!!
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
Olyan használt bringát biztos nem vennék, aminek nincs semmilyen papírja, hogy honnan van. Kicsengetek egy rakás pénzt, aztán egy hét múlva meg lerúgnak a bringáról, hogy itt a vázszámmal ellátott adásvételi, én meg örüljek ha nem jelentenek fel.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
belaazallat
addikt
Nő a felhasználó, lehet berágott a pasijára és eladja a kerékpárját.
Váz elbírná a súlyomat? Telóról vélemény?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #5449 üzenetére
Vagy kerékpárjait.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN