- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házimozi belépő szinten
- Letiltotta a DLVR megkerülését az Intel új mikrokódja
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós kamerák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Gaming notebook topik
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
stol
addikt
válasz kukinyo #6549 üzenetére
Csupán a szélsőséges fordulatszámokon való nagy terhelést terhelést illik kerülni, pl. utánfutózás.
Ezt meg nem én mondtam, hanem nálam is tapasztaltabb volt évfolyamtársam, aki autó motorok tesztelésével is foglalkozik, ám nem idehaza.
("Papíron azért nem kell bejáratni a motorokat már, mert A: az emberben rögzült ez automatikusan és nem tapossa neki az első párszáz km-en. B: aki meg tapossa, az a kis százalék belefér még a garanciális meghibásodásokba.") Ezt se én mondtam, csak idéztem..."A vadi új autókkal sem illik menni egy métert sem,2 hétig csak a garázsban kell járatni.
Ezt nem gondolhatod komolyan"Hol írtam le azt, amit idéztél? Na? Hol?
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Kaptál linket, ahol elég jól le van írva, és nem valami sufnicég szervizese írta. Innentől nincs miről beszélni. Elhiszem, hogy ciki beismerni, hogy valamit nem jól tudsz, de azt gondolni, hogy jobban tudod, mint a téma világszerte elismert szakértője és kutatója, aki mellesleg akku-analizáló eszközöket fejleszt évtizedek óta a cégével, kicsit necces...
-
stol
addikt
Azt sem állítottam, amit TE igen.
Azt mondtam, hogy én "úgy tanultam, hogy ...." Ebben sok továbbképzéses tanfolyam is volt.
Az általad linkelt oldal magyar megfelelőjét linkeltem vissza.... [link]
Mi evvel a probléma?
Lehet, évek óta szar tudásanyagból dolgozom, de ez vanSzerintem, tovább PÜ-ben, vagy máshol, mert ez it OFF.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Az általad linkelt oldalon kapásból a grafikon módosított, az eredetijében sehol nem szerepel a "karbantartó töltés" kifejezés, ott "standby mode"-nak írja, ami nagyon nem ugyanaz. Ráadásul még a te linkeden sem szerepel, hogy 16 órát kellene tölteni valaha is. Ugye innen indult ki az egész téma. Ráadásul a te linked az eredeti fordítása, hozzáírva ezt a karbantartó töltéses marhaságot.
De igazad van, ez itt off.
-
stol
addikt
Mivel a boltosnak nem kötelező tudnia, hogy az adott telefon/pda/notebook stb. mennyi idő alatt tölt fel, a bemondott 16 órás ciklusból a vásárlónak gondja nem származik.
Itt most a semmin vitázunk kissé...
Sajnos sok mgyar szakszöveg van véletlen/szándékosan félrefordítva, vagy más szóhasználattal ellátva, mint az eredeti.Legszebb csemege: Sealed Lead Acid Battery -> magyar azt mondja: Zselés akku
Ettől viszont falnak megyekVagy, amikor bejön és azt mondja, UV cső kő! Közben meg feketefény (black light)... stb.
-
!attis!
tag
Tiszteletem!
Olyan kérdésem lenne, ha holnap vásárolok egy készüléket (2011.09.08) 13:30 kor. A bolt nyitvatartási ideje a következő:
Csütörtök 09:00 - 17:00
Péntek 09:00 - 17:00
Szombat 09:00 - 12:00
Vasárnap -Ebben az esetben a 3 munkanapos azonnali cserére meddig vagyok jogosult?
Csak szombaton 12:00ig? Vagy hétfőn 13:30?[ Szerkesztve ]
-
!attis!
tag
Mert amilyen peches vagyok tuti egy olyan készüléket fogok ki.
Másrészt pedig azért mert több mint 2,5 órát kell érte utaznom, szombaton pedig dolgozok..
Tehát ha szombaton jelzem a problémámat hétfőn bevihetem.Köszönöm a választ .
-
sota81
csendes tag
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kapni a következő problémámra:
Vettem pár hónapja a prohardveren (mindegy, akárhol is vehettem volna) egy Zotac GTS250 kártyát, kaptam vele a bolti garanciapapírját, ami szerint 2011.08.27-ig tart a 12 hónapos garancia. A gond ott kezdődik, hogy tegnap óta nem működik vele a gép, tehát a monitor nem ad képet. Sem a gép másik monitorral, sem a monitor másik géppel. Egy régebbi videokártyával és másik monitorral elindult a gép, ezzel a monitorral viszont nem (mármint a gép igen, csak kép nem volt). Jelen helyzetben nekem úgy tűnik, hogy mind a videokártya, mind a monitor gallyra ment.
Ha jól tudom, a Zotac ad gyártói garanciát a kártyáira, ami több, mint 1 év. Jól tudom? És ha jól tudom, lehet valamerre lépni ebben az ügyben, vagy felejtsem el az egészet?
Továbbá lehet véletlen, hogy egyszerre megy tönkre a monitor és a grafikus kártya, egymástól teljesen függetlenül? Csak azért, mert ha egyik a másik hibájából történt, akkor... nem tudom, véleményezzétek a helyzetet, pls.Köszönöm.
"Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld
-
stigma
addikt
Hi all.Érdeklődnék tudnátok e segíteni az alábbi problémában.
Vettem egy Zotac GTX560 Multiview karit nemrég ph!-n egy csávótól, eléggé elárazták aztán felvitték az árát.Kiderült útközben hogy 3D alatt fagy és valszeg GPU hibás - ami itt volt az 560-as topicban is egy EVGA-val - és felhívtam elpostáztam a cégnek viszont...
A céghez felküldtem csomagként,elsőbbségivel, 5 napos visszaszállítással, ha nem vennék át, amiből letelt már 3 nap és mindig a postán ro*ad..
Azt mondták gariztaták ami időbe telik is , szerintem 2-3 hét minimum majd azután érdeklődnék hogy ha csere lesz akkor mi legyen a teendőm:
1. ha jól emlékszem és van ilyen VGA akkor kapok egy ugyanilyet
2. levásárlom az árát de melyiket?...32 ért vettem és most 55öt ér..
3. visszautalom a pénzemet.Illetve ami még érdekelne, azt mondta a cég a gari után még vissza is én állom a költségeket, futár díját mert mondhatni ,,vetem egyet újra"...
Valakinek valami ötlete, tanácsa?
Előre is köszi.
....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...
-
sota81
csendes tag
válasz Gyuri27 #6567 üzenetére
Pontosan nem értem, mit akarsz kérdezni
További fejlemény viszont, hogy leszedtem a ventit meg a bordát, kisebb portalanítás után a kártya beindult, úgyhogy úgy vélem, ez a videokártya gariztatási kérdés megoldódott, a monitor viszont továbbra sem mutat életjelet, úgyhogy abból valszeg új lesz."Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld
-
Gyuri27
félisten
A "csávó" cég vagy bazár? Számlát kaptál vagy csak "garjegyet" (sajtfecnit)?
Annyi azonban bizonyos, hogy az akkori árat fogod tudni majd levásárolni vagy vissza kérni. Ezt most megmondom előre.sota81: azt kérdezem amit irtam. Annyival olcsóbb volt a vga, hogy 2 helyett egy év garival vetted meg?
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
r3dsnake
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Egy barátom vett egy Motorola Milestone 2-t pár hónapja a GSM Home-tól. Az első teló rossz volt, és mivel vidéki, ezért saját költségén visszaküldte utánvéttel (kb 3ezer forint). Megküldték az új telót, pár hónapig nem is volt gond vele, amikor az érintőképernyő elromlott. Bekapcsolás után kb fél órával mindig használhatatlanná vált a képernyő. Visszaküldte (szintén saját költségén), leírta, hogy fél órát kb várni kell bekapcsolás után, hogy jelentkezzen a hiba. 2 hét után visszaküldték (utánvéttel!!!, tehát neki kellett fizetnie, hogy átvehesse, ráadásul bekapcsolt állapotban), hogy a hiba nem jelentkezett. Természetesen ugyanúgy hibás. Felhívta őket, azt mondták küldje vissza megint...
Mit lehet ilyenkor kezdeni? Van egy garanciás, de működésképtelen telója, amire már legalább 10ezret költött a postázgatások miatt, és még mindig nincs megoldás.
Köszi!
-
sasa311
veterán
válasz r3dsnake #6574 üzenetére
Semmi, ez vele jár. Ha személyesen autóval viszi vissza akkor sem fizeti ki neki senki a benzint.
Ezért nem kell 120 km-rel arréb lévő webshopból cuccot venni azért, mert 2 forinttal olcsóbb, mint a helyi boltban...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
harry
veterán
Sziasztok, egy weboldalon ez áll: [link]
A 8 napos elállási jog csak a futárszolgálattal küldött termékekre érvényes, amit személyesen boltunkban, illetve kollegánktól veszi át, arra NEM ÉRVÉNYES A 8 NAPOS ELLÁLÁSI JOG!
Ez kb. lényegtelen, nem? Mármint (bár így lenne benne logika szerintem) úgy tudom, ha webshopból, neten adom le a rendelést, akkor az átvétel módjától független az, hogy érvényes-e a 8 napos elállás joga.
Még csak keresek telefont, nem vásároltam náluk / nincs gond ebből, csak ahogy nézegettem a webshopokat, ez úgy meglepett, és inkább rákérdezek, jól emlékszek-e.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
-
Regirck
senior tag
Sziasztok egy merevlemezem megadta magát és viszem vissza garanciával. Kérdésem a következő, adatmentésről kötelesek gondoskodni?
A cég az Aqua lenne. A merevlemez egy USB 2 1TB WD.
-
bullseye
addikt
válasz Regirck #6587 üzenetére
nem
a lemezt megvizsgálják és cserélik, ha kell. ennyi. ha az adatok fontosak, arról neked kell gondoskodnod - hacsak az eladott termék készítője nem vállal külön erre is garanciát, amit erősen kétlek.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Meddig tarthat egy garanciális ügyintézés? Másfél hónapja hitegetnek azzal, hogy sajnos még nem érkezett vissza, de majd a jövő héten...
Pénzt vissza nem akarnak adni, mert most jóval olcsóbb mint amikor megvettem.
Mit lehet tenni? Meddig kell még várnom?
Köszönöm.® visions created with passion
-
bullseye
addikt
sajnos nincs határ, valami olyan a szöveg, hogy törekedniük kell, hogy ne okozzanak neked különös kellemetlenséget. Mellesleg nem mindegy miről van szó. egy sima merevlemezről, vagy egyedi, csak Okinaván kapható, kézzel gyártott kiegről...
de 1,5 hónap után, szvsz bejelentheted, hogy nem kell javítás, most már, adjanak cserét. Ha az nincs, akkor esetleg elfogadsz értékben/képességben az erdetinek megfelelőt, ami tetszik, vagy pénzt vissza. Az, hogy olcsóbb lett qrvára nem számít!
amúgy balhé, vásárlók könyve, fogyvédelem, stb...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
enginev3.0
félisten
Sziasztok
Vennék egy telefont neten, vagy is pontosabban csere lenne, de a készülékére, nincsen garancia. Ha megtudnám vele beszélni, hogy ő vállaljon rá pár hónap garanciát, akkor mit tegyek, hogy ha ne adj Isten tényleg baja lesz a telefonnak, (nem összetöröm ) akkor ő állja is a szavát?
Lehet erről valami papírt írni? Amivel be is tudom "hajtani" ha már aláírta, vagy megígérte.
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
sasa311
veterán
válasz enginev3.0 #6592 üzenetére
Lehet de teljesen értelmetlen.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Kobe
veterán
nem érvényes, legalábbis amelyik shop feltünteti ezt a dumát a honlapján az visszacsapja az árut azzal, hogy ez van
nemrég jártam így, bolti átvétellel kértem, nem cserélték, sőt még udvariasan elküldtek a fogyvédhez, mondván az csak egy felügyeleti szerv nem döntéshozó testület, úgyhogy nyugodtan mehetek hozzájuk, ha elmarasztalja a céget, ők ugyanúgy szarnak bele a döntésbe
(csinálták mindezt egy 6 ezer forintos notebook hűtő miatt, amikor előtte 1 héttel hagytam ott náluk 200 ezret notira, fillérbaszás rulZ)egyébként arra hivatkoztak, hogy a netes megrendelés még nem szerződés, csak ha kifizetted és mivel te boltban rendelted jogilag bolti vételnek számít. Én elmondtam nekik, hogy ez nem igazán így van, szerződést lehet kötni ráutaló magatartással emailben, telefonon, stb, az hogy én a boltban fieztem ki, az mellékes, mert az csak a szerződésben foglaltak pénzügyi teljesítése "financial settlementje", nem, szerintük, de pl az összes tőzsde így működik, nem tom egy webshop miért nem tud....
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz bullseye #6595 üzenetére
az ilyen webshoppal sokat nem lehet kezdeni, max messziről kerülni - részemről ez fog történni a jövőben.
Szerencse az, hogy a kis tétel volt a tanulópénz és nem a nagy értékű dolog. A cucc egyébként kontakt hibás volt a kábelezésnél, és szerencsémre meg tudtam csinálni házilag az érintkezőket, de ez akkor sem mentség a távgyógyítás szintű bevizsgálásra, ahol bekapcsolás nélkül megmondta a srác, hogy az pedig helyesen működik, majd erre a "szakvéleményre" alapozva a nálam kb 45 cmrel kisebb, 70 kilóval könnyebb nyikhaj nekiállt kiabálni a pult mögül (kb ott építettem volna be a vitrinbe ahol van).Ettől függetlenül vesztettek egy lojális vásárlót - elég gyakran vásárolok nem kis összegű számítástechnikai eszközt, és nem csak magamnak - de ha nekik a kiskereskedelmi válság közepén nem téma egy visszajáró kuncsaft, akkor majd örülnek máshol a pénzemnek.
-
rento
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, hogy mit tudok csinálni a következő helyzetben.
Van egy Nokia N8-as telefonom, ami újraindulgatott magától, 5 percenként. visszavittem a boltba (gsm bolta, ahol vásárolva lett, 2év garival), elmondtam a problémát, leadtam a készüléket. 3nap múlva kész volt a telefon. bementem érte, erre kiderült, hogy a probléma még mindig fenn áll. újabb 4nap telt el, mondták, hogy kész a teló, visszamentem érte, mondanom sem kell, hogy a probléma ugyanúgy fenn állt. kezdtem ideges lenni, 2szer felmentem pestre a semmiért. mondták, hogy akkor elküldik a nokiaszervízbe, eddig ők próbálták javítani (szoftvert frissítettek). Mondtam, hogy rendben. azóta eltelt 3hét, tehát összesen 1hónap. Ma beszéltem velük, azt mondták, hogy még nem kapták vissza a telefont. hetente 2-3szor hívogattam őket, hogy sürgessem a dolgot, és azt mondták, hogy mostanra biztos hogy kész lesz. Annyit mondtak, hogy a központi Nokia szervízben van a telefonom, ők nem tudják őket sürgetni. Felhívtam a nokiat, hát kiderült, hogy náluk nem is járt a készülékem, ráadásul ők 1hét alatt javítanak mindent, azt mondták. ezt elmondtam a boltnak, hogy beszéltem a nokiával és náluk nincs a telóm. erre ők azt mondták, hogy nekem azt ők (a nokiások) nem fogják megmondani, hogy náluk van e a telóm mondtam a boltnak, hogy nem érdekel, akkor adják vissza a telefont úgyahogy van, tehát rosszként, majd én elviszem megcsináltatni. erre az volt a válasz, hogy ők nem kérhetik vissza a nokiától.
A kérdés, hogy ilyenkor mi a teendő? Beszéltem már a fogyasztóvédelemmel, de ott elég bunkó és lerázós volt a csávó. Ő annyit mondott, hogy írjak nekik egy levelet, hogy letelt a 30nap, cseréljék ki a készüléket. Ti mit javasoltok?
-
bullseye
addikt
mondj le a javításról a kellemetlenségek miatt, és kérj cserét, vagy a vételi árat vissza...
talán attól előkerült. + nokia szervíztől kérhetnél igazolást, ha van faxod pl., háthamegeseik rajtad a szívük'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest