Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heidrich

    senior tag

    válasz insight #74190 üzenetére

    Majd meglátom, hogy viselkedik.

    Képzeld el nekem volt 2013-ban egy vadi ujan, T-nél vett fehér iPhone 5-öm (ez nem az a készülék már) és a kábel adta meg magát konkrétan. 2-3 hónap után elkezdte kiirogatni, hogy ez az eszköz nem támogatott és abbahagyta a töltést, egyre gyakrabban. Gondoltam akksi hiba, de mielőtt elvittem volna szervizbe elkértem barátom Lightening kábeljét és azzal tökéletesen töltött. Bementem T-hez mondtam, hogy ez a baj, pár napra rá kezembe volt az új kábel és tökéletesen töltött. Mondta a srác ha igy se jó vigyem vissza aztán kapok másik telefont, de nem kellett mert megoldódott a probléma.

    Az hogy most mit irt ki, azt hiszem ugyanezt, hogy nem támogatott eszköz, véletelen gyorsan leokéztam a gombot. A kábel és a töltő gyári, 1.5 hónapja gariban cserélt, fóliás állapotban vettem a készüléket magánszemélytől, de a tartozékok gyáriak, ebben biztos vagyok. Ezen az eseten kívül közel 2 hónap alatt egy alkalommal irta ezt, hogy nem támogatott eszköz, de mint mondtam a korábbi iPhoneom is ezt csinálta csak ott olyan gyakran hogy nem lehetett pedig gyári kábel volt, de ott a kábelcsere megoldotta a bajt.

    Nem hinném, hogy a telefonnal lenne a baj, most kihúztam 100%-ról, tökéletesen működik.

    Amúgy még 1.5 hónapig garis és független a készülék.

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

Új hozzászólás Aktív témák