- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fujifilm X
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz rothfb #66549 üzenetére
Ez érdekes, mert nekem az Accord nehezebben forgatja télen, leesnek a mutatók, ha nagyon hideg van, vadiúj akksival is.
Ha lett volna teszterem, megnéztem volna, mert mint utólag kiderült, ezt a jelenséget okozhatja az önindító is, hogy több áramot vesz fel a szokásosnál.
(plusz mérnök vagyok, imádom a kütyüket és a méréseket ) -
veterán
Nyílván nem a téli akkufeszültség csökkenésre gondoltam.
Én csak azt akartam mondani (lehet rosszul fogalmaztam vagy hiányosan), hogy vannak jelei annak, ha gyengül az akksi kapacitása. Egy multiméterrel is meg lehet állapítani ezt. Ehhez nem kell egy 30 párezer forintos akkuteszter. Aki pedig rövid utakon jár, az pedig mindenképpen fel kell, hogy rakja tölteni időnként az akksit. Akkor is, ha új. Ezt célszerű egy okostöltővel megoldani, azért nem kár pénzt kiadni. Pl ctek töltők. -
veterán
Rendben van.
Én a magam részéről ha a gyári akkumulátor vagy egy olyan műszer között választanom kellene, amilyet tboldi vett, akkor én a gyári akksit választanám.
Vagy sorolom a napokban mit vettem ennyi pénzért.
4+1 liter Shell 0w30-as olajat (amit tboldi is használ egyébként), mann-filter olajszűrőt, mahle légszűrő, mahle pollenszűrőt, olajleeresztő csavart tömítéssel és egy pár bosch törlőlapátot (ez önmagában volt egy 10-es, de ami nekem 4 évig töröl hibátlanul télen-nyáron és még mindig használható, arra nem sajnálom a pénzt). Így fizettem szállítási díjjal 35-öt.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #66555 üzenetére
Utóbbi, bár a drágább modellek elvileg képesek automatice is felismerni.
Innen van, én a GL-2+-t vettem, illetve a GL-6+ volt még a kosárban, de HOLD funkció abban sincs, a többi meg nem érdekes számomra, amivel többet tud.
Ez meg a gyártó oldala, itt még több modell van.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #66559 üzenetére
Ez mencibb, mint az enyém, de ugye pár éve még a forint is jobb vót.
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Egy Accord kombi hirdetésben az szerepel, hogy állítható magasságú futómű. Ez valami utólag beépített okosság lesz, vagy létezett ilyen gyári opció? Ahogy nézem az összes létező opció benne van ebben, csak még nem találkoztam ilyennel. -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66566 üzenetére
-
Sanyi2007
aktív tag
Sziasztok, már több mint egy éve Honda tulaj vagyok, de csak most fedeztem fel a csoportot.
Egyből egy kérdéssel indítanék. 2004-es Civic Sedan.
Check Engine volt kb. 8éve , hozzám egy éve került. EGR problémát irt. Az EGR szelepet az előző tulaj kicseréltette, ugyanúgy visszajött a hibajelzés neki. Alapból nem volt zavaró. Most gondoltam kitisztitom a szivósort, mert csak könnyebben el lehet adni, egy ismeretlen nem biztos hogy megbízik egy idegenben, hogy nincs komoly baja.Illetve a fő ok ami miatt szerelőhöz mentem, az az hogy fémes hangot adott a klimakompresszor, és annak a csapágyát cseréltettem ki. De akkor már minden mást is meg szerettem volna csináltatni rajta.
Szerelő srác kitisztitotta, durván dzsuvás volt, (illetve a klimakompresszor csapágyat kicserélte)
Jövök haza, ingadozik az alapjárat, le is fulladt piros lámpánál 4x mire hazaértem. Ilyen korábban sosem volt, mindig egyből indult, és stabilan tartotta az alapjáratot.
Felhivtam, mondta vigyem vissza. Kb. 1 óra múlva mentem visszam, Check Engine ugyanúgy világitott. (de nem fulladt le visszafelé)
Hibakód olvasóval megnézte, még mindig az EGR rendszert dobta fel. Betett egy másik EGR szelepet, mondta hogy menjek vele, szóljak vissza.
Kb. 5km után újra lefulladt az alapjárat esés miatt. ( ma már nem is tudtam visszamenni hozzá)
EGR szelep csere és tisztitás után mi más okozhat EGR Check engine-t, illetve mi miatt lehet az alapjárat gond? Van esetleg hasonló tapasztalat?[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz Sanyi2007 #66569 üzenetére
Milyen motor van benne?
