Hirdetés
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
a kocsi belseje tip-top ill. minden kis semmiségért elviszi a szervizbe például.
a kocsi belsejében tündibündi plüsslógók a tükörről, szervizbe akkor viszik, mikor 1) megáll alattuk, 2) nem látnak a vadul világító vörös segítségmegdöglök motorlámpától, 3) felningurulnak/egyik fényszóró sem ég/nincs fék, nem hallja a telefonpartnerét a csörgő, üvöltő, csattogó motorhangtól,/stb
Esetleg nem hajtsa szét a motort
parkoláskor a motor a padlóig nyomott gázpedáltól, és hasonló helyzetben lévő kuplungpedáltól üveghangon visít, ég a tolatólámpa, a kocsi egy tapodtat nem mozdul végül nagy nehezen bakugrásokkal lefulladás határán vagy továbbra is üveghangon, a kuplungot szintén üvegesre pirítva beparkol, nem feltétlenül elsőre.
Vagy hideg motort beindítva, 1 másodpercet sem késlekedve azonnal elindulás, és hideg/meleg motortól függetlenül, a teljes fordulatszámtartományt kihasználva indul.
Alacsony fordulatszámon, de padlógázzal gyorsít, mert azt hallotta hogy úgy nem hajtja szét a motort,, és nem fogyaszt annyit. (de, de)nincs szétvágva a kalaptartó
sosem láttam szétvágott kalaptartót, vagy van, vagy nincs
nem szállított cementet hátul meg csirkéket mint Pistabá'
Ja...és láttál már női táskát belülről? Na hasonlóan elnyeletnek vele bármit.
nem 5 személlyel járt minden reggel melóba vele?
mert amúgy a faszik csakis csapatba verődve autóznak
kötözködés nélkül: kb. 2 ujjamat kell használnom, hogy olyan nőt (átlag, nem versenyző, vagy autószerelő) mutassak, aki amellett, hogy tisztában van az autó alapvető működésével, ennek megfelelően képes eszközként kezelni azt, nem pedig egy rabszolgaként. És még hozzá rutinos is. Lehet hogy előítéletes vagyok, de a tapasztalati statisztikám nem erősíti a nepperszöveget: "nyugdíjas, nemdohányzó középkorú hölgy használta havonta egyszer autópályán és főúton..."
Ettől függetlenül vannak kivételek, meg szerencse, de a női tulajdonos/sofőr szerintem nem kifejezetten előny.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik