Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz RR-13 #27324 üzenetére

    sorból
    :W kösz, hosszú nap...

    a lényegre: mint írtam anno, egy haláleset miatt egy csomó hazai bank ügyfélszolgálatához volt szerencsém (cib, erste, rafi, otp) mindegyik szörnyű volt.
    erste-nél és unicredit-nél csak hitelt nem szabad felvenni (bár utóbbi talán az elmúlt 10 évben jobb lett, az erste-ről munkatárs miatt tudom, hogy nem). mellesleg erste-ben is van már egy kis ner.

    rafi nem tud push üzeneteket küldeni (és ha jól emlékszem, nem igazán értik a gdpr-t sem). cib egy vagyont beleölt a java-s netbankjába anno (volt munkatársam, aki korábban dolgozott rajta) azóta sem tudta teljesértékűen lecserélni (pedig annak is lesz lassan 10 éve: akkor lettek kész, amikor már lehetett tudni, hogy a java kihal a netről.)

    gránit-nál az elmúlt negyed évet leszámítva a szabad formátumú levél és az öregecske, de használható (és itt belerugnék mégegyszer az erste-be...) netbank működik.
    az ügyfélszolgálat romlása mögött (amit elismerek), pedig továbbra is az agresszív növekedést látom: gyorsabban nőnek, mint bírnák. (de még így is sokkal jobb, mint az OTP)
    nagyon-nagyon off: persze a rájuk-kéne-gyújtani-az-épületet szintű rossz ügyfélszolgálat csimborasszója lassan két éve a vodafone. amit ott csinálnak azért börtön járna normális körülmények között. még szerencse, hogy megvettük...

    @#27323 Oliverda
    ott kapcsolódik, hogy mindkettőnél tudatosan és bevallottan cél volt az "állami" térhódítás és mindkettőnél haladnak is rendesen.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Új hozzászólás Aktív témák