Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    Napi pozitív meglepetés, az M2Tech supportja.

    Írtam Nekik, hogy valami nem százas a Younggal, leírtam a hibát részletesen, sorozatszámot, stb.
    Levelet elküldtem éjfél után. Ma délelőtti levelezést meg inkább csak bemásolom:

    Hello,

    it's a firmware issue, you need to send us the Young for upgrade. Please send to:

    M2Tech Srl
    attn: Marco Manunta
    Via Giuntini, 13/L1
    56023 Navacchio (PI)

    Kind regards,
    Marco

    ----------------

    Hi Marco,

    Thanks for quick reply!
    Just to make sure before sending: this is an old Young, not the DSD one.
    Could you tell me the cost of the update?

    Regards,
    Árpád

    -------------------

    Hello Arpad,

    yes, I mean the old Young. The update is free.

    Kind regards,
    Marco

    --------------------

    Hi Marco,

    Thanks! :)
    I will send it via UPS next week.
    Do I have to pay for shipping back to me?

    Best regards,
    Árpád

    -------

    Actually no, the issue you had is due to a firmware error therefore is our fault.

    Kind regards,
    Marco

    És egy 3+ éves cuccról beszélünk, nem kértek se garlevelet, se számlát, se semmit. Most már csak abban bízom, hogy jó is lesz - a hozzáállás mindenesetre határozottan korrekt.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák