Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • >>>W!nman*

    tag

    válasz tboy93 #29995 üzenetére

    Wow! Ezt nem tudtam! És a folytás hogyan értendő? ECU?

    A sárvédőív amúgy miért rohad? Van rá megoldásotok? Gondolom gyárilag a kerékjárati dobbetét enged némi vizet a fémre/peremezésre ahol beül a sár és soká szárad ki egy-egy autózás után... (Laikus vagyok Civic-ből, de felújítottam már 1 régi autót hobbiból.)

    Persze, a gyári-közeliség a cél, a "hülyegyerek" verdákat messziről elkerülném, de köszi a tippet! :)

    A rákérdezés max arra jó szerintem, h lecsekkoljam a szavahihetőségét az eladónak... Motorolajnál a nívópálca alapján eldönthető azért, h a futást tekintve a közelmúltban, v a régmúltban történt olajcsere. (Főleg ha szintetikus... ) (Váltó, vezérműszíj cserére mindegy mit mond, úgy kalkulálok, h meg kell csinálni vétel után fél éven belül.)

    Tényleg: Mik a gyári olajai a Civic-nek? Vagy ilyenekről honnan tájékozódhatnék?

    Pótkerék/küszöb hol szokott rohadni? Van hogy a pótkeréktartó Civicnél is beázik?

    Nyelestengely csapágy probléma gondolom alapjáraton halható a legjobban, a motorteret hallgatva, nem?

    A keret 500-700(esetleg 800, de inkább a +100 már a papírozásra+1évi biztosításra kellene). Használat: hétköznapokon napi 40km Budapesten, de alapvetően haladós részeken(budai alsó rakpart+soroksári út délnek és vissza)... Persze dugó is lehet... Szóval igásló lesz(garázs nélkül), de az igen megbecsült fajta (Főleg ha sikerül egy "hálás" darabot kifogni, amivel nem kell majd mindennel szívni). (Szeretem karbantartani a dolgaimat...)

    És a 3. autó, a 266.000 km-rel? (Tudom, állapotot veszünk, nem futásteljesítményt, de azért az csak nem kevés 1 Civicnek sem...(?))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák