- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAID
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz ratcache #8541 üzenetére
nézd már meg, hogy mire reagáltam:
"Ha csak besétáltál és megvetted a TVt akkor 3 nap csere illet meg ha hibás a termék. A többi a bolt jófejsége, hogy utalványt ad vagy visszaveszi-e egyáltalán?"
erre írtam:
"tudtommal ez a háromnapos szabály már nincs..."It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
dptrsk
addikt
válasz ratcache #11813 üzenetére
Nálunk 2 számla is van, még nem találkoztunk ilyennel se KP felvétel se vásárlás esetén.
Az egyik számla szinte csak készpénzfelvételek és utalások, így itt kevés a kártyás tranzakció.
A másikkal napi átlag 1-2 tranzakció van, ezek 90%-a ApplePay-en keresztül.Mindkét kártya vésett egyik MOST(a sokat vásárló), a másik nevesített.
Olyan már volt, hogy a Lock feloldás nem ment elsőre. -
addikt
válasz ratcache #11813 üzenetére
Szia,
egyszer volt hasonlóm, ott a POS terminal lefagyott fizetés után és nem lehetett tudni, hogy sikeres volt-e vagy sem. Fizettem mégegyszer, két nappal később az első kártyafoglalás magától törlődött.
régebben többször volt, hogy elutasította a terminál a kártyát, vagy a telefont elsőre, (mostanában alig van ilyen), de akkor se lett két kártyafoglalás. Nem lehet, hogy a fizetőhellyel van a baj? (Ugyanazokon a helyeken szokott ez előfordulni?)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz ratcache #11829 üzenetére
"nemrég próbáltam telefonnal fizetni, elutasította az app, hogy netre van szüksége"
hát ez érdekes, ugyanis elvileg a fizetéshez semmilyen net nem kéne.
annyit tudok még hozzátenni, hátha segít, hogy nem is emlékszem, hogy fizettem-e valaha olyan helyen, ahol nem volt használható mobilnet. és soha nem voltam wifi-n.
a másik, hogy én sose tiltom le a kártyát az app-ban.átlagosan napi egyszer fizetek POS-on (szinte kizárólag telefonon), sose futottam még bele ilyenbe.
ugyanakkor ez biztos, hogy vannak az elmúlt félévben informatikai problémái a gránitnak, de ezek eddig esetinek tűntek (ahogy a Te esetedben is valahogy nem rendszerszintű a probléma)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
tomazin
veterán
válasz ratcache #12480 üzenetére
A dolog ugy mukodik,h a terminalrol kuld egy uzenetet a banknak. A bank az uzenet hatasara befoglalja az osszeget es kuld egy valaszt,h befoglalva.
Ha elveszik az uzenet, akkor csak foglalas marad es majd valamikor automatan feloldjak az osszeget.
Ergo ez kis esellyel a bank hibaja. -
cocka
veterán
válasz ratcache #12492 üzenetére
(arról nem is beszélve, hogy asztali gépes netes vásárlásnál is volt már példa dupla foglalásra, ami végképp védhetetlen)
Ez rohadtul nem off információ. Konkrétan mikor elolvastam az fogalmazódott meg bennem, hogy: Miiii?! Pont emiatt igényeltem kártyát meg a jobb devizaárfolyamaik miatt és hogy majd csak annyit utalok át erre a számlára, amennyit a netes vásárláshoz felhasználok.
RR-13
Az OTP azt.... hagyjuk is.
Anno az is gáz volt, hogy számlavezető bankfiókhoz ragaszkodtak. A mai infós, netes világban miért is probléma, ha pl. egy Nyíregyházán nyitott számla ügyeit Sopronban, Pécsett vagy Szegeden akarom elintézni? A másik ami anno megint csak gáz volt: a bankkártya. Nem tudom így van-e még, de bankkártya nélkül képtelenek bármit elintézni, kb. a bankkártyát használták ügyfélazonosításra.
-
Mercutio_
félisten
válasz ratcache #12492 üzenetére
a fedezethiányt pl. nehezen tudom a terminál hibájának betudni
Annyiban lehet a "hibája", hogy nem megfelelő üzenetet ír ki. pl. ha a banki visszajelzés hibás, és abból nem tudja a foglalás sikerességét megállapítani, akkor ne "fedezethiány" üzenetet írjon ki, hanem "a fedezet megléte nem megállapítható"-t
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
RR-13
őstag
válasz ratcache #15513 üzenetére
Nem értem én ezt...
Van még pár bank, ahol nem olyan egyszerű ez a személyi igazolvány bemutatása, fényképezése, nehogy azt gondoljátok, hogy mindenhol egyszerűen megy.A CIB BM ECO új rendszere nem régen került bevezetésre, adjatok kis időt nekik, hogy legyen tapasztalat, biztos javítani fogják az eljárást, de ne feledjétek, hogy az akkor is egy teljesen ingyenes lehetőség, ami akkor is egyedülálló a piacon, ha "kell" a 107 ezres bejövő utalás hozzá.
Pl. mi az MKB videó számlanyitást ketten, 2x próbáltuk meg (4x30 perc ment rá) mind a 4 esetben elutasították az online számlanyitási igénylésünket levélben, mert a PC-én történő kamerázással nem felelt meg nekik a személyiről a kép, amit ŐK csináltak, és így ennyibe is maradtunk 1,5 éve az MKB-vel.
-
RR-13
őstag
válasz ratcache #15524 üzenetére
Neked is írom, hogy minden bank rögzíti az ilyeneket, de kikérheted 1 évig, mert minimum addig kötelesek őrizni a videó anyagokat.
Díjmentesen el kell küldeni részedre, ha kéred, és DVD-n fogják elvileg küldeni postán.
Mi az MKB-nál kikértük a felvételeket, ha már számlát nem nyitottak nekünk videón. -
aktív tag
válasz ratcache #15531 üzenetére
köv. kör sikeres
szerintem a képek konkrétan rosszabbak lettek mint az előző próbánál, de ők tudják
egyébként direkt figyeltem, az a kérés, hogy illesszük a sarkait, szóval ezt nehéz máshogyan értelmezni.
a lényeg, hogy megy úgy is ha kitölti teljesen a keretet és még azt is el tudom képzelni, hogy náluk máshogy látszik az eredmény, mint a képernyőn megjelenítve...
-
addikt
válasz ratcache #15727 üzenetére
múlt héten nekem is volt egy, viszont a szabadformátumút egy órán belül feldolgozták és törölték a fals foglalásokat. azóta viszont nem volt ilyen nálam
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
dptrsk
addikt
válasz ratcache #17760 üzenetére
Jó lenne valami kommunikáció...
Az adatok azért nem frissülnek szerintem, (a korábbi kommentek alapján) mert év végi zárást csinálnak egy másolt adatbázison, ami kiszolgálja az appot/webet.
A háttérben (biztonsági okokból) ott az éles adatbázis up-to-date adatokkal, amik majd, ha kész az év végi zárás és megnyitják a csapot az appban/weben is látszódni fog.
Normál üzemben, ha jön neked egy utalás lekönyvelődik a háttérben, majd egyből áttöltődik az app/web adatbázisába is, hogy te is lásd szinte azonnal.Erre máshol szoktak fenntartani külön egy reporting adatbázist, nem az ügyfeleket szivatják...
-
aktív tag
válasz ratcache #17760 üzenetére
részben megkövetem a Gránitot: a lekötések kamatával kapcsolatban én voltam a
balffigyelmetlen, mivel áttértem időközben Google Pay-re, nem volt meg a lekötési feltételben elvárt 20k/hó Gránit Pay fizetés így kell sok tízezret elbukni pillanatok alatt saját hülyeségből azért hagyom itt, hátha másnak is hasznos lehet...a másik az utalások, megbízások nem teljesülése: ez az ő saruk ugyan, de nem a backend rendszerben van a hiba, hanem a mobil appban... időnként begajdul, ismert hiba, újratelepítés az esetek nagy részében megoldja - és valóban, már megy is rendben...
-
addikt
válasz ratcache #19124 üzenetére
Köszi a választ. Nekem ez az elmúlt fél évben nem volt jellemző. a két esetben annyi volt a közös, hogy önkiszolgáló pénztár (és talán mindkét helyen régi POS terminál volt). De mindkét üzletben fizettem már az elmúlt 3-4 hónapban többször is ilyen (vagy akár még pont ugyanezeken az) önkiszolgáló kasszákon.
Nálam mindkét vásárlás 1000 Ft alatti volt.[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz ratcache #19228 üzenetére
a teljes adattörlés (tehát nem csak cache) és az uninstall, reinstall android esetében teljesen egyenértékű. azért mondják az újratelepítést, mert az sokkal több user meg tudja csinálni egyedül, mint a "clear data" gombot megtalálni az apo infónál.
és valóban nekem is volt, hogy csak ez segített, amikor teljesen megbízhatatlanul kezdett működni az app. egy kis hátránya, hogy a korábbi értesítések ilyenkor törlődnek.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
-
cocka
veterán
válasz ratcache #19690 üzenetére
A Curve nálam is a kalap szar kategória volt. A folyamatot első regisztrációt követően nem lehetett az ügyfélszolgálat segítsége nélkül végigvinni. A kártya szinte azonnal megjött kitöltéstől számítva kb. 1 hét alatt, és utána be tudtam mögé a bankkártyáimat regisztrálni, de nem lehetett valami megerősítő kódot a főkártyához beírni, mindig elutasította. Kb. 5 hét múlva írták meg, hogy hát még kellenének adatok meg blabla.. Mondom jó, akkor ha itt minden kis piszlicsáré alapfolyamatra 5 hetet kell várni, akkor részemről sztornó. Nem érdekel az se hogy mit tud. Ha bármi gond lesz fizetésnél minden alkalommal hetekig kell várni a pénzemre? Hagyjuk.
-
RR-13
őstag
válasz ratcache #21503 üzenetére
Értem, de én az UniCreditről beszéltem, és esetemben jogosan küldte duplán, ugyanis két azonos összegű tranzakció volt azonos napon, és időben is kb.
Most akkor ezt miért is tekintette dupla - jogtalan - tranzakciónak Ráadásul láthatták, hogy a többi ügyfélnek nem küldtek azonos összegű tranzakciókat, tehát nem globális dupla küldés volt, mint esetedben ezek szerint.
A Recash baja az volt, hogy az UniCredit minden adatot délben küldött nekik. Na ennyi. -
kammler
senior tag
válasz ratcache #23839 üzenetére
Az be van állítva, de amúgy minek nekem a gránit pay. A gpay gyorsabb bármelyik külsösnél, az meg még szépen jelez is, hogy fizetsz. Nem is értem miért foglalkoznak a gránit pay-el. A K&h-nál vagy OTP-nél más, ott vannak plusz funkciók is, jegyvásásrlás, stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen