Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D4M13N

    aktív tag

    Na én is kérek egy kis segítséget.Persze én is fogamhoz vertem a garast és a külföldi cdkulcsos oldalt próbáltam ki.Egy account cserém volt az elején,most viszont nem volt jó megint.Írtam is ticket-et hogy háát bizony ismét kitoltatok velem és kellene akkor megint egy újabb account vagy valamit tegyenek.

    Ez jött amit nem tudok értelmezni

    "Hi There,

    we have send you replacement in your registered email id."

    Na ez volt ötödikén.semmi nem jött az email címemre azóta se.Írtam hogy várok várok de semmi,ez meddig tart?
    Erre:

    In tracking note it says replacement send so I send him "We have send you a replacement in your registered id"

    Please advise if tracking note says replacement send but there is no replacement in that case what should I reply?

    Na itt feladtam a kissé hiányos angolommal a miértjét az egésznek.Valakinek van sejtése mi is jelen esetben a baj?

Új hozzászólás Aktív témák