- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34995 üzenetére
Megnéztem ezt a csokor futamot saját gyártású autókkal.
Alapból verhetetlen fokozat, kipörgésgátló és stabilizátor kikapcsolva.1. Audi RS3, összkerék
2. Honda Cicic Type R, elsőkerekes
3. Hyundai Veloster, összkerékmind a háromnál elsö lettem
Tegyél már fel egy rövig videót egy futamodról, ha kérhetem.
[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
válasz Kisgépkezelő #35000 üzenetére
Full gáz elég?
Amúgy dehogy hajlik negatív irányba, te is a profik közé tartozol, bizonyára sokkal jobban ismered a játék fizikáját.#35001NoMagix
Nem merek, a végén lecsesztek.
Viccet félretéve, nyilván élesebb kanyarokban óvatosabb vagyok másoknál (?), mivel ez a kisiklós dolog, amit múltkor írtam, nálam továbbra is fennáll, és fogalmam nincs, miért.Viszont mikor egyenes szakaszon haladok az ellenféllel, és ők mégis csak messzebb kerülnek tőlem, na azt nem értem.
Egyébként nyilván az sem segít, hogy a main autós játékom a Crew 2, amiben ugye totálisan más a kezelés, és a fizika. Nekem Forzában ez túl van kapva, főleg az autók tömege.
Malaka!
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #35002 üzenetére
A rosszhoz vagy hozzászokva, finoman fogalmazva az a játék egy fos.
-
válasz spleenszuru #35002 üzenetére
Ez azért van, mert ha lassabban veszed a kanyart, mint ők, akkor nekik nagyobb a kigyorsításnál a kezdősebességük, ergo az egyenes végére a végsebességük is nagyobb lesz.
Szerk.: Meg mert egy csaló szar az AI.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Daw93
senior tag
válasz spleenszuru #35002 üzenetére
Nem tudom kérdezték-e már, de az irányításod simulationra van állítva vagy a másikra?(nem jut eszembe a neve talán normal)
Mert én kontrollerrel a simulation beállítást nem erőltetném.GTA Online: Daweee93
-
stillmatic
aktív tag
Heti Ultimás bohóckodásnál a fesztivál gyorsulásit stock autóval kell teljesíteni miután ugye rá kellett verni tuningra 40 rongyot vagy vajon miért nem adja be?
A nehézségi fokot nem írja, én alapból értelmetlennek tartom a Torettós játékmódot a Forzában így lehúztam alapszintre. -
Qkackca
őstag
válasz stillmatic #35009 üzenetére
Nekem X-esre húzva adta be Turistára állítva
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
NoMagix
addikt
válasz stillmatic #35009 üzenetére
S2-vel mentem, lehúztam a szintet, de az alaptól egyel feljebb és megadta.
[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
Amúgy pénz farmolásra mi a leghatásosabb, aukciós házat, glitchet, és góliát versenyeket kivéve?
Malaka!
-
Sirpi
senior tag
válasz szami777 #34990 üzenetére
Én se kaptam meg egyik backstage passt sem. Se a hetit, se a havit. Ahogy nézem, known issue. Link2
[ Szerkesztve ]
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #35014 üzenetére
Verseny, verseny és verseny.
Riválisok, ja az is verseny. -
NoMagix
addikt
Most vettem észre, hogy megint belenyúltak egy pályába, de nem kicsit!
A Baja terep körversenynél konkrétan a befutó előtti tábor 80%-át kivették!
Teljesen más íven gyorsabban lehet befejezni egy kört. -
CJ4567
veterán
válasz NoMagix #35018 üzenetére
Ez benne volt az ehavi patch leírásában, mostantól a fesztiválok nem fognak látszódni a pályákban, mert volt egy olyan hiba, hogy akinél nem voltak az adott fesztiválok kinyitva véletlen, vagy direkt, azoknál nem jelent meg, így egy elég nagy előnyt adva nekik.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34995 üzenetére
No Sana No Life
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #35021 üzenetére
Köszönöm, nagyon tanulságos.
Amúgy amivel kezdesz verseny, ott 4. lettem, másik kettőt nyertem, szóval meglett végülis a champ..
Amiket észrevettem:
1. Én túl sokat fékezek
2. Te sokkal jobban gyorsulsz, most hogy ez a manuális váltás vagy a váltó végfokozat miatt van, rejtély
3. Te nem csúszol ki, én rendszeresenElkezdtem mindössze 2 állítást végezni az autókon amúgy, ARBs "meta", és váltó végfokozat, hogy redlineba érjen el végsebességet, mint Sepi videója.
Sokkal kezelhetőbbek lettek a verdák, viszont továbbra is ha pl. B versenyt megyek, több esetben egyszerűen nem érem utol az elsőt, még átlag feletti nehézségen sem.
A és felette igen.Persze ez highly skilleden továbbra is nagyobb gondom lesz.
Malaka!
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
K1Z Bard tuningját használtam, valószínűleg a manuális kuplung miatt gyorsulok ennyivel jobban, de a Golf 2014 már van annyira új tippre, hogy ez nem nagy hátrány, kicsit később ki tudom próbálni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
A sima manuális lassabb, mint a manuális kuplunggal a Golfon, de az autómata sokkal lassabb a sima manuálishoz képest, mint a manuális a kuplunghoz képest.
No Sana No Life
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
A manuális olyan 2-3 másodperc körül szokott hozni attól függően, hogy mennyi kigyorsítás van a pályán. Az egyik bajnokságban szereplőn kipróbáltam magam ellen az automatát és le is videóztam. Elég látványos a külömbség, de azért annyira nem súlyos, hogy ne lehetne automata váltóval nemhogy botokat, de akár még rendes játékosokat is megverni. De szerintem a sebességbeni enyhe külömbségen túl is érdemes manuálissal menni, mert sokkal immerzívebb úgy a játék, ha plusz egy dolog van amit én kezelhetek. Nincs jobb annál, mint egy éles kanyar előtt kis gázfröccsökkel visszaváltogatni.
CJ4567: A Baja körön most konkrétan a közönségen átgázolva lehet kicsit kiszélesíteni az ívet. Végülis megoldásnak megoldás, csak kicsit olyan mint láncfűrésszel borotválkozni.
-
stillmatic
aktív tag
Arra vonatkozóan nincs semmi statisztika sehol hogy mennyi játékidőt töltöttem el Horizon Openben?
-
spleenszuru
őstag
válasz Kisgépkezelő #35025 üzenetére
Az nem semmi, bár engem az idő maga nem érdekel, csak nyerjek.
Manuálissal nem vagyok hajlandó játszani, ez egy játék, és már az életben is unok vezetni.
Vicces egyébként az egész, mert ha az autó végfokozatát állítom jobb gyorsulásra, lehagyom ugyan a népet, de egyenes szakaszokon kicsit izzadok, mert hamar felzárkóznak mögém.#35024CJ4567
A videód után elkezdtem kicsit bátrabb lenni, kevesebbet fékezni.
Egy biztos, a jelölt fékezési ív sok esetben rossz, hiába piros, simán beveszem a kanyart kis gáz elengedéssel, míg más esetben kisodródom, mint ha jégen lennék.Amit nagyon nehezen tudok a fejembe verni, hogy a fék+kanyarodás itt nem jó kombó, az szinte mindig kicsúszást eredményez.
Malaka!
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35027 üzenetére
A fék + kanyarodás az ABS-el okoz gondot, anélkül nem, csak ABS nélkül eléggé meg kell tanulni fékezni, és az ABS alig lassabb, mint ha kikapcsolnád.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
NoMagix
addikt
Volt valami változtatás a driftekben?
A vulkán driftnél folyamatosan azt tapasztalom, hogy nagyon kicsi lett a tűréshatár és minimális megakadásnál, gázelvételnél vagy pár kisodródás után azonnal sikertelen lesz a driftem!
Régen tuti nem ilyen volt.
Próbáltam mindenféle autóval és nehézségi szinten, de ugyan azzal jutalmazott ez a nyomorult játék -
rdt89
addikt
Horizon 3-al kezdtem játszani és nem értem miért vették ki az 5 versenyt összeállítható Championship eseményt? Elszomorító
-
Qkackca
őstag
Az melyik?
