Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz vbbb #24120 üzenetére

    Tipp-topp? Több kolléganőm bevallása szerint kapaszkodj meg: a férfiak sokkal igényesebb tulajok autóknál.
    Én is meglepődtem hogy ezt nők mondták nekem mindenféle szégyenlősség nélkül.
    Kuplung-váltó kezelést meg néha a parkolóban is látom hogy nem az erősségük, tisztelet a kivételnek. :R

    Szóval én még továbbra sem vágom miért női tulajjal van hirdetve a használtautók fele. :B

    Més que un club!

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz vbbb #24120 üzenetére

    a kocsi belseje tip-top ill. minden kis semmiségért elviszi a szervizbe például.

    a kocsi belsejében tündibündi plüsslógók a tükörről, szervizbe akkor viszik, mikor 1) megáll alattuk, 2) nem látnak a vadul világító vörös segítségmegdöglök motorlámpától, 3) felningurulnak/egyik fényszóró sem ég/nincs fék, nem hallja a telefonpartnerét a csörgő, üvöltő, csattogó motorhangtól,/stb

    Esetleg nem hajtsa szét a motort

    parkoláskor a motor a padlóig nyomott gázpedáltól, és hasonló helyzetben lévő kuplungpedáltól üveghangon visít, ég a tolatólámpa, a kocsi egy tapodtat nem mozdul végül nagy nehezen bakugrásokkal lefulladás határán vagy továbbra is üveghangon, a kuplungot szintén üvegesre pirítva beparkol, nem feltétlenül elsőre.
    Vagy hideg motort beindítva, 1 másodpercet sem késlekedve azonnal elindulás, és hideg/meleg motortól függetlenül, a teljes fordulatszámtartományt kihasználva indul.
    Alacsony fordulatszámon, de padlógázzal gyorsít, mert azt hallotta hogy úgy nem hajtja szét a motort,, és nem fogyaszt annyit. (de, de)

    nincs szétvágva a kalaptartó

    sosem láttam szétvágott kalaptartót, vagy van, vagy nincs

    nem szállított cementet hátul meg csirkéket mint Pistabá'

    Ja...és láttál már női táskát belülről? Na hasonlóan elnyeletnek vele bármit.

    nem 5 személlyel járt minden reggel melóba vele?

    mert amúgy a faszik csakis csapatba verődve autóznak :)

    kötözködés nélkül: kb. 2 ujjamat kell használnom, hogy olyan nőt (átlag, nem versenyző, vagy autószerelő) mutassak, aki amellett, hogy tisztában van az autó alapvető működésével, ennek megfelelően képes eszközként kezelni azt, nem pedig egy rabszolgaként. És még hozzá rutinos is. Lehet hogy előítéletes vagyok, de a tapasztalati statisztikám nem erősíti a nepperszöveget: "nyugdíjas, nemdohányzó középkorú hölgy használta havonta egyszer autópályán és főúton..."

    Ettől függetlenül vannak kivételek, meg szerencse, de a női tulajdonos/sofőr szerintem nem kifejezetten előny.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák