Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23627 üzenetére
Sima autópályát nem tudom, valamennyivel több.
Saját magamat csapnám be, ha nem mondanék igazat, meg annyira nem is érdekel. Mindenki aki kérdezi azt mondom , hogy 9-10 liter az én hajtásommal átlagban, utána meg lehet kibeszélni a hátam mögöttKlímát énse bánnám ha nem lenne benne, annyira nem használom , de mivel benne van néha azért bekapcsolom pár percre, ahogy Integra is mondja, hogy átmossa a rendszert, de arra a célra amire ki van találva sosem használom
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
mazda 3 mps-ről vélemények?
Haverom leakarja cserélni az eg6 vti-jét és ilyenben gondolkodik. Keveselli a lóerőtS2000-et nem akar, mert a mindennapi használatra nem okés..
Nekem vegyesek az érzelmeim, fene tudja, hajnalban lesz egy kis időm utánaolvasok
Szeretem ha valakinek van pénze , de csak kínlódik és nem tudja mire költeni
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23684 üzenetére
Valami gásztárbájter rokonának van 6 MPS és volt szerencséje elvinni egy körre még tavaly ,ha jól emlékszem.
Tegnap kicsit utánaolvastam, még a szkeptikusok is dicsérték ami nagy szó
Váltója lehet kicsit fura lesz egy Honda után, azt írják az hagy némi kívánnivalót...Én is bevállalnék egy mps-t szívesen, szerintem nem rossz ötlet ha ilyet akar venni.
Ugyanaz a motor van a 3-asban is, annyi kölönbséggel hogy a 6-os 130 kg-vel nehezebb és összkerekes, ja és olcsóbb mint a 3-as
(#23685) MacCaine - Ez lehet becsapós tud lenni fene tudja.
Azért mennie kéne az MPS-nek szerintem.
Egyébként 2.3-as turbó és 260 ló.Haveromnak van egy 318is felcsigázva , 300 ló körül lehet
402-n megy 13.9-et
0-200 ig 21 valamennyit ,már nem emlékszem pontosan.Ezek mért adatok és kicsivel ,de jobbak mint a 3 mps gyári adatai.
Mentem vele az 1.6-os szívómmal egyet helyből, kettőt 1-esből és kettőt 2-esből.
5 alkalommal kivétel nélkül 110-ig magam mögött tudtam tartani a gyári autóval, én Proxes gumikkal nyomultam ő valami télivel. Aztán 100-nál (óra szerint) be 3-asba 110-ig beért és már ahol ment is el a kurvaéletbe -
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23707 üzenetére
Szvsz. könnyebb mint autót hajtani, de nem is az a lényeg.
Estem keltem az 50ccm-sel, két autót összezúztam meg egy kicsit magamat egy Honda 125ccm-sel (+ egykét kanyarkicsúszás), azán meg magamat zúztam össze egy 900RR-el, úgy drótoztak össze és tartottak napokon át életben.
Azóta inkább én is autózom és ott nem fűt a vágy hogy minden nap kihívjam a sorsot magam ellen
Ha motorozok akkor csinálom rendesen vagy sehogyan sem, én még időben de az utóbbit választottam
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Mérem a fogyasztást a vti-nél, klímával, kíváncsi leszek a végeredményre.
Sosem klímázok, ezért most letesztelem ebben a rohatt melegben, átlag emberhez méltó hajtással (max 3ezer rpm), hogy mennyit fog fogyasztani egy kis utazással ,de többnyire városi hajtással fűszerezve -
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #23718 üzenetére
7.87 l a fogyasztás kérem szépen klímával lakott területen (és keveset azon kívül) átlagos emberi hajtással!!
Most mérem ugyanúgy, de klíma nélkül, kíváncsi vagyok
-
DeathAdder
veterán
válasz orbano #23721 üzenetére
Úgy szeretne már menni szegénykém, szinte sír a motor , hogy pörögni akarok
Sok buta ember pattog körülöttem, mert azt mondom 9-10 litert fogyaszt az én hajtásommal, bezzeg az ő 1.9 tdi-je... (megjegyezném, hogy a haver apjának aki szintén nehéz lábú a 2.0 tdi passatja 8-10 litert fogyaszt úgy őszintén, na bumm )
Én se azért vettem vtit ,de hát kibírom, főleg ilyen forróságban és lemérem, hogy ilyen fogyasztáskímélő hajtással ahogyan általában az emberek hajtanak mit érek el, kíváncsi vagyok
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #23735 üzenetére
Akkor az enyém többet fogyaszt mint a tiéd, pedig enyém 3D
Nekem autópálya klímával 140-el (majd 5 ezer fordulaton) tutira 10 liter körül lenne, bár még soha nem mértem, mivel keveset pályázok
(#23738) Napfénysüti - Megmondom őszintén én szinte soha nem értem
Gondoltam rákérdezek, de nem akartam csinálni a feszültséget, neagyisten megsérteni[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Továbbra is bicikli tempó (3k rpm fölé nem eresztettem) klíma nélkül, kizárólag lakott területen, 6.82 lityó /100 km.
Na de vége a kínszenvedtetéseknek
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Erről a motorbejáratásról olvasott már valaki? Esetleg személyes tapasztalatok?
Igazából angolból nem vagyok valami vájt.
Amit kivettem, ez arról szól ,hogy nem jó ha a motort alacsony fordulaton eröltetem nem járatja alapgázon, üresben és szokásszerűen bicikli tempóval és 1000 km-eren keresztül (aztán olajcsere), Hanem padon, utcán ill. pályán érdemes "bejáratni", persze hidegen nem szúrni.20 mérföld után olajcsere, az új gyűrűről "lehámlott apró forgácsok" eltávolítása miatt, amik esetleg kárt tehetnek a motorban.
Jobb ha járatás alatt a gyűrűk nyomás alatt vannak. Szerinte az egyszerű járatás nem az aminek látszik, ezzel megpróbálják megvédeni a motort, de ennek pont az ellenkezője történik és van pár szétszedett motor amit egyik ill. másik módszerrel járattak be....
Na most legyek okos
Vélemények? -
DeathAdder
veterán
Eneos Sustina 5W40-ről vélemények?
Vagy maradjak a jól bevállt 300v Chrononál?
Azon gondolkodom hogy szívesen kipróbálnám a "japánt" a japánba
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23770 üzenetére
Te milyenről váltasz?
Szép ára van, de a 300v-től még mindig olcsóbb (nem mintha olyan terveim lennének, hogy ilyesmin akarok spórolni félreértés ne essék)
Azt olvastam, hogy ennek a Sustinának a molibdénnek köszönhetően olyan tulajdonsága van, hogy szinte hozzátapad a fémfelülethez, nagyon jó védelmet biztosítva , hasonló képpen mint a 300v és az észter "kommbinációja".
Úgy látom a 300V Chrono-nál sűrűbb olaj az 5W40 Sustina, 40 fokon és 100 fokon is.
ENEOS Sustina 5W40
40fokon: 90,23 cSt
100fokon: 14,67 cSt
Viszkozitási index: 170MOTUL 300V Chrono 10W40
40fokon: 85 cSt
100fokon: 14 cSt
Viszkozitási index: 167[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Úgy látom nem nagyon preferálja itt senki a molibdénes olajakat.
Persze 300v-től aligha lehet jobb, de ha van olyan jó a Sustina is
Nah erről inkább ne nyissunk vitát -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #23780 üzenetére
Én ezen a szervízkönyvön nem tudok elmenni
"A Shell Hungary által ajánlott egész évben használható kenőanyagok:
Motor (mindegyik modellhez): Shell Helix Ultra 5w-40 (API SH/CD)
Shell Helix Plus 10w-40(API SH/CD)
stb............ "Ennyit ír a Honda szervízkönyvben
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #23817 üzenetére
VTi-vel városi átlagfogyasztás 5.9?
Én akárhogy próbáltam 6.82 volt a rekordom , ami az átlagot illeti, de azt nagyon óvatosan
Inkább az a 9-10 -
DeathAdder
veterán
válasz barack1997 #23877 üzenetére
Nemtom, de egyszer kurvára kipróbálnám, hogy milyen (persze nem a sajátomon )
-
DeathAdder
veterán
Ami a gumikopást illeti.
Elöl 6.5 mm ,hátul 7.5-8 mm tavasz óta.
Mentségemre szóljon új kora óta nem sajnálom öket (végül is nem azért vettem), szinte csak városban hajtom és a kanyarokat szelem, és sok hétvégén kijárunk gyorsulni.
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #23959 üzenetére
Felénk mindenki autója megy 200-al és egyik sem fogyasztja az olajat, meg az üzemanyagot is alig az 1.1 puntótól a g astrán át sorolhatnám..
Én már meg sem kérdezem senkitől..
Csak az enyém olyan szar érted, hogy picit csipegeti az olajat, s városban -az én hajtásommal- beveri a 9-10et.Persze most a Te esetedben azért érhető, hogy tudni szeretnéd , ha autót akarsz venni
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
"..gőzerővel fejlesztik az új Civic Type R-t. Utóbbi a teljesítmény és a kezelhetőség terén is új mércét állíthat kategóriájában, a tervek szerint a leggyorsabb fronthajtású autóként debütál majd a Nürburgringen."
Erre kíváncsi leszek
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #24040 üzenetére
Ezt az utat már kijártam és megkérdeztem crx fórumon is a nevesebb szervízeseket, hogy ők mit mondanak az efféle bejáratásra (betörésre )
Sok embert megkérdeztem, elég egyöntetű választ kaptam, íme az egyik csoki tollából (nekem írta még tavasszal) :
"Én is évek óta ezt "pofázom" mindenkinek de általában nem hiszik el és 50%-ban jól elbasszák a motorjukat a szar bejáratással. Nem szabad több ezer km-t óvatosan megtenni, ezek a motorok nem a 60-as 70-es évek termékei pláne nem kétütemű léghűtésesek ezekkel nem kell finomkodni.
Ez a bejáratás téma nem teljesen egyértelmű, attól is függ, hogy széria vagy tuning motor.
Ha a tied széria akkor 50-100-200-500 km (ahogy jól esik) az első olaj ami kipucolja az esetlegesen benne maradt port piszkot törmeléket ...stb és utána olaj+szűrő csere a végleges olajra, ezek után lehet hajtani sportosan.
Ha a max 500km alatt minden rendben van tehát víz, nem fogy olaj, nem szivárog, vízhőmérő nem ingadozik jó a motorhang jó a fogyasztás.....stb akkor utána végleges olaj és lehet hajtani "
Én 400-at hajtottam gondos bemelegítés után mély gázokkal, de csak néha vtec fölé, aztán olajcsere óta nem kíméltem.
Az első indításnál sem járattam üresben, hanem azonnal hajtottam, ahogy a link alatt is le van írva, mivel a motor bekopásának 80%-a az első 1 órában történik és ilyenkor jobb ha terhelés alatt koptatja be az ember.Legalább is én így csináltam. Előtte a liter+ ot beverte olajból ezren és füstölt mint a kurvaélet, most hogy kapott gyűrűszettet és hf felújítást bő 2000km után így áll a nívópálca és így néz ki, ha lepadlózom egyesben és kettesben
-
DeathAdder
veterán
Ezek mennyire hihető adatok? Melyek a legjobb használt autók?
Pözső, opel, bmw, ford kicsit meglepett, meg hogy a fasza prius sehol sincs.
Na de a Honda se maradt szégyenben -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #24123 üzenetére
+1
Nálam is nagy szám volt, amikor azt mondták, hogy az első tulaja a VTi-mnek egy doktornő volt. Aztán szép lassan kezdett tudatosulni bennem is, hogy ez nem igazán előny, sőt...
Azt amit hidegen művelnek az autóval és az összes pedállal, legfőképp a kuplunggal az valami fantasztikusAzt kell mondanom előbb vennék egy olyan embertől autót, aki pontosan karbantartja és minden apróságra gondosan odafigyel, de gyakran húzza be pirosig a már 200 ezres vti-t , mint egy hölgyeménytől akiébe 100ezer van és jellemző rá az "átlagos női sofőr" jelző ( persze férfi pilóta esetében sem túl gyakori a fentebb említettek)
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #24129 üzenetére
Na én ilyen csajt nem ismerek
zén exem nem kapta el soha, pedig olyan szépen kérte Egyszer kapta el a motort azt megelőző nap, hogy eladtam, meg is lett az átka
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #24142 üzenetére
Elindulás az ment, de a visszafordulás annál kevésbé.
Hirtelen kilőtte a kuplungot amikor megakart fordulni, megijedt mert megugrott a motor és akkor jött az első fék csutkáig való behúzása. Olyan stoppie-t nem akarok többet az életbe látni Pedig csak egy 125-ös kis Honda nsr volt, de az is elég volt hozzá..Most ugrik be, egy "csajszit" ismerek, akinek oda merném adni ha muszáj lenne, még egy Hayabusát is. Anyámnak sem adom oda szívesen az autót (az a kuplungmunka, ááááá...)
Ezek szerint Te már rátaláltál az igazira
-
DeathAdder
veterán
Prelude 5 gen 2.2 VTi-ről vélemények?
Mennyivel minőségibb egy 1.6 VTi-től (ha minőségibb), gondolok itt a váltóra, karosszériára , vezethetőségre, mechanikára, strapabírásra stb..?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Ma volt alkalmam hosszabb időn át vezetni egy vw pólót és noha 10 évvel öregebb is, de óriási megkönnyebbülést jelentett visszaülni az én kis Hondámba
Nem igaz, hogy van ótó, amit jobb vezetni egy Hondánál Sok ótót vezettem már (pár éveseket is), eddig a vti-től ami jobb volt az egy Prelü és egy ITR volt, de azis Honda vazze
Nem tudom az új Hondáknál mi a helyzet (Civic 8-9gen, Accord..), de a 90-es években valamit nagyon tudtak azok a Japók
Legrosszabb élmény minden idegen ótóba a váltó -
DeathAdder
veterán
Üdv,
Ma volt alkalmam kipróbálni egy FN2 type r-t.
Azt megjegyezném, hogy összehasonlítási alapom nulla, csak az 1.6 VTi-t ismerem beláthatóan.Ahogy a kinézete soha sem, úgy a vezetési élménye sem ragadott magával (pl egy itr után, amivel egyszer gurulhattam egy kört ), de amikor bele léptem a gázba mégnagyobbat csalódtam.
5 ezer alatt érezhetően nyomatékosabb mint a vti, na gondoltam abban a pillanatban mi lesz még vtec felett!? Hát semmi nem volt, sem üvöltés sem lórúgás.
Szépen dinamikusan kitolja ő a cágert 8 ezerig, de valahogy az volt bennem végig, hogy csak ennyi?Egy vti után többet vártam Ezt az elméletet meg tudnátok erősíteni, vagy csak egy leharcolt ctr-hez lehetett szerencsém?
-
DeathAdder
veterán
Na igen, kanyarban rossz utakon biztosan lehet érezni a csatolt lengőkart, de csak rövidet fordulhattam vele ezért nem volt alkalmam gyorsabb kanyarokban tesztelni (és a helyszín sem volt adott).
Szeretem a vti-m, de nem vagyok az a vétéimindentvisz szóbetyár, de itt tényleg többre számítottam. Ez még jobban eloszlatta kételyeim, hogy 1.8 vagy 2.0 type r lesz-e az utód bár az EP3 -at még nem ismerem, bár van egy olyan gyanúm, hogy az sem fog meggyőzni a DC2-vel szemben
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #24510 üzenetére
Jó jó, ez tény, de a 2000 ccm, a 17-es felnikre gumit venni, sperr hiánya, és alapból az a magasított egyterű családi autós kialakítás valahogy nem az én világom. Persze nem zárom ki az ep3-at, de a dc2 formája és sajátosságai valahogy közelebb állnak hozzám
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...