Mert nekem enged összerakni a championship blueprint editornál 6 veresenyes eventet is.NoMagix: ja, az olyan már egy ideje. Régebben simán irányba állítottad a kocsit ha megpördültél és mehettél tovább, gyűlt a pont. Mostanában meg megszakad és failed.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szami777
addikt
válasz NoMagix #35029 üzenetére
Pár hónapja szigorítottak rajta sajna, picit kicsúszol kuka.
De ennek ellenére volt olyan, hogy méterekre kicsúsztam és ment tovább, szóval elég hektikus.Sirpi
Köszönöm a választa, kizártnak tartom, hogy a hónapok (lassan évek óta) majdnem teli known issues listáról bármit is javítsanak.
Amikor kb 2 éve kitoltam a 4-et, akkor is volt ilyen hiba, akkor bem adta meg, ha már van legalább 1 backstage passod, ergo mindig el kellett használni, különben nem kaptam meg az újat, most erre a hónapra megint előjött, amint én már tényleg nem értek miért.“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Sirpi
senior tag
válasz szami777 #35033 üzenetére
Egyébként pont ezen gondolkoztam, hogy mindenki szidja az 5-öt, hogy milyen bugos, közben a 4-ben olyan bugokat hagytak végleg benne, hogy hihetetlen. A kedvencem (bár ez csak kozmetikai) a playground, aminek az elején a kocsiban ülve és a kocsi mellett állva is ott az avatárod.
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
Qkackca
őstag
válasz szami777 #35033 üzenetére
Szerintem azért, mert ami korábban bugos volt, azt az újbóli replay alkalmával sem javítják.
Ha minden igaz Series 37-ig ment a frissítés gyártás. Series 38-57 replay1. Series 58- tól megy a replay2.rdt89 mondjuk nekem már teljesítve vannak a versenyek és a bajnokságok is.
Odamész egy versenyhelyszínre. Setup Event, Ezután lehet választani a Championship, exhibition, rivals közül. Kiválasztod a Champ-et. Azután még balra ott a Horizon Blueprint, azt választva bejön a Car Theme. kiválasztod ami tetszik. Majd a Route Select-et választva beadja a térképet és adogathatod hozzá a kívánt versenyeket, körszámot, stb. Aztán ugyanolyan mint a későbbi játékokban.[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szami777
addikt
Az hagyján, nálam kb. a játék fontos része teljesen működésképtelen, mióta teljesen elölről kezdtem a játékot, röviden:
- nem tudok autót eladni
- sokszor venni sem enged aukciós házból
- nem enged a játékosházban/fesztiválhelyszínen tuningot telepíteni
- nem tudom az autót festeni semmilyen esetben sem.
- dizájnt sok hibaüzenet után úgy enged letölteni, hogy vezetve rajta van a dizájn, de az apró képen az autóim között mindig gyári festés van.És így is tolom még.
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
spleenszuru
őstag
Sziasztok!
Ezzel ti mennyire értetek egyet? Hokiyoshi videója alapján írtam össze. Tuning prio.
1. Conversion -Ha megoldható classon belül, maradjon minden eredeti
2. Aero - Nem kell front, csak ha nincs kontrol, hátsó is, csak ha a hátsó tapadás rossz. S1+ már lehet kötelező
3. Tires and Rims
3.1 Tires
Buildnek megfelelő kell
AWD kocsiknál sokszor jó az eredeti
Low class rally - stock
Slick kb. soha nem kell, semi-slick mehet
+1: A class és alatta (B) Rally tires jó ötlet, legjobb elvileg
+2: Dirt gumik Rallyra és Offroadra - sokkal több grip, mint Rally gumival (2023 Április)
3.2 Tire width
FWD- front max
RWD-AWD - rear max
3.3 Rims style
Pi játékhoz kell
3.4 Rim size
Pi játék
3.5 Track width
Rear mehet, Front nem kell
4. Drivetrain
4.1 Clutch
Automata váltás - jó opció
4.2 Transmission Sport javasolt ???? (Why) Race a legjobb
4.3 Driveline
Pi játékhoz
+1: RWD kocsikhoz nem ajánlott, mert könnyebben kipörög az autó (Drift tuning)
4.4 Differential
Race vagy Rally
Offroad: CSAKIS teljesen offroadra épített autóra
5. Platform and Handling
5.1 Brakes
Szinte mindig megéri a Race
5.2 Suspension (Springs and Dampers)
Race vagy Rally
5.3 ARBs Race
5.4 Roll Cage Full nem javasolt Ahány osztályt ugrasz, annyit érdemes adni
5.5 Weight Reduction
All power vagy Less weight, min-maxolni kell, vagy egyik, vagy másik
Javasolt a full weight red.
6. Engine Sorban:
6.1 Intake / Exhaust
6.2 Oil and cooling
6.3 Intercooler, ha van aspiration a kocsin
6.4 Aspiration - Supercharger mehet, Turbo esetén végére hagyni
6.5 Camshaft, de drága
6.6 Minden eddig kimaradt
6.7 Displacement
6.8 Flywheel - utoljára, +1: RWD kocsikhoz nem ajánlott, mert könnyebben kipörög az autó (Drift tuning)Malaka!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35048 üzenetére
Ami kimaradt, vagy nem értek vele egyet:
0. Kitalálni azt, hogy az adott jármű mire alkalmas, mit akarunk belőle kihozni és eldönteni, hogy az elképzelések és a lehetőségek fedik e egymást. Pl: a legkanyargósabb pályákhoz már D500-ban is fel lehet tenni a teljes aero csomagot meg a slick gumit, máshoz meg akár S1-re se kell.
2. Aero A hátsó szárny FWD és AWD esetén jelentősen csökkenti a PI-t, úgyhogy sokszor akkor is megéri feltenni, ha egyébként vezethetőség szempontjából nincs rá szükség, sőt elég gyakran még akkor is, ha egyébként ront a helyzeten.
4.2 A sport az többnyire nem emeli annyira a PI-t, sőt gyárin hagyott hajtáslánc esetén gyakran még csökkenti is.
5.1 Szinte sosem éri meg a race. Sok PI-t visz a fékfejlesztés de a gyári fék szinte csak az ilyen 80 éves veteránokon olyan rossz, hogy azzal ne lehetne stabilan fékezni.
5.4+5.5 Offroad sprintre készült tuningoknál részesítem előnyben a 2,5 tonnás 1000+ lovas gépeket.
6.2+6.3. Olajhűtőt és intercoolert utolsó utáninak szoktam használni. Néha előny, mert csökkenti a PI-t, de amúgy az olajhűtő a legelterjedtebb motoroknál pl: többnyire 5-6 lóerőt hoz 25-30kg pluszsúly fejében és az intercooler sem sokkal jobb.CJ4567: ABS-el is ugyanúgy lehet fékezni kanyarban mint anélkül.
spleenszuru: Az életben én is unok vezetni. Én nemhogy váltani nem szeretnék, de még kormányozni sem, csak keresztbe feküdni és végigaludni az utat. Viszont pont azért mert ez egy játék, itt én szívesen váltogatok.
A kanyarban fékezéssel meg az van, hogy lehet azt, de csak lehellet finoman. Egy kis trailbraking segít befordulni, viszont tövig nyomni nem szabad mert a gumiknak egységnyi tapadása van és ha azt fékezésre használod, akkor fordulásra már nem marad. Ha egy kicsit elszámítja az ember a kanyarbemeneti tempót, akkor még jó eséllyel lehet menteni, csak épp utána szar lesz a kigyorsítása, de ha nagyon, akkor abból falnakmenés/checkpoint kihagyás lesz. -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Kisgépkezelő #35049 üzenetére
Kanyarban fékezéshez: a jó öreg Kamm-kör; a tapadás véges, fékezésnél (gázadásnál) és kanyarodásnál az erők vektorosan összeadódnak.
https://x-engineer.org/braking-cornering-vehicle-skid/
Új hozzászólás Aktív témák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Bundle topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás