- 3D nyomtatás
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mini PC
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
Valami normális gumisoknak érdemes lenne megmutatni a biztonság kedvéért.
mutasd meg több szerelőnek lessenek rá, sok a koca szerelő akiknek minden mindegy! mert lehet az egyik rálegyint! míg a másik kitépi a haját! hogy ez veszélyesGumiabroncs károsodásai
Egy útakadályon (pl. kátyú, vagy padka) nagy sebességgel való keresztülhajtáskor a gumiabroncs vázszerkezete megsérülhet. Egy ilyen külső behatás következményei nem mindig észlelhetők, nem mindig fedezhetők fel látható nyomok. A gumi - mely lényegesen rugalmasabb a vázszerkezetet alkotó kordszálaknál - sokszor sérülés nélkül megússza az esetet, viszont az ütközés következtében többnyire csak lokálisan, néhány kordszál sérül anélkül, hogy kívülről bármilyen nyoma lenne. A gumiabroncs forgása közbeni állandó berugózás idővel a sérülés kiterjedéséhez vezethet. A gumiköpeny oldalán deformáció léphet fel vagy dudorok keletkezhetnek, amelyek a szálszakadás egyértelmű jelei. Az ilyen abroncs használata durrdefekt veszélyét rejti magában! Az oldalfalon a kitüremkedés, dudor attól keletkezik, hogy a belső levegőnyomást már csak a belső légzáró, ill. a külső burkoló réteg tartja bent, a vázszerkezet visszafordíthatatlanul megsérült. Az ilyen abroncsot haladéktalanul ki kell cserélni.
A szálszakadás nyomán keletkező dudor nem szépséghiba, szakszerű javítása nem lehetséges!
Sajnos vannak akik vállalják, hogy vulkanizálással a dudort eltüntetik, de az elszakadt kordszövetet már nem lehet "összevarrni". Az ilyen "szakemberek" az Önök életét kockáztatják![ Szerkesztve ]