Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • prime_adam

    aktív tag

    Sziasztok!

    Egy kis történet: vettünk egy Logitech egeret kb. 8 hónapja az MM-ben cégre, ami meghibásodott. Megvizsgálták, egyből ki is adták a papírt, hogy hibás, de ami utána történt az nagyon furcsa volt. Az ügyfélszolgálatos elvette a hibajelentést, a garancia papírt (?) és a számlát, majd minden kérdés nélkül átadott egy ajándékkártyát. Amikor megkérdeztük ez most mi, azt mondta a termék nem cserélhető, mert nem működik a raktárrendszerük és örüljünk, hogy kapunk ajándékutalványt, mert erre a termékre nincs jótállás jogi személynek.

    Szóval igen, nincs nekünk jótállás, de mi van a szavatossággal? Céges termék másnap szétesik, akkor senkinek semmi felelőssége? Eddig ilyennel sose találkoztunk. Meg elveszi az összes papírunkat? Úgy kellett győzködni, hogy adjon egy minuszos számlát, hogy legyen valami nyoma a dolgoknak. Odaáig el se jutottunk, hogy akarjuk-e az ajándékkártyát (amivel most náluk ráfizetve megvehetjük ugyanazt a terméket), mert egyszerűen odaadták és kész.

    Holnap megkérdezzük a fogyasztóvédelmet. Szerintetek helyesen járt el a cég vagy ez megint valami átverés?

    Szerk.: azt sem tudom papíron volt-e valami jótállás vagy egyéb dolog, mert olyan gyorsan történt, hogy meg se tudtuk nézni (plusz elvették a papírt). Egyébként 10k felett volt

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák