- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Fujifilm X
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66352 üzenetére
Lehajtott üléssel úgysem látszik.
................................................................Más: Japanparts ABS jeladó vehető? Vagy legyen inkább Blue Print?
szerk.: Mindegy megrendeltem a Japanpartsot a Bárdinál, max. visszaviszem, ha mégsem jó. 9889 Ft lesz kedvezménnyel, holnap reggeltől átvehető.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Na, nekiálltam szerelni, de kisebb akadályba ütköztem. Miért is menne minden simán?
Az egy dolog, hogy a régi jeladó eltörött és egyelőre nem tudtam kiütni a helyéről, de kiderült, hogy a csapágy is cserére szorul.
Rendeltem SKF-et a Fékmesterről, most ár/érték/elérhetőség arányban ez a legjobb, 9845 Ft, és a jövő hét elején itt lesz. Az NTN-SNR ugyan jobb lenne, de 27k Ft. Az SKF-re viszont most elég sok kedvezményt adnak, harmadáron inkább ezt választottam, annyival talán nem rosszabb ez sem.Addig meg megint bakon áll az autó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #66356 üzenetére
Egy bizonyos Jazz-nél.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #66358 üzenetére
Sikerült eltávolítani a régi jeladót, a fúrónak nem bírt ellenállni.
És visszaszereltem a régi csapágyat egyelőre, csak a féket nem, mert így bár használhatatlan az autó, de legalább a saját lábán állva várja az új alkatrészt, nem bakon.
Ja, és ez a lemez is, ami a féktárcsát és a csapágyat öleli körbe, rohadásnak indult középen, de mivel ezt sem kapni sehol, max. gyárit lehet horror összegekért rendelni, megpróbálom lekezelni.
Lehet, hogy pont emiatt ment tönkre a csapágy is, mert bejuthatott oda mindenféle nedvesség és só.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
anorche1
őstag
2007es honda city, de hasonlo koru jazzes valasz is erdekel:
A kormany fura. Ahogy jovok ki a kanyarbol, a kormany nem megy magatol vissza egyenesbe, nekem kell vissza tekernem. Fura.
Ez ugye egy futomu tulajdonsag [link] , futomu allitassal ezt orvosolni lehet? Vagy ez ilyen?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
lazac_
tag
válasz anorche1 #66362 üzenetére
Zárt facebookos Jazz csoportban is feljött a kérdés, van, aki szerint teljesen normális a kézzel középre tekergetés, van, aki szerint szépen visszasiklik középre a kormány. A Citymé is egész jól elindul, legfeljebb az utolsó pár fokot kell hozzátenni kézzel, de a régi Twingomhoz képest béna, alulszervózott, agyhalott viselkedésű. Az MX-5-öm után átülve meg úgy érzem magam, mint aki kihajózik a parkolóból, csak tekerem, tekerem és tekerem a kormányt végeláthatatlanul... Toronycsapágy lehet döglött, nekem cseréje után olyan lett, mint kés a vajban - úgy egy hónapig, igaz nem a középreállás miatt lett cserélve ( egy másik probléma a típusnál a "tapadósság", mikor az apró kormánymozdulatoknál nem történik semmi, majd beüt az elektromos szervó, túlteker az ember, mindjárt korrigálni kell vissza, emiatt kényelmetlen vezetni. Ez is felmerült a csoportban, erre sem jött igazán érdemi megoldás, inkább hozzászokunk.)
[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
válasz tboldi #66363 üzenetére
Annyira nem durva a helyzet, csak "lustabb" mint eddig barmelyik auto, amit vezettem. De ezek szerint ez normalis, nem hiba, koszonom mindenkinek
Egy masik kerdes:
Nem vagyok egy tul magas ember, olyan 182 centi lehetek, de a hiaba van az ules a legalacsonyabb allasban, magasan ulok. Egy par centi, es fejem hozza erne a tetohoz. Tervben van B oszloptol hatra folia, de a szelvedo tetejere, a napellenzo savjaba nem rakhatok, mert olyan magasan ulok, hogy azon a reszen nezek ki.Ha jol tudom jazz ugyan ez, ez a hatranya, hogy a tankon ulunk. De lehet valamivel javitani ezen? Valami kis "ules alacsonyito hack"?
A 2 oldalso ablakrol le is szedtem a legterelot (vagy mi annak a neve), mert az oldalso ablakoknak is a tetejen nezek ki, zavart a kilatasban."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
anorche1
őstag
válasz tboldi #66368 üzenetére
Inkabb csak derekfajos vagyok, es figyelek a testtartasra
De jo kocsi, tetszik. Kapott egy teljes belso karpittisztitast (szonyegek, teto, ulesek), ozonos fertotlenitest + fenyszoropolirt. [link]
A fenyszoro nagyon durvan szep lett. Voltam fenyszorot beallitattni, de most mehetek megint, annyira mas lett"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz lazac_ #66364 üzenetére
Most hagytam el vele eloszor a varost, miskolcrol mentem pestre sporolosan, a regi 3-ason.
A bal elso ajtot tenyleg szet kell szednem, teljesen felhuzott ablaknal is mar olyan 80 korul olyan szelzaj van, mintha picit le lenne huzva.
Plusz egyenes uton picit kovalygott. Futomu allitas tervben van, de mindenkeppen miskolcon szeretnem farkas zsoltinal, majd talan 2 het mulva.
De lehet hogy ez lesz, amit irtal, ez a tapadossag. Pici mozdulatra nem reagal, nagyobbra mar tul nagyot fordit, es egybol ellenkormanyozni kell. De akkor sem reagal picire, megint sok lesz, megint ellen kell kormanyozni."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
tboldi
nagyúr
Na, végül is visszamondtam a kétes minőségű Nipparts csapágyat és rendeltem helyette egy FAG-ot. A VW topikban Mágus ajánlja, ahogy láttam, úgyhogy csak nem lehet rossz. Plusz van hozzá új kupak is a közepére, az enyém elég szarul néz ki, úgyhogy jól jön az is.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #66377 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy látszik-e hanem a tudat, hogy van vagy nincs.
Ez olyan mint a gyári fehér zacsi a piros feliratokkal, sokkal jobb élmény bontogatni mint a random bárdis szütyőket.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
De csak sárga van itthon.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kicsipampam #66381 üzenetére
Pandémia idején jó, ha egyáltalán be tudsz szerezni valamilyen alkatrészt, nemhogy válogatni, honnan rendelj.
-
tboldi
nagyúr
Fckyea! Csapágy és jeladó kicserélve, az autó szépen suhan, és az ABS is működik faszán!
Direkt akkorákat fékeztem, hogy bekapcsoljon (Yellowstuffal és 4S gumival nem nehéz), sejtem, mi járhatott a járókelők eszében ennek láttán…. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #66386 üzenetére
"Egy újabb import Jazz aminek berohadtak a fékei"
edit.: ezen csak azért tudok röhögni már mert túl vagyunk a német import felújításán. (kivéve a hátsóív cseréjén. )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Feri003
újonc
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha valaki már találkozott hasonló problémával. Egy 2008-as jazz-ről van szó, amiben indítás után (főleg hidegebb időben) "sípoló/zümmögő" hangot ad valahol valami a motortér felől, ami indulás után 5-10 perccel (vagy enyhe gázadásra is) abbamarad.Hűvösebb illetve hideg időben jellemzőbb a hangja és tovább is tart. Melegebb időben szakaszos (elég egyenletes ütemben hallani), hidegben először folyamatos aztán ütemes.Egy éve vagyok a tulaja, de sajnos nem tudom, mikor kezdődhetett. Minden "kötelező" ki lett cserélve (nem ez miatt). -
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #66389 üzenetére
A berohadt féken már túlvagyok, most az ABS jeladója romlott el, és ha már le kellett kapnom a csapágyat is, akkor már abból is újat raktam fel, a régi már kotyogott.
Ebből a lemezből kellene amúgy új, ramaty állapotban van, de annyira nem sürgős, majd ha találok egy szép bontottat, akkor kicserélem. Újonnan ~60$ lenne, mire ideérne Japánból, és gondolom, a másik oldalra sem ártana, szóval...
Ja, és a kupakra nem firkáltam H-t, mert fel se ment, 1 mm-rel nagyobb az átmérője, mint kellene, úgyhogy ment vissza a régi rozsdás darab.
[ Szerkesztve ]
-
Feri003
újonc
válasz tboldi #66392 üzenetére
Üdv!
Van róla egy hangfelvétel belülről, álló autónál, -5 fokos külső hőmérsékleten. Melegebb időben sem sokkal jobb. Elvileg az alábbi linken elérhető. (Az apróbb zörgések csak én vagyok, kabát, kulcs). Először lehet, kicsit fülelni kell, de szerintem jól kivehető.00:00:39 - kisebb gáz adásra abbamarad
00:01:02 - újabb gáz adás, utána már nem folyamatos, hanem szaggatotthttps://drive.google.com/file/d/1WoXcHI3anrzSV8jIqy6PoE6ABbFHSCwz/view?usp=sharing
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #66393 üzenetére
Darabkák is hiányoznak belőle, nem érdemes foglalkozni ezzel már.
A kupak meg nem érdekes igazából.
-
lazac_
tag
Beállok a sorba: elromlott a Hondám. Időre mentünk, elfordítottam a kulcsot, tekert egy felet erőtlenül, majd takk. 2 hete itthon voltam "karanténban", ha mentem is valahová, akkor az off japánnal, így sajna nem jutott delejhez az akku. Még jó, hogy volt nálam kábel is, meg donor autó is, pikk-pakk bebikáztam. Aztán 3km után lefulladtam vele padkára tolatáskor, de ott már pöcc-röff indult, utána meg mentem vele egy "töltőkört", de azért majd holnapra rálógatom egy külső töltőre is.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- Fotók, videók mobillal
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debian GNU/Linux
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...