- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Nyári gumit szeretnék vásárolni a közel jövőben addig, amíg a szezonja miatt el nem kezd emelkedni az ára.
6J15 45ET felniről van szó, amin eddig 185/65R15-ös gumi volt, de szeretnék egy picit szélesebbre és így talán biztonságosabbra váltani (ősszel volt egy érdekes szituáció száraz úton, amiben egyértelműen az autó futóművének köszönhetően nem történt nagy baj, mivel a gumi tapadása megszűnt).
Elvileg 195/60R15 a legjobb méret, ami választható a felnihez. Ebben a "büdzsé" méretosztályban ugyan nem létezik olyan kategóriájú gumi, mint a Pilot Sport 4S, de ha van ami egy kicsit is megközelítheti, akkor valami olyasmire van szükségem. Mit javasoltok?
Eddig főleg Hankook gumikat használtam, amik beváltak. Amivel megcsúsztam, az a leányvállalat terméke volt, valami Laufenn (típusra nem emlékszem). Ár/érték arány számít, de felső határt nem szabnék meg, szóval ha a legdrágább gumi nincs túlárazva, akkor befogadó vagyok vele szemben is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz vzsryl #30551 üzenetére
Szia!
Megfigyelésünk (nem királyi többes, szvsz mások is így látják) szerint a szezon elején vannak a legjobb árak.
185/65-ben létezik Michelin Primacy 4, nem olcsó, de ha sokat mész, megéri.
Kiemelkedik a mezőnyből még a Continental PremiumContact 5, ez aránylag gyorsan kopik, mindkét méretben kapható.
195/60-ban elérhető a Hankook Ventus Prime3, sokan dicsérik.Ezek is mind túra abroncsok; UHP (=sport) gumit nem találtam ezekben a méretekben. A maradék főleg eco gumi, vagy budget.
-
veterán
válasz vzsryl #30555 üzenetére
Ha megtartod az autót még 4-5 évig, akkor talán kifizetődik a Michelin 185/65. Egy Michelin látatlanban is a legjobb*, de 100 000 Ft a szett ebben az amúgy nem drága méretben. Tartóssága okán jobb biznisz a Continentalnál.
Rövidebb távon gondolkozva inkább a Hankook VP3-at venném 195/60-ban. (Szerk: vagy Dunlopot, ha jó az ára, de most megyek aludni...)*kis költői túlzás, de sz@rt nem gyárt
Szerk 2: a Primacy 4 2018-ban jelent meg, abszolút friss fejlesztés; a Continental régebbi, abból a PC6 a csúcs, ebben a méretben nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
Hooper
őstag
Sziasztok!
korábban írtam hogy lezúztam 2 felnim (gyári mazda 17es MX5 felni), találtam Mazda fórumon 4 ugyanilyen felnit Dunlop gumikkal eladót.. elgondolkodtam rajta mivel most idén már kell az uj gumi bár Michelin primacyt néztem ki, még várom mi a pontos, kép alapján Dunlop RT lehet. elvileg 10k van benne..szerintetek jó lehet MP helyett?
-
Doki16
addikt
Kicsit nagyobb az ET szerintem az előírtnál YT link
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #30556 üzenetére
Fontosabb a tapadás (főleg kanyargós úton), mint az élettartam. Egyelőre ugyan nem tervezek autót váltani, mert kell egy nagyobb ingatlan, de ha 3-4 év múlva cserélni kell a gumit, az nem vág földhöz, mivel az előző autómat is felszereltem új téli-nyári szettel, majd rá 1 évre eladtam... A legfontosabb tényező a biztos úttartás, amiben a gumi főszereplő.
A Ventus Prime 3 195-ös és 17650 Ft-ért találtam, a Primacy 4 185-ös 19600 Ft-ért találtam. Előbbi elég sok tesztben jól szerepelt, de tartósságra fogalmam sincs milyen. Az utóbbi viszont elvileg nagyon tartós, de nem tudom jobb-e az úttartása a VP3-nál.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Brave_86
aktív tag
Kleber Krisalp HP3 205/55 R16
91H vagy 94HTerhelési Index - Terhelési (KG)
91 - 615 -> 20.400Ft
94 - 670 -> 17.600 FtMiért a 91-es a népszerűbb és mégis most a drágább? Ajánlott a 94-es így?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #30562 üzenetére
Tegnap a Michelint 24.XXX Ft-tól láttam az árukeresőn; ha csak 2k/db a diffi, akkor gondolkodás nélkül a Michelint venném magamnak.
#MXT: Csak kérdem, annak nem inkább az Energy Saver a szellemi utóda? A Primacy meg az MXV / MXM leszármazottja?
@Brave: Megvenném a 94-est
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #30560 üzenetére
Errol ez jut eszembe: How to slav your car
-
őstag
Hát ma reggel összehasonlító tesztet fogok csinálni... Vittem a gyereket 8-ra Zuglóban a zenesuliba (Columbus utca), és ott az út széle macskaköves és lejt rendesen. Óvatosan mentem 3 km/h sebességgel mégis szépen lecsúsztam oldalra (CC+ Scross allgripen). Kis fékkel is darált szépen. 9.30-ra megyek érte, de most asszony pajtás jazzével (Nexen N Blue 4 season).
Hozzáteszem megint tipikus hó alatt a letaposott rész tükörjég szintű (gyalog bakancsban is kipróbáltam ).
-
őstag
válasz Kornel #30571 üzenetére
Hát én most mindjárt lezavarom a Nexen tesztet Asszony pajtás betáblázta a napot, délután XVIII. kerületet is meglátogatom, gondolom ott is lesznek jó csúszós mellékutak. Pluszban a társasházunkban én vagyok a soros (sajnos nem nagy S-sel ilyenkor mindig azzal poénkodnak otthon hogy akkor virítsam a lóvét ), szépen takaríthatom a havat is...
-
őstag
válasz Tom1939 #30572 üzenetére
Hát talán a Nexen kicsit kevésbé csúszkál, de nincs nagy különbség. Meg hát a teszt sem túl tudományos. Különböző autók, különböző méretek, és 8 helyett 9-kor (scross még -3-at mutatott a jazz már +1-et, de ugye a hőmérők is mások). De csúszott a nexen is rendesen.
Kellene egy időgép, meg egy continental ts860-al felszerelt allgrip scross. Most az lenne igazán érdekes hogy az hogy bírta volna reggel 8-kor
-
szőröscica
addikt
XVII-benncsak a csaladi hazas ovezetben nincsenekbtakaritva az utak. Egyebkent a BME-igbtiszta volt mindenhol
-
válasz Kornel #30571 üzenetére
Kleber krisalp hp3, gyorsításnál jól húz havas mellékúton, fékezésnél darál rendesen, de meg lehet állni szépen, viszont derékszögű kanyarokba nagyon csúszik oldalra kis tempónál is, több kanyarba a füvön szedtem össze, elsőnél kicsit meg is ilyedtem. Ilyen oldalirányú csúszásra nem emlékszek conti ts 850- nél
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
WinklerRobi a felesege fiat 500e-jere bridgestone a005-ot vett, merthogy az milyenkurvajo, havon is elegedett vele az instas kommentjei szerint
Mondjuk neki a tehenen is negyevszakos van mar megvetel ota, azokkal is elegedett, azon asszem tavaly cserelte le oket egy uj garniturara.
Szerintem amugy jozan belatassal boven hasznalhato teli korulmenyek kozott is egy nyarias negyevszakos is, nyariguminal klasszisokkal jobb lesz, meg ugye a teligumi se csodaszer, azzal is lehet nagyot esni... -
válasz Richard! #30580 üzenetére
A kis tempót úgy értsd, hogy kb 20-al kanyarodtam, nem vadultam, csak mindig kipróbálom az autóim viselkedését hóba, ne akkor lepődjek meg mikor baj van.
Egyenes vonalban jó a tapadás, mert kipörgésgátló alig alig nyúl bele erősebb gyorsításnál és meg is lehet állni, finoman darál az abs, egyenes vonalban tartja az autót. I20 abs-e butábnak tűnt. Kanyarokban fura, lehet jegesebb, mint gondoltam, már 10 cm körül van a hó és továbbra is esik.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Tom1939 #30583 üzenetére
Ts860-am nem volt, csak 830 és 850, nem emlékszem, hogy kanyarban nem tapadt volna be, i20-al alig birtam megcsúsztatni az autót még a kéziféket is igénybe vettem, de még úgy is alig.
Kia ceedel meg havas emelkedőn volt kb 75 fokos kanyar amit 2-ben gázon állva csúszás nélkül tudtam megcsinálni (száláshoz kellett ott felmenni az Alpokban.)
Az a bajom, hogy más a váltókiosztás és még keresem a sebességeket hóban, hogy mikor hányas az ideális.
A feneke még nem mozdult meg[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #30584 üzenetére
Igen, hóban nekem sem volt gondom, de szerintem a ma reggeli buli az inkább jég volt itt(letaposva a havat kicsit megolvad aztán lefagy, pont ilyen 0 és -3 fok között szoktam tapasztalni). Nekem a 2 vagy 3 éves alpin 4 jobban csúszott tényleges hóban az i30-on mint az scrosson a párezer kilométeres CC+ (de ez megint almát a körtével, plusz akkor egyik sem csúszott annyira mint ma, az tényleg hó volt).
-
nagyúr
válasz Tom1939 #30585 üzenetére
Itt nálunk, Érden is ilyesmi volt, csúszott rendesen, fékezésnél néha ABS is jött nagyobb lejtőn, , fékezve kanyarodva többen megkoccolták a körforgalmak szélét. Szerencsére az enyémmel kanyarodni gázon kell.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
blakey
titán
válasz Kornel #30576 üzenetére
Az akkor jó ha nincsenek sokan, ilyenkor tele van szánkózóval. Reggel 7-kor jó lett volna, friss hó, senki a környéken de most tele van.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Motion_Blur
félisten
Fehérváron jó 10cm esett eddig és most is 0 fok van.
Utcánkban letaposott hó + friss hó, fő utcán fagyott latyak (sózni ugye minek).
Cégessel mentem egyet, latyakon elfért a száraz tempó, de a letaposott havon is kva jónak éreztem a gumit. Barum Polaris 3.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
speedernet
aktív tag
Urak megérné 25k futásra a Primacy 4 a Turanza T005 vagy a Ventus Prime 3 szemben?
Tapadásban is jobb lenne?
205/60 r16 méretben elég húzósak az árak de ha meg éri akkor áldásom rá.
Michelin 33 ezer pénz
Bridgestone 27-28
Hankook 25 -
Motion_Blur
félisten
válasz speedernet #30591 üzenetére
Ekkora futásra mindenképpen a Michelin! Sőt, így adja ki jobban a matek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ilyennincs
tag
Sziasztok,
Elkezdtem nézegetni nyári gumikat. kb. 100 ezer lenne a keret.
225/45 R17, hátsókerékhajtás, dinamikus vezetés, évi 20k km.
Hankook K125 a kiszemelt.
A Hankook-kal téliben és nyáriban is jó tapasztalataim vannak.
Ebben a kategóriában ti mit ajánlanátok?
Esetleg olcsóbban Laufenn? Falken?
Jártam már Kingrun márkájú kínai gumival is, amikor azzal vettem az autót és soha semmi bajom nem volt azzal sem, pedig gyakran sietek az ésszerű határokon belül. -
belaazallat
addikt
Qru!
Nálad hogy muzsikálnak a CC-k?
Kaposváron 10 cm-es hó, letaposott porhóban, kanyarodás közben el kezdte tolni az elejét, nem fordult tovább, se gázzal, se kormány forgatással nem tudtam irányba szedni. 2szer is majdnem az árokba mentem. Előző teleken nem volt ilyen."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
szőröscica
addikt
válasz belaazallat #30594 üzenetére
Nem Qru vagyok, de nalam most rohadt jok voltak - jegbordas&latyakos&havas kombinacion nagyon stabil volt, de siman a hoban is. A multkor viszont a letaposott havon nagyon gyenge volt, ott alig lassult - igaz, ahogy lattam mindenki szenvedett akkor az utcankban, en is majdnem hatast dobtam gyalog.
-
addikt
Continental TS850
Havon elég jó,tapadt nem csúszkált. Oldalra sem nagyon tért ki. Latyakban válik bizonytalanná,de azt nem lehet felróni. Esőben sem rossz. Mai napon mentem vele 70km-ert és nem okozott különösebb gondot ez az időjárás sem. -
Viszlát
addikt
Nah, ma én is letesztelhettem az UG9-et a Prius-on, 10-15 centis hóban, és maximálisan elégedett vagyok. Egyrészt simán feljutottam a Bakony egyik legkeményebb emelkedőjén (Várpalota és Tés között a környékbelieknek), aztán a túloldalon a szerpentinen leereszkedéssel sem volt gondom (Szápár felé). Sőt, Szápár és Dudar között még egy Nexen négyévszakossal felszerelt Astrást is ki tudtam segíteni, az egyik emelkedőn már nem tudott felkapaszkodni. Szidta is a gumit, nyilván dolgozott az ideg benne, de nem tudom miből gondolta, hogy a 4 évszakosa majd fogja azt hozni mint egy téli...
Édesapám - az autó fő használója - egyébként szintén nagyon boldog vele, ő a múltkori hóesésben járta meg a Várpalota - Komárom útvonalat, nagyrészt takarítatlan úton és nem volt gondja. No meg lényegesen csendesebb mint az előző szett volt (Fulda akármi), elképesztő a különbség, ez nekem is egyből feltűnt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz belaazallat #30594 üzenetére
Ezen a télen még nem nagyon mentem vele nagyobb hóban (most éppen a garázsban alszik a gép). Mátrában volt egy pár centis hó decemberben de az utcánkban (föld út + kaptató az elején) nem volt gond, a 4wd felhozott simán. [kép]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Tom1939 #30585 üzenetére
Na most mentem még 20 km és próbálgattam, ésszel megy az ember mindenhol lehet uralni az autót, most néztem mennyivel mehyek, 20-25-el még derékszögű kanyarokban sem csúszik, 30-35 körül kezd, latyakot bírja, gyorsítás és fék ok.
Pár helyen rendesen le volt fagyva, utcánk elején van egy komolyabb emelkedő, na az le van fagyva rendesen, fel tudtam jönni, de elektronika fogta a kerekeket, mert gyorsítani nem tudtam, csak tartani a tempótEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...