(Talán szerelték a sedan 7gen kuvikokat is L13A motorral - meg a hibrid sedan is L származék - , a Jazz csoportok és fórumok meg kb. arról szólnak, hogy minden nap jön valaki, hogy rángat, torpan, EGR csere után is csekkendzsin van, stb. Nem a szeleppel szokott gond lenni, hanem a hozzá tartozó járat korommal való eltömődésével, meg a túlhordott gyertyák miatt, vagy csak szimplán az elöregedés miatt megpusztult trafókkal, meg a folytószelep alatt valami vezeték megtörésével. Bár ha közvetlen szerelés után jelentkezne nálam alapjárati probéma, ami addig nem volt, akkor én inkább valahol fals levegő szívásra gyanakodnék, mert esetleg meg lett bontva olyan öreg tömítés, ami szét-össze után már nem látja el a feladatát, de csak okoskodás, nem értek a kocsikhoz [se])
-
Sanyi2007
aktív tag
Pesten van valakinek gyári diagnosztikája ami élő adatot is mutat?
-
szabonagyur
félisten
Kerékcsapágy csere eshetőségnek milyen hangja van? Van egy fura hang ha kanyarodok de nem tudok rájönni mi lehet az.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66574 üzenetére
Leginkább búgó. De Mikinek volt is egy videója is erről.
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #66576 üzenetére
Nagy sebességgel menj autópályán (kb. fél óra) majd menj ki egy megállóba, fékezés nélkül állítsd meg és kézzel nézd meg a kerékagyak hőmérsékletét. Amelyik rossz lényegesen melegebb a többitől. Ha fékezel, akkor nem fogod tudni megállapítani.
-
veterán
Na az ufó megkapta az új Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w30 olajat, Mann-Filter olajszűrőt, Mahle levegőszűrőt, Mahle pollenszűrővel. Köszöni szépen jól van. Holnap megnézzük megint az olajszintet és ha kell még, utána öntünk.
-
hhenry
őstag
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata egyénirendszám igényléssel stb...
Lenne pár kérdésem -
dj79
senior tag
Aloha!
Egy 2013-2014 környéki GE jazz cvt váltóval mennyire öntökönlövés? anyós manuális gd-jét kellene lassan cserélni, lehetőleg automatára. -
Micsurin
nagyúr
2005-ös 1.2-es Jazz alá tudtok mondani jó minőségű és árú teljes kipufogó szettet?
Kéne valami alapnak utána ismerős a középső részt megerősíti, állandóan leér, mindenhol.
edit.: Olyan jó állapotú, hogy a lyukakon keresztül móréék már látnák a katalizátort is szerintem, jó kis német sózott utak. Mondjuk innentől lassulnia kéne a kipufogó rohadásának elvégre nem tud benne megállni a víz ha elég sok a lyuk nem?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
anorche1
őstag
Honda city 2007
Mennyire normalis, hogy ha benyomom a klimat, akkor megy a klima venti egy ideig, majd leall. Eltelik 10-30mp, es ujra indul."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Qru
MODERÁTOR
-
anorche1
őstag
Az idot nem tudom pontosan.
A helyzet az, hogy elhoztam klimatoltesre. Es a szerelo szerint ez nem normalis, hogy ki-be kapcsol. De ismeros jazz -e is ezt csinalja, a rav4 esunk is.
De a szerelo szerint igy nem jo, szerinte klimakomoresszor tekercs vagy a nyomaskapcsolo a rossz.
Plusz nem tudjak mennyi gaz kell bele, mert ilyen motoros jazz be 400kell, de 512 -t fejtett le.A kocsit apatol kaptam, ő 3-4 eve vette, azota soha nem vitte a klimat tolteni. Nem tudja megmondani, hogy menet kozben is leall-elindul. De pl. piros lampanal allva biztosan csinalja.
huteni hut, de klimas autom sose volt, ugy olvastam, neha ajanlott elvinni tolteni, mert jobban huhet utana.
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz BigBlackDog #66594 üzenetére
A szerelo is ezt mondja, hogy a kompresszor is leall ilyenkor.
De akkor ez normalis jelenseg, nem hiba, a szerelo meg hulye."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
anorche1
őstag
válasz szabonagyur #66598 üzenetére
Biztos, hogy leall. Mikor elindul, akkor a fordulat is beesik egy pillanatra uresjaratban.
Most mentem vele, de menetkozben eselytelen hallani, erezni, hogy leall e. De a hideg levego aramlasa folyamatos."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66598 üzenetére
A kompresszor leáll és újraindul, de a lámpácska az AC gombon világít folyamatosan, ha erre gondolsz.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik